Sivu: 48 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1411:stä 1440:een 2679:sta
  1. #1411
    Laitoin ksthb sulle yv:tä tulemaan.
  2. #1412
    Lainaa ksthb kirjoitti Katso viesti
    Laatuputkisto joutilaana, tarjouksia ?
    Tämä tais tehdä kauppansa ekalle tarjouksen tekijälle
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  3. #1413
    Sanokaas ny jermut, että onko tän Rexin venttiilinsäätönappi kooltaan se 9.48mm?.....eli stormin myymä 9.5mm nappi ei sovi zrx:ään???
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  4. #1414
    Seuraava koko on 7.48 mm. Niin löytyy minulta alueella 120-350 0.05mm välein hintaan 3e kpl (myös 9.48 mm paloja)
    Viimeksi muokannut: ksth2; 06.09.2012 klo 15:14.
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  5. #1415
    Tattis vaan ksthb:lle tarjouksesta, mutta nyt ei aikataulu anna myöten kaupanteolle. Pitäis nääs saada toi pyörä nippuun huomiseksi/ylihuomiseksi. Pitää sen takia saada palat pikaisesti haettua jostain läheltä.

    Eli tosiaan Stormin nettisivuilla on hämmentävästi kaupan erillisesti 9,5mm ja 9,48mm paloja. Ja omasta kamppeesta mittasin että pala olisi sen 9,48mm. Ja tuossa Stormin 9,48 valikoimassa ei ollut sopivia paksuuksia varastossa, kun taas 9,5 valikoimassa olisi ollut........vai onkohan siinä kyse siitä että ne onkin samaa tavaraa, toisen valmistajan koko ilmoitus onkin vaan ns. tarkempi!?
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  6. #1416
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Tattis vaan ksthb:lle tarjouksesta, mutta nyt ei aikataulu anna myöten kaupanteolle. Pitäis nääs saada toi pyörä nippuun huomiseksi/ylihuomiseksi. Pitää sen takia saada palat pikaisesti haettua jostain läheltä.

    Eli tosiaan Stormin nettisivuilla on hämmentävästi kaupan erillisesti 9,5mm ja 9,48mm paloja. Ja omasta kamppeesta mittasin että pala olisi sen 9,48mm. Ja tuossa Stormin 9,48 valikoimassa ei ollut sopivia paksuuksia varastossa, kun taas 9,5 valikoimassa olisi ollut........vai onkohan siinä kyse siitä että ne onkin samaa tavaraa, toisen valmistajan koko ilmoitus onkin vaan ns. tarkempi!?
    Nimellismitta on 9,5 mm, 9,48 mm mittasin mikrolla todelliseksi halkaisijaksi
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  7. #1417
    Juup, sehän on vaan erivalmistajilla erilainen tuon koon ilmaisun tarkkuus, samaa tavaraa kaikki tyynni.

    On muuten ylipäänsä hiukan "pain in the ÄÄss" hommaa tää venansäätely sirkus. Mittailin välykset ekanapäivänä ja toisena päivänä tarkistus mittaillessa tuli taas hiukan eri tuloksia....ja tarkistuksen tarkistukset....

    Homma on kaikenlisäksi vieläkin kesken, kun sekoilin nappien kanssa ja hankin vahingossa vääriä nappeja ym.

    Apropoo, sanokaas kuinka vaarallista on, jos esim. imupuolella välys jäisi 0,20-0,21 milliin, kun speksi on se 0,13-0,19mm???
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  8. #1418
    Eipähän ainakaan kanna venat

    Kylmänä voipi kuulua raksutusta.

    Toinen juttu on ne nokka-akselit, missä on ollut sitä työstövikaa/ valmistusvikaa ja ne ovat sitten kuluneet kuopille.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  9. #1419
    parin satkun ylityksestä ei mitään haittaa. parein säätää ihan ylärajalle niin heti ei tarvii olla säätelemässä.
    No jos haluat venttiilit tarkasti säätöihin niin toimita lista halutun kokoisista paloita niin teen sellaset satkulleen
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  10. #1420
    Jonkinlainen kultareunus tässä sontakeississä onkin juuri nuo nokka-aksilat. Ne on ihan priimat, ei merkkiäkään rotansyömästä.
    Kyllä hiukan jännitti kun koppaa raotin, tämä tyyppivika oli kyllä hyvin tiedossa jo ostaessa. .... Tää on esimmäinen venojen säätö ja kilsoja sen 11 000mittarissa
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  11. #1421
    mull on rotta käyny parikertaa purasemassa. toivottavasti ei pahene ku ei jaksais nokkia vaihdella.
    kertokaas muuten et pitääks tohon 1200 rexiin ottaa nokat 1200zzr:stä vai 1100? vai käykä kummatkin?
    zzr1400
  12. #1422
    Venttiilit sain lopulta säädettyä ja samalla vaihdoin moottorin öljyt ja pakkasnesteet uusiin ja kaasuttimien synkronoinninkin tarkistin. Ja sen "kleen air" systeeminkin raksin samalla pois tankin alta kuleksimasta!

    Vielä tarvis vaihtaa jarrunesteet ja etutelarien öljytkin tekisi mieleni vaihtaa, vaan ovat ikävästi jättäneet poistoreiän asentamatta noihin teleskooppeihin. Huomattavasti tympeämpi homma, kun tarvii koko telari repiä irti pelkän öölinvaihdon takia....

    Löysin muuten räjäytyskuvista pienen rasvanipan takahaarukan akselin ulkokuoren alapinnalta, sinne kannattaa tuupata rasvaa muistaessaan..
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  13. #1423
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    mull on rotta käyny parikertaa purasemassa. toivottavasti ei pahene ku ei jaksais nokkia vaihdella.
    kertokaas muuten et pitääks tohon 1200 rexiin ottaa nokat 1200zzr:stä vai 1100? vai käykä kummatkin?
    Nyt ei ole heittää pöytään muuta kuin mutua, mutta eppäilen että zzr1100 nokat ei kävisi 1200 "isolohkorexiin".

    Kun taas 1200zzr nokat käynee paikalleen, joskin muuttanevat moottorin luonnetta (vähempi alavääntöä ja enempi huipputehoa???) Ja tarvinnee muutoksia muuallekin moottoriin jotta toimisi asiallisesti...?
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  14. #1424
    talven aikana vaihtais vakkarin takarattaan 2 isommaks, 1100 pm pls. nouto pk-s

    pitäis uusia myös vaihdekiksin stefa, jos joku metskaa noi samaan pakettiin tarjoon kaljan eli 6e.

    se jäävä vakkari lähetetään kelle vaan.
    Viimeksi muokannut: willer; 10.11.2012 klo 03:34.
    ZRX1100R
  15. #1425
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Jos meinaat ratasta takana vaihtaa isommaks, niin sit ne ketjutkin kaite pitäis vaihtaa uuteen jakoon sopiviks, eli pari pykälää lisää. Kertokaa viisaammat tarkemmin, mut näin ainakin mulla on menny.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  16. #1426
    mulla on edessä -1 ja takana +2 vakiomittaset ketjut riittää viellä ihan hyvin. jos ketjut on 530 niin ottaa rataat samaa 530 jakoa leveyttä mitä lie toi luku nyt kertookaan niin ei tuu onkelmaaa. näin tein itse ja hyvin tuntuis pelittävän
    zzr1400
  17. #1427
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    mulla on edessä -1 ja takana +2 vakiomittaset ketjut riittää viellä ihan hyvin. jos ketjut on 530 niin ottaa rataat samaa 530 jakoa leveyttä mitä lie toi luku nyt kertookaan niin ei tuu onkelmaaa. näin tein itse ja hyvin tuntuis pelittävän
    Oukki doukki. Pitää muistaa sit enskerralla.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  18. #1428
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Nyt ei ole heittää pöytään muuta kuin mutua, mutta eppäilen että zzr1100 nokat ei kävisi 1200 "isolohkorexiin".

    Kun taas 1200zzr nokat käynee paikalleen, joskin muuttanevat moottorin luonnetta (vähempi alavääntöä ja enempi huipputehoa???) Ja tarvinnee muutoksia muuallekin moottoriin jotta toimisi asiallisesti...?
    Ainakin sama kansipahvi käy ZZR1200 ja ZRX1200 -pyöriin joten luultavasti nokka-akselitkin käyvät ristiin.
    ZZR1100:n nokat eivät ainakaan sovi koska kansi on siinä kapeampi.
  19. #1429
    talvikuvaa moposta. kyllä nyt voi pitää ajokautta päätettynä. Ensi kesää odotelessä entistä ehompana (toivottavasti)
    zzr1400
  20. #1430
    No Ni! Hulksterilla ainakin tallissa tapahtuu, asiaa!

    Apropoo, sanokaas viisaammat, onko noi tangonpainojen vastakiinnitykset kiinteät siellä ohjaustangon putken sisällä?? En ole vielä avannut omia tangonpäitä...

    Tarvis jonkinlainen kahvanlämppäri zydeemi laittaa rexiin ja suositeltiin sellaista alumiinivastuspatukka-mallia, joka tulee siis tuonne ohjaustangon sisään. Etuna se että ei näy päälle ja voi käyttää original gummituppeja.

    ...siis tämän tyyliset....http://kauppa.mimoto.fi/product/1876...a-malli-92-166
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  21. #1431
    kyll ne jotenkin siellä kiinni on. en löytäny kellarista stongaa et olisin kattonu.
    zzr1400
  22. #1432
    Sul toi kaasari osasto ilmeisesti odottaa näitä.............?

    http://japan.webike.net/products/1940051.html
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  23. #1433
    Nyt näyttää siltä että Joulupukin kontista löytynee Garminin mp-navigaattori. Ja kahvanlämppäritkin tarvii asentaa.... Pariin seikkaan jos vinkkiä sais niin olis hienoa, kun en ole sähköasennuksen ihmelapsi!

    Ilmeisesti olisi paras laittaa oman releensä kautta virrantulo (suoraan akulta) noille molemmille. Ei haitanne jos molemmat järjestelmät saa virran saman releen kautta?

    Osaisiko joku vinkata paikan josta paras ottaa releelle ohjaus, jotta virtaa olisi vain kun mopon virrat on päällä?
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  24. #1434
    Moi omassa S mallissa sähköt on otettu starttireleeltä ja heräte takavalolta.Rele ja sulake ovat sulakerasian vieressä.
  25. #1435
    kokeilaanpa tämmösiä.

    zzr1400
  26. #1436
    sinnehän ne sujahti

    zzr1400
  27. #1437
    Laitahan hulksteri aikanaan sitten raporttia, että miten sait kaasaripatteriston pelaamaan noilla vapaasuodattimilla. Niistä kun kuulee välillä puhuttavan, että vaatii enempi säätämistä alipainekaasarien yhteydessä.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  28. #1438
    Morjensta,

    Täällä ilmoittautuu uusi ZRX omistaja. Kawa on 1100 vm. -97. Löytyi kollegalta Pärnusta. Vakiokuntoinen, tumman vihreä.
    Mittarissa 37. Alkaa liikkumaan Helsingin kaduilla, kunhan Pärnusta Helsinkiin sulaa 20cm lyveä ura.

    Ensimmäinen kysymys tulille. Pyörässä on korkea pleksi edessä. Mistä saisi helposti ja kohtuuhintaan linkin tapaisen "spoileri" pleksin?

    http://www.didifett.gmxhome.de/kawasaki_zrx_1100.htm

    Jotain muutakin pientä fixiä on mielessä, pikkuhiljaa...

    Juuso
    Kawa ZRX1100
  29. #1439
    Lainaa Försti kirjoitti Katso viesti
    Morjensta,

    Täällä ilmoittautuu uusi ZRX omistaja. Kawa on 1100 vm. -97. Löytyi kollegalta Pärnusta. Vakiokuntoinen, tumman vihreä.
    Mittarissa 37. Alkaa liikkumaan Helsingin kaduilla, kunhan Pärnusta Helsinkiin sulaa 20cm lyveä ura.

    Ensimmäinen kysymys tulille. Pyörässä on korkea pleksi edessä. Mistä saisi helposti ja kohtuuhintaan linkin tapaisen "spoileri" pleksin?

    http://www.didifett.gmxhome.de/kawasaki_zrx_1100.htm

    Jotain muutakin pientä fixiä on mielessä, pikkuhiljaa...

    Juuso
    Moro Juuso.

    Hyvän pyörän ostit, et tule katumaan.

    Tuosta Paypalilla makselet Saksaan ja tulee hyvä MRA plrksi:

    http://www.ebay.de/itm/MRA-Scheibe-K...item53f3abab21

    Ei ole edes pahan hintainen.

    Scheibe- hakusanalla ja pyöräkohtaisesti kun haet niin löydät sitten lisää vaihtoehtoja.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  30.  
  31. #1440
    Onko tuossa -97 ZRX:ssä jotain akilleen kantapäätä, mikä pitäisi tarkastaa heti ja samantien? (Kuten diesel-BMW:n imusarjan läpät tms).
    Kawa ZRX1100
Sivu: 48 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen