Sivu: 33 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 2679:sta
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tulin juuri yö lenkiltä oli kivaa tuntea taas
    välillä vilunväreitä,muuten on kyllä räkä kiehunut päässä,ei ole viitsinyt paljon päivällä ajella....oho eihän tää ollutkaan "tänään ajelemassa" osio sory.[/quote]
    Ei ne uskalla poistaa mun juttuja kun mä oon hallitukses. No joo vitsi. Mäkin tulin vähän aikaa sitten (ok. n. 23:30) oli noi perinteiset torstain PK ajelut. Tosi mukavaa. Lähtiessä pukkas hiki pintaan, ja kotia tullessa jo pikkusen viileni. Oli vaan kevyet "kesä" housut jalassa kalsarit vaan alla ja nahkarotsi t-paita alla, mut ai saamari et oli taas mukavaa.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Tulin myös iltalenkiltä... mikä näitä rexereitä vaivaa
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tiedä meistä. Hulluja me varmaan ollaan, ku tommosilla pyörilläkin ajellaan. Vanhanaikaisia antiikki kaluja, kaasarit, stereoperä ym. Tosin vaan niin pirun hauskoja. Noitten mun pikku virien ja ratasmuutosten jälkeen on oikein mieltä ylentävää, kun kakkosella tossa kaheksankympin-satasen väliin kääntää kahvaa kunnolla, niin ei voi välttyä keulan kohoamiselta, vaikka kuinka rauhallisesti koittais, mälkhein tulee turpofiilikset. Ykkösellä en oo vielä edes uskaltanu pahemmin koittaa, lentää vielä selälleen.

Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ai niin. Ja piti vielä kysymän, et kuka tuli eilen torstaina Turengissa, siinä aika lähellä sitä kuuluisaa kaffepaikkaa, vihreellä vastaan?? Ei kaan vaan Hessu??
    Lainaa (CbxZ1047 @ Kesä. 26 2009,00:19) kirjoitti
    Tuota,

siirsitkö suodatinkoteloa taaksepäin niin kuin tuossa manuaalissa kerrotaan? Pirun työläät ne on kyllä kiskoa pois/laittaa takaisin.

EDIT: tuossa kuvassa ja tekstissä ei ole suinkaan kaikki mitä siitä joutuu purkamaan jotta ilmaboxi liikkuu... tarina alkoi edellisellä sivulla.
    No niin, enpäs siirtänytkään. Eihän tuota ole lainkaan mainittu korjaus-pdf:ssä joka mulla on käytössäni. *
    -- Urea jacta est --
    Ei ollunna minä tällä kertaa siellä suunnalla, vaikka on kolme päivää ollut oma vihreä menijä alla.
    Jess! Jalka kestää ja mopo liikkuu. Soon niin kivaa taas tykitellä.

kaasareiden irroituksesta:

Ne ovat todella kettumaiset ottaa irti ja pistää takaisin. Lappis voi kanssa kertoa oman puolensa tästä.
    Itse olen pari kertaa irroittanut ja siinä ei saa tuntea mitään sääliä. Kunnon riuhtaisu vaan, kyllä lähtee.
    Runnoa vain takaisin sitten vastakkaisessa järjestyksessä.

Itse olen päättänyt, että seuraavan kerran kun ne tulee irti pyörästä, niin teen battery out boksin ja laitan vähintään podit noidin CVK: hin. Reed coverit ovat jo kiinni ja ne alipaineletkut hoidettu huitsin nevadaan. Loppui Megin poksuttelu, kun löi kaasun kiinni. Jos lompakko kestää niin Moriwaki Man: n kautta Japseista Keihin FCR: t.
    Meni se yks diili vituix silloin aiemmin ja en sitten lähtenyt uusia metsästämään... Prkl.

-Hessu
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Suurkiitos CbxZ1047:lle vinkistä, ilmanputsarikoteloa kun sai vähän taaksepäin niin tilaa oli ruhtinaallisesti *

Huomasin kaasarihuollon yhteydessä, että nelosen kaasarin kumikurkku on saanut kipeää, eikä välttämättä pidä...onko noita jossakin kappaletavarana myytävänä? (en ole löytänyt muita kuin 4 kpl:een sarjoja)
    -- Urea jacta est --
    Sumeko.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Lainaa (pastorisilli @ Kesä. 25 2009,23:25) kirjoitti
    Moro ja apuva.

Päätin putsata reksin kaasarit. On noita tullut eri vehkeistä irroteltua, mutta kyllä tässä oli ylivertaisen vmäiset kaasarit irrottaa. Irrotus onnistui lopulta niin, että painoin putsarinpuolen kumilurtat ilmaboksiin sisään niin pitkälle kuin menivät - noin menetellen sai tilaa repiä kaasarit ulos.

Putsaamisessa ei mitään ihmeellistä ollutkaan, tyhjäkäyntiruuvit olivat aivan miten sattuu. Muuten ei löytynyt mitään ihmeellistä kuraa tai epäpuhtauksia.

Mutta miten ihmeessä kaasarit saa muilutettua takaisin? *Kumilurtat ei mielestäni voi olla sisään painettuina, koska eihän niitä saa erkkikään kaivettua paikalleen kun kaasarit ovat paikallaan. Olisiko jotain kikkaa tähän? * Äly loppui itseltä...

Nimim. Joudunko ostamaan podiputsarit, suutinsarjan ja dynoaikaa?
    anopin hiustenkuivaaja on paras konsti lämmittämään kumet pehmeiksi ja sinne muljahtaa kuin kunnon esileikissä. sama toimii irrotettaessa ja takaisin asennettaessa tietty. toki nuo löysäyksetkin toimii.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    joku vihreä rexeri tuli usein vastaan aamulla n. klo. 07.30-07.45 maissa huopalahdentiellä tai paciuksenkadulla ytimeen päin helsingissä ajamassa kesäkuulla. näytti 1200r mallilta ja kerran bongasin perälaukunkin. olisko ollut 2006 mallinen väreiltään. liekö tuttukin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (pastorisilli @ Kesä. 29 2009,11:38) kirjoitti
    Huomasin kaasarihuollon yhteydessä, että nelosen kaasarin kumikurkku on saanut kipeää, eikä välttämättä pidä...onko noita jossakin kappaletavarana myytävänä? (en ole löytänyt muita kuin 4 kpl:een sarjoja)
    Sumekolta orkkis kamaa tietysti kappalettain ja Stormilta tarvikkeena sarjana.

Ps. kai muistit vaihtaa, kokokammioiden ristipää pultin kuusiokolo pulteihin... #itun paljon helpompaa vaihtaa suuttimia, kun ei aina tartte repii kaasareita pöydälle.

Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Oks muita REXereitä lähdössä yöajeluille? Minä ja Mico juu, mutta entäs muut?
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Oli muuten tänään melkein REX kokoontuminen Kivenlahden TB:llä tossa iltapäivällä/illansuussa. Kax vihreetä ja mun sininen (musta). Koitin noita toisia rexereitä hieman tähystellä, mutta ketään ihan tutunnäköistä ei sattunut näkökenttään. Tuli sit lähtö tohon PK-perjantaireissuun, et ei jääny aikaa kysellä omistajia. Tunnustaako kukaan. Toisessa oli Kerkkerin megaphone kiinni.
    ^ No voi. Tuosta olisi kyllä mukavaa lähteä rakentelemaan sitä haaveideni kahvilaraaseria... Ehkä vielä joskus.
    ZZR 1200
    Lainaa (Ripley @ Heinä. 15 2009,18:01) kirjoitti
    ^ No voi. Tuosta olisi kyllä mukavaa lähteä rakentelemaan sitä haaveideni kahvilaraaseria... Ehkä vielä joskus.
    nääh, kuule musta tuntuu että mä olen vielä pitkään onnellinen rexin omistaja, kokeilen tuota myyntiä, mutta eipä noita ostajia ole ihan tungokseen asti kun vaihdossa en kuitenkaan ota muuta kuin euroja.

Mutta en ole kyllä yhtään pahoillani vaikkei kaupaksi mene!!
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
    Olen samaa mieltä, tankki pitäisi tehdä kokonaan uudestaan. Pitempi ja kulmikkaampi. Samalla tietenkin menisi uusiksi satula ja kaikki siitä taaksepäin. Clip-onit pitäisi laittaa ja pinnavanteet ja tuplapakoputket ja vaikka mitä. Vaikka kyllähän ilmajäähdytteinen kone olisi ehkä fiksumman näköinen. Tai jos koko koneen puhaltaisi paljaaksi...? Laitapa linkki kuvaan siitä raaserista, jos vielä löydät.

Joo, täällä ollaan vielä pari kuukautta. Lähtö vähän lykkääntyi.

ZZR 1200
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Nu niin. Nyt vaihdettu keulan öljyt. Olihan noi originaalit jo 54 000km tuolla killuneetkin. Laitoi 10w, en tiä oli oikein, mutta onhan tukeva nyt. Jes. Ihan eri laite ajaa taas.
    Yksi rexifani ilmoittautuu tässä. Ihastuin pyörämalliin vuonna 2000 mp-näyttelyssä(isot Kawat säväyttivät jo 80-luvun alkupuolella MP1-lehdessä). Seuraavana kesänä jo hieroin kauppaakin Heinolla. Väliraha silloiseen KLE:hen oli sen verran iso, etten tohtinut heittäytyä tunteiden vietäväksi silloin.

Ajatusta olen tässä siis kypsytellyt jo useamman vuoden. Matkaendurismi on kyllä lähellä sydäntä, mutta päivittäinen 60 kilsan työmatka asfaltti, josta suurin osa motaria, taittuisi sileämpikummisella pyörällä mukavemmin(ja lisätehon kaipuu on krooninen). Kurapyöräilijöiden foorumilla on jonkin verran tullut kirjoiteltua ja .orggia seurattua satunnaisemmin.

Parista ZRX:stä olen hieronut vaihtokauppaa tänä kesänä ja mutu on se, että *nykyisestä -94:sta KLE:tä ei kannata antaa vaihdossa. Toki oli jo etukäteen tiedossa, että tuon käyttöarvo on rahallista arvoa isompi. Ja koska välillä on kiva poiketa sorateille ja poluille, niin enpä siitä välttämättä raaski luopua(noin 100 tkm mallilla takana, tosin kolmella eri yksilöllä).

Eli hitaasti kiiruhtava projektini on ehtinyt siihen vaiheeseen, että katselen myytäviä ZRX:ä entistä tarkemmalla seulalla. Olen lueskellut tämän ketjun läpi ja jonkinlainen pintapuolinen käsitys rexin sielunelämästä on. Mutta laittakaahan asiantuntijat vinkkejä/ehdotuksia? 1100/1200? Jälkimmäisessähän on aika monta asiaa päivitetty tehon ja väännön lisäksi... Mallihan pitää olla tietysti R ja Lawson Replica väreissä(no pyöreälamppuinenkin käy) ja jonkinlainen vakioa äänekkäämpi huutoränni plussaa. Ehkä joku kauppamies voisi mulle S-mallinkin saada myytyä.

Teknisiä sudenkuoppia ei taida pahemmin olla odotettavissa? Pääsääntöisesti ongelmaton Kawa-tekniikka on sinäsä tuttua ja kestäväksi todettua, KLE:n lisäksi perheestä löytyy EN 500(+kiinancrossi). Aiemmat katupyöräni ovat olleet Yamahoita.

Kiirettä ei tosiaan ole, mutta olisihan se kiva ensikesänä jo lopulta ajella rexillä. Budjettia katsotaan sitten tapauskohtaisesti, tosin jos neljäs mopo tulee, pitää ottaa vakuutuskulujen kasvu huomioon(tokihan noita voi liikenteestä poistaa tarpeen mukaan).
    Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
    Lainaa (Stobe @ Heinä. 31 2009,17:29) kirjoitti
    Yksi rexifani ilmoittautuu tässä. Ihastuin pyörämalliin vuonna 2000 mp-näyttelyssä(isot Kawat säväyttivät jo 80-luvun alkupuolella MP1-lehdessä). Seuraavana kesänä jo hieroin kauppaakin Heinolla. Väliraha silloiseen KLE:hen oli sen verran iso, etten tohtinut heittäytyä tunteiden vietäväksi silloin.

Ajatusta olen tässä siis kypsytellyt jo useamman vuoden. Matkaendurismi on kyllä lähellä sydäntä, mutta päivittäinen 60 kilsan työmatka asfaltti, josta suurin osa motaria, taittuisi sileämpikummisella pyörällä mukavemmin(ja lisätehon kaipuu on krooninen). Kurapyöräilijöiden foorumilla on jonkin verran tullut kirjoiteltua ja .orggia seurattua satunnaisemmin.

Parista ZRX:stä olen hieronut vaihtokauppaa tänä kesänä ja mutu on se, että *nykyisestä -94:sta KLE:tä ei kannata antaa vaihdossa. Toki oli jo etukäteen tiedossa, että tuon käyttöarvo on rahallista arvoa isompi. Ja koska välillä on kiva poiketa sorateille ja poluille, niin enpä siitä välttämättä raaski luopua(noin 100 tkm mallilla takana, tosin kolmella eri yksilöllä).

Eli hitaasti kiiruhtava projektini on ehtinyt siihen vaiheeseen, että katselen myytäviä ZRX:ä entistä tarkemmalla seulalla. Olen lueskellut tämän ketjun läpi ja jonkinlainen pintapuolinen käsitys rexin sielunelämästä on. Mutta laittakaahan asiantuntijat vinkkejä/ehdotuksia? 1100/1200? Jälkimmäisessähän on aika monta asiaa päivitetty tehon ja väännön lisäksi... Mallihan pitää olla tietysti R ja Lawson Replica väreissä(no pyöreälamppuinenkin käy) ja jonkinlainen vakioa äänekkäämpi huutoränni plussaa. Ehkä joku kauppamies voisi mulle S-mallinkin saada myytyä.

Teknisiä sudenkuoppia ei taida pahemmin olla odotettavissa? Pääsääntöisesti ongelmaton Kawa-tekniikka on sinäsä tuttua ja kestäväksi todettua, KLE:n lisäksi perheestä löytyy EN 500(+kiinancrossi). Aiemmat katupyöräni ovat olleet Yamahoita.

Kiirettä ei tosiaan ole, mutta olisihan se kiva ensikesänä jo lopulta ajella rexillä. Budjettia katsotaan sitten tapauskohtaisesti, tosin jos neljäs mopo tulee, pitää ottaa vakuutuskulujen kasvu huomioon(tokihan noita voi liikenteestä poistaa tarpeen mukaan).
    Minulla on myytävänä 1200R -01, aj.n27tkm, ei tosin LR-väreissä. Jos alkuperäiskuntoinen kiinnostaa niin soita:

P. 0400-864670
    Onko kellään kokemusta tulpan nokeentumisesta?

Noin 1tkm sitten penkitetty ja venttiiliit säädetty --> toimi todella hyvin sen jälkeen. Nyt*moottori rupesi käymään epätasaisesti ja "röpöttelemään". Tsekkasin tulpat ja kakkospytyn tulppa oli nokeentunut. Vaihdoin koko satsin ja siltikin röpöttää. Voi olla että uusissakin jokin susikappale...

vinkkejä? saakohan kone liikaa soppaa?
    Hyviä Rexejä teillä on kaupan. Muutama vihreäkin olisi nettimotossa. Kesäloma on alkamassa, luultavasti mennään vielä rupulikumeilla tämä syksy, sen verta monta rautaa tulessa.
    Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Nu niin. Upataas taas tätä. Oliko se kuka vihreellä, kun tuli vastaan tänään Tuusulan motarilla n. klo 20- jotain, olit just kai poistumassa liittymästä.
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Niin ja sit vielä. Kukahan mahto olla viime torstain (20.8) PK ajeluilla vihreellä Kerkker laitteella mukana. En ehtiny tarkempaa käydä tsekkailemassa.
    joku viheriö rexi tullee monesti aamulla vastaan helsingisä. kuka lie, huopalahdentiellä tai paciuksenkadulla keskustaan päin.
    Lainaa (sikiviki @ Elo. 22 2009,23:47) kirjoitti
    Niin ja sit vielä. Kukahan mahto olla viime torstain (20.8) PK ajeluilla vihreellä Kerkker laitteella mukana. En ehtiny tarkempaa käydä tsekkailemassa.

Taidan olla syypää tähänkin Mukava lenkki oli, lähdettiin siinä puolivälissä omille teille Suvirantaan ja sieltä reippaalla tahdilla kotia Espooseen ennen pimeää (ja kylmää)

ZRX1100...Ei ihan orggis tämäkään
    Z1000R2...Ei ihan orggis...
    Better slow than no show!
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (z1109r @ Elo. 27 2009,15:56) kirjoitti

Taidan olla syypää tähänkin Mukava lenkki oli, lähdettiin siinä puolivälissä omille teille Suvirantaan ja sieltä reippaalla tahdilla kotia Espooseen ennen pimeää (ja kylmää)
    OK. Pitää koittaa seuraavalla kerrella tarttua hihasta kiinni.
    Lainaa (sikiviki @ Elo. 31 2009,23:57) kirjoitti
    Lainaa (z1109r @ Elo. 27 2009,15:56) kirjoitti

OK. Pitää koittaa seuraavalla kerrella tarttua hihasta kiinni.
    Ajaminen on säiden, waimon ja työn armoilla Saapas nähdä missä ja milloin seuraavaksi oon
    Lappis, miks oot myymässä kun just oot saanu valmiiks?

Perketti, kun ois rahnaa taskunpohjalla. Tossa ois hyvä aihio lähtee tekemään Replican Replicaa Ja WihReeX tietty
    Lainaa (z1109r @ Syys. 01 2009,15:31) kirjoitti
    Ei se ole ikinään valmis.. Seuraavat visiot jo pyörii päässä *
  30.  
    Lainaa (jarijii @ Syys. 01 2009,18:23) kirjoitti
    Lainaa (lappis @ Syys. 01 2009,17:21) kirjoitti
    Lainaa (z1109r @ Syys. 01 2009,15:31) kirjoitti
    Ei se ole ikinään valmis.. Seuraavat visiot jo pyörii päässä *
    Mulla ei oo muuta visiota kun sais myytyä,tai vaikka vaihtaa
    johonkin traktori tai muuhun vastaavaan millä onnistuis lumityöt ja muut pikku hommat,on vaan harvassa nuo ostajat ketkä ymmärtävät hyvän päälle *
    Kyllähän ostajia riittää, muttakun kellään ei ole rahaa.....

Noh, pitää ottaa joku kopukka lisää tuohon pihamaalle seisoo, niin sitten ei tarttis myyräkkään.

Yhtä hienoo pyörää kun ei samalla rahalla toista saisi. Hölmöläisten hommaa tuo myyminen.
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
Sivu: 33 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen