Kenenkäs entinen rexi on avk:lla myynnis?2900e on pyynti.
Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.
Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
Terve tuloa joukkoon. Hienon valinnan teit.(Peking @ Touko. 29 2011,19:19) kirjoitti
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Kas vain, olinkin näkevinäni ZRX:n Raision keskustassa tuossa muutama viikko sitten. Liekö ollut Pekingin?
ZZR 1200
Todennäköisesti minä, ainakaan en ole toista rexiä Raisiossa nähnyt.(Ripley @ Kesä. 03 2011,20:05) kirjoitti
ZZR1400
10tkm tuli tänään vekotimella ajettuja kilsoja täyteen ja yhtään kilsaa en kadu. on se vaan mainio laitevielä joku päivä ku sais putken sun muut kilkeet ja säädettyä ni sit olis varmaasti vielä mukavempi vekotin
zzr1400
Mulla pamahti just 80tkm täyteen, ja vieläkin hymyilyttää. No pikku säätöö pitäis tehdä, mut muuten ihan OK.(hulkster @ Kesä. 15 2011,22:45) kirjoitti
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Ha haa mulla oli näköjään Suomen komein rex. *
Löytyy nykyjään tuolta --> http://www.nettimoto.com/kawasaki/zrx/1153747
Jotain osia jäi, etuvaloo/maski, mittaristo, putkisto, lyhennetty pönttö, takavanne...
Onneksi tuossa on sana "ehkä"...(lappis @ Kesä. 25 2011,08:24) kirjoitti
No, nämä ovat makuasioita.
ZZR 1200
Mitenkäs tuo bensahana teillä vika esiintyy? Mulla alkoi ihmeesti röpöttämään, ja sammui kun meni tankki punaselle kun kaarsin juuri huoltamon pihalle tänään. Taisi olla vaan sen varatankin tarpeessa.
Ohjekirjassahan sanotaan että käynnistettäessä pitää olla PRI ja sitten kun tankki loppuu niin käännetään ON hetkeksi ja sitten RES.
Mitä ihmettä varten siinä on kolme eri asentoa?![]()
ZZR1400
Siis esim. pidemmän seisonnan jälkeen käännetään PRI-asentoon.Normiajossa ON-asennossa ja kun alkaa röpeltämään/sammumaan käännetään hana RES-asentoon ja aletaan etsimään bensa-asemaa.(Peking @ Kesä. 28 2011,22:49) kirjoitti
Ja mulla ainakin bensa aseman hakemisella ei todelakaan ole kiire. Melkein sata (100) kilsaa ajaa (rauhallisesti)varatankilla.(Syke @ Kesä. 30 2011,00:07) kirjoitti
En oo ikinä saanu meneen ku noin max 17L, vaikka oon ajanu jo hetken aikaa varalla. Ja tankkiinhan pitäis mennä 19L.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Heipähei!
Hitsi ku sain etsiä tätä ketjua, eipä oo tullut jonnii aikaan lueskeltua näitä juttuja.
Noh, harrikka oli ja meni, kawaa ikävä. Nyt ei oo pyörää alla, ukon yömahalla joutuu ajaa. On se NIIN väärin.
Hauskaa että on tullut paljon uusia rexiläisiä ja vanhatkin on ja pysyy....![]()
Juhuu, missä Jarijii, Kawamään, qwertti ja ketämeitäolikaan?
Ripley Sikiviki ja ja ja ?
***ZRX 1200***
***HD XL Sportster 1200 Roadster***
onkos porukka tulpannu noita egr venttilejä vai onko se pelkka venakopan huohotus paukkumisen vähentämiseksi tai muuten vaan että kone sais puhdasta ilmaa eikä mitään öljy höyryjä.
vinkkejä siihen kaipailisin riitääkö vaan että pistää ilman putsarin päästä letkun tukoon vai molemmistä päistä tukkoon?
zzr1400
Olhaanhan myö täällä. Heippa vaan. Kiva kuulla sinustakin piiitkästä aikaa.(eppu @ Heinä. 05 2011,20:51) kirjoitti
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
juuh, olenhan mä noita selannut, mutta en nyt osta kyllä yhtikäs mitään niin kauan kuin työtilanne on tämä, harrastukset kärsii ikävästi...(Ripley @ Heinä. 10 2011,12:57) kirjoitti
Enemmän tulee taas ajeltua tolla kuorma-auton rohjakkeella kuin millään muulla.
Ja siks toisekseen, paljon halvemmaksi tulee kun ajelee ukon yömahalla....
Tosin se ei todellakaan vedä vertoja rexille, mutta pääsehän tuolla fiilistelemään, vois vaikka johonki miitinkiin ittesä ängetä, jos jossain lähimailla tapailette. Ois hauska nähdä taas.
Tuon Ripleyn vanhan rexiraukan kuvia olen bongannut täältä, ja täytyy sanoa että olipahan onni etten sulle myynyt omaa kaunista rexiäni silloin....![]()
Nojoo, makuasiosta ei kannata kiistellä.
![]()
![]()
***ZRX 1200***
***HD XL Sportster 1200 Roadster***
Hehe, eihän se ulkonäkö ole kuin puoli totuutta. Kävin Alastarossa tuon kanssa tässä männä viikolla ja kyllä
täytyy todeta että on se remontin myötä muuttunut ehkä vielä vähän hauskemmaksi ajaa.
Ja ZRX ei alkuperäisenäkään ollut mitenkään erityisen tylsä.
ZZR 1200
Mistähän sellainen vähän kuin palaneen kumin haju aina välillä kun ajelee mahtaa tulla? Kengät ei ole sulaneet eikä sudittu
ZZR1400
Olikohan joku tuttu REXERI eilen Nurmijärven ST1:llä illansuussa. Vihree 1100 rek no numerot tais 833.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Njaa. Tommonen oli jollain kiinni, nyt en muista kellä. Oli ainakin siistin näkönen ja hienot äänet.
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Oisko neuvoja ZRX 1200 S vm 2001??
Minulle kävi sellainen vahinko että oli jäänyt polttoainehana RES-asentoon ja hurruuttelin polttoaineet tyhjiksi.
Nyt ei lähde käyntiin, vaikka laitoin bensiiniä. kaikilla hana-asennoilla kokeiltu on, res ja pri
Olen kokeillut starttailla niin että pari kertaa pitänyt akkukin jo ladata.
Kokeilin käynnistyssprayllä imusarjasta. Hörähteli mutta ei käynnistynyt. Tulpissa ei siis pitäisi olla vikaa.
Irrotin bensaletkun ja bensaa valui bensahanasta.
Mikähän avuksi?
Seuraavaksi otan tankin irti ja tutkin bensaletkun.
Voiko olla kosteutta kun pyörä oli viikon ulkona bensan loppumisen jälkeen. Nyt on sisätiloissa.
Moro!
Jos letkusta tulee bensaa pri-asennossa, silloin ei voi olla bensansaannissa vikaa. Istut satulassa ja kallistelet pyörää vähän kumpaankin suuntaan, niin kaasarit kyllä täyttyy pri-asennossa.
Jos tappokytkin on oikeassa asennossa ja vaihde vapaalla pitäs lähteä käyntiin. Jos vika tuli bensan loppumisen seurauksena, voi syynä kuiteskin olla tulpat?
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Bensat oli menny sen verran loppuun että oli hörnässy paskaa tankista.
Huollossa piti kaasarit puhdistutttaa.
Suositteli käyttämään talvisäilyksessä suoja-ainetta paskan tulemisen ehkäisemiksi. Joku talvi saattanu unohtua.
Outoa. Siinähän on karkeasuodatin tankin sisällä ja paperisuodatin
letkussa (vai muistanko väärin...?
Tosiaan, ei taida olla suodatinta enää letkussa ZRX:ssä.)
Mutta ei tankki mene ihan typötyhjäksi vaikka olisikin hana ryyppyasennossa.
No, hyvä että kulkee taas.
ZZR 1200
Uusimmassa Ridin' & Drivin' -lehdessä on juttua ELR-Kawoista, esittelyssä Z1100R '84 ja myöskin '06:n Rexi. Siskonmies toi oman numeronsa tuliaisina. Ennenkin olen jo pitänyt laadukaana lehtenä.
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500