Tere!
Onko kellään tietoa, mitä kaikkia keinoja ovat käyttäneet, kun tehoja on kuristettu GTR:n koneesta?
Pyörä on -97 mallia oleva suomipyörä, mutta ilmeisesti jostain Saksan kuormasta tänne eksynyt. Kone on muistaakseni versio A12. Tehot on pudotettu Saksan mallissa sataan heppaan ymmärtääkseni vakuutusmaksuluokkien takia (korjatkaa jos olen väärässä).
Jostain Brittisaitilta löytyi vinkki (http://www.kawasaki-gtr1000.co.uk/more-power.htm), että kaasarien kannet vaihtamalla saadaan luistit nousemaan ylös asti, mutta tässä vehkeessä luistien liikeratoja ei ole rajoitettu.
t, Make
Eikös ne tuohon aikaan olleet tuon tehoisia. Kaverin -97:ssa oli 72 kw eli mitä lie 98 hv. Sen tehoisena maahantuojakin ne ilmoitti. Aikanaan 80-luvulla kun tulivat olivatten muistaakseni jotakin 110-115 heppaisia. GTR oli pois tuontiohjelmasta muutamia vuosia ulkomuistista 94-96 ja tuona taisi olla 94 kun pyörään tuli uudistuksena ainakin toisenlaiset etujarrut, etulokasuoja ja mittaristo. Ettei vaan koneeseen kajottu myös tuossa vaiheessa.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
mulla oli 87-mallinen jossa oli 110-heppa muistaakseni jotain
93jälkeen tehot tippuivat.
Kysyvä ei tieltä eksy.
Olin sitten ymmärtänyt väärin.