Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Onko kaikissa FJR:ssä >>-05 CO arvot säädetty alunperin samaksi? Ja mitä lukemia porukalla on?
    Vapaavirtauksellahan seos laihenee, mutta mistä ihmeestä Saksanpoika on saanut nuo arvot?
    Joku aikaisemmin kertoi, että sai myös lievän nyppimisen häviämään, kun lisäsi hieman arvoja..
    Tuossa ohje niille joita asia kiinnostaa. ÄLKÄÄ tämän innoittamana SOTKEKO niitä

    Ohje: CO arvot

    Ja taitaa olla ainakin osavastaus mm: klik

    Eli mistäköhän lähtökohdista on lähdetty liikkeelle
    Ainakaan noilla allaolevilla ei mitään järkeä, että seos rikastuisi?

    Käsittääkseni jos jotain muutetaan niin sitten kaikkia samalla määrällä

    Sain oman pyörän tehdasarvot selville:
    C1 = -3
    C2 = 6
    C3 = 3
    C4 = 8

    Die CO-Werte sinken um ca. 0,15 - 0,2 %.
    CO-Korrektur-Werte bei Versuchs-FJR
    Z1 = -10 CO = 3,65
    Z2 = -4 CO = 3,65
    Z3 = 13 CO = 3,65
    Z4 = -17 CO = 3,65

    Että jos kerran K&N laitetaan > laitetaan sitten kunnolla...

    Palikoita löytyy... Meissner





  2. #2
  3. #3
    Kiinnostava laite. Saisiko sillä sitten tosiaan ilmanottoa parannettua?
    Noista CO arvoista on vaikea sanoa mitään, yleensähän arvot on jotain kullekin markkina-alueelle sopivien päästörajoitusten mukaan valittuja kompromisseja. Ja prätkät ovat aina jossain määrin yksilöitä, varsinkin jos on vaihtanut suotimia ja slipareita. Parempi on hommata PCIII ja säädättää.
  4.  
  5. #4
    Ei ole laite, vaan kuvanmukainen rosteriläpyskä
    En sitten tiedä, mitä muuta muuttuu kuin mahdolliset imuäänet, kun se tötterö putsarin sisältä katoaa, samoin takatuubi.
    Jakaantuuko ilma putsarille (K&N) niin, että etummaiset pytyt imee kaiken ilman ilman?
    Nostin kokeeksi noita CO arvoja 8 pinnaa per pytty, tyhjäkäynti nousi pari sataa kiekkaa, tuntuu käyvän tasaisemmin, mutta täytyy laskea käyntiä. Tämä vielä ilman mitään tarvike lisäyksiä!
    Vastatkaapas saman tein tuonne:
    Vastaus kiitos