Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Onko muilla kyseisellä pyörällä ajaneilla kokemuksia helvetin huonosta alaväännöstä? Ostin mopon vuosi sitten, enkä tiedä kuuluuko se asiaan mutta laite rupee toimiin vasta 8000 kierrosten jälkeen... Eikä alhaalta väännä tarpeeks (ainakaan minun makuun)! Pyörä on vm.97.-Pitääköhän masentaa kaasarit balanssiin...
  2. #2
    Mulla on kanssa 97 bleidi ja ei oo minkäänlaisia ongelmia ollu alaväännön kanssa. Pistä factoryn suuttimet ja bmc suodatin kiinni nii pitäisi auttaa asiaa hieman...
    blade 97, cr 250 00, sherco 250 02
  3. #3
    jotain vikaa, kaasarit tukossa. tai heitetty joku mökäpönttö säätämättä
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  4. #4
    Ajelin omalla -99 bladella vähän aikaa mökäpönttö kiinni niin, että pyörää ei ollut vielä säädetty. Ei vääntänyt alhaalta kunnolla. Dynojetin ja K&N jälkeen vääntää.



    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
  5. #5
    Mulla -96 blade ja vähän samaa ongelmaa oli. Pitkät välitykset ja parinkymmenen humman kuoppa 5000 rpm kohdalla teki kaupunkiajosta kankeaa. Nyt on suutinsarja ja säätö penkissä tehty jolla ainakin tuo tehokuoppa on saatu pois. Kesällä näkee paljonko auttoi, tosin varmaan pitää vielä välityksiäkin muuttaa lyhyemmiksi.
    --
    Kende
    GSX-R 1K7
  6. #6
    Kaasarin alipainekalvossa halkeamia/reikiä? Jaksaa aueta vasta kovemmilla kierroksilla... *
    (Jos siis vetää TOSI huonosti alhaalta)



    Jos Tädillä on pallit, niin se on setä...
  7. #7
    Ostin viimekesän lopulla sliparin, ja ajattelinkin että suuttimet on ehkä pakkohankinta. Mutta vakioputkellakin se vääntö oli samanlainen! Ehkä parempi viedä mopo liikkeseen säätöihin... Onkos teillä kokemusta perkeleen "hempulasta" ohjauksesta? Keuliminen ei ole meinaan mielessä käynytkään ilman ohjausiskaria. Mutta hinnat on aika suolasia moisista leluista!! -Toisaalta, voi sitä (kai) olla keulimattakin..
  8.  
  9. #8
    " Onkos teillä kokemusta perkeleen "hempulasta" ohjauksesta? Keuliminen ei ole meinaan mielessä käynytkään ilman ohjausiskaria. Mutta hinnat on aika suolasia moisista leluista!! -Toisaalta, voi sitä (kai) olla keulimattakin.."

    Voi se släpperi lähteä ilman keulimistakin, esim tieurista, töyssyistä yms. Kannattaa tarkistaa ohjauslaakerin kireys, se on tärkeä ja että keulassa on vaimennukset kunnossa(hyvät öljyt yms.)
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050