Sivu: 62 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1252606162636472 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1831:stä 1860:een 2679:sta
  1. #1831
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Ei oo rexi mutta samat ongelmat Z1000SX:ssä... Bilteman rullat tosiaan ei tulleet tarpeeksi ulos, mutta muistaakseni Stormilta löytyi sellaiset ehkä vajaan sentin verran leveämmälle tulevat ja muuten yhtä sievän kokoiset harmaat rullat.

    Edit: tuossa linkki

    http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...m10x125-hopea/

    Ninaina!.....kiitos kovasti tiedosta, taas oli ratkaisu lähempänä kuin voisi uskoa!
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  2. #1832
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Motonetist ainaki ostin sopivat. Ekaks mäkin menin tohon biiltemahelppoon. Viä takas kyl ne hyvittää.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  3. #1833
    Tänään tuli Kaliforniasta jenkkifoorumilla suositellut Scotts Performancen jäykemmät puslat ohjaustangon alakiinnitykseen. Jospa tangon joustaminen loppuisi. Mutterien kiristyksestä ei ollut enää apua, varsinkin kun nostin tankoa Bilteman raisereilla.
    Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
  4. #1834
    Lainaa Stobe kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli Kaliforniasta jenkkifoorumilla suositellut Scotts Performancen jäykemmät puslat ohjaustangon alakiinnitykseen. Jospa tangon joustaminen loppuisi. Mutterien kiristyksestä ei ollut enää apua, varsinkin kun nostin tankoa Bilteman raisereilla.
    Mä olen aina digannut tästä kyseisestä vaimennuksesta. Ei pahemmin värinät tuu läpi. Onhan se vähän letkumainen kun paikallaan lykkii.

    Gpz:ssa ei tietty ollu tuollaista vaimennusta ja joskus pitkällä matkalla käsiä saattoikin ruveta pistelemään.

    Vaan velipoijalla taannoin olleessa night-trainissa tuntuma oli niikuin pullataikinaan olis sarvet tökätty....
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  5. #1835
    Ostetaan ZRX:n tankki. Värillä ei väliä ja kolhutkaan eivät haittaa.
    ZZR 1200
  6. #1836
    ZX12R keula projekti vihdoinkin valmis [/URL]
    Mopoton , barracuda 397hemi
  7. #1837
    Kerrohan Suska toki lisää projektista, oikein mielenkiintoiselta näyttää...
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  8. #1838
    Nyt vielä mono iskari perä modaus ja moposi on aivan eri luokkaa ajettava.

    Hieno prokkis.

    Taas tuli ikävä omaa exää "kaalimato" Rexiä.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  9. #1839
    joo lisää kuvaa ja teksitä miten on tehty. ei mitään monoja vaan taakse parempaa iskaria vaan stereoa sen olla pitää
    zzr1400
  10. #1840
    Täältä kans ääni stereoille...

    Juu, kinostaa esimerkiksi että onko vanne zrx:n oma, miten nopeusmittarin pyöritin toimii, paraniko ajo-ominaisuudet paljonkin ym......
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  11. #1841
    Kaikkihan lähti siitä kun viime loppu syksynä tein heräteoston ja kerkesin oikeen kahtena päivänä ajelemaan vakio zrx:llä. Toinen etustefa vuoti ja jarrut täristi , päätin tehdä vähän isomman huollon. Ensin pannun tarkistus ja modaus. Pyörassä sattui olemaan yoshin kokoputkisto , komealla vakio pöntöllä , pönttö vaihtoon , putsari , neulat/suuttimet , muovikassillinen letkuja sekä bokseja pois , syttypyörän vaihto ja venttiilivälysten tarkistus - penkkiin säädettäväksi ja 136hp/130nm vääntöä - kone ok. Koko keula vanteineen ja radiaali jarruineen zx12r , yläkolmiosta työstetty cliponien patit pois ja raiserit tilalle. Nopeusmittari ei pelitä koska zx12 ottaa nopeuden muualta , käyn hakemassa sigman täksi kesäksi näyttämään vauhtia, ens talvena kokelen saada oman mittariston toimimaan. Emäakselin kanssa sai vähän teettää töitä ammatti koneistajalla , kun zx12 akseli on huomattavasti paksumpi kuin orkkis. Eli 12r emäakselin alapään mitat ja alalaakerista ylös zrx mitoilla. Yläkolmioon vielä holkki täyttämään yläkolmion ja emäakselin ero. Ohjauksen rajoitin rautaa joutuu kaventamaan rungosta rälläkällä. Ajettavuus selviää kun kerkiän pidemmän testilenkin tekemään. Yläkatteen ja oman laatikkolampun vaihdoin pyöreeseen umpioon ilman yläkoppaa , toiset tykkää ja toiset ei. Stereo perässä pysytään se vaan sopii johonkin malliin....
    Mopoton , barracuda 397hemi
  12. #1842
    Tuommonen Bagsterin käyttämätön tankinsuojus/tankkilaukunpidike tarjolla jos jollakin on kiinnostusta. 50€ + kulut. Löytyy myös tuolta myyntipalstalta. Aikoinaan pyörä vaihtui ja tuo jäi pyöriin nurkkiin.
    KTM SMT 990 2010
  13. #1843
    no onhan tuossa vähän saanut sovitella. onkos porukalla tietoa kuinka helpolla se 9r keula tonne menee
    zzr1400
  14. #1844
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    no onhan tuossa vähän saanut sovitella. onkos porukalla tietoa kuinka helpolla se 9r keula tonne menee
    Ehkä hiukan helpommin, tiä sitten. Onhan jenkit modannu 14-satasen zetorinkin keulaa tohon.
    Mutta, ihan hieno rojekti. Tosin voinen sanoa, että vakionkin modaaminen uusilla jousilla, ja muilla sisuskaluilla tuo huomattavaa parannusta ajo ominaisuuksiin, ja toki stereoperän paremmat iskarit. Öhlinsit olis kivat, mut sikahintaset, niin piti tyytyy pikkusen edukkaampiin.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  15. #1845
    Se etupään emäakseli on todennäköisesti teetettävä kaikkiin usd projekteihin. Omaani olisin tilannut jenkeistä zx14r keulan , mutta satuin löytämään 12r täydellisen etupään jarruineen ja vanteineen täältä suomesta. Tuolta http://www.zrxoa.org/forums/index.php löytyy paljon juttua , kuvia , neuvoja keulanvaihdosta ja kaikesta muustakin mikä liittyy zrx kawoihin
    Mopoton , barracuda 397hemi
  16. #1846
    Olis muuten joutilaana kaikki zxr eddie lawson etupään osat , jos jotain kiinnostaa , niin yv:llä saa kiinni...
    Mopoton , barracuda 397hemi
  17. #1847
    Onko tämä ZrX.n ominaisuus että moottorijarrutuksissa kumisee/paukuttaa putkeen vai
    onko mulla säädöt pielessä. Kulkee ja pelaa ihan Ok mutta toi paukutus vähän mietityttää.
    Pyörä on kaikin puolin vakiopeli.
    <p>Tunturi Super Sport, Kawasaki Z500, Kawasaki GpZ 750, Kawasaki ZrX 1200S</p>
  18. #1848
    Se on ominaisuus vakiossa, kun sinulla on vielä ne pakokaasunkierrätys tzydeemit tankin alla.
    Ne pois ja tulppaat alipaineet vaan.
    Block off platet vaan Muzzylta tms.

