Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 59:sta
    Kysytään nyt täältä(kin) mielipiteitä ja kokemuksia, vaikka asiaa on analysoitu omassa päässä jo kuukausia.

Eli ekaa pyörää ostamassa, ikää lähempänä kolmeakymmentä (liikennekäyttäytyminen ainaski autolla jo asiallista, rajoitusten mukaan mennään), pituutta 187. GSX-F:llä (600cc) olen ajanut ja myös SV650:llä.

SV keräs pisteet EHKÄ noista kahdesta. Pidän V2:sen äänestä (fiilikset korkeella jo koneen äänestä) ja siitä että se on kevyt pyörä käsitellä. GSX-F:ssä hyvää katteet, mutta miinusta paino ja vanha tekniikka. (Tosin tekniikka ilmeisesti melko varmaa) GSX-F:ssä olen harkinnut myös 750cc vaihtoehtoa.

Banditilla en ole vielä ajanut, se olis yksi vaihtoehto jota puoltaa halpa hankintahinta..mutta onko ajoasento tämän mittaiselle liian pysty/istuva.

Budjettti tulis olemaan max. 5500e joten jos liikkeestä ostaa niin vuosimallit 98-99 voisi tulla kyseeseen ja siihenkin joutuu tinkimään ainakin SV:ssä...

Oikeestaan nyt kun en ole banditilla ajanut, niin laittaisin sen ehkä hintalaatusuhteessa tuon gsx-f:n edelle,koska kone taitaa olla sama (onko?) ja se on sen verran halvempi...

Pyörän käyttö tulis olemaan kaupunkiajoa (työmatkoja esim.) ja sitten lyhyitä matkoja (max. 250km päivässä) ainakin omien tuntemuksien mukaan.

Eli kaikki kommentit tervetulleita ko. malleihin, tämä on tällaista sunnuntaipohdintaa kun on ylimääräistä aikaa!
    ----------------------
    Suzuki SV650S -06

Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
    Noista valkkaisin SV:n, varsinkin jos käyttö tulee olemaan paljon kaupunkiajoa.

GSX-F on ison tuntuinen matkalehmä. Mutta ei kuitenkaan tukeva sellainen, ainakin kaverin pyörä jolla ajelin, tuntui vaan mielettömän suurelta, tylsältä jne. En tykännyt yhtään. ko. fillari oli 750cc, mutta silti mielettömän hengettömän tuntuinen. Mutkapätkillä se ei ole ollenkaan kotonaan, ja voisin kuvitella ettei myöskään kaupunkipujottelussa. Eli tosi kömpelö, unohda. Jos ajelisit vain 200 km mökille ja takas, niin sitten ehkä, mutta ei muuten.

SV taas näppärän tuntuinen, pyörä on kapea joka luo vielä lisää vaikutelmaa siitä että pyörä on helppo ohjastaa. itsellä toi 1000cc malli, josta olen kovasti tykännyt. Siinä rupeaa jo jonkin verran olemaan painoa, mutta juuri pyörän kapeus tekee kuitenkin fiksun tuntuiseksi. 650cc padassa yllättävän hyvin löylyä, ja alhaalta alkava vääntö tekee musta siitä nastan kaupungissa, jossa ei kuitenkaan tule "talla pohjassa" ikinä ajeltua. uuden nakuSV:n saa tällä hetkellä 7500 egellä, joten muutaman vuoden vanhan voisi jostain yksityiseltä löytää sun budjettiinkin.

Jos itse olisin ettimässä ko. hintaluokassa nyt peruspyörää, kävisin poistamassa Hyosung Cometin. EE-Speed kauppaa tollasta uutta 5300 egellä. Tekniikka hyvinkin samanlaista kuin SV:ssä, mutta toi hinta on oikeesti tolkuttoman halpa. vm-95 sebareista pyydetään samoja hintoja, joten tollanen kyllä olisi tosi bueno vaihtoehto, jos toi merkki ei haittaa. Kylmätyyppien mukaan ihan mainion tuntunen peli, en kylläkään ole koskaan sellasta ajanut. Harkitse tätäkin, saisi uuden käytetyn hinnalla. Ja ainakin testit joissa ko. pyörä ollut, on sitä hintaisekseen kehunut. Ei tolla rahalla voi olettaakkaan että saisi jotain ihan huippua, mutta kunnollisen käyttöpyörän kuitenkin.

Edit.
    Tossa motopalstan koeajo Hyosungista:
    .http://www.motopalsta.com/koeajo_hyosung_gt650.phtml

Ainoa mitä suuremmin morkaavat, on takapamppu, mutta niitäkin saa kaupasta uusia, jos jossain vaiheessa tuntuu siltä että rupeaa ahistamaan.

Itse olen hyvin samanlaisessa tilanteessa, paitsi että olen muutaman senttin lyhyempi * ja ajokokemus rajoittuu autokoulun Ducati Monsteriin. Itse olen miettynyt vakavimmin lähinnä SV:n ostoa. Se vaikuttaisi monien lähteiden mukaan asialliselta peliltä. Ainakin maailmalla se on erittäin suosittu.
    Hyisunkkiakin oon miettiny, mutta siinä arveluttaa jälleenmyyntiarvo (tai saako sitä ylipäätään kaupaksi) ja se, miten siihen saa osia. SV:hen osien tarjonta on käsittääkseni kunnossa. Ainakin viripalaa on netti pullollaan.
    Ite olisin mieltyny kattamattomaan naku-malliin. Ongelmana onkin niiden vähäisyys käytettyjen markkinoilla. Ja ne vähät mitä on, on suurin osa keltaisia *.
    Nyt pitänee kuitenkin vaan odotella ensiks messuja, että pääsee uusia koeistumaan (onko suht samanlainen kuin vanha malli ??) ja sit kevättä että pääsis tyypittelemään.
    -BMW F 650 CS -03-
    Mä unohtaisin ton Monsterin myöskin listalta,
    Performamce Bikes vertaili jossain vanhemmassa numerossaan Monsteria, SV:tä ja Hornettia keskenään ja totesi monsterista että "Ihan kuin yrittäisi pysyä kavereiden perässä Diesel-pakulla...". Noin niinku vapaasti suomennettuna.

Hieno fillari, mutta rupee olee tosiaankin vanha peli. Fiilis varmaan ok, mutta kuitenkin..

Tai sitten ostatte multa vuoden vanhan tonnisen SV:n pois.. ;)
    Lainaa (Johu @ Tammi. 15 2006,17:35) kirjoitti
    Tai sitten ostatte multa vuoden vanhan tonnisen SV:n pois.. ;)
    Kiitos tarjouksesta, mutta menee varmasti yli budjetin ja muutenkin varmaan vähän turhan iso ekapyöräksi.

Joo ei oo kyllä mulla ollu todellisena vaihtoehtona Monstro missään vaiheessa. Tyylikäs peli, mutta hieman kallis, ja ilmeisesti hieman tehoton. Tosin ekapyöräksi siinäkin varmasti ihan tarpeeksi.

Olen myös siinä uskossa lukemani perusteella, että Suzuki on melko "pomminvarma" laite, ja koska itsellä ei ole kovin suuria mahdollisuuksia mekkauksiin, niin pyörän pitää olla toimintavarma.
    -BMW F 650 CS -03-
    Lainaa (Johu @ Tammi. 15 2006,14:25) kirjoitti
    GSX-F on ison tuntuinen matkalehmä. Mutta ei kuitenkaan tukeva sellainen, ainakin kaverin pyörä jolla ajelin, tuntui vaan mielettömän suurelta, tylsältä jne. En tykännyt yhtään. ko. fillari oli 750cc, mutta silti mielettömän hengettömän tuntuinen. Mutkapätkillä se ei ole ollenkaan kotonaan, ja voisin kuvitella ettei myöskään kaupunkipujottelussa. Eli tosi kömpelö, unohda. Jos ajelisit vain 200 km mökille ja takas, niin sitten ehkä, mutta ei muuten.
    Ei GSXf ihan niin mahdoton ole. Enemmän kuitenkin matkapyörän oloinen, kuin noi vaihtoehdot. 750cc kulkeekin mielestäni aivan tarpeeksi. Tietysti, jos vertaa johonkin Gixxeriin niin huonomminhan se kulkee.
    - Engine MC -
    Ite harkitsin pari vuotta sitten melko vakavasti pikkubanditin ostoa, mutta ostin sitte pikkufasun Ei ole valittamista ollut, paitsi että alkaa käydä pieneks..
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
    Lainaa (demonos @ Tammi. 15 2006,21:03) kirjoitti
    Ite harkitsin pari vuotta sitten melko vakavasti pikkubanditin ostoa, mutta ostin sitte pikkufasun Ei ole valittamista ollut, paitsi että alkaa käydä pieneks..
    Pikkuinen fasu oli täällä myös kiikarissa, mutta ehkä suzuki kuitenkin kiinnostaa (hinnan) puolesta enemmän. Samoin tuo ajoasento on ehkä liian pysty mun makuun fasussa.

Kävin kirjastosta eilen muutaman bike-lehden ja siinä oli koeajo hyosung cometista. Ei nyt haukuttu ainakaan... vähän kuitenkin epäilyttää, Korealainen ja uusi merkki. Suzuki kuiteski tehnyt mopoja jo "aika kauan". Ja just huoltohommat, miten esim. takuuhuollot tapahtuu uuteen hyosungiin jos sen ostaa... missä esim täällä on lähin huolto.

No, pitää seurailla SV:n hintakehitystä kevättä kohden, nyt on moni liike ainakin pudottanut tammikuussa hintoja satasella parilla kun nehän on "vuotta vanhempia". Se kuiteski vaikuttais olevan nyt se lähin vaihtoehto.
    ----------------------
    Suzuki SV650S -06

Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
    Lainaa (Johu @ Tammi. 15 2006,17:35) kirjoitti
    Mä unohtaisin ton Monsterin myöskin listalta,
    Performamce Bikes vertaili jossain vanhemmassa numerossaan Monsteria, SV:tä ja Hornettia keskenään...
    Täytyykin kaivaa se juttu jostain.
    Kannattaa käydä ajamassa vielä uudelleen eri vaihtoehtoja; itse olen GSX-750F:n kanssa ollut hyvin tyytyväinen.
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    On se kyllä hyvä jos eka pyörä olis mahd. kevyt käsitellä, eli noista ottaisin SV:n. Itse asiassa ottaisin sen noista vaihtoehdoista muutenkin.

Siinä on vähän sellanen sopiva sekoitus kaikkea, joka paikassa pärjää. Sillä kun vuoden-kaks ajelee niin varmasti tietää mitä seuraavalta pyörältään haluaa.
    Itse kallistuisin Banditin suuntaan.

Pystymmästä ajoasennosta on se hyöty, että kaupunkiajo on helpompaa (liikenteen havainnointi), sekä matka-ajo mukavampaa.

Noista vaihtoehdoista se on myöskin suhteellisesti halvin, eli pääsee tuoreempaan/vähemmän ajettuun käsiksi.

Omassa exässäni (-01 600S) oli Leo Vincen slipari, äänetkin oli todella mukavan matalan möreät...

Omasta mielestäni se on myöskin parhaimman näköinen, niin päältä kuin ennen kaikkea kuljettajan näkymät on komeimmat (nämä tietty makuasioita).

*kuva exästä sivulta*

*kuva exän mittaristosta*

Lainaa (Wiltsu @ Tammi. 17 2006,19:16) kirjoitti
    Ite harkitsin pari vuotta sitten melko vakavasti pikkubanditin ostoa, mutta ostin sitte pikkufasun Ei ole valittamista ollut, paitsi että alkaa käydä pieneks.. *
    Pikkuinen fasu oli täällä myös kiikarissa, mutta ehkä suzuki kuitenkin kiinnostaa (hinnan) puolesta enemmän. Samoin tuo ajoasento on ehkä liian pysty mun makuun fasussa.

Kävin kirjastosta eilen muutaman bike-lehden ja siinä oli koeajo hyosung cometista. Ei nyt haukuttu ainakaan... vähän kuitenkin epäilyttää, Korealainen ja uusi merkki. Suzuki kuiteski tehnyt mopoja jo "aika kauan". *Ja just huoltohommat, miten esim. takuuhuollot tapahtuu uuteen hyosungiin jos sen ostaa... missä esim täällä on lähin huolto.

No, pitää seurailla SV:n hintakehitystä kevättä kohden, nyt on moni liike ainakin pudottanut tammikuussa hintoja satasella parilla kun nehän on "vuotta vanhempia". Se kuiteski vaikuttais olevan nyt se lähin vaihtoehto.
    Mulla olis myynnissä 600cc ihan priima punanen äffä hyvään talvihintaan.. Aattelin ostaa busan tossa keväällä heti ku pääsen tosta eroon. Ja tosiaan en o pätkääkään samaa mieltä Johun kanssa.. Itsellä ori ekapyöränä toi, käy kattomassa600F
    Ite harkitsin pari vuotta sitten melko vakavasti pikkubanditin ostoa, mutta ostin sitte pikkufasun Ei ole valittamista ollut, paitsi että alkaa käydä pieneks.. *

Kävin kirjastosta eilen muutaman bike-lehden ja siinä oli koeajo hyosung cometista. Ei nyt haukuttu ainakaan... vähän kuitenkin epäilyttää, Korealainen ja uusi merkki. Suzuki kuiteski tehnyt mopoja jo "aika kauan". *Ja just huoltohommat, miten esim. takuuhuollot tapahtuu uuteen hyosungiin jos sen ostaa... missä esim täällä on lähin huolto.

Kiinnostaisko pikku fasu?

Itselläni oli -03 pikku Bandit, ja kyllähän tämä fasu pesee susnan mennen tullen ominaisuuksissa. Fasussa mm. erittäin vääntävä moottori 600 kuutioiseksi, mutkiin taipuu selvästi vaivattomammin ja jarrut selvästi tunnokkaammat. Banditissa fasuun verrattuna edelle menee mielestäni vain ulkonäkö. Nyt suunnitelmissa iso Bandit.

Fasu kokemuksia
    Yhden kesän ajellut 600 äffällä ja vallan mainio peli. Aattelin ajella varttimaileja ja nopeusajoja, niin ostin busan nyt kuitenkin. Normaalissa liikenteessä äffä olisi riittänyt, mutta noihin kinkereihin sillä ei ole mitään asiaa.

Inhottava tässä kaupitella, mutta peli on vielä tallissa, jos jotain sattuisi kiinnostamaan. Punainen -05 13tkm ajettu.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Hyosungissa on Suizzan kone.
    Suzuki GSX 1400-05
    Liittyi May 2003
    Lainaa (Janste @ Tammi. 18 2006,16:42) kirjoitti

Kiinnostaisko pikku fasu?

Itselläni oli -03 pikku Bandit, ja kyllähän tämä fasu pesee susnan mennen tullen ominaisuuksissa. Fasussa mm. erittäin vääntävä moottori 600 kuutioiseksi, mutkiin taipuu selvästi vaivattomammin ja jarrut selvästi tunnokkaammat. Banditissa fasuun verrattuna edelle menee mielestäni vain ulkonäkö. Nyt suunnitelmissa iso Bandit.

Fasu kokemuksia
    Mulla oli tollanen Fasu ekana pyöränä. Soveltui siihen touhuun vallan mainiosti.

Silti jos nyt saisin näistä annetuista vaihtoehdoista Fasulla lisättynä päättää, ottaisin SV:n.
    Noista vaihtoehdoista ottaisin Hondan Hornetin.
    - JAM Racing Team -
    Lainaa (GSX-1400 @ Tammi. 18 2006,17:34) kirjoitti
    Hyosungissa ei ole Suitsan kone, vaan "kopio".
    TL1000R
    Lainaa (ZR-7herwood @ Tammi. 18 2006,19:11) kirjoitti
    Lainaa (GSX-1400 @ Tammi. 18 2006,17:34) kirjoitti
    Hyosungissa ei ole Suitsan kone, vaan "kopio".
    Niin, siis hyosung osti Suzukilta lisenssin tuohon pyörään, ja Hyosungin 650 cometti on suhteellisen tarkka kopio vanhasta Suzuki sv 650 nakumallista. Tehoja pikkasen enemmän kun alkuperäisessä supervessassa, ja mielestäni ihan varteenotettava vaihtoehto sussnalle.

