juu kyllähän honuissakin aski on..(Wainajala @ Huhti. 20 2006,09:48) kirjoitti
tosiaan jotkut penkit on kuulema näyttänyt eri tuloksia eri väleillä.. esim bikeworldin.. tämä on siis viisaampien kertomaan ja itse en kantaa siihen ota. testaamallahan sekin selviää. itse en tosiaan penkitykseen ole niin perehtynyt että siitä voisin muuta kertoa kuin omat kokemukset katsojana..
![]()
Omasta _vakio_ 1999 f4 seepparista lähti 93hv tai 94hv _takarenkaalta_ joten ihan malliillaan luulen kaiken olevan tässä uudemmassa yksilössä. Näkyyhän noita käyriä siellä täällä missä on mitattu koneelta teho ja sit mehustetaan Internetissä että on takarenkaalta.
Esimerkiksi täällä on melko luotettavia takarengas mittauksia:
http://sportrider.com/bikes/146_weig...rements/#honda
ja sieltä esim:
'01 ruiskusta 95 hv takaselta
'99 kaasarista 89hv takaselta (onpas vähän)
Juu, tuon mukaan tehot näyttäsi olevan sittenkin kohdallaan. Aika lussu tuo äffä näyttää olevan verrattaessa 600RR-malliin.
mitäs tehdas ilmoittaa rr mallille? päälle 120hv.ta se oli kyllä.. vai oliko? juu tuossa -05 mallissa soppaa sotkee nyt hiukan lambdakin. ilmeisesti kuvittelee katin olevan viellä paikallaan ja nämä nykyiset päästö normit päälle niin avot...jenkki mallissahan ei ole kattia ja pyörästä ilmotetaan samat 110hv.ta.. nooh vähemmän siinä on kuin ärärrässä ja se on jo tiedostettu.
parempi sillä sitten on köhköh touring reissu heittää..
nyt pitäs mennä pesemään mopotin kun se on niin stanan kuranen.. pääsee huomenna vähän kurvailemaan..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
itse halusin viedä semmoiseen penkkiin mikä ei ainakaan liioittele! en penkittänyt sen takia että essolla voisin kehua heppojen määrää (eipä äffän tehoja kyllä muutenkaan kehuta) vaan että tietää mitä sillä on kadulle tarjottavana. naurettavaa juuri tuo että kone tehot kerrotaan olevan takaselta. huijaavat vain itseään ja se siitä..(villen @ Huhti. 21 2006,01:12) kirjoitti
mutta sullahan on se kokoputki viellä?? ei siinä että rahaa olisi mutta semmoinen ja filsu + pc olisi ehkä kova sana tohonkin. äänet taitaa race putkella olla vaan melkoiset ja jepet ei välttämättä tykkäisi.
![]()
-04 zx10r penkitetty nyt ja 160hv kytkimeltä... jos joku haluaa penkityksen niin voi pistää privaaa.. kawasta kaivettin hiukan laihoja kohtia esiin ja mittarin heitot myös katottiin...ja turhat spekuloinnit penkistä yms. voidaan jättää tästä rojekti päiväkirjasta pois..
![]()
Jep, näyttäisi olevan pessimistinen (lue oikeellinen) penkki. Eipä noista kannata absoluuttisia arvoja ruveta kyttäämäänkään. Seokset ja muutokset (ennen/jälkeen virityksen tms.) sen sijaan ovat tärkeämpiä.
Tehot on ilmoitettu kytkimeltä, tiedätkö miten määritetty? Onko mitattu voimansiirron tehohäviö (kytkin pohjaan vedon jälkeen) vai laskettu vain jollain hihavakiokertoimella?
Edit: sori tämä viesti, hokasin nyt tuon viimeisen lauseen
eipä mitään!! eli kone laskee jokaisen pyörän/mallin tehohävikin (tulokset tulee siis renksulta) ja laskee kytkytin tehot (vedon lopussa kytkin pohjassa tais olla). kampuralta siis abaut 2hv enemmän. kawassa oli slipari ei muuta. penkki kyllä antaa realistisen lukeman ja penkittäjä pirun hyvää infoa!nyt täytyy positua risteilemään ja hurraamaan suomi voittoon!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Näillä tietkskarin audioihmeillä kuulosti siltä, että db-killeri ei juurikaan vaikuttaisi äänensävyyn? Ilmeisesti vain desibeleljä lisää, vai kuinka?(santtu-cbr @ Maalis. 26 2006,16:28) kirjoitti
Vakkariin verrattuna kuulosti kyllä molemmin tavoin huomattavasti paremmalta!
aavistuksen hiljeni muttei mainittavasti killerin kanssa. äänet on kyllä todella hyvät!!eli tyytyväinen olen.
tossa nyt kuvaa halaajasta ja jonkinlaista sivu kuvaa.
http://album.fotosafe.com/altiapp....6477276
http://album.fotosafe.com/altiapp....6477325
Mites santtu on, joko oot saanu putkea hieman lyhkäsemmäksi?
Huggeri sopii hyvin!Siisti on!
<p>Suzuki GSX-R 1000 K5</p>
putken lyhentely on jäänyt hautumaan päähän ajo kiireiden takia..![]()
veikkaan että kesän aikana se nousee vaan hiukan ylemmäs takapäästä ja myöhemmin lyhenee/kiillottuu. visioita tulee kokoajan mutta ajellaan nyt rauhassa.
![]()
Santtu, onko toi MRA:n pleksi ollu hyvä? Mitä mieltä mamma on ollu kyytiläisenä? Onko tuo sulla nykysin paikallaan oleva mallia Touring?
Ja näköjään oot laittanu ne orggisvilkut mäkeen. Sulla oli jossain välissä vielä originaalit, mutta kirkkailla laseilla. Vieläkö olis tallessa, jos vaikka myisit..
orginaalit vilkut OLI mulla ja kirkaat lasit oli mallia emgo. juu pleksihän on mallia touring(Coppe @ Touko. 04 2006,14:05) kirjoitti
![]()
ja vaihtuu kun saan tuplakuplan
homattua. tällä kokemuksella tuo toimii ehkä paremmin kuin orkkis (2 päällä tuuli ei riepota mua edestakas motarilla ja mamma ei ole kyllä mitään valitellut takana) mutta tuplakuplan haluan viellä testata ennekuin tiedän minkä jätän kiinni sitten lopullisesti. pitäs vaan löytää peili plexi niin sopii sitten mopon tulevaan/nykyiseenkin ulkonäköön paremmin.
Pyramid Plasticilta löytyy noita peilipleksejä. Mulla on gixussa kiinni tollanen sininen Airflow iridiumi ja se on todella asiallinen. Ei siitä kauheen hyvin nää läpi mutta menettelee...(santtu-cbr @ Touko. 04 2006,22:27) kirjoitti
Pain is just weakness leaving the body
kiitoksia! löyty vaikka mitä pleksejä noilta ja tokimotohan? taitaa tuoda maahan/myydä...(mekanik @ Touko. 04 2006,22:33) kirjoitti
Mistähän löytyisi cbr:ään tuollainen takalamppu, ja tumma tuplakupla???
Ja kaikkea muutakin härpäkettä?
Leon TS 1.8T
Honda CBR 600F -06
Stormilta löytyy ainakin EMGO:n kirkkaita linssejä... Sieltä myös saa MRA:n pleksejä.(seatts @ Elo. 25 2006,13:18) kirjoitti
Pain is just weakness leaving the body
tarkkana vaan mallin kanssa! kun tiskiltä pyytää esim -05 malliseen takavalon niin tarjoavat sportin valoa... tuo oli siis -99 malliseen muistaakseni luettelon mukaan. toki itse ostin tuon muualta..
Omaan samanmoiseen Leoon tuli tehtyä lyhennys. 15 senttiä pois ja ulkonäkö parani roimasti. Nostin samalla putken päätä ihan aavistuksen ylöspäin. Yllättävän iisi homma oli. Olin jo varannu TIGin ja alumiinipuikon viereen, mutta eihän sille valokaarta tarvinnu ees näyttää. Ja ne äänet, huh huh! Suosittelen!(santtu-cbr @ Touko. 03 2006,16:31) kirjoitti
Nyt olis pyörä seisonnassa ja pitäis muuttaa kanssa kilpitelinettä takavilkkujen kiinnikettä, kun vaan sais aikaseks.
Leon TS 1.8T
Honda CBR 600F -06
Muistin hirveästi tallentaa rojekti kuvat uudelle koneelleni tuolta ifin serveriltä.. nooh täytyypi kaivaa vanha kone esiin ja tyhjentää se samalla. tälle mopolle ei ole taphtunut mitään uutta kummempaa. kulkee vain 3cm matalampana kuin ennen.vaimon on helpompi ajaa nyt eikä tarvi kituutella toisen penkin kanssa mistä pehmusteita on kaavittu reilusti pois.aikasemmin meni kätevästi kun molemmat kurvaili hondalla ( kummallakin oli oma penkki ). Tämä kausi kurvataan siis tälläisenään ja ensi talvena ( jos saadaan ok talo valmiiksi siihen mennessä ja rahat piisaa viellä ) kiillotetaan kaikki loput alu osat ja vaihdetaan honun väri toiseksi. nyt vaan odotellaan että pääsee kunnolla
!! itselläni on alla nyt siis suizan drz 400 sm
![]()
noniin.. syksy/talvi lähestyy uhkaavasti ja tämäkin ketju saa uutta virtaa tulevaisuudessa. honley vaihtaa väriä/saa kuvioinnin päälle sekä lukuisat pikku muutokset on jo päässä miettyjä.kiillottamis vimma pääsee taas valloilleen ja..
Edit 500 viestiä täynnä
Noniin.. Talli on melkein valmis ja rojekti on päässyt käyntiin. runkoa aloitettu hiomaan ja pyörä on purettu "alastomaksi". Takahäkkiä nostettu/muokattu. Tankki ja penkki on myös kokenut hiukan muodon muutosta... kuvia voin laittaa jos niitä joku haluaa tuijotella. slipari ( leovince ) ja kattimallin väliputki voisi olla kaupan jos joku haluaa ostaa? muuten se pätkästään ja väliputkea muokataan.
Paljonko slipari+väliputki kustantaa?
Jos on kuvia nii laita vaan linkkiä.
Slipari meni menojaan ja uusi täytyy hommata nyt.Lyhkäsempi ja eri asentoon uusi pitäisi saada. toinen vaihtoehto on hi-pipe mallinen mutta mutta... Ylimääräisenä olisi myös pari kertaa käytetty krauserin laukku (47L eli ISO ) ja f cbr.ään sopiva teline. teline on siro ja tulee takakahvan paikalle. hintaa täytyy viellä miettiä.
Slipari on jo kiinni ja kävin pikku lenkin ajaan eilen. Kohta vois taas lähtee ajeleen. Vielä jos löydät sen killerin niin paa viestii tuleen.
Juu kyllä killeri löytyy kun kaivan vaan 3 tallia läpi.toiset ajelee jo ja minä se vaan istun tallissa sormet verillä hiekkapapru kädessä.
![]()