No niin tuli vuosi 2005 lopetettua pyörän hankinnalla, ei yhtään hullumpi tapa lopettaa vuosi. Nyt vaan odotellaan malttamattomana lumien sulaamista. Tosin aika menee hyvin tällä hetkellä vakuutuksia vertaillessa.
Kyseessä on siis minun ensimmäinen omapyörä, malliltaan cbr 600f. vuosimalli on -05 ja rekisteriin se tulee jossain vaiheessa tammikuuta. Värikin oli helppo valita, musta.
Eipä muuta, oli vaan pakko päästä kirjoittamaan![]()
Musta 600 CBR F(armari)
Onneksi olkoon! Itsekin lopetin vuoden pyörän ostoon, ja myös mulla ensimmäisen pyörän600F -99
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä!!!
Pitkä mutta mielenkiintoinen kevään odotus edessä.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Tää on onnea! Ja. Aitoa sellaista![]()
jep.onnee paljo uudelle möytöyristille.![]()
2008 Yamaha R1
Suzuki GSXR 1000 K5
Yamaha Thunderace
Suzuki GSXR 750
Honda NSR 125
Suzuki TS125
Sullakin on jotain mitä odottaa nyt sitten
Itse ehdin ajamaan uudella pyörälläni kaikki 4 km kaupasta kotio ja sitten suoraan seisontaan, eli melkein samalla viivalla olen itsekin.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
hyvän pyörän valitsit!! kunhan noi lumet vaan sulais niin..
Onnea vaan uudesta pyörästä.
Itsellekin tuli ostettua ensipyörä (1000 RR) lokakuun alkupuolella ja kerkesin ajella vain 2½ viikkoa/1000km, HITUSEN jäi ajohaluja. Välillä pitää käydä fiilistelemässä mopon päällä, näytän varmaan hölmöltä.
Jep, syyskuussa ostín ensipyöräkseni -98 6satkun CBR:n. Ei montaa sataa kerenny tulemaan mittariin, ja kynnet syyhyy koko ajan niin prklsti! Aion muuten päräyttää tunnin päästä vehkeet tulille.
Onneksi olkoon hyvästä valinnasta. Ja kyllä se kevät sieltä tulee...päiväkin on lähtenyt jo piteneen!![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Onneksi olkoon vaan uuden mopottimen johdosta. On varmasti tulossa piiiitkä talvi, itelläni ainakin viime talvi kun uusi ajamaton mopotin odotteli tallissa kevättä![]()
Juupajuu jarru on vaudin surmahttp://jariklemetti.tarinoi.fi/
Onneksi olkoon komean pyörän olet hankkinut
Kyllä se talven selkä pikku hiljaa taipuu, jonkin ajan päästä jo "räystäät tippuu ja ruoho kasvaa silmissä"![]()
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
Onnee vaan uuden mopottimen johdosta... Onneks kevääseen ei oo ku pari kk enää![]()
Pain is just weakness leaving the body
On sitä huonommistakin aiheista kirjoiteltu ,kuin uuden Hondan hankinnasta.Onnea kovasti uutukaiselle.(Mankku @ Tammi. 03 2006,17:42) kirjoitti
![]()
Onnea vaan hyvästä valinnasta!Itsekään en onneksi päätynyt huonompaan valintaan aikoinaan!
Olen tässä ajellut kesän samanlaisella mopottimella ja ollut ihan täpinöissäni aina ajellessani! *
Ei muutaku turvallisia kilsoja jatkossa!
Onnea uudelle pyörän omistajalle ja turvallista ensikautta![]()
Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
Nyt se kevään odottaminen vasta alkoi, pyörä saapui työpaikan varastoon eilen illalla. Mitäköhän työn teosta enää tulee??
Musta 600 CBR F(armari)
Vakavasti alkaa näyttää siltä, että mullakin Bandit saa ny väistyä hiukan erilaisen tyylin tieltä. Viikonvaihteessa olis tarkoitus poimia XX omaan talliin. Sitten täytyykin heti konffia siihen kahvalämppärit, virranulosotto ja ketjurasvari. Keväällä sitten nähdään, onko pito todellakin Hondan vakiovaruste, niinkuin radiossa koko ajan mainostetaan![]()
// Honda Blackbird 1100 XX
Tuskinpa maltan odottaa minäkään. Uusi pyörä tuli hankittua monen vuoden tauon jälkeen. Muutama päivä sitten tein kaupat 900 Hornetista 06-vuosmallia. Värinä musta.
Mopo pysyy kaupan varastossa huhtikuun alkuun ja sitte ajoon jos kelit sallii.
Menestystä ja pidä kumipuoli alaspäin.
Kevättä odotellessa voi vaikka purjehtia jäällä...
Tapeilta paitsi kaffe paussit.
Aika tolokku ensipyörä!(jarru @ Tammi. 04 2006,16:36) kirjoitti
Tuo pyörän päällä istuminen taitaa olla aika yleistä, joten sitä hölmöilyä ei kannata hävetä.
Turvallista matkaa kaikille!
Onnea viisaalle valinnalle. vaikka mopo jo vuoden vanha, ni sulaa oottelen. Eikä muuten oo eka kevät.Kaikille HONDA miehille hauskaa ajokautta 06
Mehän ollaa aatelia.
![]()
Kovat kundit ei tanssi.
juu kyllähän se sais kevät tulla tossa pikkuhiljaa kun muutama päivä sitten tuli ostettua uus pyörä kans.tällä hetkellä olis 2 pyörää tallissa ajokauden alkua. Runsaita kilometrejä kaikille kuskeille
![]()
![]()