Btw vielä, tunnistaako kukaan pyörääni ja tietäisi valottaa vähän historiaa?
Ostin ko. vehkeen kesällä -13 Kirkkonummelta, Heino nimiseltä herrasmieheltä. Pyörä on jenkkimalli, maileja mittarissa nyt 22000, liekö jo kerran pyörähtänyt ympäri? Ostin ton tollaisenaan enkä ole modannut mitenkään, kaikki alkuperäiset osat tuli mukana. Silmiinpistävänä tuntomerkkinä Pan Ridersin tarra oikealla jalkatapin yläpuolella.
Kiitos ja kumarrus.
![]()
Mä laitoin nämä huonojen KYB:ien tilalle : http://www.gazisuspension.com/
Mopoton , barracuda 397hemi
Kyllä Noita Kybejä joku taho taisi korjata, ei niitä kuitenkaan mitkään yleiskorjaamot rupea nyppiin. Olikos siitä tässä ketjussa aikaisemmin juttua, kun muisti pätkii....?
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Hyvin laukattu frizlen kawurilla, jos 196 000km on mittarissa! Mene ja tiedä....toi takaizkarin porsiminen kyllä vois tukea noinkin kovia lukemia!
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Multa löytyy käytettyy osaa. Tosin 1200 mallista mut on samaa kamaa mun mielestä. Toinen pari ajettu 110 000 ja toinen pari 52 000. Hinnat 50e ja 75e parilta. Paa mailii jos kiinnostaa. sikiviki(at)nic.fi voit myös laittaa tekstarin: nolla neljäsataa 456698. Soitettaessa lomatiedote, eli pitää olla kärsivällinen.
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Onhan näitä. Muistelisin, että huollatin omani n. 80 000 km kohdalla tuolla. Ihan varma en ole, että oliko tuo. Pistät lankun pätkän loasuojan ja renkaan väliin ja ruuvaat pötköt irti. Postissa johonkin pajaan ja avot 😊
http://www.mphuolto.fi/index.php?id=17
itse tekisin niin että ostaisin sikiltä käytetyt ja kaupasta olutta. sitten joku kaunis kesä ilta parkikksella joisin olutta ja avaisin nuo neljä pulttia ja vaihtaisin iskarit ja laittaisin 4 pulttia kiinni. olutta tietysti jokaisen työvaiheen välissä ja seuraavana päivänä viellä varmistaisin pulttien kireyden jos muistikuvat hataria asenuksen loppuvaiheista. naapurin isännän voi pyytää halutessaan talkoisiin mukaan
zzr1400
jos päädyt ostamaan uudet iskarit tai sikiltä käytetyt niin joku ilta voidaan meikkiksen talilla tattarisuolla ihmetellä yhdessä mitenkä ne saisi vaihdettua. vanhoja ei siellä pystytä korjaamaan
zzr1400
Ebay. Hinta tais olla jossain 600€-650€ posteineen silloin. Tosi hyvät on alkuperäisiin verrattuna , öhläreitä katselin mutta kun hinta huiteli 1,5K€ kieppeillä ja käytettyjä ei missään päin maailmaa ollut tarjolla. Vaihtoehtoja on muutamilla merkeillä kun jättää ne halvimmat kiinalaiset pois. Yss ja Gazi oli omat viimeiset vaihtoehdot joista valitsin Gazit.
Mopoton , barracuda 397hemi
NONII. Nyt olis lauantaiseen kokoontumiseen osallistuminen kiinni yhdestä pultista. Eli jos jollain on nurkissa etuiskarin alapään pulttia Lahdessa +100km niin olisin erittäin kiinnostunut. Meni nimittäin poikki. En kyseistä löytänyt lahden korjaamoista eikä sumekollakaan sitä ole. Ideoita?![]()
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Ja hitsi. Just tota pulttia ei jostain syystä noissa mun toisissa iskareissa oo kiinni. Soita heti aamusta Motovillelle. Osaa ainakin tai varmaankin kertoa ton pultin speksit. Saattaa toi pultti mulla jossain olla, mut tähän hätään en sitä ehdi kaivaan.![]()
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Jep mopo läjässä!Eli tänne huomenna klo 12.00! http://www.ace-corner-finland.fi
oliko se näin?
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Joo ei hätää. on siellä ainakin kaks komeinta paikalla.
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Ajattelin tulla rumentaa porukkaa.
Toivottavasti ette ole kiillotelleet mopojanne, oma on ainakin aikas likaisessa kunnossa?
ei ehdi, harmi.. olishan tuo 1kpl s mallinenkin voinut tulla sinne ärrien joukkoon.. btw käykääs katomassa https://www.youtube.com/watch?v=7uL1leofqQk miten vanha mopo laukkaa vuorilla![]()
ZZR1400
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Hyvä miitti, 6 pyörää ja 8 henkilöä paikalla ja kelikin suosi.
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
Harmi ku ei päässy mukaan. Ollin mutkat vei voiton. Kiva, että porukkaa kuitenkin riitti. Tos kuvassa on jollain USD keula. Onk se Hulksterin?? Onks toi niitä 9r:n keulavirityksiä vaiko 14-satku Zetorista, joita näkee tuolla ZRXOA:n sivustoilla. Ja ku olis ollu paikalla, ni ei tarttis täällä huudella.![]()