Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 71:sta
  1. #1
    No, ensimmäinen oikea kuvat on putkahtanut nettiin:
    http://www.ducatibikes.com/index.php...ia_-_Superbike

    Näyttää muuten helevetin hyvältä...



  2. #2
    Eipä voi Ducatia ainakaan kekseliäisyydestä syyttää (MotoGP Desmosedici), jos tuo nyt ylipäätään on aito kuva. Vaikka onhan tuossa etunsa, miksi keksiä pyörää uudelleen kun kerran kaikki on jo kertaalleen viilattu kuntoon.

    Näin kuvan todenperäisyyttä arpoessa, mistäköhän tuo kuva mahtaa olla alunperin kaivettu esille?
    Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
  3. #3
    Jos tuo nyt joku aito kuva on niin mun mielestä näyttää kyllä helvetin tavalliselta, paljon paremman näköisiä ovat mielestäni esim. 999 ja 749.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
  4. #4
    Näyttää liian samanlaiselta ollakseen totta. Eiköhän toi photoshoppinki oo.

    Mikä toi ylimääräinen putki tossa etuhaarukan ja jarrusatulan välissä on?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  5. #5
    Lainaa (wekkuli @ Tammi. 06 2006,12:53) kirjoitti
    Näyttää liian samanlaiselta ollakseen totta. Eiköhän toi photoshoppinki oo.

    Mikä toi ylimääräinen putki tossa etuhaarukan ja jarrusatulan välissä on?
    Noissa paremmissa pampuissa näyttää nykyään tollaisia olevan, itse en tiedä oikeaa merkitystä mutta näyttää tosi proolta.


    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
  6. #6
    "Eppäillä tuota soppii", näyttäisi samaa kuvaa esiintyvän joissakin 2004 vuoden lopun jutuissa.

    Kuvan pyörä on varustettu Bridgestonen BT-014 renkailla, jotka tietääkseni tuli markkinoille 2004. Eikös Bridgeltä ole jo tullut uudempiakin malleja samaan luokkaan? Eipä se kyllä silti mitään todista.

    Nuo putket teleskooppiputken ja jarrusatulan välissä ovat lisäsäiliöt (samaan tapaan kuin takavaimentimissakin). Alhaalla näkyy sininen nuppi, joka on sisäänvaimennuksen säätö.
  7. #7
    Onhan tuo selvä photoshopattu kuva. Jonkun innokkaan näkemys asiasta. Luulenpa, että lopullista saadaan vielä odotella jonkin aikaa...

    En usko, että oikea DesmoRR näyttäisi noin paljon vanhalta japsilta.

    Tekiskös joku osaava uuden version, sellaisen, jossa valot on keskellä ja ilmanottoaukko levenee viiksiksi sivuille... Siinä olisi enempi nykymuotoiltu Ducatin keula. Myöskään tuo takalokari ei varmaankaan tule näyttämään noin raskaalta, eikä värit noin Hondalta.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  8. #8
    Jaa, oiskohan tuo..Ihankun olisin nähny kuvan joskus aikasemminkin jossain..Näyttää aika miten sen sanoisi "tavalliselta"
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  9. #9
    Lainaa (Sartre @ Tammi. 06 2006,03:08) kirjoitti
    Eipä voi Ducatia ainakaan kekseliäisyydestä syyttää (MotoGP Desmosedici), jos tuo nyt ylipäätään on aito kuva. Vaikka onhan tuossa etunsa, miksi keksiä pyörää uudelleen kun kerran kaikki on jo kertaalleen viilattu kuntoon.
    Eikös tämä tuleva katumalli ole replika, joten eihän se silloin hirveästi voi alkuperäisestä poiketa.
  10. #10
    Eli siis tämä se voisi jopa ollakin: (vaikka fotosopattuja ovat nämäkin kuvatukset niin nämä lookit kelpais mullekin )





    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  11. #11
    Ja takaa:

    Ja päältä:
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  12. #12
    Virallista kuvaa ei tuosta laitteesta tietojeni mukaan ole.

    Tuo ensimmäinen linkitys on jo ollut 2005 alussa levityksessä ja siihen on photoshopattu Yamahan etulyhdyt sekä 999:n peili-vilkku -yhdistelmät.

    Ja mitä tulee tuohon Daidegaksen kuviin niin nekin oli siellä sivuilla ilmoitettu itse tehdyiksi ja oma näkemys laitteesta.

    Toisin sanoen laitteesta ei vielä ole julkaistu yhtään virallista kuvaa. Ja ensiesittely tulee olemaan WDW2006:ssa, ainakin Ducatin virallisen ilmoituksen mukaan.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  13. #13
    Lainaa (parjan_fin @ Tammi. 06 2006,16:24) kirjoitti
    Virallista kuvaa ei tuosta laitteesta tietojeni mukaan ole.

    Tuo ensimmäinen linkitys on jo ollut 2005 alussa levityksessä ja siihen on photoshopattu Yamahan etulyhdyt sekä 999:n peili-vilkku -yhdistelmät.

    Ja mitä tulee tuohon Daidegaksen kuviin niin nekin oli siellä sivuilla ilmoitettu itse tehdyiksi ja oma näkemys laitteesta.

    Toisin sanoen laitteesta ei vielä ole julkaistu yhtään virallista kuvaa. Ja ensiesittely tulee olemaan WDW2006:ssa, ainakin Ducatin virallisen ilmoituksen mukaan.
    Aivan . Ja onhan tuossa etuvinkkelikuvassa selvä 999:n persus putkineen. Takaapäin ei kuvan syvyydessä tuollaista putken koteloa mahtuis olemaankaan vaan putki tuntuis päättyvän about siihen mihin muovitkin.

    Mutta ei puututa pikkuseikkoihin..

    Ja tais sitten olla peruutettu koko WDW2006 tuon Texas Pacificin saamien "potkujen" takia... Niin on annettu Ducatin kerhokirjeessä ymmärtää, ettei sitä järjestettäis tänä vuonna. No saas näkee ny.

    Juu, on kaikki kuvatukset pelkkiä fotosopattuja ja se, että saatais ees joskus kyseinen peli kadulle, taitaa olla vielä arvoitus jopa Ducatin johdolle. Tyyliin, että milläs rahalla se sit tehtäis.. Siks ei varmaan ulkonäöstäkään kellään oikeen mitään havaintoa. Näin arvaisin.

    On taas Italian valtio kunnostautunu oikeen viksusti rajottelemaan virmaomistuksia, vaikka EU:ssa ollaankin. Siksikö, kun nuo jenkit ei oo EU:ssa vai mikä lienee sitten oli syynä? Huu nous.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  14. #14
    Saippualaatikoita...jok´ ikinen...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  15. #15
    Lainaa (assu @ Tammi. 06 2006,13:12) kirjoitti
    Nuo putket teleskooppiputken ja jarrusatulan välissä ovat lisäsäiliöt (samaan tapaan kuin takavaimentimissakin).
    Mutta miksi lisäsäiliöt olis ns. jousitetulla puolella? Siis lisäämässä jousittamatonta massaa? Ei oo järkee... piggybackithan kuuluu tietysti olla siellä yläpäässä.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  16. #16
    Lainaa (wekkuli @ Tammi. 06 2006,20:21) kirjoitti
    Lainaa (assu @ Tammi. 06 2006,13:12) kirjoitti
    Nuo putket teleskooppiputken ja jarrusatulan välissä ovat lisäsäiliöt (samaan tapaan kuin takavaimentimissakin).
    Mutta miksi lisäsäiliöt olis ns. jousitetulla puolella? Siis lisäämässä jousittamatonta massaa? Ei oo järkee... piggybackithan kuuluu tietysti olla siellä yläpäässä.
    No toteutapa menovaimennuksen säiliöt tuonne jousituksen yläpäähän sillai et se kanssa toimii ja on kevyempi kuin aikaisempi ratkaisu niin eiköhän Öhlins sut palkkaa...
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  17. #17
    Lainaa (Fabio T. @ Tammi. 06 2006,18:49) kirjoitti
    Saippualaatikoita...jok´ ikinen...
    Voi ne saippualaatikotkin olla sööttejä

    Kun tää nyt kerran on DesmoRR topikki, niin mitäpä muuta siltä voisi odottaakaan. More soap boxes!

    Kyykkyjen filosofiaan on kyllä melkein alusta asti kuulunut tuo katteiden käyttö Ducatillakin, joten ei kai se asia niin pielessä voi olla, edes perinteisestä näkövinkkelistä katsottuna?

    Kaikki kunnia upeille alkuaikojen Ducateille, mutta kuollut merkki olisi kyllä mielestäni huonompi asia kuin elävä merkki.

    Merkin elossa pitämiseen tarttee väkisinkin keksiä välillä jotain uutta, jotta myös uusien mopojen ostajat voi tarttua merkkiin.

    Se, onko 4 pyttyä liikaa Ducatissa, on makuasia. Ducati on perinteisesti menestyksekäs kilpapyörä. Jos Ducati aikoo olla myös urheilupyörien huipulla jatkossakin, voi olla vaikeaa taikoa kahdesta mukista urheilupyörään sopivat huipputehot, vaikka kaikki muut ominaisuudet olisikin kohdallaan Öhshitin alustat ja muut himppavimpat mukaan lukien.

    Mulle tärkeää olisi, että Ducati kuulostaisi Ducatilta jatkossakin. Nuo pari väliversiota Desmosedici MotoGP-pyörästä ei oikein saundeiltansa säväyttäneet. Twinpulset kylläkin. Jotta jos pienemmän pahan politiikalla mennään, niin kyllä se DesmoRR olisi kiva olla Ducatilla olemassa.

    Ei se niiden vanhempien legendaaristen mallien arvostusta pudota pätkääkään.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  18. #18
    Linkki

    Nyt Ducatikin on virallisesti julkaissut Italian GP:n alla pyöränsä. Valmis heinäkuu 2007. 400 pyörää vuodessa rakentamistahti. Lainausta muuta "The Desmosedici RR will be available with a special race kit that includes a 102 dB racing exhaust, a dedicated CPU, bike cover, paddock stand. For this exclusive Ducati, a new dedicated service plan is included. Each Ducati Desmosedici RR owner can benefit with a three-year warranty and *three years of scheduled maintenance, free of charge. Two versions of the RR will be available: 1) the Desmosedici RR *- painted in ‘Rosso GP’, with a white number plate on the tail section; 2) the Desmosedici RR ‘Team Version’ - *painted in ‘Rosso GP’, and as with the factory Corse bikes, has a broad white stripe on the fairing. A team sponsor decal kit will be provided with each bike. The RR is scheduled to arrive in the market in July 2007, while from June 2nd 2006 it will be possible to reserve the bike through the official Ducati dealer network, with Ducati 999R owners receiving priority."

    Meinaatko italo käyttää osto-oikeuttasi .
    Bring M. Backalive

    Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  19. #19
    On kyllä saatanan magee toi katumalli! Huh.. varsinkin keula.

    ja kaikenhuipuksi jättää kikserit ja pokserit..



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  20. #20
    Jippii, enää ei Ducatistienkaan tarvitse rypeä kurjuudessa ja tästä eteenpäin voi kaikillle epäilijöille tarjota FAKTAA™. Sitten ruvetaan odottelemaan, millon jaappanin ihmeet tekee perässä

    Mutta tottapuhuakseni ihan tyylikkään näkönen kapistus (vaikka Fabio sitä mitä suuremmalla todennäköisyydellä vihaakin). Hiennoa että olivat sitten tehneet siitä twinpulsen. Saadaan Ducatin äänet pysymään suunnilleen oikeana. Hyvin mielenkiintoinen ratkaisu tuon pakoputkiston suhteen. Eipähän ole rumia putkia töröttelemässä missään
    Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
  21. #21
    Heh, ensimmäisenä tuosta pyörästä tuli mieleen, että keula kuin suoraan edellisen sukupolven R6:sesta. Varsinkin lamppujen ja ilmanottoaukkojen ympäriltä.
  22. #22
    Hieno on. Hinta on tietysti sellainen, ettei ostajalla saa ihan pikkurahasta olla pulaa. Meinaan vaan, että kyllä tuo jo melkein vaatii sitten sen Ferrarin tai Lamborghinin vierelleen autotalliin.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  23. #23
    Mä kyllä sanoisin, että ei näytä hyvältä. Ehkä tuohon silmä tottuu, mutta ei se ole nätti pelkästään siksi, että on Ducati.

    Voihan tuo luonnossa olla sitten hyvän näköinenkin ehkä... jos vaan ikinä luonnossa näkee. No ehkä Klaukkalaan tulee edes näytenumero...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  24. #24
    Lainaa (wekkuli @ Kesä. 01 2006,22:04) kirjoitti
    Mä kyllä sanoisin, että ei näytä hyvältä. Ehkä tuohon silmä tottuu, mutta ei se ole nätti pelkästään siksi, että on Ducati.

    Voihan tuo luonnossa olla sitten hyvän näköinenkin ehkä... jos vaan ikinä luonnossa näkee. No ehkä Klaukkalaan tulee edes näytenumero...
    En pidä. Tuohon on sotkettu 888, GP7, 999 ja 996 keskenään. On selvästi yritetty mielyttää vähän kaikkia. Perä on ainut hieno kohta pyörää.
  25. #25
    Lainaa (compact_d @ Kesä. 01 2006,22:44) kirjoitti
    Perä on ainut hieno kohta pyörää.
    Hah, selkeästi keskitytty olennaiseen; siitä suunnasta useimmat sen varmaan näkevätkin.
  26. #26
    Laitetaan linkkejä virallisiin kuviin:

    Edestä

    Sivusta

    Edestä 2

    Ylätaka

    Perä

    Taka
    Bring M. Backalive

    Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  27. #27

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Oletettavasti tulee olemaan aika pitkäikäinen, nostalginen malli.
  28. #28
    Miellyttää kyllä todella paljon edestä tuo kuva... Sopivan "ilkeän" näköinen lookki. Muuten aika tasainen paketti. Hieno pyörä!
  29. #29
    Keula näyttää (valojen osalta) aika paljon vanhalta R6 Yamahalta, mutta jostain kumman syystä tuo sopii tuohon...

    Nyt vaan +80 k€ ylimääräistä jostain ja tuollainen alle.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  30.  
  31. #30
    Voipi tulla matkustajalle kuumat paikat kun putket työntää pakokaasut ahteriin...
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen