Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 33:een 33:sta
    Lainaa (minä org @ Heinä. 30 2006,09:24) kirjoitti
    No meidän kerhon "vahtikoira" Körmy liikkuu takalaukussa. siis normaali laukku joka on rakennettu.
    Korotettu, ikkuna , tuuletusaukot yms..
    No vähän samanlaisia suunnitelmia olen itsekin pyöritellyt mielessäni mutta kokeilin kerran ajaa siten, että koira oli repussaan minun selkäpuolellani ja siitäkös kaveri ei tykännyt yhtään kun ei päässyt seuraamaan liikennettä kuskin paikalta.

Minulla on tuo koirankuljetus-reppu aina rinnalla ja silloin pikku-bikeri pääsee bongaamaan kaikki koirat ym. vastaantulijat "reaaliajassa."
    **Matka jatkuu... kohti vanhainkotia, siis**
    Minä en ole nähnyt kuin "mäyräkoiria" moottoripyörien kyydissä. Silloinkin ne oli peräkärryssä, kun porukka oli menossa Norjaan, kun siellä ne on niin kalliita.
    Eläviä koiria en kuljeta edes autossa muutenkin kuin tarpeesta - metsästys tms.
    Koirilla ei taida olla kypäräpakkoa -
  3.  
    Tänä kesänä on tuli vähän perehdyttyä koiran kuljetukseen yhdistelmällä tipsu ja pikkucustomi.
    Hankin pyörään Bagsterin laukun joka odottaa käyttöä, laukku vaikuttaa tosi hyvältä mutta pyörän täytyy olla alkuperäisellä ohjaustangolla varustettu....(meikäläisen ei ollut joten tuleva talvi metsästetään orkkis osia)
    Otin sitten käyttöön muovisen koiran/kissan kuljetusboksin joka on pienillä sidontaliinoilla kiinni matkustajan penkissä. Hyvin on toiminut tuokin ja koira matkustaa pyörän kyydissä mielellän.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12