Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Ongelmana siis on Virago 535 varatankki. Mopon iästä ei vielä ole täyttä varmuutta, mutta kyseessä on siis yksilö jossa tankki pelkästään satulan alla. Löytyi paljonkin juttua noista uudemmista missä tankataan ylätankin kautta, joissa sitten tuo magneettiventtiili tuottaa vaikeuksia siinä peltitankin ja varsinaisen tankin välissä. Yritin etsiä ja katsella kuvia mutta ei leikkaa että millä lailla tuo vanhemman ykstankkisen varatankki pelaa? Kun en räjäytyskuvasta oikein löytänyt vastausta. Kyseisessä yksilössähän jos ajaa varsinaisen tankin kuivaksi niin matka päättyy eikä RES-nappulasta ole apuja. Kiitoksia viisaammille!
  2. #2
    Kysele Yamaha Custom Club Finland sivuilta niin löytyy tietoa tollaisista jutuista.
    Kovaa vääntöä joka käänteessä
  3. #3
    toimiskohan tuo jotakuinkin näin:tankissa lähetin,(fuel sender),bensanpinta alenee lähetin sammuttaa sytytysvirran ja RES-nappula kytkee takaisin.
  4. #4
    Ei, se sammuttaa bensiinipumpun. Res-nappula kytkee sen takaisin. Vikana usein hapettuma johdoissa. Vaittaa veli joka on bike technician.

    Edit: Loytyi ihan linkki aiheesta.



    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  5.  
  6. #5
    jees,oletin vaan jotenkin sen sammuttavan sytkävirrat tai jotai,
    ei toimi mulla fzr:ssä,johdot kunnossa,lähetin taitaa olla kaput.