Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Elikkäs valmista topiccii ei tälle löytyny suoraan joten aloitellaan uus.
    Eli pyöriä on tullut katsottua, lähinnä kuusärriä, mutta ajattelin ettei ole tyhmää kysellä ja katsella muitakin pyöriä.. Tuo malli taisi muuttua 93-vuonna ainakin niiden tankkiletku virityksien osalta, onko muita eroja?

Ja jos joku on luopumassa em mallista niin laittakaa mailii, olisin mahdollisuuksien mukaan tulossa vaikka katsomaan.
    vi_tu(at)jippii.fi
    -CB Sevenfifty-93 (ex)
    -CBR 900 Fireblade - 98 (ex)
    -GSF 1200 Bandit - 04 (nyk.)

* -JaaJaa RacingTeam-
    No tuolla olis ainakin jonkunverran jauhantaa aiheesta. Ja ZXR:n vuosimallien eroista löytyy tuolta juttua: http://www.webzxr.co.uk/ (sivut näkyi olevan just nyt down mut tsekkaa myöhemmin uudestaan) Hyvät sivut saksaksi: http://www.zxr750.de/
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    93 tuli myös reilut parikyt hummaa lisää tehoa... ainakin paperilla. Mutta kyllä tällä -92:llakin kerkiää.
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Moro!
    Zxr:ää ei ole mutta jos ZX-7R kiinnoastais niin sellanen tulis keväällä myyntiin
    http://www.bikepics.com/pictures/462194/
    Burn rubber, not your soul!
    Itse olen tykännyt ZXR:stä tosi tosi paljon.
    Pyörä on todella vakaa, kohtuullisen suorituskykyinen ja hauska ajaa. Ääni on myös muikea, joka osaltaan toimii kertoimena tuohon hauskuuteen. Konstruktio on vielä tänäkin päivänä toimiva.

Edellä olikin pari oleellista linkkiä ja tässä vielä yksi: ZX-7R foorumi
    Mä olen ajellu muutaman kesän tolla L-mallilla ja olen pitänyt siitä kuin hullu puurosta.Suht tehokas,hyvä ajaa ja vielä hyvän näköinen.Eikä tule jatkuvasti vastaan joka nurkalla.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
    Osta pois. Hyvä pyörä ja tehoja riittää. Mulla meni melkein 1,5 kk ennenkuin uskalsin kiihdyttää täysillä. Sen verran hurjaa on kiihtyvyys 8500rpm:n jälkeen. Asento on tosi kyykky. Saa vissiin kyykympää etsiä. Tuttuni jolla on 12R ihmetteli että tosi kyykky toi ZXR. Tuollahan Speedermanilla on myynnissä Jukepoksi vanha ja vähän rääkätty ZXR750L tehoputket ja vermeet
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Minulla on kilpapyörä ZXR 750 RR -92 rata-ajoa varten. Nyt käytössäni on kaksi moottoria, eli alkuperäinen 750 kittikone sekä viime kesänä laittamani zx9r -96 kone. 9r:n koneeseen laitoin Wisecon 950 -männät (puristus 13). Muutoin kone on jokseenkin vakio, joskin 750:n suoravetokaasareilla (39 mm) sekä Termignonin koko putkella varustettuna.

Lisätehojen saamiseksi harkinnassa on 750:n kittinokkien käyttäminen 950-koneessa. Operaatio vaatii ketjupyörien vaihtamisen ja jäykemmät venttiilin jouset.

Pauli
    Makee laitehan toi zxr on.. oli siihen aikaan parhaimman näkoinen pyörä..ja tietenkin vihree/valko/sinisenä
    Viripalikoiden saatavuus rupee ikävä kyl oleen rajattu..
    Lainaa (Myltsi @ Helmi. 09 2006,15:57) kirjoitti
    Makee laitehan toi zxr on.. oli siihen aikaan parhaimman näkoinen pyörä..ja tietenkin vihree/valko/sinisenä
    Viripalikoiden saatavuus rupee ikävä kyl oleen rajattu..
    APE:lta saa vaikka minkälaista palikkaa. Huono homma vaan on se, että hintaa palikoille tulee äkkiä yhden vakio-ZXR:n verran, mutta elämä on.
    1835
    Lainaa (paulil @ Helmi. 06 2006,18:44) kirjoitti
    Minulla on kilpapyörä ZXR 750 RR -92 rata-ajoa varten. Nyt käytössäni on kaksi moottoria, eli alkuperäinen 750 kittikone sekä viime kesänä laittamani zx9r -96 kone. 9r:n koneeseen laitoin Wisecon 950 -männät (puristus 13). Muutoin kone on jokseenkin vakio, joskin 750:n suoravetokaasareilla (39 mm) sekä Termignonin koko putkella varustettuna.

Lisätehojen saamiseksi harkinnassa on 750:n kittinokkien käyttäminen 950-koneessa. Operaatio vaatii ketjupyörien vaihtamisen ja jäykemmät venttiilin jouset.

Pauli
    Tollainen kone oli aina itelläki haaveissa zxr:ään, ja voi olla taas ens kesän jälkeen
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    mulla ois myynnis -91 zxr mittaris noin 44500 jos oikein muistan ilmottele jos kiinnostaa
    do dii....
  13.