Vaimolla ois 750 shadow -01 (ace) ja tuo haikailis uusien putkien perään, hiukka asiallisempaa äänimaailmaa ois hakusessa. Kertokaahan mitä olette omiinne laittaneet, ja vaikuttaako ko muutos vakuutuksiin tms. Kiitos etukäteen.
PS: Vance&Hinesin cruuzersit on käyneet mielessä.
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Itelläni on -02 shadow:ssa Laser-putkisto. Äänet on mielestäni niin tuhdit ku moisesta aparaatista voi saada. Eivät möykkää liikaa mut silti semmonen et tietää toisetkin milloin vääntää kaasua.![]()
Mulla on -98 vuoden shadow suorilla putkilla. Shadowssani on ihan kivat papatukset. Putkien valmistajasta ei ole käsitystä.
Vakuutusmaksuihin viriputkilla ei ole merkitystä.
Mulla on ihan se orggisputki, mutta yhen "Insinöörin" avaamaa mallia ja vääntöä sekä mukavat äänet saatiin aikaiseksi
![]()
Pakko sanoa että kun noita putkia, putsaria ja suuttimia aikani vertailin ja ihmettelin omaan VT750 Shadowiini niin päädyin tohon VTX 1800:een V&H:n vaimennetuilla Big Shoteilla
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Eli ostetaan vaimolle sellainen(jty @ Joulu. 31 2005,00:07) kirjoitti
![]()
älkääs ny jätkät naurattako, ennen ostan niilläkin rahoilla vaikka uusia kenkiä! Olkoon putket jos on niin vaikeeta, tärkeintä on kuitenkin se ajaminen, vai..(freerider70 @ Tammi. 01 2006,13:18) kirjoitti
![]()
Tietä käyden tien on vanki
vapaa vain on umpihanki
Turha sit alkaa rutkuttamaan vaikka mulla on makeemmat soundit![]()
Puuttuaxeni impreza:n juttuihin niin hänen mopossa ei todellakaan ole "suorat putket" vaan Laser:in putkisto missä vaimentajat vaimentavat kaikkein terävimmän papatuksen pois "kokemusta löytyy eli olen koittanut ilman vaimentimia ja ääntä löytyy silloin (liikaa)!!!!![]()
Kiitos Jamo vinkistä. Sitähän pitää kokeilla ensi keväänä ilman vaimentimia.