ZRX 1200 elää ja voi hyvin!
http://www.youtube.com/watch?v=HiWqEpmdp_8
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Twinturbo......what the fuck?................
http://www.youtube.com/watch?v=H1GcUigFjeg
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Tuoltahan ottais pienet sakot ihan mielellään.........ZRX "Police special"
http://www.youtube.com/watch?v=aoFrveAcVOE
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Onks täällä muuten kontioon mänijöitä? Olis veijpoijjaan kans tarkoitus täräyttää sinne ens viikolla....![]()
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Kontioon olen menossa. Rauhallinen kamojen pakkaus menossa, kun reissu alkaa jo ylihuomenna. Tarkoitus olisi Nordkappissa käydä ja viikon päästä on laivasiirtymä varattuna Honningvågista Kirkkoniemeen. Sieltä sitten Kontioon. Täytyy siellä sitten istua nuotiolla ja ylistää Rexiä.
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
Jokos tää oli täällä.??
http://www.youtube.com/watch?v=6SXYovVYvOQ
Täs on viimenen osa tosta Factoryn ZRX projektista.
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Ninaina, morjestellaan sit siellä.
Aikomus meillä lähteä torstaina paahtamaan. Iski vaan hemmetti kova kuumetauti. Olo nyt niinkuin jyränalle olis jäänyt, toivottavasti tästä kuitenkin elvytään reissukuntoon...![]()
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Juu, niinhän siinä sitten kävi että tauti vei voiton. On toi kuiteskin sen verran vaativa reissu ettei puolikuntoisena kannata edes koittaa.
![]()
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Onko muuten -97 ja -98 vuosimallin koneet jotenki erilaiset kun kattelin noita +4syttypyöriä niin kaikissa sopivuus -99 ja uudempiin.
Moro.
Vaihdoin ZrxS.ään Werxin vaimenninpöntön ja mietin että olisiko syytä sen
takia säädättää? Eli nyt oikein korostuu tämä kumahtelu ja paukuttelu esim.
moottorijarrutuksissa. Eli pitäisiköhän saada soppaa enemmän?
Onko haittaa paukutuksesta?
Tästä uudesta vaimentimesta kun näkee läpi, joten kait virtaukset on ihan eri luokkaa.
Ennen kun oli hiljainen kun ompelukone niin enää ei sitä todellakaan ole vaikka
toki tässä Db-killeri päässä on (irroitettava)
<p>Tunturi Super Sport, Kawasaki Z500, Kawasaki GpZ 750, Kawasaki ZrX 1200S</p>
Moro Hunter,
Onko sinulla jo block platet, tai blokattu muuten se pakokaasunkierrätys hässäkkä? Sehän on yksi isoin tekijä tuohon putkeen paukutteluun, joka nyt korostuu heti slipari, full systeemin kanssa.
Jos nyt tuli vain slipari/ boltti vaimennin, niin korkeintaan itse vähän seosruuvia avaisin. Ei paljoa.
Tietysti jos lompakku kestää, niin vie rullan päälle ja säädä ammattikaverilla oikein vimosen päälle.
Tämä minusta ihan turhaa, jos tosiaan vain slipari tuli vakiorännin perään ja vielä on vakio imupuoli koneessa.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Moro
Joo ihan vakiokuntoinen on muuten, eli vaan slipari vaihdettu.
Pakokaasuhässäkät on paikoillaan. Tosiaankin koroistui tämä
paukutus/mossahtelu nyt kun on slipari .
Se vain pääosin mietitytti että onko haittaa tosta paukuttelusta?
Mietin että käykö niin laihalla ja johtuu siitä.
Noo pitää kattoa jos joskus sais säädätettyä. Mitä muuten se
kustantaa noin suurinpiirtein?
Laadukkaan oloinen pönttä tämä werx on, eli hyvin tehty.
Tää on ihan perus pyöreä rosteripönde.
<p>Tunturi Super Sport, Kawasaki Z500, Kawasaki GpZ 750, Kawasaki ZrX 1200S</p>
Hintoihin en valitettavasti osaa sanoa mitään muuta kuin, että tuntiveloituksella se menee ja yleensä vielä rullalla veto on jonkun hintainen.
Joillakin dynopajoilla on pakettihinta tällaiselle toiminnalle.
Riippuen tosiaan, pitääkö ne kaasarit irroittaa pyörästä aina joka vedon jälkeen. Mitä se yleensä vaatii alussa. Tietenkään en tiedä sinun tietotaitoasi, niin tämä on kaikki ihan yleistä huttua.
Rexissä se ei ole ihan hauskinta puuhaa irottaa kaasareita vakio imuboksin ja muiden palikoiden ollessa aika ahtaasti tiellä.
Itse oman "kaalimato" Rexin kanssa kun pulasin ja oli Kerkerin Megaphone ja siinä vielä 2" sisähuilu, niin avasin vaan seosruuveja yhden kierroksen.
Mieluummin vähän rikkaalla, kuin laihalla.
Muuten kun oli kanssa vakiokaasarit ja imuboksi (pl. K&N suodatin sen sisällä), niin ei minusta ollut tarvetta alkaa tuhlaamaan rullan päällä ajosta.
Syttypyörä oli se Factoryn +4 astetta ja pyörä kukkui hyvin.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
omaan 1200 vaihdoin 1100 etuputken ja siihen perään lyhenetyn micronin pöntön niin oli seokset rikkaalla. sikiviki muistaakseen jutteli samaa et oli putken vaihdon jälkeen rikkaalla. joo ne pakokaasu härpättimet kannataa heittaa pois sieltä tilaa viemästä
zzr1400
Mites se ZRX tapaaminen tänä vuonna? Lyödäänkö nyt joku viikonloppu lukkoon, ja sit paikkaehdotuksia? Pystyykö täällä foorumilla joku tekemään sellasta äänestys topicia, niin laittais muutaman viikonlopun ja sit kun se on selvillä niin sitten sen paikan äänestyksen.
ZZR1400
Hitsi. Kauheesti jutskia täällä, ja moneen olis vastauksiakin, paitsi kokoontumiseen, mut just nyt ei jaksa, liikaa viinii, palailallaan tänään illalla astialle. Toi kokustuminenhan olis iha kliffa järkkää. Palaillaan siihenkin, otakee joku kapulaa. Mä oon pois Pärnun ratapäivät, suurinpiirtein muuten paikalla..
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
17-19.7 on kalenterissa täyttä muuten käy mikä viikonloppu vssn kokoontumiselle
zzr1400
onnistuisko zrx kahvittelut tossa orkin kesäpäivän yhteydessä jossain aamupäivä sumpit ja siitä sitten hurauttelis tonne kesäpäivän viettoon??
zzr1400
Kokoilkaahan. Ei sattuisi kellään oleen ylimääräistä 1200 konetta? Mielellään alle 125 000 km ajettu. Tai tietääks joku, kuin iisisti 1100 koneesta saa 12satasen?
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Mitä? Rupeeko ikilikujasta olemaan moottori kohlo. Avk:lla oli ainakin pariviikkoa sitten lipattu rexi siitä vois olla osien luovuttaja https://www.avk.fi/fi/automyynti/ajo...1/kawasaki-zrx
zzr1400
mitäs siitä sikin koneesta oikeen porsi? ja onko tietoa mikä sen aiheutti?
zzr1400
No ei oikein oo tietoo mikä aiheutti. Tasapainoakselin (kytkimen päässä) levy oli päässy irti. Se starttimoottorin kiristäjä laukes, yx kytkimen jousen pultti katkes, kaikki kilkkeet löyty öljypohjasta. Kyl se kävi vielä ihan "nätisti" toki piti dukattimaista kolinaa. Ei siinä isoo oo, kone pitäis halkasta jotta sais sen tasapainoakselin pellin uusiks ja sit kytkimen pohjakello varmaan vaihtaa, ku se pultti on katkenneena siinä. Ville vaan ehdotti vaihtomoottoria, kun toi vanha on jo sen 125tkm ajettu.
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
tinippa jos haluat erilleen siitä kerkeristäs niin ostan pois sen. Soittele vaikka tai laita vaikka tekstari o400363596 s-postiaki voi koittaa kun en saanu sulle yvtä laitettuu. maunu05@gmail.com. Tietty jos jollain muulla vastaavaa kalustoa kaupan niin voi tarjota.