Sivu: 20 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1018192021223070 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 2679:sta
  1. #571
    Todella noloa, mutta en taida päästä itse ehdottamanani ajankohtana.
    Ristiäiset päivällä ja kolmekymppiset illalla, molemmat pk-seudulla.
    Älkää muut silti peruko, onhan noita tulijoita jo.
    Pitää muistaa, että ensimmäisessä .orgin virallisessa ZRX-tapaamisessa oli huimat 2 rexeriä paikalla.
    ZZR 1200
  2. #572
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ripley @ Kesä. 27 2008,00:15) kirjoitti
    Todella noloa, mutta en taida päästä itse ehdottamanani ajankohtana.
    Ristiäiset päivällä ja kolmekymppiset illalla, molemmat pk-seudulla.
    Älkää muut silti peruko, onhan noita tulijoita jo.
    Pitää muistaa, että ensimmäisessä .orgin virallisessa ZRX-tapaamisessa oli huimat 2 rexeriä paikalla.
    Harmin paikka. No, sattuhan noita. Kerro missä on kolmekymppiset, niin tullaan kuokkiin.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  3. #573
    Lainaa (sikiviki @ Kesä. 26 2008,23:38) kirjoitti
    Ja sit tarttis vinkkejä ton putkiston vaihtoon. Tartteeks syyläri otta pois? Onko jotain erityistä, mitä pitäis ottaa huomioon?
    Ei tartte syyläriä irroittaa,mut akran putkella tarviit jo suutin satsin *
  4. #574
    Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi
  5. #575
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (lappis @ Kesä. 27 2008,22:43) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Kesä. 26 2008,23:38) kirjoitti
    Ja sit tarttis vinkkejä ton putkiston vaihtoon. Tartteeks syyläri otta pois? Onko jotain erityistä, mitä pitäis ottaa huomioon?
    Ei tartte syyläriä irroittaa,mut akran putkella tarviit jo suutin satsin *
    Eli suutinsatsi sit hankintaan. Mites toi syttypyörä? Jotkut on sitäki suositelleet. Onks kokemuksia eri satseista? Factory (tais olla tommonen tuolla oolraitissa)?
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  6. #576
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tamperelainen @ Kesä. 28 2008,20:29) kirjoitti
    Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi
    Kohtuu hyvä nopeus. Onks sulla ihan vakio?
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  7. #577
    Lainaa (sikiviki @ Kesä. 26 2008,23:48) kirjoitti
    Haa. Tuolla MSN puolella näyttikin olevan hyvin vinkkejä asiasta. Pitää sit varmaan vaihtaa toi syttypyöräkin?? Oks suosituksia? Allright myy jotain ja Stormillakin on jotain.
    Älä turhaan maksa siitä Factoryn sytystä niin paljoa. Tilaat Ted´lta ZRXOAn kautta, saat edullisemmin.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  8. #578
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hessu75 @ Heinä. 01 2008,06:55) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Kesä. 26 2008,23:48) kirjoitti
    Haa. Tuolla MSN puolella näyttikin olevan hyvin vinkkejä asiasta. Pitää sit varmaan vaihtaa toi syttypyöräkin?? Oks suosituksia? Allright myy jotain ja Stormillakin on jotain.
    Älä turhaan maksa siitä Factoryn sytystä niin paljoa. Tilaat Ted´lta ZRXOAn kautta, saat edullisemmin.

    -Hessu-
    Joo. Mä kattelin noita eilen, mut aikataulu pukkaa päälle. Ei malttais odottaa. Haen putken tänään, ja asennus olis tarkotus tehdä ASAP. Tosin ens lauantain ajoihin en sitä varmaan ehdi laittaa/laitattaa. Tsekkasin just ja ilmoitus oli "This item is Out of Stock!"



