Taitaa taas alkaa talven yksin puhelut *Öljypohjan sain maalarilta ja tuli siihen myös tehtyä kierteen isommalle propulle.
![]()
Duunissa meidän taiteilia maalarille näytin kuva et tuollaista...(mico @ Tammi. 28 2009,19:39) kirjoitti
![]()
Olisko hieno vihreäsävynä![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
komia öljypohja, näytti ensin ihan öljyiseltä, ovelaa.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Pientä kuva päivitystä, etupumput maalattu oli niin täynnä kiveniskuja..
![]()
Kiiltävänä varmaan näyttävämpi kuin alkuperäinen matta
Laitetaan näin ajoissa ajatus alulle, miten meeting tuossa huhtikuun puolivälin tietämissä?![]()
Mustasta purkista 2-k maalia..(jarijii @ Tammi. 30 2009,20:53) kirjoitti
No niin. Nyt kerrankin ajoissa asialla. Eli vuoden ekaa ZRX miitinkiä olis suunnitteilla. Jos kelit suinkin suovat, niin 18-19 tai 25-26 huhtikuuta sopis ainakin minulle. Tuossa näyttäis olevan tulossa myös yleinen Kawa miitinki 2.5. Jämsää joku ehdotti ja minä laitoin et mulle ainakin sopii, miksei sinnekin vois porukalla mennä. Pankaa mietintämyssyyn.(mico @ Tammi. 30 2009,20:52) kirjoitti
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Rexin esi-isin omistajana saanen anteeksi kirjoitteluni tällä kunnianarvoisalla palstalla(jarijii @ Tammi. 31 2009,10:22) kirjoitti
Kuulin, ettei kilikalimaali ei pysy kunnolla etenkään alumiinissa ilman pohjamaalia. Sen kuuluisi olla ns. happomaalia ja lähimmäksi osuu Auto-K:n ruosteenestopohjamaali. Sitä ja muita maaleja (mm. Kawan wihreää) olen ostellut täältä: http://www.hlgroup.fi/fi/automaalit/spraymaalit/
Ostin muuten Rietziltä ´98 Rexin perän. Oli ollut mustassa mopossa kiinni, kenenköhän lienee ollut ja miten on käynyt. Keulasta oli kasassa pyörä.
ZRX1100...Ei ihan orggis tämäkään
Z1000R2...Ei ihan orggis...
Better slow than no show!
Tuleeko Rexin perä sun vanhukseen kiinni..(z1109r @ Helmi. 03 2009,12:21) kirjoitti
Lappis: Kyllä se on jo sovitettu ELR:rään. Aika pienellä työllä se sopi loppujen lopuksi. Ajattelin puolihimmeää "harjattua" loppusilausta sille vielä tehdä ja pultata paikalleen. Höpinää siitä täällä:
http://www.ckcf.info/forum/viewtopic.php?f=5&t=3887
Jarijii: En käynyt Halikossa. Kuulin vinkin siitä, soitin ja ostin sen ennen kuin hän oli edes ehtinyt purkamaan sitä Rexiä.
ZRX1100...Ei ihan orggis tämäkään
Z1000R2...Ei ihan orggis...
Better slow than no show!
Mitään uutta paidoista? Eli onko jonkun huppari tullut jo perille? Rahat kyllä lähtivät jo aikaa sitten... ...mutta onhan sinne ankkalinnaan kai pitkä matkakin.
ZZR 1200
Tänään tuli mun postilaatikkoon. Ihan magee, XL oli just oikee koko mulle. Siinä on vaan "vääränkätinen" vetskari, heh, joutuu oikeen ajattelee kun sen vetäsee kiinni. : )
Että varmaan huomenissa tai lähipäivinä tulee muillekkin.
Sit joku ( Hessu? )vois lähettää Dallasille sellasen yhteiskiitosviestin koko porukalta. Tai laittaa sinne ZRXOA:n keskustelusivulle.
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Joo,
Laitan kyllä, kunhan omakin saapuu.
Varmaan aika piankin, kerta on jo joku saanut sen.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Paita tuli, väärä malli... tilasin vetoketjullisen ja XL - koon hiat tuntuvat turhan jämpteiltä. No, kai sille jotain käyttöä löytyy.![]()
Kas, huppari tuli, ja tietysti heti seuraavana päivänä kun aloin sitä täällä kaipailemaan. Vetoketju on tosiaan väärällä puolella *, mutta metallia kuitenkin. Vaikuttaa muutenkin laadukkaalta. Näytän ihan bomberilta se päällä. Hah, todellisuutta vääristävä vaatekappale! *
![]()
ZZR 1200
Jepulista. Minunkin huppari tuli tänään. Ihan makee, kundit oli katellisia. Mulla osu koko kohdilleen ja ihan oikeaa tavaraakin tuli. Yes.(hessu75 @ Helmi. 11 2009,07:00) kirjoitti
![]()
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Jeps!
Vermeet tuli ja näyttäs oikeen asiallisilta.
Rouvalle ässä on ihan sopiva.
(Olin oikeesti tilannu kummipojalle, joka on 9-v. mut ei tuo eukko taira luopua siitä).
Vetskari on aika jännä, mutta kait senkin oppii ajan kanssa.
Ittelle tuli äksällä, ja oon 184 pätkä.
Hihat o just ja lahkeet ehkä hiukka pitkät.
(Ollaankos me tultu jo sieltä puusta alas, häh?)
Terveisiä kaikille "pomppereille"!
Ja se kesä tulee... *AINA!
Siis, ei voi olla totta!
Kun "kerrankin" on aikuisten oikeesti tullin rajojen ali tuo summa ja tavara ei ole mitään räjähtävää tai muuta tajunnan laajentavaa, niin JÄÄ VITU TULLIIN. Ei stana!
Rahteineen tosiaan alle 40€. Pitäis tulla suoraan himaan.
Tää on vittuilua ihan selkeesti. Onko täällä joku homo tullivirkailija mopoharrastaja, häh? Nyt kyrsii.
Noh, tänään ma 16.02. käyn hakemassa omani pois Tullin kuivapillujen luota. Sori mun kielenkäyttöä, kyrsii edelleen.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Mulla luki muistaakseni vielä "lahja" paketissa.
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Joo,
Mulla kanssa ja oli siksi jäänytkin Tulliin. Näin nämä Tullin tädit kertoivat minulle.
Mutta, kun näytin Paypalin kuitin, niin paketti luovutettiin minulle ilman mitään paperisotaa ja lisärahan antamista.
Homma hyvä.
Laitoin Dallasille kiitosviestin ja ZRXOAn sivustolle kaikilta meiltä yhteisen kiitoskirjeen.
Pikkusen lupailin, että voisimme yrittää ottaa ryhmäkuvan hupparit päällä keväämmällä ja mopot kanssa kuvissa.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Tuohan on hieno idea, tullaan oikeen kuuluisiksi jenkeissä(hessu75 @ Helmi. 17 2009,09:10) kirjoitti
![]()
Pitihän toi takahaarukkakin sit, maalata..
![]()
Runko on kyl hyvässä maalissa, mut moottori tekis mieli maalata... No jos sit ens talvena. No joo ens talvena rakennetaan toivottavasti jotain muuta mopoo...(jarijii @ Helmi. 19 2009,09:40) kirjoitti
Lappikselle onnittelu, mies täyttää vuosia![]()
Ai niin, ja pitää taas mainostaa tota Kawa tapahtumaa Jkylässä. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Suunnitellaan jonkinlaista yhteisreittiä sit lähempänä.![]()
![]()
![]()
Ketkä kaikki on Micon, minun ja käsittääkseni Jarin kanssa lähdössä tonne Jyskälän Kawa meetingiin? Tai ainakin edes harkinneet.