Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Sekä FJR:ssä että FZ6ssani on se paha ominaisuus, että takaboksi kuraantuu alta ja lukon kohdalta. Syy siihen on lyhyt takalokasuoja. Ei taida olla edes monesta sentistä kiinni. Tarttis siis jonkin extra virityksen, joka ei olisi jotenkin siistin näköinen. Kävin tarvikeliikkeistä silmäilemässä auton roiskeläppiä, muttei niitä oikein voi sellaisenaan asentaa. En löytänyt Webistäkään mitään asiallista tarvikeosaa. Onko kellään vinkkejä?
  2. #2
    Etolastahan saa vaikka minkä paksuista kumimattoa. Siitä vaan leikkaa sopivan mallisen, poraa reiät siihen ja lokariin ja pistää kiinni.

    Veikkaanpa vaan että sen pitää olla todella iso, jotta se jotain vaikuttaa => näyttää karmealta. Joskus kun sateella ajelee moottoripyörän perässä, niin näkee kuin kura pöllyää siinä takana. Ihan sama ilmiö kun autonkin peräpeili paskaantuu oli siinä kuraläppiä tai ei...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  3. #3
    Meillä on prätkäliikkeestä ostettu roiskeläppä Cebarissa, menee muutaman sentin takalokasuojan yli, mut silti rapa roiskuu...auttaa se kai vähän, mut on se takaboxin lukko silti ihan ravassa...sit jos sen laittaa pitemmälle yli lokarin, niin sporttipyörän imago kärsii tosi pahasti...
  4. #4
    Lainaa (Anttoo @ Joulu. 30 2005,13:39) kirjoitti
    Sekä FJR:ssä että FZ6ssani on se paha ominaisuus, että takaboksi kuraantuu alta ja lukon kohdalta. Syy siihen on lyhyt takalokasuoja. Ei taida olla edes monesta sentistä kiinni. Tarttis siis jonkin extra virityksen, joka ei olisi jotenkin siistin näköinen. Kävin tarvikeliikkeistä silmäilemässä auton roiskeläppiä, muttei niitä oikein voi sellaisenaan asentaa. En löytänyt Webistäkään mitään asiallista tarvikeosaa. Onko kellään vinkkejä?
    Se pohja rapaantuu aina ei sille mitään voi. Takarengas nostaa märästä tiestä ohuen vesisumun joka jää pyörimään siihen mopon perään ja kuraläpästä ei ole apua.
  5. #5
    Lainaa (JP_445 @ Joulu. 30 2005,15:27) kirjoitti
    Se pohja rapaantuu aina ei sille mitään voi. Takarengas nostaa märästä tiestä ohuen vesisumun joka jää pyörimään siihen mopon perään ja kuraläpästä ei ole apua.
    Tota mä vähän pelkäsinkin sama oikeastaan sille vesisumulle, mutta eikö tolle kuralle voi mitään? Ja siitäkin vain siihen boxin lukkoon osuva suihku on se ikävä osa. Sentäs FJR:ssä & FZssa perä menee melko alas.
  6. #6
    Suojaa se lukko suoraan sen sijaan että turhia lisälokasuojia värkkäät. Miten ois lukon päälle pala ilmastointiteippiä aina sateella pidempään ajettaessa?

    Sellainen pieni teippirulla menee taskuun ja riittää varmaan sataan suojauskertaan. Eli käytännössä ainakin yhteen ajokauteen.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  7. #7
    Tuolla aikaisemmin kyselin huggerista FJR:ään, mutta kukaan ei ottanut kantaa asiaan. Olen jotenkin antanut itselleni kertoa, että se auttaisi kuraantumiseen? olenko väärässä?
  8.  
  9. #8
    Olen kans katsellut sitä huggeria, esimerkiksi FJR1300 A-/A-AS/Zubehor/Rahmen. Se vois auttaa jonkin verran, mutten tiedä kenenkään kokemuksia.