Katso äänestykset tulokset: TakapyÖrÄllÄ ajo - Kuinka käy vai jääkö keulimiseksi?

Äänestäjät
826. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Myönnän, en ole hirvinnyt edes vielä kokeilla

    283 34,26%
  • 2. Olen kokeillut mutta meinas mopo karata käsistä

    48 5,81%
  • 3. Olen ajanut lyhkäsiä nykäisyjä, vaan eipä aina onnistu

    336 40,68%
  • 4. Olen ajanut pitempiäkin vetoja & keulimisia

    71 8,60%
  • 5. Osaan ajaa takasella sekä myös keulia, onnistuu milloin vain

    31 3,75%
  • 6. Hallitsen takapyörällä ajon periaatteessa kuinka pitkästi vaan mutta vain suoraan

    9 1,09%
  • 7. Kuin edellä ja vaikka kävelyvaihtia, myös suunnanmuutokset

    2 0,24%
  • 8. Kuin edellä myös vaihtamiset ylös/alas

    6 0,73%
  • 9. No problemo ! Olen Full-Bomberi vaikka näytöksiin, OK

    6 0,73%
  • 10. Osasin aikoinaan mutta en nykyisellä mp:llä

    34 4,12%
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 93:sta
  1. #61
    Eipä taho kusiaisen keula nousta niinku haluaisin
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

    *Suzuki GSX-R 750 K1
  2. #62
  3. #63
    Kolmonen. Ei ole pannari ehkä paras peli siihen tarkoitukseen, eikä kuskikaan.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  4. #64
    Kehno on vehje keulimiseen (Wäinö), vaikka onhan noita videoita tullut nähtyä, jossa ameriikan pojat ajaa HD:lla takarenkaalla (eikä tainnut olla mikään pikkuspora).

    Kalliiksi tulee, jos näillä taidoilla ja läskipyörällä lähtee kikkailemaan
    Kawasaki VN800 Classic -99
  5. #65
    Lainaa (Crazy Frog @ Tammi. 20 2007,21:24) kirjoitti
    Kalliiksi tulee, jos näillä taidoilla -- lähtee kikkailemaan
    Sama täällä. Vaikka pyörä oliskin semmonen, jolla pystyis tuota harrastamaan, niin taidot ei kyllä riitä... Ja kalliikshan se tulis...
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
  6. #66
    Joskus nuorena poikana rossipyörällä tuli keulittua. Nykyinen mopo ei taida edes osata keulia, eikä kyllä kuskikaan enään sitä taitoa osaa. Ykköseen meni rasti.
  7. #67
    Vastasin kohtaan 3. yritys on paikoittain kova, mutta vaihde loppui aina viime kesänä kesken. homma tyssää aina 2-3 vaihteen väliin, taidot ja uskallus loppuu. taitaa olla kuskista kiinni. harjoittelu jatkuu kaudella 2007.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
  8. #68
    Ei huvita keulia ku ei siitä saa mitään kicksejä. Jos jotain ni siinä käy vain pahaa. Jätän stunttimiehille suosiolla. Mopossani on kaksi pyörää, joten mieluummin käytän niitä molempia.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  9. #69
    en ole vielä montaa kertaa nostanut..harjotusta kummiskin vaatii vielä
    Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja kaikille sitä ei kerrota
    - Kawasaki ZR-7S - Suzuki GSR 600 -
  10. #70
    3. menee. Powerit menee jotenkin... Treenataan treenataan josko jo loppu kesästä pidemmätkin vedot.
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  11. #71
    Ykköseen täppä. Ei näin 4:n päivän ajokokemuksella uskalla edes ajatella .
  12. #72
    Jees, kyllä se näin on että parempi kun ei ala ees kokeilemaan... Eli vastaus kohtaan 1.

    Kyllähän se tietty joskus vähän etusta repii ilmaan kun ripeesti lähtee, mut eipä kai sellasta viitti ees keulimiseks nimittää...
    Ninja forever, man!
  13. #73
    Ei kiinnosta pätkääkään koko touhu, nykyisellä pyörällä ei olisi mahdollisuuksia tosin muutenkaan. Mutta ei kiinnostanut aiemminkaan. No joo, joskus 12-vuotiaana tuli vedeltyä polkupyörällä etunen ilmassa. Oli se silloin hienoa.
  14. #74
    Kolmosen ruksasin. Viimeaikoina on tullut munamankelilla harjoiteltua duunimatkoilla ja toissa päivänä sitten pannutin vähän kovempaa... heh Nauraminen sattuu ja kylkiluut on kosketusarat.
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
  15. #75
    jokus rajummissa kiihytyksissä tahtoo vähä keulia
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
  16. #76
    ei oo pyörää siihen tarkoitettu, ajattelin että kun ovat siihen kaksi niitä isoja mustia kiekkoja tehtaalla laittaneet. Tiiä sitte
    Yamaha FZR 1000 EXUP

    ...aina sattuu ja tapahtuu, kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu...
  17. #77
    lyhkäsii nykäisyi.. kerran lähti käsist ja mopo kaatus maaha sen jälkee en oo viittiny keulii
  18. #78
    80-luvulla joskus 400pe suitsalla. Tuskin enään.
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
  19. #79
    lyhkäsiä nykäsyjä n.100m mutta eipä oo pyörä ollu vasta kun vajaa 1000km verran, kiva se on välillä kevennellä
    Yamaha xv1100 -89
  20. #80
    Kyllähän keula välillä kevenee kun ripeästi lähtee. Joskus lapsettaa sen verran, että tulee pidettyä keulaa ylhäällä vähän pidemmän matkaa.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  21. #81
    Kolmonen tähän. Pikku nykyjä nuo on ollut.
    Kawasaki Z750 '07, Suzuki GSX-R 1000 k7.
  22. #82
    Noh, ruksasin ykkösen.. kevari sen verran keulapainonen tehoihin nähden että sais nykästä reippaasti+ käyttää kytkintä.. ja siitä mentäis varmaan helposti selälleen Ja sitte ei ois kiva alkaa ettimään uusia katteita.. Crossi pyörällä ny pystyy joka vaihteella nostamaan keulan ylös, mutta vaihtaminen ei oo viel onnistunu Isolla pärrällä pitää kyllä sitte ensin totutella ihan kahella renkaalla ajoon, ennenku pystyy pikku nykäsyjä alkaa kokeileen
    köhköh, putput, pampam..
  23. #83
    Onnistuu melkein aina, joskus kun kylmät renkaat niin tuppaa jättämään rantua, mutta keulimiset ei mitään hirmupitkiä. Pisin ehkä 60m.
    Honda CBR600f
  24. #84
    Vastaus meni kohtaan 1, eli en oo hirvinny edes koittaa. Kaippa tuo Ceebbari jotenkuten keulis. Kiva ois tietty osata, niin kuin monta muutakin asiaa tässä maailmassa, mutta ehkä se ei ole minun elämä kiinni siitä taidosta.
    Warm and tender Devil's soul.

    Honda CBR 600 F
  25. #85
    4, miten tylsää mopoilu olisikaan ilman keulimista ja muuta kikkailua.
  26. #86
    Laitoin kohtaan 1. Ei vaan iske tuo takapyörällä ajaminen. Yleensä kun aikansa kikkailee, niin käy huonosti. Kersana polkupyörällä keulinut riittävästi, niin ei tarvitse enää tuommoista harjoitella.
  27. #87
    Kyllähän tuo 9r yrittää aina terhakkaasti valoista lähteä mutta pyrin hillitsemään. *
    Kolmoseen ruksi.
    Indian Scout

    Annen Lasipuoti
  28. #88
    No ainahan se keula tahtoo nousta, mutta totuuden nimissä ei se kovinpitkään ilmassa pysy.
    -- PV50 ... GSX-R : 1983... 2006 --
  29. #89
    Jotkut asiat saattavat olla todella vaikeita ja hankalia oppia sekä
    vaativat osaajaltaan erinomaista keskittymiskykyä etc etc,
    mutta toisaalta .. jotkut asiat, vaikka olisivat miten kovan työn
    takana tahansa, eivät säväytä mitenkään .. pikemminkin puistattavat
    ja sellaisia aioita on mm. joikhaaminen sekä samaan kategoriaan
    on laskettava takapyörälläajo .. kuten stoppietkit etupyörällä ja
    vielä kumin poltto vaikka kahdeksikkoa tai seiskaa vääntäen ...
    jotenkin vain ei tunnu missään .. edes hiukkasenkaan ..

    Tuommoista oli AllSpraitin pihalla kesällä ja porukkaa oli tölläämässä
    pilvin pimein (minäkin), mutta jäin silti ihan kylmäksi ..
    Ilmeisen moni muukin jäi loppujen lopuksi vaille "sitä jotain", kun
    kuuluttajan piti yhtenään toistella, että olkaa nyt edes hieman
    mukana ja taputtakaa .. Ihme esitys, kun pitää pyytää, että yleisö
    edes leikkisi olevansa innostuneita ... ilmankos se oli "ilmaista" ...
  30.  
  31. #90
    työn alla.. kolmosta pukkas
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen