Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 59:sta
    Vuoden 2006 jäsenmaksu vuoden 2005 eli "vanhoilta" jäseniltä 15€ ja uusilta jäseniltä 20€. Suorita jäsenmaksu MotOrg Ry:n tilille Sampo 800021-17142553. Huom! Lisää maksaessasi viestikenttään .ORG!-käyttäjätunnuksesi sekä jäsennumerosi jos tiedossa.

Liittymiskaavakkeen voit täyttää osoitteessa: http://www.moottoripyora.org/index.p...ry_jasenlomake

"Vanhojen" jäsenien ei tuota lomaketta tarvitse enään täyttää vaan tiedot löytyvät valmiina. Pyydämme kuitenkin tarkistamaan jäsentiedot, jotta ovat sitten oikein vuoden 2006 jäsenkortissa.

100:lle ensimmäiselle tammikuun 15 päivään mennessä liittyneelle MP 2006 messulippu ilmaiseksi, joka toimitetaan kotiin tammikuun loppuun mennessä.

"Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Hähää, maksettu x 2 .
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Jaahas... prkle... Laitoin kyllä viestikenttään jäsennumeroni mutten huomannut laittaa nikkiä...

Pitäiskö kokeilla uudestaan vai riittäiskö kirjallinen anteeksipyyntö??
    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
    Ja mä taas muistin laittaa nikit mutta en jäsennumeroita.. No eiköhän maksut mee perille ja uudet kortit tulee varmaan oikeaan osoitteeseen?! Messulippuja unohtamatta...
    Lainaa (neitiP @ Joulu. 28 2005,21:19) kirjoitti
    Ja mä taas muistin laittaa nikit mutta en jäsennumeroita.. No eiköhän maksut mee perille ja uudet kortit tulee varmaan oikeaan osoitteeseen?! Messulippuja unohtamatta...
    Jäsenmaksut tulevat varmasti perille. Nickit auttavat kummasti eritoten jos maksaa jäsenmaksunsa esim. vaimonsa tililtä . No yrittänyttä ei laiteta.. rahastonhoitaja saa varmasti taas tänäkin vuonna entistäkin enemmän blondeja hiuksia vanhojensa sekaan
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    Maksettu
    Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.

FLHRCI -02
    maksettu eipä tullut laitettua mitään muuta kuin jäsenmaksu v2006
    kaipa toi riittää maksettu omalta tililtä.
    b-king -08
    Maksettu. Helppo lippu...
    Ei riemulla rajaa, kun Kwaakalla ajaa
    ilmokaavakkeen täytön jälkee herjaa: Mysql virhe2 ?
    nooh.. pari kymppii nyt ainaki maksettu.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
    hoidettu.. 15 € pistetty menemään

toivottavasti mut kelpuutetaan 100 ekan joukkoon vaikka maksoinkin aktian kautta ja sieltä kestää ne pari pankkipäivää ennen kun siirto näkyy.. (v..un pankit.. )
    pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
    www.goexperience.fi
    Mäkin laitoin maksun mutta unohdin jäsennumeron. Kirjauspäiväksi näyttää tulevan huominen torstai. Silti päätellen kommentoinnista parissa ketjussa olettaisin olevani lippumiesten joukossa?
    "Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
    maksettu...........
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    Maksettu.

En muuten arvosta jos tuo ei näy ry:n tilillä tarpeeksi ensimmäisten joukossa, mikä on kyllä hyvinkin mahdollista kun pankiltani menee aina pari päivää noihin...
    <FONT COLOR="RED">TÄRKEÄ TIEDOTE KOSKIEN MYSQL ERROR 2:sta!!</FONT>

Eli koodista löytyi virhe ja koodi korjattu. Te uudet jäsenet jotka täytitte tuon kaavakkeen ja saitte tuon ilmoituksen niin hakemuksenne ei ole mennyt läpi ja tämä pitäisi täyttää uudelleen. Pahoittelen tuota virhettä. Jäi huomaamatta. Nyt korjattu.

Oman tilansa voi tarkistaa että onko hakemus mennyt läpi osoitteessa:
    http://www.moottoripyora.org/index.p...ry_jasenlomake

Jos olet kirjautuneena sivustolle sisään ja sinulle ilmestyy lomake, niin jäsenhakemuksesi ei ole mennyt läpi. Jos taas ilmoittaa jäsenhakemuksen tilan niin kaikki on kunnossa.
    Maksettu ja myöskin Aktiasta. Katotaan heruuko lippua...
    Maksettu, mut olikos se nyt niin, että messulipun saa vain uusi jäsen, ei vanha pieru kuten minä?
    Tuolla tuo JP kyllä kehaisee että "Tämän lisäksi 100:lle ensimmäiselle tammikuun 15 pv:ään mennessä jäsenmaksunsa maksaneille MESSULIPPU ILMAISEKSI MP-messuille!!! Ole siis nopea!!!", joten kait meillä pieruillakin on mahdollisuus lippu saada
    Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.

FLHRCI -02
    Lainaa (Köpi @ Joulu. 29 2005,09:20) kirjoitti
    Maksettu, mut olikos se nyt niin, että messulipun saa vain uusi jäsen, ei vanha pieru kuten minä?
    Vanhat pierut ja körmyniskat ovat oikeutettuja myös messulippuun eli 100 ensimmäistä vuoden 2006 jäsenmaksun maksanutta saavat tuon lipun kotiinsa. Eli koskee niin vanhoja kuin uusiakin jäseniä.
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Mistäs tuo sata nopeinta katsotaan, ilmeisesti tilisiirroista?
    Maksettu saman pankin sisällä tunnin kuluessa alkuperäisestä viestistä, joten eiköhän tuohon joukkoon kuuluta .
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
    Lainaa (terwo @ Joulu. 29 2005,11:41) kirjoitti
    Mistäs tuo sata nopeinta katsotaan, ilmeisesti tilisiirroista?
    Maksettu saman pankin sisällä tunnin kuluessa alkuperäisestä viestistä, joten eiköhän tuohon joukkoon kuuluta .
    Tilinhoitaja Sari Sintonen noita tarkastelee ja eipä tuohon ole muuta oikeaa keinoa kuin katsoa tilille saapumisjärjestyksessä. Tässä tietysti hiukan hyötyvät ne joilla on tili Sammossa, mutta kyllä 100:sta lipusta riittää aika monelle ja eihän lippu suinkaan ole päätarkoitus vaan halu tukea moottoripyora.org -sivuston toimintaa...
    Tähän mennessä kuitattu 33 saapunutta maksusuoritusta. Kaikkien tässä viestiketjussa maksaneiksi ilmoittautuneiden suoritteet eivät vielä näy tilillä, huomenna varmaan..
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    Sinne meni Sammon kautta uuden jäsenen 20€ maksu

ps nyt sitten vain odottelemaan messarilippua
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Maksettu ja rahat siirtyvät heti kun on sama pankkikin.
    Maksettu
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    OHO. Mistä se jäsennumeron olisi pitänyt ottaa? Otin profiilistani mut ei taida olla oikea? Täältäkö sen olis pitänyt ottaa?: http://www.moottoripyora.org/index.p...ry_jasenlomake
    Jäsenkortissa lukee numero...ainakin mulla.
    Lainaa (Köpi @ Joulu. 29 2005,13:18) kirjoitti
    Ei oo jäsenkorttia kun vasta tänävuonna liityn koko juttuun.
  30.  
    Lainaa (kuulapää @ Joulu. 29 2005,13:19) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Joulu. 29 2005,13:18) kirjoitti
    Ei oo jäsenkorttia kun vasta tänävuonna liityn koko juttuun.
    Jos uusi jäsen niin maksutietoihin riittää tuo .ORG! käyttäjätunnus. Jäsennumero saatavilla vain jos on "vanha" jäsen. Tämä lukee jäsenkortissa.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen