Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Asustelen tätä nykyä keskustammassa. Pitäisi maksaa parkkeeraamisesta, jos ei laita asukaspysäköintilätkää kiinni pyörään. Eli miten ja mihin se laitetaan?

Entä jos maksaa pysäköinnistä, mihin se lappu laitetaan jos sellaisen kuitin se laite sylkäisee?
    --
    " Joka ei ole kuullut banaanikotkan villia kutsuhuutoa, ei voi koskaan ymmartää Kaplan-turbiinin horisontaalisen sijoittamisen etuja kehitysmaiden kouluttamattomien naisten tasa-arvon kannalta!" -RV, va K:joki Oy-
    Ei tarvinnu ainakaan tänä kesänä maksaa mitään... Jostain joku nopee varmaan poimii sulle linkin mistä löytyy noi mp-pysäköintiä koskevat ohjeet (vaihtelee kaupungeittain)...
    It ain't the size of the dog in the fight
    -it's the size of the fight in the dog.
    Asukaspysäköinnistä en tiedä, soitapa pysäköinninvalvojalle.

Parkkilipuista tiedän, että virallinen vastaus on: pitää maksaa ja laittaa lippu taskuun. Jos tulee sakko, niin pitää mennä lipun kanssa pysäköinninvalvojan toimistoon, ja reklamoida...
    Itse olen henk.koht. kysynyt "pirkoilta" asiasta. Eivät kuulemma (pääsääntöisesti) laputa prätkiä stadissa. Itsellä oli lähes kaksi ajokautta pyörä parkissa Eatzin edessä, eikä lapun lappua...

Käytäntö kuulemma vaihtelee kaupungeittain...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Joo, kaskas... Täältä löytyi juttua ainakin viime kevääseen saakka asiasta ja niinhän se näyttää olevan, että pitäisi maksaa...
    En kuitenkaan saanut keskustassa tänä vuonna ainuttakaan parkkisakkoa asukaspysäköintialueilla (kattaa kai pitkälti koko keskustan, ihan ydinkeskustassa ts. kauppah*lvetissä en oo kiinnittäny asiaan huomiota) vaikka ne "luvattomille" onkin maksullisia...
    On vissiin sattunu kohdalle noita "hyvän päälle" ymmärtäviä pirkkoja

It ain't the size of the dog in the fight
    -it's the size of the fight in the dog.
    Helsingissä minulle sanottiin pysäköintitoimistossa, että pidä lompakossa. Siinä on vaan se valittamisen vaiva jos sakon saa.
    Sehän on sellainen 4x4cm paperitarra joka liukenee pestessä ja sateessa. (hitaasti tosin, oli yhden kesän pyörässä kiinni)
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
    Soveltakaa samaa ohjetta, jonka sain Stadin parkkihallipysäköinnistä (vakiopaikka).

Orkkis lappua ei koskaan kannata jättää pyörään; se lähtee siitä. Sen sijaan ota kopiokoneella kopio pysäköintitunnuksesta ja laita se pyörään (mulla parkkihallissa peittoon) kiinni.
    ... jotain piti muistaa
    Helsingin viralliset ohjeet prätkille asukaspysäköinnistä ovat täällä:
    LINKKI_Rakennusvirasto
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Lukeeko siinä lapussa pyörän rekisterinumero vai voiko sitä "lainata"?
    --
    " Joka ei ole kuullut banaanikotkan villia kutsuhuutoa, ei voi koskaan ymmartää Kaplan-turbiinin horisontaalisen sijoittamisen etuja kehitysmaiden kouluttamattomien naisten tasa-arvon kannalta!" -RV, va K:joki Oy-
    Ite asuin pari vuotta Vallilassa, mopossa ei ollut koskaan tunnusta, en edes hakenut, autossa kylläkin, sakkoja ei mopottimesta tullut, liekö hyvää tuuria, ns. vakipaikalla pidin.
    Lainaa (Katsuri @ Tammi. 29 2006,23:49) kirjoitti
    Lukeeko siinä lapussa pyörän rekisterinumero vai voiko sitä "lainata"?
    Tussilla ystävällisesti virkailijat sen siihen raapustavat.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  11.  
    Mua komensivat asukaspysäköintitoimistossa liimaamaan antamansa pysäköintitarran 'pyörän oikean puoleiseen keulaan näkyvälle paikalle' jonka sitten tulkitsin tarkoittavan jotain sopivaa kohtaa keulassa rungon oikealla puolella.. tarran tekstit kulunee pian näkymättömiin mutta sama se, onpahan ostettu tarra.
    VT750C2 -2000