    Turhaa letkua saat pois ja helpottaa tulppien vaihtoa jne.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  19. #1849
    tai sit laittaa vaan putken pätkän siihen ventiilin tilalle jos ei halua tilailla mitään. mulla on sillein otettu pois käytöstä
    zzr1400
  20. #1850
    Lainaa Stobe kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli Kaliforniasta jenkkifoorumilla suositellut Scotts Performancen jäykemmät puslat ohjaustangon alakiinnitykseen. Jospa tangon joustaminen loppuisi. Mutterien kiristyksestä ei ollut enää apua, varsinkin kun nostin tankoa Bilteman raisereilla.
    Reilut pari viikkoa ovat uudet tangon puslat olleet kiinni. Ohjaustuma on hyvä, tietää taas sarvista kiinni pitäessä, minne etupyörä on menossa, eikä häiritseviä tärinöitä ilmaantunut. Tangon korotukseen olen myös tyytyväinen. Viime viikolla tuli ajettua lomailemaan Helsinkiin ja takaisin. Ajoasento tuntui hyvältä eikä pyörästä tullut liian pappamainen.
    Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
  21. #1851
    koskas tämän kesän spektaakeli olis?
    zzr1400
  22. #1852
  23. #1853
    lauantaina olis hallissa seisova maili ajot niitä ajattelin lähteä katsomaan
    zzr1400
  24. #1854
    Jaa...no pirsana..pitääsköhän kans lähteä sinne ihmettelemään..
  25. #1855
    sinne vois ehkä mahtua jopa ajamaankin nettisivuilla ei ainakaan mainita et olis täysi
    zzr1400
  26. #1856
    217 kulki halissa. Pikkusen tuntu että lytkin luisteli
    zzr1400
  27. #1857
    Terkut täältä saksasta. Käytiin Italiassa, Itävallassa, Sveitsissä jne. Ladojen kokoontumisajo vois olla ens kuussa niin mäkin sitten pääsisin mukaan. Hyvin kulkee Rexi 2 päällä 150 matkavauhtia kevyesti moottoritiellä. Ne jäykemmät jouset tarvii tosiaan laittaa tonne taakse ens reissulle. Mittarin mukaan 200 ajettu laukkujen ja emännän kanssa todistetusti ja lisää olis menny vielä mut tuntui että lähtee pito etupyörältä kun oli niin kova tuuli, ei oikeen uskaltanut ajaa kovempaa. Vaihdoin vielä uudet road pilot 4 alle ihan just ennen lähtöä ja tarpeeseen ne tulikin. Yks ZRX tuli vastaan Como järvellä. Ei muuta kun lisää kaasua ja moro.
    ZZR1400
  28. #1858
    kuukauden odottelun jälkeen kiinasta saapui uudet kytkin- ja jarrukahvat


    tallilta poistetiin yksi ovi niin päätin sille näyttää pikkusen rälläkää ja mikkiä tarkoituksena rakentaa pyörälle pöytä helpottamaan huoltoja jotta ei tarvitse maassa möyriä.
    zzr1400
  29. #1859
    Onko hyvät? Palio makso? (Mulle kans)
  30.  
  31. #1860
    ebaysta tilasin joku 20€ makso ja kuukauden päivät kesti tulla kiinasta. on ne ihan hyvät pikkusen on klappia mut ei haittaavasti. kannataa availla pultit ja kiristellä lukitteen kanssa tuntuvat olevan aika löysästi kiinni
    http://www.ebay.com/itm/271322199079...84.m1439.l2649
    zzr1400
Sivu: 62 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1252606162636472 ... ViimeinenViimeinen