Sain lahjaksi Osben kypäräpuhelimen. Korville tulevat kuulokkeet olivat kuitenkin sen verran isot, että painoi korviin kypärän päähän laittessa. Onkohan noihin kypäräpuhelimiin mitään tuota sirompia ratkaisuja kuulokkeiden osalta?
Tietysti kuulokkeet kypärään uppoais, jos alkais sisustaa repimään, mutta ku ei raskis..![]()
JOVAIN ON...?
...siellä mahdollisesti jopa VALMIIT paikat noille luureille kun vain kurkkaat ? Ei se potta rikki siitä mene kun helman alle kurkistat, liimalla (jos ne entiset tahnat ei enää tartu) siitä viimeistään selviää.
MUTTA, jos paikat löytyy ja silti jää ne luuris vähän "kantamaan" niin sitten tarviit tietysti ohuemmat. Mikään ei ole nimittäin niin inhoittavaa kun ajaa matkaa ja korvalehti saati molemmat tulee kipiäksiet savu nousee....
Mikä potta & malli & vuosimalli ?
Tuollainen Nolan X-Lite X-801 Champion se on. Lähinä mielessä on ollu että olisko jotain "nappikuuloke hommeleita", siis sellaisia ettei tarvis mitään tarroja liimailla tai pehmusteita repiä. Mutta ei taida olla ilmeisesti vaihtoehtoja.
Vaimokkeella on HJC:n peruspotta.
PUhelin on mallia Osbe Poker..
Olen kokeillut pariakin erilaista nappikuuloketta kahdella eri kypärällä ja niissä oli sama ongelma: kuuloke alkoi painamaan korvakäytävää ja niitä ei voinut pitää tuntia pitempään per päivä. Ongelma oli siinä, että kypärän korvalehtiä/kuulokkeita varten tehty kolo on hivenen eri paikassa kuin minun korvat. Liekö joku kypärävalmistajien standardipää on erilainen kuin minun pölkkypää. Otin hieman styroksia pois, jotta sain sen kolon paikkaa muutettua, mutta nappikuuloke osoittautui siitä huolimatta pulmalliseksii. Korvakäytävä kipeytyi siitä huolimatta. Elikkäs nää korvakivut/napit/kuulokkeet/kypärämalli on aika herkkä henkilökohtainen säätöongelma ja kaikki riippuu toisistaan. Suurin ongelma mulla oli tuon kolon tarkka paikka korvan suhteen ja sitä ei kovin helposti saa määritettyä. Liekö jollain vinkkejä, miten sen saisi mitattua?(Hulpakka @ Tammi. 22 2006,23:49) kirjoitti
Hommasin sittemmin Autocomin ja sen mukana tullut litteä kuuloke sitten meni täysin siihen tehtyyn koloon ja nyt ei sitten ole ollut pulmia pitemmilläkään ajoilla.
Joo, ei kai se auta ku alkaa katteleen mattopuukkoa ja alkaa sorvaileen..Niin tai jättä laittamatta..
![]()
Niin minäkin ensimmäisen asettelun aikana puukolla, mutta toisessa jo osasin käyttää kolvia.(Hulpakka @ Tammi. 24 2006,23:11) kirjoitti
Juotoskolvi on nimittäin nopea, siisti ja kaikkea muuta hyvää, kun styroxia rupeat kuulokkeille muotoilemaan.
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,