Tualta ison lätäkön takaa sais halvalla 05´ Rykkösee Yoshin TRS vaimentimen rosteri kuorella, 878$ veroineen eli ~720€ tän hetkiste kurssie mukaa. Laskin tullin 4%lla ku muistelin et se jotai sitä luokkaa on ja laskin sen hinnasta joka sis. toim.kulut.
Ei vaa löydy hirveesti kuvia Rykkösestä ja TRS tai kokemuksia, onko teillä niitä? Puoti mistä kattelin on Indysuperbikes
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Saa kyllä Suomestakin samaan hintaan(jos nyt puhutaan samasta asiasta). Hyvä-ääniset vaimentimet. Laitatin omaan tuhannen kilometrin huollossa ja oon ollu tosi tyytyväinen. Käy hienosti tyhjäkäyntiä ja huutaa niin per**leesti kunhan vaan antaa hanaa, just niinku pitääkin![]()
Ezekiel 25:17
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
- GSX-R 1000 K7-
- MUSTANG HT-65-
Laskitko mukaan myös ALV:n?(Moto^ @ Tammi. 09 2006,20:05) kirjoitti
Toimituskulut tuolla firmalla on ainakin poskettomat. *Mulle toi FedEx syksyllä turbon jenkeistä kotiovelle tullattuna, viidessä päivässä, toim. kulut 75 $.
ZZR 1400 ABS -07
ZX-9R -03/-04
ZZR 600 -93
ZZR 500 -90
RD 125 DX -77
juu alvi on laskettu. No toisaalta joo ei toi ny hirveesti halvempi oo suomen hintoihi![]()
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Ite ostin -04 rykköseen yoshin TRS koko putkiston suomesta, maksoi jotain 1100e verran.
Hieno putki ja hyvät äänet. Ja tehotkin ihan ok!
Olisin halunnut laittaa alkuun Micronin siniset pöntöt kun ei oikein yoshin muotoilu istunut mun silmään, mutta ne kun olivat maahantuojalta loppu niin päädyin sitten yoshimuraan. Mutta näin jälkeen päin voi sanoa että hyvinhän ne yoshimurat tonne yamahan perään istuu.
Ex R1-04