Itselläni oli ensimmäisenä pyöränä GSX 750 F vanhempi malli, ja nykyään on sv 650 s. Olihan se äffä reippaampi kulkemaan, mutta oli se melkoinen rautakasa (lue matkalehmä) verrattuna supervessaan. Matka-ajossa se oli verraton, mutta mutkapätkillä ja kaupungissa aika tuskainen laitos. Noista vaihtoehtoista ottaisin sv:n, ja semmoinen on jo
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    On muuten huvittavaa katsoa mitä ihmiset pyytää noista vanhoista pyöristä. Nettimotosta kattelin niin ee-speed kauppaa -06 sv:tä nakuna 7390 ja s mallia 7990, samalla sivulla joku pyytää 2003 mallista yli 8000, ostaako joku tosiaan noita käyettyjä noilla hinnoilla.
    Alkuperäinen kyselijä mainitsi budjetiksi 5500, joten sillä pitäis kyllä irrota helposti 2002-2003 mallinen sv yksityiseltä.
    Itsellä Suskan gsx600f ollut vuoden ja kovin olen ollut tyytyväinen. Eihän se nopein ja näppärin ole mutta mulle kovin rakas
    Ja kauneushan on katsojan silmässä.....varma peli !!!
    Enkä ole vielä kertaakaan myöhästynyt tapaamisista/töistä !
    Suzuki GSR600
    Liittyi May 2003
    Lainaa (petebandit @ Tammi. 18 2006,19:30) kirjoitti
    On muuten huvittavaa katsoa mitä ihmiset pyytää noista vanhoista pyöristä. Nettimotosta kattelin niin ee-speed kauppaa -06 sv:tä nakuna 7390 ja s mallia 7990, samalla sivulla joku pyytää 2003 mallista yli 8000, ostaako joku tosiaan noita käyettyjä noilla hinnoilla.
    Alkuperäinen kyselijä mainitsi budjetiksi 5500, joten sillä pitäis kyllä irrota helposti 2002-2003 mallinen sv yksityiseltä.
    Ei se ole tyhmä joka pyytää... Onhan näitä "paskasta kultaa" -tyyppejä koko nettimoto täynnään. Ite pyörääni myydessä katselin että taitaa olla kultaa tankissa tai jotain muuta vastaavaa kun pyynnit oli ihan taivaissa. No, itse myin omani kahdessa päivässä kun pistin pyynnin realistiseksi. Näyttäis nytkin olevan yksi noista hullun hintasista vieläkin tuolla, hintapyyntiä on sentään tonnilla tiputettu, vaikka sitä olis alun alkaen pitänyt pudottaa puolitoista...

Lainaa (GriZzLy @ Tammi. 18 2006,19:26) kirjoitti
    Hyosungin 650 cometti on suhteellisen tarkka kopio vanhasta Suzuki sv 650 nakumallista.
    jaa...mun mielestä ei nyt ihan kauhean tarkka kopio ole,mut makuasia.painoakin teräsrunkoineen vähän enemmän.
    niin ja noista vaihtoehdoista suosittelen sv:tä lämpimästi,pyörässä on ainesta moneen menoon ja kestävyyskin tuntuu olevan kohdillaan.

Lainaa (MikaL @ Tammi. 17 2006,21:53) kirjoitti
    Kannattaa käydä ajamassa vielä uudelleen eri vaihtoehtoja; itse olen GSX-750F:n kanssa ollut hyvin tyytyväinen.
    Asiallista puhetta, luotettava, tilava - kahdellekin - peruspyörä jossa ei ole ensimmäistäkään elektroniikkahilavitkutkutinta, vaan raakaa rautaista vanhanaikaista luotettavaa helppohuoltoista perustekniikkaa. Minä ainakin alan olla kurkkuani myöten täynnä ABSia SIPSiä TRACKSia, ajotietokonetta ym. Ne kaikki löytyvät autosta, mutta juuri siksi viime keväänä valitsin tietoisesti mopon, johon ei voi vaihtaa lastua tms. vaan jolla on tarkoitus painella mutkaista tietä näkymättömiin. Minusta se on mutkaisellakin tiellä uskomattoman ketterä lain sallimissa nopeuksissa. Eikä 211kg kuivapaino ole paljoa täyskokoisesta matkapyörästä. Satulakin on muotoiltu niin, että persjalkaisempikin saa valoissa kummankin jalan kunnolla asfalttiin.
    Nerouteni ohella yksi lukuisista hyveistäni on vaatimattomuus.

Yamaha FJR1300A
    Suzuki GSX750F
    Suzuki GS500E
    Pappa-Tunturi
    Kymco Cobra Cross
    Honda CB125
    Meidänkin perheessä on toisena pyöränä tuollainen 750 "äffä" ja tyytyväisiä on oltu alusta saakka.
    Painoa toki jonkin verran on, mutta ei ole vielä kertaakaan ollut haitaksi asti. Alppien mutkateilläkin taittui jokaiseen mutkaan eikä jalkoihin jääty Saksan "autobaanoillakaan"

Loistopeli kaikin puolin, ja kuten aikaisemmatkin ovat kirjoittaneet tekniikka kestää.
    "Life is too short to be small"

Näillä mentiin:
    Suzuki GSX750F
    Kawasaki GPZ500S
    Tunturi SS ~50cm3
    Kertokaas sv650:n nykyiset ja entiset omistajat, että miten hyvin 190 senttinen taipuu siihen ohjaamoon. Polvet suussa? *

Sanon suoraan, että SV:n puikoissa en ole ollu kun messuilla. Tämmöselle isolle korstolle oli vähän kikkanan oloinen. Ostin sitten 750 äffän.

Sillä on ajettu Suomen ympäri lähemmäs 200kg:n lastissa ja pärjätty Vantaan kokoisessa kaupungissa perheen ainoana kulkuneuvona.

Tekniikka rupeaa käymään sen verran tutuksi, että en meinannut enää pajalle viedä, vaan huoltaa itse (ehkä org:in neuvoja soveltaen). Aika simppeli laitos loppupeleissä.

Ei tuosta vielä ole mitään pahempaa sanottavaa. Ei nopein, kevein eikä ehkä ihan kaunein. Mutta *
    Suo, kuokka ja Suzuki
    Siksipä itse harkitsisin myös isompaa bandiittia. Hintalaatusuhde kohdillaan ja siinä olisi fillaria moneksi vuodeksi.

Edit: jaaps, mutta järkevät vaihtoehdot taitavat mennä sittenkin yli budjetin. Hyosungin saisi uutena tuohon rahaan, takuineen päivineen.

30.  
    Mä olen kanssa kaksi kesää posotellut GSX 750F:llä ja varsin tyytyväinen olen menopeliini ollut. Eihän se kaupungissa taitu niinkuin ärrä pyörät, mutta yllättävän mukava ohjailla kunhan vauhtia on semmoinen 40-60 siitä sitten hitaanpaan suuntaan niin onhan se kömpelö kun akseliväli on pitkä etujättöä on ja painoakin löytyy eikä vaan kuskilta. Pääasiassa ajo on ollut kaksi päällä ajoa ja yleensä vielä 1-3 kovaa laukkua kiinni joten tavaraakin kulkee mukavasti. Viikon metsäleirikin onnistui kyseisellä laitteella, hyvin mahtui makuupussit ja teltat matkaan.

Paljoltihan ajo on kiinni siitä MISTÄ ajaa. Mä olen vähän semmonen suorinta/nopeinta tietä kaveri, ja silloin on tiet suomessa aika suoria joten tommosella vakaalla matkapyörällä on mukava päästellä. Onhan sitä joskus tullut kartalta pienempiäkin reittejä katseltua, mutta sinne kun hukkuu heti aikaa erilailla ja perillekkin pitäis päästä.. ja kauheesti ei viittis pikkuteillä rajoituksia ylitellä kun tulee tuo sakko niin kamalan kalliiks .. tosin vaan jos jää kiinni .. (mulla lienee taipumus jäädä)

Vähän painavahan se oli aloitella, mutta kun tuossa kesän alussa malttaa tunnin pari pyöriä marketin parkkipaikalla ni saa mukavasti tuntumaa hidasajoon ja kurvailuun niin hyvin oon sillä pärjäilly myös kaupunkiajossa..
    Semper omnia haerent!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen