hei,onko kellään kokemuksia kyseisestä saapas mallista?pitääkö hyvin veden (ulkopuolella!) ja toimiiko outlast kalvo lämmönsäätelijänä?onko mitoitus sellainen että voi verrata kokoa muihin kenkiin,eli uskaltaako tilata sovittamatta?![]()
Itsellä on tulevalla kaudella kyseiset popot. Oikein mukavat oli sovitettaessa. Sopivasti tukevat ja kuitenkin sellaset pehmeen oloiset. Käyttökokemusta ei vielä ole kertynyt, mutta Outlast on muissa asusteissa ollut oikein hyvä materiaali, ja housuissa Dryway plus-kalvo on pitäny veden ulkopuolella sen kummemmin hiostamatta. Koko oli aika nafti, eli kun mulla on yleensä 38 tai harvoin 39 jalka, niin tässä kengässä 38 oli liian pieni mutta 39 just sopiva.
Hinta-laatusuhde vaikuttais olevan kohdallaan (150 €). Toivotaan että kengät lunastaa lupauksensa sitten tositoimissakin.
Puhetta ko. kengistä...
Mulla on Halvarssonin, siis käytännössä saman firman, dryway/outlast-nahkatakki ja -housut. Hyvin pelaa mielestäni, kuivana olen pysynyt, mutta tiedä sitten millainen olis ilman outlastia...
Edit: Kuopion Harrikka-kauppa myy kyseistä merkkiä, ei ole kai pitkä matka Kajaanista kokeilemaan jos vaan valikoimasta löytyy...