Tulokset 1:stä 28:een 28:sta
    Eli onko tietoa tuosta oranssista jotta onko tuo metallinhohto vai pelkkä matta tai sitten kirkas? Jossakin törmäsin pariisin näyttelykuviin ja niissä näytti metallinhohtoiselta mutta Sumekonsivuilta kun katsoo niin hohtoa ei paljon näyttäisi olevan?
    Rumalta se oranssi ainakin näyttää..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Lainaa (Kawa600 @ Tammi. 21 2006,18:19) kirjoitti
    Rumalta se oranssi ainakin näyttää.. *
    Eläpä kehtaa... Komia väri se on!
    Ainakin Z1000:ssa se on metallihohto. Kai se sama väri kuin Z750 on.
    Jos Tädillä on pallit, niin se on setä...
    Lainaa (VIPER @ Tammi. 21 2006,18:41) kirjoitti
    Eläpä kehtaa... Komia väri se on! *
    Ainakin Z1000:ssa se on metallihohto. Kai se sama väri kuin Z750 on.
    Siis onko z1000 muka metallinhohto? Miten se ei ainakaan näytä siltä, ainakaan ensimmäinen (?) versio?
    No ei ole ainakaan pikku Z:tan orange färg metallinhohtoinen.
    Ainakin -03 Z1000 on helmiäishohto-oranssi (Pearl Blazing Orange). Eli joo ei oo "metallihohto" vaan helmiäisväri!
    Jos Tädillä on pallit, niin se on setä...
    Kuvat näyttää eittämättä rumilta, mutta ainakin tonnizeta oli oranssina todella magee, mun mielestä. Liekö väri sitten sama. Eiköhän tuo messuilla selviä
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
    Lainaa (Make80 @ Tammi. 23 2006,02:09) kirjoitti
    Kuvat näyttää eittämättä rumilta, mutta ainakin tonnizeta oli oranssina todella magee, mun mielestä. Liekö väri sitten sama. Eiköhän tuo messuilla selviä
    sähän voit sit maalauttaa sun 6R:än oranssiksi!
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Vai näyttää...ei ainakaan mun mopossa... *
    ei tosin ole -06 eikä alkuperäinen oranssi.
    Mutta...eläimellisen magee.
    Be kind to Animals...Kiss a hockey player!
    Lainaa (Hanski750 @ Helmi. 03 2006,11:13) kirjoitti
    Vai näyttää...ei ainakaan mun mopossa... *
    ei tosin ole -06 eikä alkuperäinen oranssi.
    Mutta...eläimellisen magee.
    Mitäs ne veljekset täällä kinaa ja omakehu haisee
    Z1000SX -18
    Z900 -20
    Ei näytä toi oranssi 750:ssa jostain syystä hyvältä... Ehkäpä siksi että on liian kirjava ja liikaa ruskeaa mukana.
    Tonnisessahan on kullanväriset putket, moottorinposket mustat ja sivupaneelit hopeaa.
    Vähän maalailemalla tosta oranssista 750:sta voi saada ihan hyvän.
    ainakin sama nimi tolla värillä ku mitä z1000 03 oranssi oli,ja se ON hieno väri,jossa metallia mukana!!
    messuilla näytti helmiäsiväriltä
    Don't hate the player, Hate the game
    Metalli- tai helmiäisväri se on. Ihailin sitä just Tuusmotorissa. Tämän vuoden hienoin väri mun mielestä. -04 punainen oli järkyttävä.
    Vespa 250GTs
    Lainaa (ed21 @ Helmi. 14 2006,18:13) kirjoitti
    Metalli- tai helmiäisväri se on. Ihailin sitä just Tuusmotorissa. Tämän vuoden hienoin väri mun mielestä. -04 punainen oli järkyttävä.
    Helmiäisväri se tosiaan on.. Kattelin mp-messuilla sitä ja hienohan se oli.. Mutta punainen on hienompi ja juurikin tuo 04
    tässä väri ja helmiäinen se on.

Kilpitelineen muokkaus ja minivilkut muokkauksessa heti uuteen pyörään.

Lainaa (petrif_74 @ Helmi. 14 2006,20:58) kirjoitti
    Tossa on asennetta! Mopo sisällä
    Iskän leikkikalu lasten leikkikalujen seassa!
    Kyllä vain..
    pojan huone otettiin väliaikaiseen käyttöön molemmille uusille mopoille.
    Itsellä ei ole autotallia vielä joten kiva laitella lämpimässä kesäksi palikat paikoilleen

tänään kävin bikeworldissa pyörimässä ja näin ton "helmiäis oranssin" zetan... normaalissa valossa sitä ei kyllä pysty sanomaan että onko helmiäinen vai ei. messuilla näytti niin kimmeltävän kun 2000watin halogeenit oli kohdistettu siihen. huijausta sanon minä
    Don't hate the player, Hate the game
    On toi oranssi upea!!! Tosta,kun kiillottais noi vanteiden reunat niin AVOT.

Micronin sovittelua,k&n paketissa ja power commander tulossa ja tuo takapenkin kate oranssina..tai tulee 2 joista toinen myytävänä sit.
    nonii sehän alkaa näyttämään jo nopealta
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Olen miettinyt maalauttaisko nuo sivukatteet oranssiksi ja tuon takahuggerin samalla..tuohon pitäis tulla vielä bellypan..ja vanteet pitäis kiillottaa mut miten olisi hyvä tehdä se?
    Ite kans miettinyt bellypania...mistäs ostat ?
    Mitähän meillä neiti sanois kun tulee töistä kotiin niin mopo olis sisällä kämpässä
    Lainaa (Tuoraja @ Maalis. 01 2006,21:31) kirjoitti
    Ite kans miettinyt bellypania...mistäs ostat ? *
    Mitähän meillä neiti sanois kun tulee töistä kotiin niin mopo olis sisällä kämpässä *
    no on meillä emännäkin pyörä sisällä kawan er6n.

bellypanin olen katsonut saksasta. http://www.zmg-motorsport.com/z750/ ja se ZMG-belly.
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 01 2006,20:45) kirjoitti

Micronin sovittelua.
    Lyhennä tota vaimenninta tai jotain...aikamoinen halko! Tää on sit vaan mun mielipide, ei kannata ottaa itteensä
  28.  
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 01 2006,21:02) kirjoitti
    Olen miettinyt maalauttaisko nuo sivukatteet oranssiksi ja tuon takahuggerin samalla..tuohon pitäis tulla vielä bellypan..ja vanteet pitäis kiillottaa mut miten olisi hyvä tehdä se?
    Vedä huggeri oranssiks, ja vanteenreunoista maali pois. Allahan on sorvattu pinta. Kannattaa varata aikaa sillä maali joka on ilmeisesti joku pulverimaali oli ainaki omissani niin tiukassa että riitti...Paikkapaikoin lähti hyvin mutta paikoittain ei meinannu irrota kirveelläkään. Jos sen haluaa sitte vielä kiillottaa ni se on vähän työteliäämpi ja vaatii aikaa ja tupakkaa. On kuitenkin jo sellaisenaankin aivan eri planeetalta kuin orggis mustana muriaanina. Tosin rengas olis hyvä olla pois päältä ni saisit koko reunan nätisti duunattua.
    Anna sivukatteitten olla jotain muuta ku oranssia. Miten ois musta? Jos maalaat ni molemmat saman värisiks kuitenki...toi vakion sivukatteitten väriero ei oo ainakaan mun makuun.
    Mutta jokainen taaplaa lyylillään