Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Keulaputki vuoti ja vaihdoin uudet stefat. Putkiin tuli Brandtin mukaan eri määrät öljyä. Vasemmasta ei löytynyt iskunvaimennusta, vain jousi ja öljyt. Oikealla on vaimennus. Tietääkö joku miksi F6C:ssä on tällainen erikoinen keula?
  2. #2
    Ei mitenkään erikoinen. Ns. "perinteisissä" keuloissa melko yleistä (ainakin italialaisissa).
  3. #3
    Lainaa (888 @ Tammi. 03 2006,22:21) kirjoitti
    Ei mitenkään erikoinen. Ns. "perinteisissä" keuloissa melko yleistä (ainakin italialaisissa).
    Onko? Luulin harvinaiseksi, enkä ole törmännyt aiemmin kuin Apriliani keulassa (muistaakseni Marzchzossin tekeleet). On muuten myös USD.

    Kirjoittakaa joku mulle se Marchozzi oikein...
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  4. #4
    Marzocchi.
    Enpä ole itsekään kuullut, että eri putkissa olisi eri systeemit, mutta se selittäisi tiettyjä juttuja....
  5. #5
    PS: niin, se äännetään suunnilleen Martsokki - ei vaikea.
  6. #6
    Lainaa (ramix @ Tammi. 03 2006,22:53) kirjoitti
    PS: niin, se äännetään suunnilleen Martsokki - ei vaikea.
    ...tana...

    Marzocchi... Nyt kun sen "kuuli" lausuttuna, niin enköhän sen nyt sitten osaa jatkossa. Kiitos! Marchesini on mulle ollutkin jo etäisesti mahdollista.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  7.  
  8. #7
    Mikähän on syy tehdä tällainen keula, vai onkohan vain kustannuksissa säästetty koska luultavasti halvempi rakentaa?