Olen ostamassa kenkiä ratakäyttöön, esim. Oxtar TCS Evo tai Sidi Vertigo Corsa mielessä...mistähän noita löytyisi edullisimpaan hintaan ja kumpaa kenkää suosittelette vai olisiko vielä joitakin muita hyviä vaihtoehtoja?
Sidi Vertigo Corsat ainakin itsellä pelittänyt loistavasti. Tosin radalta kokemusta minimaalisesti. Italon shopista ostin. Pieni miinus siitä etteivät pidä vettä mutta eivät kai ole vedenpitävät noi mainitsemasi Oxtaritkaan (korjatkaa jos olen väärässä). Noissa Sideissä näppärä tuuletus, joka toimii ihan oikeesti.
jake
ex. YZF-R6R -06 kilpuri
ex. GSX-R600 -05
ex. ZX-9R -96
ex. GSX600F -00
ex. RD125LC -83
Ostin kanssa viime kesänä noi Oxtar TCS Evo kengät,mut en kyllä ole radalla kävässy noilla saappailla. Kauheesti ei tosiaan pidä vettä,mut muuten aivan loistavat ainakin mun jalkaan, tarpeeks tukevat kuitenkin joustaa nilkasta hyvin ja mielestäni viel pirun siistit![]()
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
Viime vuoden MP-messuilla Italon shopilla oli noista sideistä sen verran kova tarjous että melkeen päivitin omat Sidi Vertebra Race Carbonit niihin.. Noi vertebrat on kyl nätimmät![]()
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Veden pitävyydellä ei ole väliä, en kuitenkaan ole ajelemassa radalla sateella ja jos taas kadulla ajelen niin voin käytää vanhoja kenkiäni jotka ovat veden pitävät.
Noista kahdesta vaihtoehdosta Sidi vs Oxtar on ainakin shopissa toi Oxtar 50€ edulisempi...muualta en ole hintoja vielä kysellyt. Onko mp-messuilla yleensä ollut hyviä tarjouksia varusteista?
Sidi Vertigo Corsat istuivat itselleni paljon paremmin jalkaan, eikä sateellakaan pahemmin ole kastuneet.
.Orgin shopissa näyttäisivät olevan sopuhintaan. Veikkaan, että .Orgin shoppi nostaa hintaa kun ajokausi alkaa.. Näin kävi ainakin viimekeväänä.
"Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
"vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
"Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
Mä ostin vuosi sitten nuo Oxtar:in perus-TCS kengät ja niiden "saranat" ainakin narisee niin että meinaa järki lähteäOon tunkenu sinne väliin mukana tullutta silikoniliukastetta mutta eipä se tunnu paljoa auttavan. Muuten kengät on kyllä mitä mainioimmat! Mukavat jalassa eikä liian jäykät.
Mulla on noi Oxtar T.C.S goretex kengät,pitävät vettä ja ovat musta hyvät jalkaan.Narina tosin välillä ärsyttää.
Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
Se narina lähtee parhaiten teflon-sprayllä,ja kestää n.3-4vk ennen kuin tarvitsee uuden käsittelyn.Silikonia saa ruiskutella viikoittain.
God hates us all
By SLAYER
Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
Sidi Vertigo Corsa... Ehdottomasti paras kenkä mitä olen ikuna käyttänyt.
Italo tuossa turisi muuta viikko sitten, että messuille pitäisi saada jo uusi Sidin malli esittelyyn, joka olisi siis tuo ratatossu vedenpitävällä kalvolla. Ainoastaan päkiäkiristys uupui ja laaharit olivat muovia keraamisten sijaan.
Itse ajattelin odotella noita ja päivittää ehkä vanhat vertebra 2:set.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Meikälläkin on tällaiset...pitää muuten yllättävän hyvin vettä vaikka mitkään gore-monot ei olekaan; kokemusta n. 100 km kunnon rankkasateessa.(Trooper @ Tammi. 08 2006,17:35) kirjoitti
Narinahan on suht' järkyttävä, mutta herättääpä ainakin huomiota![]()
Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
Mulla on noi Oxtarin TCS goret mitkä on aivan mahtavat popot... Sopii hyvin, ainakin mun, lätyskäjalkaan. Ei rupee ahdistaan vaikka pitäs pidempäänkin jalassaKulutuspalat on melko lopussa ja ajattelin vaihtaa ne tuon kalliimman mallin titaanisiin. Ideoita mistä noita titaanisia paloja saisi sopuhintaan?
Edit: Narina häviää ainakin Würthin spray vaseliinilla
Pain is just weakness leaving the body
Ei tosiaan narise kun muistaa hieman rasvailla(mursu @ Tammi. 11 2006,13:12) kirjoitti
Hyvät kengät olleet ainakin vielä. Sillä silikoonilla mikä toimitetaan kenkien mukana, en ainakaan minä tehnyt hevonpeetä.. Kun ei muuta siihen narinahätään osunut käteen, laitoin ketjuspraytä, hyvin toimii
Ja kyseessä siis Oxtarit.
Ostin Oxtar TCS Evo:t kun satuin saamaan sopivaan hintaan. Kengät istuvat hyvin jalkaani ja toivottavasti ovat myös käytössä hyvät.
Tokimoto oy:stä meinasin ostaa Sidi Vertebrat (en nyt muista tarkempaa mallia) kun ovat -40% poistoalessa. Mutta vaikka mulla on kaikki normaalikengät kokoa 43, en saanut koon 44 sidejä edes jalkaan. Välimeren asukeilla on vissiin vähän kaposet jalat verrattuna suomalaisiin.
MC Mankkaan Peruuttajat
Sama täällä, noi gore-mallin T.S.C:t ollu loistavat. Kertaakaan ei ole sukka kastunut 2:n vuoden aikana ja hyvin pelittää kuumassakin. Mulla kanssa toiminu hyvin toi ketjuspray, sitä kun on aina lähellä, niin reissussa kuin kotonakin.(Kawana @ Tammi. 11 2006,14:05) kirjoitti
![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......