Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Eli onko kellään kokemusta tollaisesta virityksestä, tuleeko paukkuja lisää? Tosin tulee kyllä sen verran hintaa et on sama kai vaihtaa koko pyörä tehokkaampaan...

Mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mitä teholukemia on saatu takapyörästä...
    Lainaa (e34savo @ Tammi. 15 2006,14:22) kirjoitti
    Mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mitä teholukemia on saatu takapyörästä...
    Jihuu, uusi FZ6 ketju!

Tervetuloa foorumille!

Omassani (täysin vakio -04 FZ6-S) oli 94,4 heppaa takapyörältä ja Nick on saanut samasta penkistä Devilin Magnumeilla ilman PC:ta 97,8 hepoa. Äänet oli kuulemma olleet järkyttävät...
    LINKKI_ORG_Jo_Olemassa_Oleva_FZ6S_Keskustelu_Ketju

Paras teholukema, mihin olen törmännyt, on 100,4 heppaa. Oli Jenkeissä, käyrää ei ollut esittää. Pyörässä oli Micronin sliparit, K&N filsu, PCIII ja oli asiallisesti dynossa säädetty.

No, onhan penkeissä eroja, mistä näitä tietää. Itse en ole vapaavirtaussuodattimien kannattaja, mutta ei siitä nyt tällä kertaa enempää.

Sun kannattaisi lukea nämä ORG:in FZ6 (-S) ketjut läpi. Tuossa ylhäällä on "Haku", paina sitä ja hakusanaksi FZ6 . Jos tuloksia tulee liikaa, rajaa haku koskemaan vain tätä Yamaha-osastoa.

Mitäs olet prätkästäsi tykännyt?

Ystävällisin terveisin Antti

PS. Joskus laskeskelin - puolitosissani - hevosvoiman hinnaksi 100 euroa. Eli jos alle sen saa yhden hepan, niin kannattaa. Ääni- ja muu hifistely on sitten eri asia.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    olen kyllä tykännyt... onhan siinä ihan eri lailla tehoja kuin entisessä kawa zzr 500:ssa..

mutta tälläiseen ongelmaan olen törmännyt: Kun koneen ajaa tosi kuumaksi, esim kaupungissa niin vaihteiston toiminta rupee tökkimään... huollossa epäilivät syyksi öljyjä mut en tiedä, haluaisivat varmaan kalliimpaa öljyä laittaa

Öljyt: castrol gps 10w-40
    Mitä öljyjä olet käyttäny?

kesää odotellessa
    timo
  4.  
    Lainaa (e34savo @ Tammi. 15 2006,16:57) kirjoitti
    Öljyt: castrol gps 10w-40
    Mitä öljyjä olet käyttäny?
    Samaa öljyä olen käyttänyt. Samaa öljyä käyttää myös Yamaha Centerin huolto. Ei voi olla öljystä kiinni, uskoisin. Eihän toi ole edes halpaa...

Paljonko sun prätkällä on ajettu?

Mikä siinä vaihteistossa kiikastaa?

Mitä tarkoittaa "tosi kuumaksi"? Keittääkö vai flekti huutaa koko ajan? Paljonko on palkkeja lämpömittarissa?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP