Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 66:sta
    ZXR:n oli aika lähteä ja tilalle tuli -01 vuosimallin ZX7R. Nyt vain veropäätöstä odottelemaan...ja ehkä vois laittaa jotain pientä tilaukseen, Akran kokoputkea, suuttimia yms
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    millanen zxr sulla oli?
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
    Lainaa (tinippa @ Tammi. 06 2006,19:55) kirjoitti
    millanen zxr sulla oli?
    ZXR 750 L -93.
    Kawasaki ZX7R -01

mites zxr:ään leipäännyit?tollanen 7r on mahti pyörä,eikös tossa ole suurin pitein saman verran tehoa kuin zxr l.ssä?vai olenko ihan hako teillä?mulla on itellä tollanen l mallin zxr.oliko sulla sen kans onkelmia?

Lainaa (tinippa @ Tammi. 06 2006,20:23) kirjoitti
    mites zxr:ään leipäännyit?tollanen 7r on mahti pyörä,eikös tossa ole suurin pitein saman verran tehoa kuin zxr l.ssä?vai olenko ihan hako teillä?mulla on itellä tollanen l mallin zxr.oliko sulla sen kans onkelmia?
    No en oikastaan leipääntynyt ollenkaan, tykkäsin pyörästä ihan sikana mut ikää ja kilsoja alkoi kertyä ja nyt sattui muutenkin sopiva sauma pyöränvaihdolle. ZXR toimi ihan hienosti koko ajan, käytännössä kulutusosien vaihdoilla meni. Kaasarit oli aika kuluneet niinkuin noissa lähes aina. Joo tehot on suurinpiirtein samat kuin L mallissa mut vääntöä pitäis olla enemmän ja muutenkin vähän kehittyneempi kaikin puolin.
    Kawasaki ZX7R -01

Kannattaa varmaan seurata Performance Bikesin projektia, joka alkoi juuri nyt myytävässä numerossa... Tavoitteena pudottaa painoa ja lisätä tehoa(luonnolisesti). Joka kuukausi projektiin tulee jotain uutta.
    Ajattelin vain jos olet omaa pyörääsi myös tuunaamassa...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Lainaa (jukepoksi @ Tammi. 06 2006,19:44) kirjoitti
    ZXR:n oli aika lähteä ja tilalle tuli -01 vuosimallin ZX7R. Nyt vain veropäätöstä odottelemaan...ja ehkä vois laittaa jotain pientä tilaukseen, Akran kokoputkea, suuttimia yms
    Ai saatana! Minkä värinen?? kuva???

Onko toi mikä malli? Se missä on 41 fcr? olikos se joku N-malli?

perkele että itseäkin taas polttaa ostaa wihreä kwaka.. pitäis vaan jaksaa rakentaa toi nykyinen projekti valmiiks.

DUCATI is just the Italian word for Harley.
    Lainaa (ValeRossi @ Tammi. 06 2006,21:04) kirjoitti
    Kannattaa varmaan seurata Performance Bikesin projektia, joka alkoi juuri nyt myytävässä numerossa... Tavoitteena pudottaa painoa ja lisätä tehoa(luonnolisesti). Joka kuukausi projektiin tulee jotain uutta.
    Ajattelin vain jos olet omaa pyörääsi myös tuunaamassa...
    Jep, suurella mielenkiinnolla odottelen tulevia numeroita Tosin itellä budjetti HIEMAN pienempi kuin noilla, oma tuninki jää varmaan putkeen+suuttimiin+syttypyörään+putsariin ja lopuks penkkiin säätöön.
    Kawasaki ZX7R -01

Lainaa (kwak750 @ Tammi. 06 2006,21:05) kirjoitti
    Ai saatana! Minkä värinen?? kuva???

Onko toi mikä malli? Se missä on 41 fcr? olikos se joku N-malli?

perkele että itseäkin taas polttaa ostaa wihreä kwaka.. pitäis vaan jaksaa rakentaa toi nykyinen projekti valmiiks.
    No VIHREÄ musta valkoinen tietysti, mustalla rungolla Ihan perus 7r (p) eli yhdellä R:llä. kuvia tulee kunhan saan otettua niitä!
    Kawasaki ZX7R -01

onko sillä paljon ajettu?tottakai vihree??tosta tuunaamisesta...onko tosta syttypyörästä autuutta?kun osa sanoo että siitä olis hyötyä ja osa meinaa että se on huuhaata.millasta palikkaa sulla oli entisessä?

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Onnea uudelle pyörälle!!!!

Ja mukavia kilsoja
    Lainaa (tinippa @ Tammi. 06 2006,21:23) kirjoitti
    onko sillä paljon ajettu?tottakai vihree??tosta tuunaamisesta...onko tosta syttypyörästä autuutta?kun osa sanoo että siitä olis hyötyä ja osa meinaa että se on huuhaata.millasta palikkaa sulla oli entisessä?
    vähän reilut 16tkm mittarissa, tiedä siiten todellista...Itekki oon kuullu tosta syttypyörästä monenlaista juttua, ajattelin vaan et sama laittaa kun ei maksa kuitenkaa kovin hirveästi. ZXR:ssä oli yoshimuran RS-3 bolt-on, suutinsarjaa olis kaivannut kaveriksi...
    Kawasaki ZX7R -01

niin joo onnea ja paljon kilometrejä!se tais jäädä äsken sanomatta.onkos niissä r ja tupla r malleissa paljon eroja?mulla itellä on ollut vaihto myös mielessä ja 7r on yksi vaihtoehdoista.mistä liikkeestä vaihdoit?noita ei vaan kasva joka oksalla,eikä tule jatkuvasti vastaan niin kuin jotain 6r ja cbr;iä.

Onnea uudelle pyörälle!!!!!!!! Ja
    Sukisukimies
    Kiitokset onnittelijoille! Tuolla pari kälyistä pikaisesti räpsäistyä kuvaa: bikepics.com

tinippa: Speedermanilta hain, italiasta tuotu peli.

Kawasaki ZX7R -01

HIENO!!!!!

Lainaa (tinippa @ Tammi. 06 2006,21:47) kirjoitti
    onkos niissä r ja tupla r malleissa paljon eroja?mulla itellä on ollut vaihto myös mielessä ja 7r on yksi vaihtoehdoista.
    Onnea hyvän pyörän valinnasta Jukepoksi!
    Tinippa: ZX-7RR:ssä ei ole takasatulaa,muita eroja en muista äkkiseltään. Mulla saattais tulla ZX-7R myyntiin keväällä..
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Onneks olkoon! On muuten sitten heti helvetin hienonnäköne pyörä!
    Kesällä (muistaakseni luvalla) istuskelin 7ärrän 7ärrän päällä nam.
    Olikohan tankki kovasti kuolassa. Onhan tuo aika kallis pyörä nähden tehoihin/painoon mutta hieno se on, ainakin vihreenä.
    KTM 690SM
    eikös niissä koneissakin ollut jotain eroja?muistaisin vain joskus lukeneeni jostain.en ole ihan 100%varma kuitenkaan.joo olen harkinnut vaihtoa,mut pitäisi ensin malttaa myydä toi zxr pois.voipi olla että jää haaveiluksi.

Lainaa (tinippa @ Tammi. 06 2006,22:34) kirjoitti
    eikös niissä koneissakin ollut jotain eroja?muistaisin vain joskus lukeneeni jostain.en ole ihan 100%varma kuitenkaan.joo olen harkinnut vaihtoa,mut pitäisi ensin malttaa myydä toi zxr pois.voipi olla että jää haaveiluksi.
    webzxr.co.uk (history&specs.)Tuolla tarkempaa juttua eroista, onhan siinä tuplaR:ssä mm. flatslide kaasarit, enempi säätöjä jousituksessa yms.

Kawasaki ZX7R -01

niinpä näyttää olevankin.Ei sulle sattunut jäämään ylimääräisiä osia zxr:tä?Olen etsiny omaani takalokasuojaa,siis sitä lärpäkettä mihin tulee rek.kilpi kiinni.Noiden L malliein osia ei vain tahdo löytyä.

Lainaa (tinippa @ Tammi. 06 2006,23:23) kirjoitti
    niinpä näyttää olevankin.Ei sulle sattunut jäämään ylimääräisiä osia zxr:tä?Olen etsiny omaani takalokasuojaa,siis sitä lärpäkettä mihin tulee rek.kilpi kiinni.Noiden L malliein osia ei vain tahdo löytyä.
    Eipä oikeastaan jäänyt kuin alkuperäiset takavilkut. Sen lokasuojahärpäkkeen leikkasin irti ja nakkasin mäkeen Onkos sulla kauan ollut tuo pyörä ja miten on pelannut? edit: selaileppas bombers-foorumin myyntipalstaa, siellä on aina toisinaan zxr:nkin osia myytävänä.

Kawasaki ZX7R -01

Toi pyörä on ollu mulla 3vuotta ja toiminu kuin junan vessa.Siinä on nyt joku 35tkm mittarissa.Viime keväänä avasin yläkerran siitä ihan supana eikä sieltä mitään löytynyt.Ensviikolla pitäisi vaihtaa suuttimet jos töiltä ehtii.Putki pitäisi vaihtaa myös kun saisi aijalliseksi tilattua sen.

komia on värikin zx7r kwaakussa. ja se on kisamainen peli. kawahan ajatti vuosikausia, ellei yli kymmenenkin vuotta kisoja tuollaisista tuunatuilla erilaisissa superbaikki jne. kisoissa.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    tosi hyvältähän tuo näyttää,jopa näin gixxulaisen silmiskin. viime kesänä näin tommosen livenä kaupungilla ja kauanhan sitä tuli tiirailtua. tuo kawojen vihree o kyl niin silmiin pistelevän race.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
    mä jään kohta ihan issekseen mun L-mallini kans
    No ei muuta kuin onnitteluja pärrän vaihdon suhteen. Itte oon jo melkein päättäny että seuraava on 9R-vm98 tai uudempi. Joskus synkkinä hetkinä XX Honda kummittelee kans
    Ei muutakuin heti kommenttia kehiin kun saat pärrää koeajettua - taitaa mennä muutama kuukausi
    Sen verran sanon että on vissiin toi vaihdokki vastaavanlainen racing malli niinkuin ZXR aikoinaan *

Unohdin kysyä että huoliko speederman ZXR:n vaihtoon vai miten pääsit eroon?

And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Lainaa (Ron Jeremy @ Tammi. 07 2006,14:40) kirjoitti
    No ei muuta kuin onnitteluja pärrän vaihdon suhteen. Itte oon jo melkein päättäny että seuraava on 9R-vm98 tai uudempi. Joskus synkkinä hetkinä XX Honda kummittelee kans
    Ei muutakuin heti kommenttia kehiin kun saat pärrää koeajettua - taitaa mennä muutama kuukausi
    Sen verran sanon että on vissiin toi vaihdokki vastaavanlainen racing malli niinkuin ZXR aikoinaan

Joo vaihdossa meni exä. Aika pitkällehän toi 7r on samanlainen kuin zxr, ajoasentokin tuntuu ainakin paikallaan ollessa aika juurikin samalta.
    Kawasaki ZX7R -01

Lainaa (Ron Jeremy @ Tammi. 07 2006,14:40) kirjoitti
    Sen verran sanon että on vissiin toi vaihdokki vastaavanlainen racing malli niinkuin ZXR aikoinaan

No et sä yksin ole sen L-mallin kans,on täälä mullakin sellanen.Hyvä pyörä toi zxr on,mä olen siitä tykännyt kuin hullu puurosta...Tuolla speedermanilla on ollu just samanlainen/värinen zxr kuin mullakin on.minkä verran tollasesta 7r saa veroja maksaa,siis n.arvio?

Lainaa (tinippa @ Tammi. 07 2006,15:53) kirjoitti
    minkä verran tollasesta 7r saa veroja maksaa,siis n.arvio?
    Varovainen arvio: 1700-2500 e. (perustuen tulli.fi sivuilla oleviin tilastoihin)
    Kawasaki ZX7R -01

30.  
    Perinteisen kawan näköinen eli hienohan se.
    Itsekkin olen kovasti Speedermanin sivuja tiiraillut jos vaikka hakis tuolle puoliskolle sieltä pyörän.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen