Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Itselläni on tollanen 900 blade sc28, johon on laitettu aikoinaan micronin slipari ja neuloja vain nostettu. (toimii hyvin)
    mielessä käynyt suutinsarja, että onko miten iso vaikutus , verrattuna nykyiseen?? kannattaako laittaa 200€ moisiin.
    ...Blade...1000rr...2006...
    Henkilö kohtainen mielipiteeni on ettei kannata, jos kerta pelaa hyvin vakio suuttimilla ja neuloilla.

Suutin sarjojen neulat on aika karkeaa sorvin jälkeä joten ajan mittaan neulat syö suutin putket soikeaksi ja sitten ei tahdo enää pelata niin kuin pitäis.

Ennemmin yrittäisin pärjätä alkuperäisillä neuloilla ja tarvittaessa isommilla irto suuttimilla.
    Ahdettu 1216
    Mulla on kans 900 fireblade (sc-28), pyörässä on ixilin putki, neuloja en ole nostanut enkä muutakaan ole tehnyt. mopo toiminu ihan niinkuin pitää. ainoa asia minkä olen havainnut on pieni alaväännön heikentyminen n.2-3rpm:n paikkeilla. olen itsekin noita suuttimia miettinyt mutta kolme ammattimiestä on vakuutellu ettei tarvitse vaihtaa,lisää vaan bensan kulutusta..

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Jos pyörä pelittää hyvin, niin ei kai sitä sillon kannata alkaa säätään. Veikkaisinpa että jos vielä laitat vapaammin virtaavan ilmanputsarin, niin sitten vasta pitäisi ruveta harkitseen suutinsarjaa.
    Kulutusta on turha laskeskella koska kesä on liian lyhyt moiseen. Ajelee vaan ja tankkaa sillon kun on tarvis.
    Pain is just weakness leaving the body
  5.  
    Lainaa (mekanik @ Tammi. 19 2006,08:25) kirjoitti
    Jos pyörä pelittää hyvin, niin ei kai sitä sillon kannata alkaa säätään. Veikkaisinpa että jos vielä laitat vapaammin virtaavan ilmanputsarin, niin sitten vasta pitäisi ruveta harkitseen suutinsarjaa.
    Kulutusta on turha laskeskella koska kesä on liian lyhyt moiseen. Ajelee vaan ja tankkaa sillon kun on tarvis.
    Pienellä budjetilla kun harrastetaan jokainen säästetty centti on kotiinpäin,olisi toki mukavaa ostella uusia pyöriä ym hauskaa mutta valitettavasti kaikkea ei voi saada ja rahaa menee muuhunkin kun vaan moottoripyörään

edituuttuva kirjain

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)