    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  9. #579
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Noh niin. Nyt putki tuossa odottaa asennusta. Huomasin vaan, että pöntössä lukee (pakkauksessa) RACING, ja myyjähemmokin väitti tilatessa, et siinä on noiskilleri, mut ihan suora putki tuo näyttää olevan, eikä minkäännäköisiä e-hyväksyntäkilpiä (sano myyjä sen olevan ns. e-hyväksytty). Mahtaako olla katulaillinenkaan. No, omaiset pysäyttelee sitten jos huono tuuri käy.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  10. #580
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jarijii @ Heinä. 03 2008,00:08) kirjoitti
    Lainaa (Kawamän @ Kesä. 14 2008,19:35) kirjoitti
    Täältäpäin voisin ajella Karkkilaan, sitten siitä Lopen kautta Forssa-Riihimäkitietä sinne Riihimäen ABC:lle josta vaikka vanhaa tietä Hämeenlinnaan ja siitä sit sinne Vehoniemelle.
    Eli aikataulu vois olla: Lähtö Karkkilan ABC-Masuunista klo 10.00 ja Riihimäen ABC:ltä klo 11.00.
    Jos joku tarvitsee aikaa virkistäytyä, tuleepi paikalle aikaisemmin.
    Noi vois olla ne kohtauspaikat, mistä mentäs porukalla.
    Käykö tällanen??
    Tulen tuolta Somero-Letku-Räyskälä-Loppi kautta,joten eiköhän
    jossain toisemme nähdä,Kawamänin kanssa juuri äsken olin jutuissa
    joten jos joku näkee harhailevan Rexeri ohjatkaa ihmeessä se oikeaan suuntaan.
    No tuolta Lopilta on tonne Riihimäen ABC:lle suora reitti. Tosin Google Earth ei tota paikka löydä. http://karttapalvelu.s-kanava.fi/jSkanav....ics=abc Tossa pikkusen pitkä linkki paikkaan. *Mutta ku 54 tieltä tuut, niin on pikkusen etelään päin käsitääkseni. Eli klo 11:00 olis tarkotus.



    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  11. #581
    Mä yritän kans tuonne Riihimäen ABC:lle(vaimikähänseoli) tulla öbaut klo 11
  12. #582
    Valitettavasti ExRexer ei pääse huomenna kesteihin mukaan. Tämänpäiväinen ajelu Turun porukan kanssa oli odotettua pidemempi. Juuri palasin lenkiltä kotiin ja patterit aivan punasella. En yksinkertaisesti jaksa lähteä aamutuimaan taas liikenteeseen. Taidan ottaa nyt pari

    Olen pahoillani viime hetken peruutuksesta. Toivotaan, että oikeat Rexerit kuitenkin ovat sankoin joukoin liikkeellä. Suosiollista säätä on teille ainakin luvassa.
  13. #583
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Noh niin. Miitngit pidetty. Hianoja vehkeitä siellä Vehonniemellä. Sääli, kun kellään ei sattunu olemaan kameraa mukana, no ens kerralla sitte. Kiitti kaikille osanottajille. Itsellä oli ainakin oikein mukava päivä.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  14. #584
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Noh niin. Nyt on Akra kiinni. Ai ku laulaa nätisti. Pelkäsin alkuun, et olis liian kovat röhinät, mutta mitä vielä. Ihan mukavan sivistyneet matalat murinat, ja kun antaa hanaa, niin kyllä pikkusen ärähtää. Säätöjä ei oo vielä ehditty tekeen. (Odottelen jenkeistä FactoryPro:n suutinsatsia, imupuolen modauskitillä) ja sit pitää saada se Tedin syttypyörä, joita pitäis kohta olla saatavilla. Pikkusen paukkuu, mut ei pahasti. En oo tosiaankaan antanut paljoon hanaa, ei uskalla, jos vaikka käy ihan liian laihalla, niin voipi tapahtua vaikka mitä. Pitää ajella ihan rauhallisesti, kunnes saa noi lisäkamat.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  15. #585
    Hyvä hyvä.

    Mä sain tosiaan edullisesti nimim ZRX99ltä Ivansin reed läppien alumiinilätkät, jolla saa sen pakokaasukierrätyksen pois käytöstä.
    Olikohan se nyt ykkös- ja kakkospytyn kaasarin alipaineletkut tukkia nipoilla ja se iso letku, joka menee ilmaboksille, tukkia kanssa semmoisella kumiläpyskällä.

    Loppuu paukkuminen omastakin, kun 2.5" sisähuilullisella Kerker Megillä päästää

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  16. #586
    Lainaa (sikiviki @ Kesä. 30 2008,22:11) kirjoitti
    Lainaa (tamperelainen @ Kesä. 28 2008,20:29) kirjoitti
    Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi
    Kohtuu hyvä nopeus. Onks sulla ihan vakio?
    Mulla on se normi setti,full akra,dynojet,k&n
  17. #587
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tamperelainen @ Heinä. 13 2008,17:32) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Kesä. 30 2008,22:11) kirjoitti
    Lainaa (tamperelainen @ Kesä. 28 2008,20:29) kirjoitti
    Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi
    Kohtuu hyvä nopeus. Onks sulla ihan vakio?
    Mulla on se normi setti,full akra,dynojet,k&n
    OK. Melkein sama, kun mulle tulee. Full Akra, Factory Pro 2.5 kit ja sit pitäs vielä saada toi TED:n syttypyörä. Pitää dynottaa, kun saan noi kaikki kiinni, nyt on vasta toi Akra. On ilman DB killeriä aikas mehukkaat äänet, ei vaan oo laillinen (kai).
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  18. #588
    Tulikin tosta mieleen että pitäsköhän toi TEDin syttypyörä hommata? Onks siitä ihan oikeesti huomattavaa hyötyä?

    Nykysetti on full Muzzy, Ivan's jet kit, airboxmodis ja Ivan'sin block off platet eli KLEENi poistettu muitten Kalivornian saastehärpäkkäitten mukana.
    Hyllyssä oottaa ketju-rataspaketti 2 hammasta isommalla takarattaalla asennusta, jänskä koklaa mitä se vaikuttaa.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  19. #589
    Riittikö bongorumpalilla kuitenkin ostosreissulta kotiin viemi seksi sen verran munia, että vaimo sai illalla leivottua?



    Tällasia nää on nää entisetkin rexikuskit.
  20. #590
    Lainaa (jarijii @ Heinä. 16 2008,20:10) kirjoitti
    Lainaa (JaL3 @ Heinä. 16 2008,19:29) kirjoitti
    Tulikin tosta mieleen että pitäsköhän toi TEDin syttypyörä hommata? Onks siitä ihan oikeesti huomattavaa hyötyä?

    Nykysetti on full Muzzy, Ivan's jet kit, airboxmodis ja Ivan'sin block off platet eli KLEENi poistettu muitten Kalivornian saastehärpäkkäitten mukana.
    Hyllyssä oottaa ketju-rataspaketti 2 hammasta isommalla takarattaalla asennusta, jänskä koklaa mitä se vaikuttaa.
    voin kertoa että tuo 2-piikkä enemmän tekee pyörästä vieläkin
    hauskemman,tuli se taas muutama viiko sitten koettua,kun
    "vahinko" keulimisen jälkeen sai kävellä kun bongorumpujen soittaja
    nim.munat tankkiin
    Hui, sehän on asennettava syndi nivukseen ja tyyny tankkiin ennen koeajoa
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  21. #591
  22. #592
    Lainaa (blastmaster @ Heinä. 19 2008,17:25) kirjoitti
    Ameerika. The land of the lame, booring and shitless?

    http://zrxoa.org/forums....2371914
    No onpa todella typerää kommenttia. Tuonne foorumille en liity!
    Vai että moottori vaurioituu jos konetta käyttää pyörän ollessa kallellaan.
    Ja huonoksi vanhemmaksi haukutaan heti kättelyssä.
    Siellähän oli selväsi laudanpätkä sivuseisontatuen alla!

    Hyvin likka vetää!
    ZZR 1200
  23. #593
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Moikka kaikille. Kysymys jarrupaloista, vaikka on täällä saattanut tuosta asiaa aikaisemmin ollakin, mut en jaksanu kahlaa kaikkia läpi. Eli mimmosia paloja suositellaan? Käykö noihin orggis levyihin sintratut palat, vai onks ihan tavalliset OK. Noilla tuntuu olevan ainakin huima hintaero.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  24. #594
    ihan heteropohjalta käytän aivan vakioita orggispaloja kawoissa erilaisten kokeiluiden jälkeen, tarkoitan nyt jarrupalakokeiluja, en sen seksuaalisempia, hehiö, pökkiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  25. #595
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Jahas. No mu on noi alkuperäset pyöriny tossa jo melkeen 39tmk. Minkämoista hintaa noilla saattas olla?? (Näin nuukana miehenä). Mites Jari, ootko tappeja löytäny?? Jaa, tuolla Sumekon sivuilla näytti noita hintoja olevankin. Etupalat 55 ja takapalat 56 euroo. Aika suolanen hinta. Taidan hommaa noi halvat Stormin palat. Kyl ne tän ajokauden kestää. Sit talvella vois koittaa laittaa koko jarrusydeemin uusiks. Kaikki levyt, palat ja teräspunos letkut. Tohon toki uppoo muutama saturainen, mut se os sit tulevaisuudessa vasta.



    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  26. #596
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tähän vielä piti lisäämän, et multa löytyy nyt ZRX:n huoltomanuaali PDF muodossa. 16 osassa. Kaivoin tuolta jenkkien sivuilta. Ihan vaan josko joku tarttis, eikä oo huomannu ladata ittelleen. Voin lähettää maililla. Tiedostokoot ovatten väliltä 1mb-10mb.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  27. #597
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Eli orkkikset pitänee hakee. Ei tartte maalaa, mul on jotain kromimaalii itelläkin, paa privaa vaan mitä pyydät tollasenaan.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  28. #598
    enemmän sintratut ovat yleensä kalliimmatkin, kovemmat palat syövät levyä enemmän, pehmeämmät palat kuluvat itse nopeammin. kisapalat eli enemmän sintratut vaativat lämpöä toimiakseen kunnolla ja sateella kylmänä voi olla suurehko viive jarrupidon saavuttamisessa. siis arkiajoon ainakin mieluummin mahdollisimman vakiot orggispalat itselle valitsen. 12r kawaan parhaat ovat olleet zx9r vm. 1998 ja etiäpäin palat, ovat hieman pehmeämmät tusinan omia vakiopaloja, pito on himpun parempi, kuluvat silti todella hitaasti ja pitävät sateellakin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  29. #599
    Kyllä on öljyillä eroa kun tossa viikonloppuna vaihdoin vanhojen Motulien tilalle Teboilin Superbike öljyt ja samalla hieman kulahtaneen ilmansuodattimen. Vaihdelaatikon pauke pieneni huomattavasti ja kierroksetkin laski hieman kun vertaa samaa ajonopeutta. Tuntuu että pyörä rullaa kun ajatus verrattuna aiempaan ja ajamisen ilo nousi entisestään *
    Kawasaki ZRX 1100 -00, Eddie Lawson
  30.  
  31. #600
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mnuuttil @ Heinä. 21 2008,14:05) kirjoitti
    Kyllä on öljyillä eroa kun tossa viikonloppuna vaihdoin vanhojen Motulien tilalle Teboilin Superbike öljyt ja samalla hieman kulahtaneen ilmansuodattimen. Vaihdelaatikon pauke pieneni huomattavasti ja kierroksetkin laski hieman kun vertaa samaa ajonopeutta. Tuntuu että pyörä rullaa kun ajatus verrattuna aiempaan ja ajamisen ilo nousi entisestään *
    Mulla meni kans viimeks Motulien tilalle Shellit, ja mun mielestä toimii paremmin, kun Motulilla jota toi F.N taitaa laittaa oletuksena.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Sivu: 20 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1018192021223070 ... ViimeinenViimeinen