Sivu: 14 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 2679:sta
  1. #391
    "tarpeeks hyvin" ei ole ainakaan kovin imartelevasti sanottu..
    Kawasaki ZZR1400 -09
  2. #392
    Morjesta taas!Onko kellään ollut nokka vikoja näissä 1200 zrx:ssä?Mulla on pyörä just venansäätö huollos ja seppä soitti päivällä ja kertoi "ilo uutisen"että imu nokissa on syöpymää!!
    Saas nähdä mitä sumekolla sanotaan kun soitan sinne huomenissa.
    Pyörällä on nyt ajettu 12,5tkm ja on viime vuotinen!V....u mitä paska laatua noi nokat on.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  3. #393
    sanovat ajetun syöpyneennäköisillä nokilla vielä havainnon jälkeenkin 30 000 km ja ei muutosta syöpymiin. takuseen noita vaihtelevat toki.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  4. #394
    Lainaa (kawabata @ Elo. 22 2007,23:55) kirjoitti
    sanovat ajetun syöpyneennäköisillä nokilla vielä havainnon jälkeenkin 30 000 km ja ei muutosta syöpymiin. takuseen noita vaihtelevat toki.
    Komppaan 'Bataa, kawazi.net:n puolelle aiheesta enemmän tarinaa rustasinkin. Eli useimmiten niistä "syöpymistä" on vaan kosmeettista haittaa.
    Vaan kun takuuseen menee niin eikun vaihtaan vaan.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  5. #395
    Syöpymää/kulumista on ,vm.05,ajettu 24 tkm.Kuvia nokista kateltu Kawasakin euroopan konttorissa 4 viikkoa, nyt nokat on irroitettu,mittaillaan kulumista ja odotellaan taas vastausta euroopasta(Sumeko ei tee mitään ennen euroopan vastausta kun heillä ei ole tietoa mistä nokka-akseli rutto johtuu,ei ole kuulemma aikaisemmin ilmennyt moista vikaa).Niin ja takuuhan loppui sitten jo keväällä.



  6. #396
    Lainaa (SaHe @ Elo. 23 2007,08:24) kirjoitti
    -- Sumeko ei tee mitään ennen euroopan vastausta kun heillä ei ole tietoa mistä nokka-akseli rutto johtuu,ei ole kuulemma aikaisemmin ilmennyt moista vikaa --
    Toi Sumekon kommentti kuulosta oudolle kun ZZR1200:nhan noita nokkia vaihdettiin ihan simona.. Materiaalista eli valusta/karkasustahan ne ruvet niihin tulee tiemmä.
    Omassakin Rexissä oli pientä "pittingiä" näkyvissä kun venavälykset just tarkastin vaan ei se menoa haittaa, kosmeettinen härö lähinnä. Mun Rexi on vm 2003 ja karvan päälle 12 kMiles mittarissa.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  7. #397
    no perkele, kiitos tästäkin tiedosta.. miulla -05 zrx 1200 r ja ajettu 16, 5 tkm (laitoin jo talvilepoon ja siirsin bonukset toiseen pyörään..) ja ei vielä venoja tsekattu (24 000) ja nyt alkoi jo huolettaa tämä.... ja takuu ei tietty enää voimassa... onneksi kone kyllä käy ja kukkuu hyvin...
  8. #398
    Joo talven aikana oli tarkoitus tarkistaa venttiilien välykset muutenkin... täytyy katsoa nuo nokat kyllä tarkkaan! Kyseessä on 13tkm ajettu '06 1200R. Takuuta on ens toukokuun loppuun, mitähän Sumeko tykkää tällaisesta omatoimisesta tarkastuksesta takuuaikana...?
  9. #399
    Mortonkia tännekin.

    Taitaa olla "matulan" entinen Rexi mulla pihassa!
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  10. #400
    Onnea Kälähän pyörän vaihdosta!!!Hienoa kun en ole enää ainota pohojalaasia rexillä ajajia!!Vaihdoikko sen omasi Motolta?
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  11. #401
    Lainaa (tinippa @ Syys. 12 2007,18:26) kirjoitti
    Onnea Kälähän pyörän vaihdosta!!!Hienoa kun en ole enää ainota pohojalaasia rexillä ajajia!!Vaihdoikko sen omasi Motolta?
    Sieltäpä juuri.
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  12. #402
    Lainaa (jarijii @ Syys. 12 2007,17:01) kirjoitti
    Lainaa (CbxZ1047 @ Elo. 25 2007,21:35) kirjoitti
    Joo talven aikana oli tarkoitus tarkistaa venttiilien välykset muutenkin... täytyy katsoa nuo nokat kyllä tarkkaan! Kyseessä on 13tkm ajettu '06 1200R. Takuuta on ens toukokuun loppuun, mitähän Sumeko tykkää tällaisesta omatoimisesta tarkastuksesta takuuaikana...? *
    tuo sinun "möhkö" on muuten hyvän näköinen tuolla kawan
    värityksellä,keventää kummasti tuota pyörää,verrattuna niihin
    alkuperäisiin tummiin värityksiin.
    No tattista, silloin kun läskikawan hankin niin tuli ensin vähän ihmeteltyä tuota väritystä, päätin kuitenkin antaa olla kun maalaus on ihan siististi tehty ja hyvässä kunnossa. Äkkiä silmä tottui ja nyt en vaihtais väritystä enää mihinkään * *

    Kysyin RM Heinolta tuosta nokka-akseliasiasta. Myönsivät että ZZR1200:ssa on ollut ongelmia mutta ei heidän tietoonsa ZRX:ssä. Ei tuntunut huoltopäällikkö olevan pahoillaan omatoimi-huoltosuunnitelmistani, kehoitti vaan katsomaan nokat tarkkaan ja mikäli sanottavaa löytyy niin heille vaan nokat katsottavaksi ja takuukorvausta vireille mikäli aihetta on.

    Mitämitä, multa on mennyt ihan ohi että matula on vaihtanut pyörää...! Muutaman kerran olen ihastellut matulan youtubessa olevia videoita, aivan upea vehje, Kerker Megaphone, Kesoil Keimola teipit ja kaikki...! * Onneksi olkoon Kälähänille, hienon pyörän olet hankkinut.
  13. #403
    Lainaa (CbxZ1047 @ Syys. 13 2007,00:14) kirjoitti
    Kysyin RM Heinolta tuosta nokka-akseliasiasta. Myönsivät että ZZR1200:ssa on ollut ongelmia mutta ei heidän tietoonsa ZRX:ssä.
    Mulle vaihdettiin zrxään 12tkm huollon yhteydessä imunokka-akseli takuuseen. Viallinen pinnoite. Niin että yhden tapauksen ainakin minä tiedän...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  14. #404
    Lainaa (wekkuli @ Syys. 13 2007,05:55) kirjoitti
    Lainaa (CbxZ1047 @ Syys. 13 2007,00:14) kirjoitti
    Kysyin RM Heinolta tuosta nokka-akseliasiasta. Myönsivät että ZZR1200:ssa on ollut ongelmia mutta ei heidän tietoonsa ZRX:ssä.
    Mulle vaihdettiin zrxään 12tkm huollon yhteydessä imunokka-akseli takuuseen. Viallinen pinnoite. Niin että yhden tapauksen ainakin minä tiedän...
    Pyöräsi on varmaan '05 tai vanhempi? '06 vuosimallin huolto-ohjelmassa mennään venttiilikopan alle ekan kerran vasta 24tkm huollossa. Hyvä meininki, aika monella ehtii varmasti takuu umpeutua ennen kuin kukaan noita mahdollisia alkavia nokkavaurioita edes pääsee näkemään.
  15. #405
    Lainaa (CbxZ1047 @ Syys. 13 2007,13:33) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Syys. 13 2007,05:55) kirjoitti
    Lainaa (CbxZ1047 @ Syys. 13 2007,00:14) kirjoitti
    Kysyin RM Heinolta tuosta nokka-akseliasiasta. Myönsivät että ZZR1200:ssa on ollut ongelmia mutta ei heidän tietoonsa ZRX:ssä.
    Mulle vaihdettiin zrxään 12tkm huollon yhteydessä imunokka-akseli takuuseen. Viallinen pinnoite. Niin että yhden tapauksen ainakin minä tiedän...
    Pyöräsi on varmaan '05 tai vanhempi? '06 vuosimallin huolto-ohjelmassa mennään venttiilikopan alle ekan kerran vasta 24tkm huollossa. Hyvä meininki, aika monella ehtii varmasti takuu umpeutua ennen kuin kukaan noita mahdollisia alkavia nokkavaurioita edes pääsee näkemään.
    Ei "on" vaan "oli" -03 vuosimallia.

    Nykyään kurvaillaan pakko-ohjatulla venttiilikoneistolla.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  16. #406
    Nokka-akseli vaurioista!
    Nokka-akselin nokat on mitattu ja ne ovat annettujen ohjearvojen sisällä.
    Näin ollen Kawasaki ei vaihda nokkia takuuseen, sanoi Kawasaki Euroopan takuupäällikkö. Vastaavia tapauksia on ollut muitakin ja niiden pohjalta Kawasaki on tehnyt testejä ja mittauksia näihin kuluneisiin/naarmuisiin
    nokkiin ja todennut niiden toimivan silti 100%:sesti hieman ääntäen (kopio saamastani meilistä korjaamolta).
    Tämän päätöksen teko kesti 9 viikkoa jonka ajan mopo levällään.Kuinkahan kauan kestännee ennen lopullista hajoamista jos kuluminen on jo alkanut!
    Oli sitten muuten viimeinen Kawa jolla minä ajelen.
    Mopohan on vm.-05 jolla ajettu 24tkm.
  17. #407
    Eikös 06 mallis mennä ventiilientarkistus normisti 12tkm välein?Näin minä ymmärsin omasta käyttöohje kirjasta kun sitä tavasin.Niin ja omani on 06 mallia.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  18. #408
    Todella hienoa toimintaa kawan puolelta!!!Taitaa olla mun aika turhaa viedä pyörää siihen takuu remonttiin parin viikon kuluttua jos tulos on se että nokkaa ei vaihdetakkaan,vaikka syöpymää on.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  19. #409
    Hmm, kummallista? Mun '06 on ostettu Bike Worldista, ei suomenkielistä käyttöohjetta (onko muilla??) mutta kuitenkin SGN:n huolto/takuukortti mukana. Englanninkielisen käyttöopuksen huoltotaulukossa s. 62 on "Valve clearance check" eka täppä vasta 24tkm. Käytin rakkineen 12tkm huollossa KX Centerissä, asiaa ihmeteltiin joten huoltopäällikkö selvitti huollon sisällön herra Kawasakilta, kuulemma 06 eteenpäin venat katsotaan vasta 24tkm. Ajattelin että hyvä juttu, säästyipähän sekin raha kun kuitenkin talvella otan kopan auki ja katson mitä sinne kuuluu. *



  20. #410
    Mulla on suomenkielinen käyttöohjekirja,ja siinä sivulla 30 on huoltovälitaulukko.Siinä on ruksi kohdassa 12tkm,24tkm,36tkm,jne.Mun pyörä on aikoinaan ostettu moto-raumalta ja on sumekon maahantuoma.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  21. #411
    SaHe,laitoin sulle yv:tä
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  22. #412
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jarijii @ Syys. 13 2007,16:56) kirjoitti
    näin se oli ennen,mutta on tullut "tehtaalta" (maahantuojalta)
    uusi ohjeistus,sinänsä tuossa 12tkm. huollossa,ei tarvitse venttiilien
    säätöä tehdä,harvemmin edes 24tkm. mutta jotenkin tämä homma
    "haiskahtaa"
    Harvemmin varmaan, mut mulla kyllä Fankilla säädettiin just 12tkm huollossa joku vena. 24tkm huollossa ei sit mitään.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  23. #413
    Hellöy Rexerit, long time nou hear.

    Hei, olisi tarkoitus omasta Rexistä tehdä 24tkm nokkien välyksien tarkistus, kun pyörä jää talviteloille.

    Olisiko kukaan halukas tulemaan kaveriksi, tai sitten pääsisinkö talliapulaiseksi, kun joku tekee omaan pyöräänsä tarkistuksen?

    Hessu
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  24. #414
    Moikka!

    Ymmärsinkö nyt väärin, kun lueskelin tätä pitkähköä ketjua, ettei -06 malliin sovi kaupan slipari katalysaattorin takia?

    Jos menee, heittäkääpä ehdotuksia. Joku carbon malli vois olla hieno? Kokoränni tuskin tulee kyseeseen. Mutta jos talven aikana tulis sopiva slipari vastaan....
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  25. #415
    Lainaa (Kälähän @ Loka. 10 2007,18:32) kirjoitti
    Moikka!

    Ymmärsinkö nyt väärin, kun lueskelin tätä pitkähköä ketjua, ettei -06 malliin sovi kaupan slipari katalysaattorin takia?

    Jos menee, heittäkääpä ehdotuksia. Joku carbon malli vois olla hieno? Kokoränni tuskin tulee kyseeseen. Mutta jos talven aikana tulis sopiva slipari vastaan....
    Lueskelin joskus ZRXOA:n foorumilta tuosta '06:n slipariongelmasta. Taisi olla niin että kun pätkäisee väliputken päästä katin pois esim rautasahalla niin vanhempien 1200:sten sliparit alkavat sopimaan.
  26. #416
    Entäs sen sliparin modaaminen? Onko jotain tehtävissä?

    Meinaan, jos joutuu orkkisvaimentajan laittaan takasin.
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  27. #417
    --> TUOSSAHAN <-- tuo ZRXOA:n juttu oli. Kalifornian mallissa on ollut katti näköjään jo aiemmin. Ymmärsin tuon niin että katalysaattorimalleissa tuo väliputki katalysaattoreineen menee syvemmälle vaimentajan sisään jonka takia tarvikevaimentimet eivät sovi. Mutta luulisi vakiopöntön sopivan tarvittaessa yhä edelleen, vaikka väliputkesta olisikin tuo pätkä siivottu pois?

    Voisihan sitä tietenkin ajatella myös toisinpäin eli sliparia modaamalla, tuntuu vaan äkkiseltään hankalammalta.

    EDITTIÄ: tuon ZRXOA:n viestiketjun viimeinen kuva ei näy ellei ole sinne rekisteröitynyt, tuossa tuo Belgialaisen tyypin ratkaisu nyt kuitenkin on:





  28. #418
    Kiitos valistuksesta. Katsotaan miten mennään. Tosin taitaa olla tämä vaimentaja "bolt-on" tyyppiä?
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  29. #419
    Lainaa (SaHe @ Syys. 13 2007,14:51) kirjoitti
    Nokka-akseli vaurioista!
    Nokka-akselin nokat on mitattu ja ne ovat annettujen ohjearvojen sisällä.
    Näin ollen Kawasaki ei vaihda nokkia takuuseen, sanoi Kawasaki Euroopan takuupäällikkö. Vastaavia tapauksia on ollut muitakin ja niiden pohjalta Kawasaki on tehnyt testejä ja mittauksia näihin kuluneisiin/naarmuisiin
    nokkiin ja todennut niiden toimivan silti 100%:sesti hieman ääntäen (kopio saamastani meilistä korjaamolta).
    Tämän päätöksen teko kesti 9 viikkoa jonka ajan mopo levällään.Kuinkahan kauan kestännee ennen lopullista hajoamista jos kuluminen on jo alkanut!
    Oli sitten muuten viimeinen Kawa jolla minä ajelen.
    Mopohan on vm.-05 jolla ajettu 24tkm.
    Hyvin toimii juu. Mun vm. 2001 ZRX1200S:ssä on mittarissa 99200 km, eikä mitään vikaa. Sisäänajo taitaa vähitellen olla tehty. Täytyy pyytää huoltoa tarkastamaan nokka-akselit kun vien 100tkm huoltoon.

    Ei ole ensimmäinen Kawa jonka omistan, mutta voi hyvinkin olla viimeinen, jos näin hyvin kestää!
    ZZR 1200
  30.  
  31. #420
    Lainaa (hessu75 @ Syys. 24 2007,07:45) kirjoitti
    Hellöy Rexerit, long time nou hear.

    Hei, olisi tarkoitus omasta Rexistä tehdä 24tkm nokkien välyksien tarkistus, kun pyörä jää talviteloille.

    Olisiko kukaan halukas tulemaan kaveriksi, tai sitten pääsisinkö talliapulaiseksi, kun joku tekee omaan pyöräänsä tarkistuksen?

    Hessu
    joo, jos vielä ajankohtainen, niin voisin tullakin katsomaan touhua, kun oon täsä taas muuttanu tsadiinkin takasin. olisin ikäänkuin lähempänä. itele oon teheny tuohon zzr1100 kwakioon venojen tarkistukset ja joitaki paloja vaihellunna. rexisä ihan samanlainen helppo systeemi.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
Sivu: 14 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464 ... ViimeinenViimeinen