Sivu: 41 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041424351 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1201:stä 1230:een 2679:sta
  1. #1201
    Moro.
    Tommonen 1100 Elr pesiytyi talliin.
    Ääntä lisätty ja asennettu Renntekin tarakka.
    Josta johtuen jäi ylimäärääräiseksi Givin monorack.
    (Jos joku tarvitsee, niin 50€ vois olla sopiva hinta.)
    Jos jollain ylimääräisenä koneen suojarautoja, voisin olla kiinnostunut.

    Koska kyseessä on uusi tuttavuus, niin mitähän tosta kannattaisi tarkastella ennen ensimmäisiä ajoja?

    -Syke
  2. #1202
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (TomiV @ Helmi. 25 2011,19:39) kirjoitti
    Hienot pinnavanteet Ripleyllä!

    Vaihdoin tuossa viimeviikolla Kerkerin putken omaan R 1200 rexiinni. Nythän sitten pitäisi kait ostaa se suutinsarja, mutta tuli *vain mieleen että eikös seosruuveista saa lisää soppaa koneelle? Olisi vain lievästi helpompaa vääntää ruuvista, eikä tarvitsisi ostelle lisää tavaraa nurkkiin.

    Jos nyt kuitenkin pitää se suutinsatsi ostaa , niin onko väliä mikä tai kenen satsi.

    Ja jos sellaisia satseja on jollakulla "käytettynä" niin nyt olisi aika tehdä ekoteko ja kierrättää ne.
    Taitaa vaihtoehtoja olla Dynojet, Factory Pro ja Iwans. Dynojettejä saa Stormilta ja All Rightiltä. Toi Iwans sit webistä samoin tuo Factory käsittääkseni. Ite tilasin Factoryn suoraan tehtaalta ns. Stage2.5 jossa mukana K&N putsari. Pelkästä ruuvista noita ei pysty säätään, niinkuin aikoinaan mopoa ostettuaan säätösuuttimen. Ehdottomasti kannattaa penkitää.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  3. #1203
    Lainaa (sikiviki @ Maalis. 18 2011,00:03) kirjoitti
    Lainaa (TomiV @ Helmi. 25 2011,19:39) kirjoitti
    Hienot pinnavanteet Ripleyllä!

    Vaihdoin tuossa viimeviikolla Kerkerin putken omaan R 1200 rexiinni. Nythän sitten pitäisi kait ostaa se suutinsarja, mutta tuli *vain mieleen että eikös seosruuveista saa lisää soppaa koneelle? Olisi vain lievästi helpompaa vääntää ruuvista, eikä tarvitsisi ostelle lisää tavaraa nurkkiin.

    Jos nyt kuitenkin pitää se suutinsatsi ostaa , niin onko väliä mikä tai kenen satsi.

    Ja jos sellaisia satseja on jollakulla "käytettynä" niin nyt olisi aika tehdä ekoteko ja kierrättää ne.
    Taitaa vaihtoehtoja olla Dynojet, Factory Pro ja Iwans. Dynojettejä saa Stormilta ja All Rightiltä. Toi Iwans sit webistä samoin tuo Factory käsittääkseni. Ite tilasin Factoryn suoraan tehtaalta ns. Stage2.5 jossa mukana K&N putsari. Pelkästä ruuvista noita ei pysty säätään, niinkuin aikoinaan mopoa ostettuaan säätösuuttimen. Ehdottomasti kannattaa penkitää.
    Ääni penkitykselle täältäkin. Omani oli ostettaessa liikkeessä säädetty ilman penkkiä(Akrapovic,K&N + Dynojetin suutinsarja). Penkissä tuli silti 12 hp ja 10 Nm lisää ja epämiellyttävät kuopat katosivat teho ja vääntökäyristä.

    P.S. Alkaisi jo pikkuhiljaa poltella ajamaan, vaan lunta ja jäätä on pihassa ja tallin edessä riittämiin.
    Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
  4. #1204
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Syke @ Maalis. 15 2011,11:49) kirjoitti
    Moro.
    Tommonen 1100 Elr pesiytyi talliin.
    Ääntä lisätty ja asennettu Renntekin tarakka.
    Josta johtuen jäi ylimäärääräiseksi Givin monorack.
    (Jos joku tarvitsee, niin 50€ vois olla sopiva hinta.)
    Jos jollain ylimääräisenä koneen suojarautoja, voisin olla kiinnostunut.

    Koska kyseessä on uusi tuttavuus, niin mitähän tosta kannattaisi tarkastella ennen ensimmäisiä ajoja?

    -Syke
    No enpä tiedä mitään erikoista. Eiköhän noi vakiot, swingin laakerit, jarrut, iskarit, keulan laakerit, ketjut, rattaat jne. Joissakin on joskus esiintynyt jotain nokka-akseli ongelmia, en tiä, ehkä vois tsekata nokkien kunnon.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  5. #1205
    Lainaa (sikiviki @ Maalis. 24 2011,23:52) kirjoitti
    -Syke
    No enpä tiedä mitään erikoista. Eiköhän noi vakiot, swingin laakerit, jarrut, iskarit, keulan laakerit, ketjut, rattaat jne. Joissakin on joskus esiintynyt jotain nokka-akseli ongelmia, en tiä, ehkä vois tsekata nokkien kunnon. [/QUOTE]
    Olin tuolta Brittien foorumilta saavinani sen kuvan, että toi nokkien syöpyminen oli enemmän 1200:sten ongelmia..täytynee
    mielenrauhan saamiseksi katsoa.

    Oletteko viritelleet mitään varmistuslankoja tohon
    öljyntyhjennysproppuun?
    On pelottavan samalla linjalla takarenkaan kanssa ja taitaa
    olla pyörän alin kohta muutenkin toi proppu

    Vai onko tämä vain ex-enskapenan harhoja?
    Ja ei,ei ole tarkoitus tolla kivikkoon lähteä..
  6. #1206
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    En minä ainakaa oo mitään varmistuslankoja laittanu, enkä muista kenenkään muunkaan asiasta maininneen, eli tuskin tarttee.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  7. #1207
    tuskin haittaakaan on langoista. liekö äreemmän näköinenkin sit sieltä kun joku kurkkaa. onhan se jos haluaa varmistella mielenrauhaa, niin miksei. ite ilman kuiten pärjänny. enskahommissa ja kisapyörissä vähän eri juttu.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  8. #1208
    Olen muutaman kerran ajanut ZRX:llä katukiveyksestä yli niin, että alin kohta kolahtaa kunnolla kiinni sillä seurauksella, että pakosarjan toinen mutka on lommolla. Se on alempana ja edempänä kuin öljyproppu, ja ottaa siis ensin kiinni. Norjassa telttapaikkaa etsiessäni ajoin pätkän kuivaa joenuomaa ja kivet kolisivat vähän joka puolelle, mutta öljypohja pysyi ehjänä. Huoli pois ja kivikkoon vaan.
    ZZR 1200
  9. #1209
    Rexi sai tänään uuden kodin kun kyllästyi seisomaan kaiket kesät tallissa hieman haikea olo
  10. #1210
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (psi @ Huhti. 02 2011,23:48) kirjoitti
    Rexi sai tänään uuden kodin kun kyllästyi seisomaan kaiket kesät tallissa hieman haikea olo
    No toivottavasti sai hyvän kodin.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  11. #1211
    No niin, nyt rupeaa vihdoinkin lämpiämään...
    ZZR 1200
  12. #1212
  13. #1213
    Vähän kävi niinkuin pelkäsinkin.

    Eli Lawson replikassa pleksi liian korkea.
    Vähän kun korottaa itseään ylös, niin tuulen suhina puolittuu.

    Mistähän tohon löytyisi mahd. matala pleksi?
    Pyörä vuosimallia 1999.
  14. #1214
    Lainaa (Syke @ Huhti. 11 2011,15:34) kirjoitti
    Eli Lawson replikassa pleksi liian korkea.
    ...
    Mistähän tohon löytyisi mahd. matala pleksi?
    Oikea kysymys kuuluu että mistä saa ostettua sopivan sahan Pleksi kyllä lyhenee siististi teipin, rautasahan ja hiomapaperin avustuksella.
    If you ride like there's no tomorrow, there won't be. ~Author Unknown
  15. #1215
    Hah, tänään körötellessäni huomasin, että pleksin reunassa lukee Givi.

    Eli ei ilmeisestikkään ole alkuperäinen.

    Eli voisiko joku ystävällisesti mitata alkuperäisen pleksin pituuden?

    Täytyy nyt koittaa kokonaan ilman pleksiä, josko kohina helpottuisi.

    Edit. Stormin myymä Mra pleksi "original" pituus 240.



  16. #1216
    Lainaa (Syke @ Huhti. 14 2011,21:33) kirjoitti
    Hah, tänään körötellessäni huomasin, että pleksin reunassa lukee Givi.

    Eli ei ilmeisestikkään ole alkuperäinen.

    Eli voisiko joku ystävällisesti mitata alkuperäisen pleksin pituuden?

    Täytyy nyt koittaa kokonaan ilman pleksiä, josko kohina helpottuisi.

    Edit. Stormin myymä Mra pleksi "original" pituus 240.
    Touringpleksi kyllä humisee, mulla ainakin orggis on just sopivan matala. Voin koettaa huomenna muistaa mitata sulle sen normipleksin koon.
    If you ride like there's no tomorrow, there won't be. ~Author Unknown
  17. #1217
    komio cafe racer muotoutuu ripleyllä, jee.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  18. #1218
    Toi Givin pleksi, mikä nyt on kiinni, on n.350mm pitkä.
    Tilasin Stormlta ton 240mm pitkän, jos vaikka helpottaisi.
    Alkuperäinen Kawa-osa maksaa 417€.
    Ihanan kallista
  19. #1219
    Lainaa (Syke @ Huhti. 15 2011,21:55) kirjoitti
    Alkuperäinen Kawa-osa maksaa 417€.
    Ei hemmetti, siinä on kyllä pleksinpalalla hintaa . Luultavasti tuo tarvikeosa on kaiken lisäksi yksi yhteen alkuperäisen kanssa.
    If you ride like there's no tomorrow, there won't be. ~Author Unknown
  20. #1220
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 15 2011,06:37) kirjoitti
    komio cafe racer muotoutuu ripleyllä, jee.
    Terveisiæ Wrenchmonkeesin pææmajasta Køpiksestæ!!
    ZRX:ææ viimeistellææn parhaillaan ja huomenna on vuorossa
    penkitys ja seoksien sæætø kohdalleen. Sitten vielæ
    lætkæistææn parit WM-tarrat kylkeen ja læhdetææn paahtamaan
    Ruotsin halki kotia kohti. Elæmæ on mukavaa.

    Tuollainen siitæ tuli:
    http://wrenchmonkees.blogspot.com/

    Pyøræ tuntuu kevyelle ja ketterælle: muutama kymmenen kiloa rautaa
    jææ Tanskanmaalle. Myøs etupææn madaltaminen ja pari hammasta
    isompi takaratas piristævæt ajotuntumaa mukavasti.
    Tuo Supertrappi on muuten paljon æænekkææmmæn nækøinen kuin miltæ
    se oikeasti kuulostaa.
    ZZR 1200
  21. #1221
    Voihan Brahmabutra!!! Toihan on....toi on HIANO Tuborgia....Ja jotenkin varmaan hienompi in the flesh! Upeeta et jotkut panostaa...Hats off
    -CORSE-
  22. #1222
    Lainaa (jarijii @ Huhti. 18 2011,19:08) kirjoitti
    Tuo etupään lasku aika näyttäis olevan aika kovaa luokkaa,lähes samanverran laskin omaa ja mutkissa alko haukkaamaan aika rajusti.
    Varmaan on etujættø nykyisellææn samaa luokkaa kuin ZZR:ssæ...?
    Se tuntui ainakin radalla selkeæsti sukkelammin taittuvalta.
    Tietysti erilainen rengasprofiilikin voi hæmætæ.
    Tæytyy pitææ tangosta kiinni kotimatkalla ja laitetaan sitten
    ohjausiskari, jos on liian herkæssæ... tai nostetaan etupææ takaisin yløs.
    ZZR 1200
  23. #1223
    Lainaa (Ripley @ Huhti. 18 2011,17:22) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 15 2011,06:37) kirjoitti
    komio cafe racer muotoutuu ripleyllä, jee.
    Terveisiæ Wrenchmonkeesin pææmajasta Køpiksestæ!!
    ZRX:ææ viimeistellææn parhaillaan ja huomenna on vuorossa
    penkitys ja seoksien sæætø kohdalleen. Sitten vielæ
    lætkæistææn parit WM-tarrat kylkeen ja læhdetææn paahtamaan
    Ruotsin halki kotia kohti. Elæmæ on mukavaa.

    Tuollainen siitæ tuli:
    http://wrenchmonkees.blogspot.com/

    Pyøræ tuntuu kevyelle ja ketterælle: muutama kymmenen kiloa rautaa
    jææ Tanskanmaalle. Myøs etupææn madaltaminen ja pari hammasta
    isompi takaratas piristævæt ajotuntumaa mukavasti.
    Tuo Supertrappi on muuten paljon æænekkææmmæn nækøinen kuin miltæ
    se oikeasti kuulostaa.
    Komee Cafe tuli...
    Ruvennut kuumottaan jo itseäkin ja tämän katsominen ei auta yhtään... ->
  24. #1224
    Lainaa (lappis @ Huhti. 20 2011,19:05) kirjoitti
    Kaippa sitä pusastakin tuommosen vasaroisi?
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  25. #1225
    Kotona ollaan!
    Täytyy sanoa, että on ZRX mielenkiintoinen ajettava remontin
    jälkeen. Raaka peli, joka kasvattaa sarvet päähän. Lähdin illalla
    tulemaan ja ajelin yöllä Ruotsin läpi aamulautalle Tukholmaan.
    Supikoirat ja peurat loikkivat pärinää pakoon. Valoteho oli todella
    hyvä tarvikelampussa, mutta kahvanlämmittimiä jäin kaipaamaan...
    No, eivät ne oikein tuommoiseen istu, kuten ei mukava penkkikään.
    Tuo on vähän niin kuin vuoristorata: ei mukava, mutta erittäin hauska.

    Tehtiin Köpiksessä penkitys juuri ennen lähtöä, ja käyrä kertoo
    kaiken olennaisen. Vääntöä on ainakin riittävästi. Siis minulle.




    Tuo siis irtoaa takapyörältä, kun annetaan viidennellä vaihteella
    happea 115 tkm ajetulle vakio ZRX1200 vm. 2001 koneelle, johon on laitettu
    K&N-vapaavirtaussuodattimet, Dyjojet stage 1 suutinsarja ja
    SuperTrapp E.A.R. slipari.
    Niin, ja pari hammasta isompi takaratas (selittää julman väännön heti alakierroksilta alkaen?).
    En vielä ole käytännössä huomannut kuoppaa, joka on 5000 rpm kohdalla.
    Seosmittauksen lukemat eivät ole luotettavia, koska anturi ei mennyt
    kunnolla SuperTrapin läpi putkeen, vaan jäi puolitiehen.

    Joku tietäväisempi voi kertoa, onko tuossa nyt sitten seokset kohdallaan,
    vai pitäisikö vielä rikastaa jollain kierrosalueella...?




    ZZR 1200
  26. #1226
    Paljon teillä menee bensaa normiajossa 100km:lle?

    Eilen sain kulutukseksi 7,2l/100km.
    Ja mielestäni hyvin rauhallisesti ajellen.

    Jää toimintasäde siis reilusti alle 300 kilometrin.

    Pyörä siis käsittääkseni sliparin vaihtoa vaille vakio 1100.
    Täytynee nyt vaihtaa vielä uudet kynttilät, kun ei tullut huoltokirjaa mukana, niin ei tiedä koska vaihdettu.
  27. #1227
    Viime kesän Euroopan reissulla 2-päällä ja täydet matkavermeet mukana 5.0l/100 km.(6000 km) Ajo oli ihan normaalia vaihtelevilla nopeuksilla.
    Mulla on 1200:nen täysin vakio, huollot tehty hyvin. Niin, S-malli tietty.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
  28. #1228
    ripleyllä on melkoinen muodonmuutos rotassa käynyt. todella upea himmeäntumma väri ja aito sumppiraaserihan se on. hieno.

    tehoa ja vääntöä suht paljon ajetuksi puskee kivasti. käppyrä on yllättävän tasainen. käppyrälle ei vakio-osilla ole varmaan mitään tehtävissä. sehän piisaa kun on looginen ajettava. useimmille.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  29. #1229
    Lainaa (Ripley @ Huhti. 18 2011,17:22) kirjoitti
    Tuollainen siitæ tuli:
    http://wrenchmonkees.blogspot.com/
    Todella hieno sivuprofiili. Hillitty väritys on kanssa rautaa.
  30.  
  31. #1230
    Tyylikäs kuppilakilpuri Ripleyllä. Tuommoisia ei tule joka päivä vastaan varsinkaan liikenteessä.

    Syke-nimimerkille kulutuksesta: Kyllä kannattaa tulpat tarkastaa. Vuosi sitten keväällä taisi omassa olla noissa lukemissa, kun pari tulppaa oli pimeänä. Viime kesänä kulutus pyöri 4.5 - 5.5 litrassa. Tänä vuonna ei ole yli viiden kulutuksia vielä tullut, liekö sitten ajettu rauhallisemmin vai onko pelkällä 98:n juottamisella vaikutusta asiaan. Pyörän säädättäminen viime kesänä tiputti kulutusta parisen desiä myös. Dynökäppyrä(sahalaitainen käppyrä lähtötilanne):

    Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
Sivu: 41 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041424351 ... ViimeinenViimeinen