Sivu: 67 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1757656667686977 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1981:stä 2010:een 2679:sta
    Ei ole ihan halpiksia tuollakaan noi tulpanhatut, 26e ja alvit vielä päälle. Tuolta kyllä näkee kätevästi osien hintojen suuntaa...

https://www.motorcyclespareparts.eu/...200r-2006.aspx

Ja nyt tietysti kaikki joukolla tarkistamaan omien pyörien hatut.....
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
    Noihan oli halvat noi Ripleyn vanteet. Uusi vannepari tuolla MSP:llä 1411e +alvi..........
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
    Hulkin innoittamana tilasin myös undertrayn ja samalla bellypanin.
    Nyt tavarat saapuivat viikossa
    Kai se kevät lähestyy - alkuperäinen ämpärin kokoinen ilmanputsarihässäkkä poistui ja tilalle K&N sinkut. Suuttimet vaihtoon ja tehopenkin kautta valmiiksi. Orkkiskoteloon käypänen K&N putsari ja Ivanssin "tulppa" huohotinletkun tilalle ylimääräisinä , putsari ollut kiinni 3tkm joten uutta vastaava - h:45e , jos joku tarttee..... http://img.photobucket.com/albums/v2...psbeperfri.jpg
    Mopoton , barracuda 397hemi
    Paljonko tollasilla virityksillä saa muuten lisää tehoja? Onko joku mitannut?
    ZZR1400
    https://www.dropbox.com/s/aifol99wkc...45574.jpg?dl=0 nätimmät kÄppyrät anto ainakin mulle punanen oli normi sytty pyörällä ja sininen +4 pyörällä
    zzr1400
    Mulla on 1100 alku putki niin luulen sen ahistavan jonkin verran
    zzr1400
    Laitoin mopon ajoon tänään ja ajelin joku vajaa 100km. Oli se kivaa puuhaa taas muutaman kuukauden jälkeen. Hiekkaa oli paikka paikoin pikkuteillä, ilma oli aurinkoinen ja kolea ajaa. Moottori ei lämmennyt yhtään, ei viittiny urvutella vaikka hiukan mieli olis tehnytkin. Pitää aloittaa nyt rauhassa vaan, hyvin meni lenkki vaiks oli perjantai ja 13. päivä
    ZZR1400
    Sain katteet liimattua ja hyvin tuntuis sika massalla pysyvän. . Pistäisin kuvan jos osaisin.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Sain katteet liimattua ja hyvin tuntuis sika massalla pysyvän. . Pistäisin kuvan jos osaisin.
    Sikaflex. Ratkaisu (lähes) kaikkeen
    Käytin myös undertrayn asentamiseen+ 1 ruuvi
    20150312_062015.jpg
    Lainaa schabaa kirjoitti Katso viesti
    Sikaflex. Ratkaisu (lähes) kaikkeen
    Käytin myös undertrayn asentamiseen+ 1 ruuvi
    20150312_062015.jpg
    Kuva.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    toi on kyll hyvä väri.
    zzr1400
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    toi on kyll hyvä väri.
    Joo munkin mielestä ihan onnistunu valinta, tosin en ole nähny tota vielä auringonvalossa.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Mistä hommasit pinnavanteet? Kuvia?
    Pinnavanteet tuli Saksasta sellaisesta pajasta, joka tekee ZRX:lle muokkauspakettia, jolla siitä saa Z1:n eli ysikawan näköisen (ainakin jonkun mielestä...)
    Kuvia löytyy kun klikkaat allekirjoitukseni linkkiä.
    Ai niin, alkuperäiset vanteet ovat vielä myynnissä: https://www.huuto.net/kohteet/kawasa...i-hv/355488886
    Tästä varavanteet Rexiin todella halvalla!
    ZZR 1200
    Belly panin sovittelu onnistui ilman sikaflexiä muttei ilman nippusiteitä mutta eiköhän nekin vaihdu alumiiniin.
    Neljästä kohdasta joutui työstämään kappaletta ennen kuin sai sen sopimaan.
    20150321_175810.jpg
    Lainaa Ripley kirjoitti Katso viesti
    Pinnavanteet tuli Saksasta sellaisesta pajasta, joka tekee ZRX:lle muokkauspakettia, jolla siitä saa Z1:n eli ysikawan näköisen (ainakin jonkun mielestä...)
    Kuvia löytyy kun klikkaat allekirjoitukseni linkkiä.
    Ai niin, alkuperäiset vanteet ovat vielä myynnissä: https://www.huuto.net/kohteet/kawasa...i-hv/355488886
    Tästä varavanteet Rexiin todella halvalla!
    Onko kyseisellä pajalla nettisivuja?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Rupee olee nipussa väliaikaisesti....
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Talleissa tapahtuu ja hyvä niin, onpahan ihmeteltävää ZRX miitissä...
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
    Mitäs noi suunnilleen kuluttaa? Joku varmaan ajanut teistä ZX-12 Kawaa niin jos REXin konetta vertaa sen voimavarantoihin niin millanen on? Yläkierroksillahn se ei tietty pärjää, mutta käyttökierroksilla REX saattais olla jopa parempi kulkuisempi?

Jonkinlaista orastavaa kuumetta ilmennyt hankkia tuollainen aihioksi...
    Viimeksi muokannut: slip; 28.03.2015 klo 22:31.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Se on kyllä niin subjektiivinen asia tuo voima/vääntö, varsinkin kun ajopelinä on ollu 12R, joka onkin oikeasti melkonen tykki. Käypä koe ajamassa jossain Rexi, se valaisee asiaa parhaiten ja siinä se ahaa elämys tulee, jos on tullakseen.

Rexissähän on jonkun verran eroja Hepokattiin, 5.vaihdetta, kaasuttimia..4kpl...niin kuin oikeassa mp:ssä tietysti kuuluu ollakin

Kulutus minulla ollu jotain 5,3-5,7 ltr/100km. Tuossa kulutuksessa lienee hiukan pyöräkohtaisia eroja.

Kyllä Rexi on ollu mainio peli. Yleispätevä jokapaikan höylä. Jos aina tarvis kuskata jotain takana, niin sit tarvis kyllä vaihtaa järeämmät takaizkarit. Tehot ja vääntö riittää mainosti. Itse ainakin pystyn hyvin suhaan 60 rajoitukset isoimmalla vaihteella.

Ja se kasariretro lookki....
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
    siina 5 litran hujakoilla kulutus on mulla ollu. helppo pyörä ajella vääntää alhaalta asti mutkia nielee kanssa aika mallikaasti alustassa se taitaa suurin heikkous olla
    zzr1400

To do list.
    -syyläri paikoilleen.
    -jäähdytin nesteet sisään.
    -ventiilien säätö.
    -etumaski paikoilleen.
    -tankki paikoilleen.
    -sytkäboxin kiinitys.
    -vilkun releen kiinitys.
    -öljyn suodattimen vaihto.
    -öljyt koneeseen.
    -äänenvaimenin kiinni.(kunhan saan sen)
    -kytkin ja jarrunesteiden vaihto.
    -kauhukahvojen reikien tilkitseminen.
    -pesu.
    Oi kesä miksi aina yllätät
    zzr1400
    Kytkin ravisteli kylmänä viime kesänä , uudet levyt ja jouset vanhojen loppuun kuluneiden tilalle , putsarit myös uudet.. [/URL]
    Mopoton , barracuda 397hemi
    Suska, amputoi ny sitten samalla vaivalla toi laturinketjun kiristin...!

http://kwickstand.net/Hyper-Formance...ner_Tamer.html
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
    Hulkster, pystykkö antaan mitat niille pikku tapeille joilla tulppasit ne kannen ilmareiät? Aattelin jos teettäis sopivat paikallisella sorvarilla....
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
    Sattuisko kukaan tarvitseen 2006 mallin ZRX.n kokoputkea mallia original,tarjouksia tuleen 0405445052
    aikoimen tykki toi vakio pönttö. 4tuoppi voin mitata keskiviikkona kun meen tallille muistaaksi ne oli 10mm paksu ja 14mm pitkä mut varmistan viellä.

zzr1400
    noniin ajokauden avaus otti askeleen eteen päin. työntelin rexin prätkäpajalle kun on siinä muutaman sadan metrin päässä ventiilien säätöön mittailin ite tallilla että säätö tarvetta on melkein jokaisessa venttiilissä. loppujen lopuksi 14 venttiiliä sai uuden säätö palan stormilla palat maksaa vitosen luokkaa kipale ja prätkä paja otti säädöstä 118.5€ niin ihan kohtuu hinta kun pelkät palat ois maksanu 70€ luokkaa. nyt voikin sitten ruveta laittamaan osia takasin kiinni päin viellä kun stormilta saisi uuden pöntön putken jatkeeksi niin huristelu voi alkaa.
    4tuoppi unohdin mitata ne palikat sinne koppaan mutta saat mitat kun nyppäset kannesta ne holkit pois minkä tilalle tapit tulee paksuus pitää olla aika jeti mut pituudella ei oo niin suurta väliä kunhan ei tuu liian pitkiä
    zzr1400
    minkälaisia tulppia olette laittaneet ja miten usein niitä pitäis vaihdella? Mä en ole koskaan vaihtanut, enkä ole edes varma onko edellinenkään niitä vaihtanut. Ohjekirjan mukaan NGK CR9EK tai ND U27ETR, jostain löysin vielä tiedon CR9E kävis kanssa.
    Olisko toi NGK CR9EK alkuperäinen tulppa?
    Viimeksi muokannut: Peking; 05.04.2015 klo 19:43.
    ZZR1400
  30.  
    mulla on NGK CR9EK sitä ennen oli noi vastaavat iridiumit NGK CR9EIX niilä oli kylmänä käynnistyminen hankalampaa ku normi tulpilla jos oot tulppia hommaamassa niin www.rockauto.com saa edukaita jos saat jonkun mukaan osalistumaan postimaksuhin
    zzr1400
Sivu: 67 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1757656667686977 ... ViimeinenViimeinen