Sivu: 9 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 2679:sta
    Lainaa (hessu75 @ Joulu. 28 2006,08:01) kirjoitti
    Höh,

Missä se on?
    Mä yritin ettiä sitä yhtä keskustelua, missä puhutaan Rexin öljyistä.
    Siinä oli sanottu, että muilla Rexi kuskeilla on mineraalit ja ihana ajaa ja vaihtaa.
    Mitä mää nyt sitten tungen sinne koneeseen? Allright kiven heiton päässä duunista ja menen kohta hakeen huolto-osat viikonloppua varten...

-Hessu-
    Kato hessukin on henkissä,lievää hiljaiseloo ollut havaitavissa...
    Eipä silti ite ollut mopon kanssa aivan yhtä aktiivinen,saanut vaihdettua palaneen takavalo polttimon,joka oli muuten palanut koko viimekesän..

Öljynä mun koneessa pyörii syntteetiset.
    Moi Hessu!
    Olen myös pyöritellyt täyssynteettisiä öölejä koneessa, nyt pari viimeistä vaihtoa Castrolin GPS 10w-50:stä (kun tuntui tuo kulutus hieman kasvaneen...) Mutta minä vaihdankin liemet yleensä n. 10tkm välein eli pari kertaa kaudessa. Silloin on syytäkin olla täyssynteettistä. Delvacin kanssa vaihtaisin useammin, mikä taas ehkä nollaa halvemmalla hankintahinnalla saadut säästöt...?
    ZZR 1200
    Lainaa (hessu75 @ Heinä. 14 2006,11:58) kirjoitti
    PS. Megaphone on tilauksessa jäbät *
    Mites joko putkisto tullut..
    Erääseen ZRX 1200 R mopoon on asennettu nyt Kerkerin Megaphone ihan sillä vakiohuilulla. On siinä ainakin mukava tasainen hurina tyhjäkäynnillä. Ja mukavasti örähtää kaasua avattaessa...ei ole kova ääni kuitenkaan.

Ilmansuodatinkoteloa pitää vähän avata, että saa imuäänetkin kohdalleen. 80-luvun oikeat soundit on tavoitteena.

Ja lopputuloksenhan kuulee vasta Toukokuun alussa kun pääsee ottamaan oikeita isolla vaihteella vedätyksiä...ihan kuin aikanaan lähdöt Keimolan Kesoililta maallepäin...
    Moroo kaikille vaan.

Joo-o, hiljaista on ollu prätkätehtaalla. Uudet työkomennukset ollu päällä, ulkomailla hommissa ja sen semmoista tekosyytä.

Ei prkl oo tullu vielä. Meni puihin toi Klasmon juttu, niin kuin täällä foorumilla jo varoitettiinkin.
    Mä olen nyt Viaberin Harrin kanssa puhunut ja MP-messujen jälkeen tulee uusi tilaus ja siellä mukana toivottavasti on sitten Muzzyn Race Meggi.

Ei siis ole mitään eroa mineraali ja synteettisen kanssa, kun puhutaan tuosta ykkösen kolauksesta? Se on siis se vakio Kawa ääni???
    Musta vaan tuntui, että kaikilla muilla Rexi ajoissamme meni ykkönen kuin ilmaa sisään...

matula,

Saisitko jossain vaiheessa laitettua minulle vaikka YVllä tai spostilla noita sun Rexin speksejä kaasareiden säädöistä ja siitä ilmaboksin muutoksesta. Se tulee mulle kanssa ajankohtaiseksi kun tulee uusi huilu.
    On muuten jännä juttu toi tilaushässäkkä. Yritin vääntää kauppaa tän Suomalaisen Kerkerin jälleenmyyjän kanssa. Ei millään tullu hinnoissa vastaan. Tunki kaikkee älytöntä ALVii ja tullii, eikä yhtään rapattia missään kohtaan.
    Sanoin, että Viaberin hinta on kuitenkin alempi, vaikka siinäkin on ALVit, tullit ja rahdit.
    Onko sitten niin, että tuo Kerkerin maahantuojan putka tuo niin vähän Kerkerin tuotoksia Suomeen.
    Muzzy jäi silti alle tonnin maksamaan. Kerker ois ollu yli sen.

-H-

Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Lainaa (hessu75 @ Tammi. 02 2007,09:13) kirjoitti
    --
    matula,

Saisitko jossain vaiheessa laitettua minulle vaikka YVllä tai spostilla noita sun Rexin speksejä kaasareiden säädöistä ja siitä ilmaboksin muutoksesta. Se tulee mulle kanssa ajankohtaiseksi kun tulee uusi huilu.
    --
    Vaikken ny Matula olekkaan niin tosta linkista vois jotaan iloa olla. Mullon Rexissa ny Muzzyn kokosysteemi ja Ivansin jettikitti. Toimii.
    Ivansin asennusohjeet

edit: linkki unehtu..

Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Hum hummm,

Mä kun ajattelin olla pihi noiden neluasatsien kanssa ja tehdä ite ton suutinhomman.
    Siis, menen esim Stormille, missä on Keihin suuttimia vaikka millä mitalla ja sieltä suoraan hyväksi havaitut koot ja ne kiinni.
    Eiköhän noita vakioneuloja saa nostettua sen tarvittavan.

Mulla on kumminkin tän putkihankinnan jälkeen listalla FCRt tai RSt.

Onhan mulla nyttenkin aika virtaava viritys kiinni ja senkin sain toimimaan ihan seosruuveja säätämällä ja snorkkelia rukaamalla.
    Kawasaki ZX14 2008
    neulat kuitenkin ovat täysin erilaisia neulasarjoissa.

osakaasu jne...
    No katos, joku muukin on traktorikuskeista hereillä kesken talviunien.

Klasmosta samaa mieltä, uusille nettisivuille on taas tullut Kerker Megaphone mutta tilauksiin vastataan sähköpostilla, että tuote poistunut valikoimasta? Että höh?

Oitraconin kautta Kerkerille hintaa aika tasan tonni. Putkisto on luonnossakin sairaan hyvän näköinen, hitsisaumat hyvää tasaista työtä mutta viimeistely vähän heikkoa ts. ohuet putket aika soikeita valmistusprosessin jäljiltä ja niitä saa sovitella 2 pvää kumivasaralla. Ja vihonviimeinen mexicano on sitten tintannut vaimenninhuilun silmät kiinni paikoilleen.

Mutta putki sopii Rexiin ulkonäöltään luonnossa kuviakin paremmin. Istuu kokonaisuuteen.

Matulan mopo on vakio. -06 kaasareissa on sähköiset suljinventtiilit eikä suutinsarjat kuulemma enää sovi ko. malliin. ZRXOA:stakaan ei löydy apuja eikä varmistusta asiaan? Putki on asennettu nyt talvella, eikä koekäyttöjä enempää kokemusta ole. Vastaa kaasuun ihan kuin vakion pitääkin mutta... sitten kokeilin sitä imuäänen lisäämistä...se snorkkeli onkin aika tarkka seoksen suhteen.

Ilman snorkkelia kaasuun vastaaminen alkaa ontua ja pelkällä suodattimella pyörä käy...ihan päin peräosastoa. Siis mun mielestä seoksen muodostumiselle se ilmansuodatinkotelo on tärkeä.

Jos en nyt innostu bussikuskiksi niin keväällä täytyy sitten jatkaa tutkimuksia kun pääsee ajamaan.

Ai niin...öljyistä. Ekassa vaihdossa heti 500km kohdalla laitoin sisään synteettiset Castrolin 10W-40 GPS:t...ekan ja vikan kerran. Tuntui, että kytkintä ei ole ollenkaan ja pauke kuului varmaan Espooseen asti. Ei sovi Kawaan ei!

Sitten sain sopivasti Teboilin 4T 15W-50 motoöljyä. Sen kanssa vaihteiston toiminta palautui normaalille pauketasolleen. Ainahan Kawan pitääkin pitää ääntä...missä on elämää siellä on ääntä.

Siinähän sitä olikin.
    Hienoa alkanutta vuotta kaikille Rexereille!

Onkos kukaan teistä käyttänyt koneessaan Shellin Advance Ultraa? Siis sitä täyssynteettistä. Omassa Rexissä huomasin selkeän eron Castrolin ja Motorexin vastaaviin linimentteihin... Shellin öljyllä vaihdeloota toimi paremmin ja varsinkin kun öljynvaihdosta oli jo vähän aikaa kulunut.

Nykyisesssä amerikan tekniikan ihmeessä ei oo niin tarkkaa mitä sisään lykkää, kun OEM öljytkin on mineraalipohjasia...

Jaahas muuten: koskas on sitte Rexereiden kauden 2007 eka miittinki?? Voisin taas tulla entistäkin äänekkäämmän Härräkkäni kanssa paikalle kuokkimaan. Jos en oo töissä...

PS. Mulla on edelleen tietokoneeni vieressä kuva mun Rexistä koiran kera. Molemmat on komeita! Eli kait mun päässäni edelleen asuu pieni Rexer...tai sitte en oo vaan saanu aikaseks päivittää kuvaa raameihin.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Lainaa (jarijii @ Tammi. 05 2007,15:21) kirjoitti
    mitä tulee tuohon neula sydeemiin,mulla on niinkuin muistat Nikko E-hyväksytty putki (vielä hetken aikaa) mutta viime penkityksessä
    asentaja mainitsi että neuloissa ei ole enää säätövaraa,mutta
    sai kuitenkin "asetukset" kohdilleen,joten epäilen että pelkillä suuttimilla et saa säätöjä kohdilleen (tämä on vain villi oletus),
    tilasin muuten Renthall 47-takarattaan toimitus aika n:2kk toivottavasti ehtii kevääksi sillä nykyinen "paketti" on niin loppu
    ettei viitsi jatkuvasti ola öljypruutta kädessä,kyllä se tästä
    taas lähtee.

*-moro-
    Huomasin ohimennen keskustelun...
    Ittellä oli joskus 1100cc versio tuosta ZRX:stä.
    Muistelen ettei vakio neulaa saa ainakaan alaspäin säädettyä, ja ylöspäinkin vain joidenkin uhuiden prikkojen avulla.
    Ja jos esim. dynojetin suutinsarjaa hamuatte, siittä ei ole käyttökelpoista kuin neulat!
    Mulla oli Acran koko putki ja kun Dynojetin ohjeiden mukaan laitoin alkusäädöt niin sopat olivat aivan käsittämättömän poskellaan. (Lamda pahimmillaan 0.82)
    Heitin siis ne lötköt jouset ja liian suuret suuttimet kaseikkoon, muokkasin ilmansuodatin kotelon päätylevyn uusiksi ja kaasareiden luistien alipainereikiä suuremmiksi niin alkoipa kawa kukkua ja herkkyyttäkin oli aivan toisella lailla kun vakkari lehmässä. (myynnin jälkeen liikkeen myyjä keuli ko. yksilön lunastukseen!! Haha! paskahousu!)
    Lisääntynyt potku olisi sallinut mm. laajemmat välläritkin mutta vaihdoin tosiaan sen enemmän ajooni sopivaan kulkineeseen...

Lisäksi jakaisin kokemusta vielä matalemalla stongalla sekä käännetyllä ketjunsäätö epäkeskolla... näin saa tuon malmikasan myös kääntymään.

Tuosta kesälle fiilistä:

http://mp-foorumi.com/kuvat....e49.htm

Ammuuu!
    "mä kusen nurin kaikki haisevat kakstahdit ja viritetyt tvinit"
    Lainaa (matula @ Tammi. 04 2007,20:47) kirjoitti
    No katos, joku muukin on traktorikuskeista hereillä kesken talviunien.

Ai niin...öljyistä. Ekassa vaihdossa heti 500km kohdalla laitoin sisään synteettiset Castrolin 10W-40 GPS:t...ekan ja vikan kerran. Tuntui, että kytkintä ei ole ollenkaan ja pauke kuului varmaan Espooseen asti. Ei sovi Kawaan ei!

Sitten sain sopivasti Teboilin 4T 15W-50 motoöljyä. Sen kanssa vaihteiston toiminta palautui normaalille pauketasolleen. Ainahan Kawan pitääkin pitää ääntä...missä on elämää siellä on ääntä.
    Moro vaan kaikille!
    Hereillä ollaan ja kyllä vähä polttelee jo milloin pääsee taas tien päälle.
    Öljyasiaa kyselin mm.täällä vajaa vuosi sitten kun ostin oman pyörän.
    (1200s -01, kilometrejä nyt n.20000 )
    Sain vinkkejä että just Castrollin GPS 10w-40 olis tuohon sopiva öljy. Sitä käytin viime kesän ,13000 km, kun ei ole ollut paremmasta tietoa.
    Toimi minun mielestä ihan ok, laatikko loksahtaa ykköselle polkastaessa, vaan luulin olevan ihan normaalia.
    Mitä tarkoitat Matula, ettei kytkintä ollut? Loksahdusta vaihdettaessa vai luistamattomuutta vai jotain muuta.
    Eli täytyy varmaan harkita öljymerkin vaihtoa seuraavassa vaihdossa.
    Mitähän öljyä Kawasaki suosittelee tarkalleen ko. mopoon?
    Kait sitä keväällä eka miitingi on heti kun on tiet kuivaneet ja
    aurinko paistaa. Viime vuonna se oli 13.5.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Lainaa (Kawamän @ Tammi. 07 2007,15:14) kirjoitti
    Mitä tarkoitat Matula, ettei kytkintä ollut? Loksahdusta vaihdettaessa vai luistamattomuutta vai jotain muuta.
    Tarkoitin laatikon paukkumista ja rusahtelua vaihdettaessa varsinkin pienillä vaihteilla. Sehän on kyllä jonkinasteinen ominaisuus noissa. Ykkönen erityisesti.

Neitien pyörän (Honda Blackbird) ajamisen jälkeen kun lähtee ZRX:llä niin luulee joka kerta, että nyt tää hajoaa tähän.

Sumekon käyttämä ja samalla suositusöljy on se Shellin Advance 10w-40. Ja hyvinhän sekin mulla toimi.

Tuo eräs tapa ilmaista Hei sitten kaikille oli tosi hyvä...

Ammuu!
    Lainaa (matula @ Tammi. 04 2007,20:47) kirjoitti
    No katos, joku muukin on traktorikuskeista hereillä kesken talviunien. *

Klasmosta samaa mieltä, uusille nettisivuille on taas tullut Kerker Megaphone mutta tilauksiin vastataan sähköpostilla, että tuote poistunut valikoimasta? Että höh?

Oitraconin kautta Kerkerille hintaa aika tasan tonni. Putkisto on luonnossakin sairaan hyvän näköinen, hitsisaumat hyvää tasaista työtä mutta viimeistely vähän heikkoa ts. ohuet putket aika soikeita valmistusprosessin jäljiltä ja niitä saa sovitella 2 pvää kumivasaralla. Ja vihonviimeinen mexicano on sitten tintannut vaimenninhuilun silmät kiinni paikoilleen.

Mutta putki sopii Rexiin ulkonäöltään luonnossa kuviakin paremmin. Istuu kokonaisuuteen.

Matulan mopo on vakio. -06 kaasareissa on sähköiset suljinventtiilit eikä suutinsarjat kuulemma enää sovi ko. malliin. ZRXOA:stakaan ei löydy apuja eikä varmistusta asiaan? Putki on asennettu nyt talvella, eikä koekäyttöjä enempää kokemusta ole. Vastaa kaasuun ihan kuin vakion pitääkin mutta... sitten kokeilin sitä imuäänen lisäämistä...se snorkkeli onkin aika tarkka seoksen suhteen.

Ilman snorkkelia kaasuun vastaaminen alkaa ontua ja pelkällä suodattimella pyörä käy...ihan päin peräosastoa. Siis mun mielestä seoksen muodostumiselle se ilmansuodatinkotelo on tärkeä.

Jos en nyt innostu bussikuskiksi niin keväällä täytyy sitten jatkaa tutkimuksia kun pääsee ajamaan.

Siinähän sitä olikin.
    Terve taas tampereelta pitkästä aikaa!
    Mistä oot moisen juorun kuullu et suutinsatsi (mulla dynojet),ei
    kävis -06:seen? Mulla ei vielä sarja kiinni,mut dynojetin sivulla sarja oli-05 asti sopiva ja pyörä on Sumekon mukaan identtinen ko. vuosimallin kanssa,joten sarja oottaa kaapissa Akran putkee kaverikseen,ni päästään asentaan!
    Onko -05 mallissa kanssa jo sähköiset venat, niin kuin aiemmassa postauksessa kerrottiin?

Sitten muita juttuja.

Onko kenelläkään tietoa, miten huijata sitten yksityisessä lähetyksessä tullia.
    Mä varmaan saan tehtyä yhden ZRXOA hemmon kanssa diilin käytetystä Megaphonesta ja se pitäis sitten rahdittaa Suomeen.

Varmaan pitää ilmoittaa kaverille, että laittaa sen tuliasena/ lahjana ja arvoksi alle 450€

-H-

Kawasaki ZX14 2008
    Lainaa (hessu75 @ Tammi. 09 2007,12:35) kirjoitti
    Onko -05 mallissa kanssa jo sähköiset venat, niin kuin aiemmassa postauksessa kerrottiin?

Sitten muita juttuja.

Onko kenelläkään tietoa, miten huijata sitten yksityisessä lähetyksessä tullia.
    Mä varmaan saan tehtyä yhden ZRXOA hemmon kanssa diilin käytetystä Megaphonesta ja se pitäis sitten rahdittaa Suomeen.

Varmaan pitää ilmoittaa kaverille, että laittaa sen tuliasena/ lahjana ja arvoksi alle 450€

-H-
    Isse tekisin silleen että pyydän myyjää kirjottaan paketin päälle että se on justiinsa käytetyy osa ja arvoks sitten ihan mitä haluaa, esim. toi 450 EUR.
    Tullia tuntuu noi "lahaj"-lähetykset välillä kiinnostavan..
    Oon itse vähän samanlaisessa tilanteessa. Putkisto on valittu ja tilaamista vaille. Kaveri asuu Jenkeissä ja vois putkiston mulle "käytettynä" lähettää... Mutta kun tulli ilmeisesti vaatii virallisen kuitin, esim. Paypal-kuitin, paketin yhteyteen, jotta voi laskea tullin ja arvonlisäveron. Homma on siis aika hankala joskaan ei mahdotonta järjestää. Mutta pikaisen laskutoimituksen jälkeen totesin, ettei taida maksaa vaivannäköä. Säästöä kun ei paljoa tule vaikka kierrätän paketin kaverini kautta. Eli "virallista" tietä tilattuna putkisto tulee noin 50-70€ kalliimmaksi ja homma sujuu huomattavasti helpommin. Tilanne ois tietysti toinen jos toi mun valkkaama putkisto(tai mikä tahansa) maksaisi enemmän kuin 350$...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Joo-o,

Oli toi mun ZRXOA osto ilmo vähän huono. Unohdin laittaa, että haen koko putkistoa.
    Tarjottu Meggi oli vain loppuosa. Ei siis pakosarjaa. Prkl!

Pitää siis tilata uusi Viaberilta. Nooh, uusi on sitten uusi.

-H-
    Kawasaki ZX14 2008
    Lainaa (tamperelainen @ Tammi. 08 2007,19:47) kirjoitti
    kävis -06:seen?
    Kahdessa eri paikassa sarjojen myyjät näin kertoivat...ja toinen vielä selitti miksi ei sovi. Kuulemma suutinsarjojen neulat ovat kärjestään normaalille suuttimelle sopivia kartiomaisia mutta noissa sähköisellä suljinventtiilillä varustetuissa on kuulemma erilainen pääsuutin johon pitää olla neula, jossa on lieriömäinen ( tappi ) kärki.

Olen sitten jäänyt siihen uskoon, että joku oli kokeillut ja palauttanut sopimattomana ja sen takia myyjäkin tiesi niin yksilöidysti sen eron...

Sehän selviäisi soittamalla Sumekon varaosamyyntiin kysymällä suutinten varaosanumeroita esim. -02 ja -06 malleihin.

Jos joku saa faktaa niin kertokaa...
    Lainaa (matula @ Tammi. 12 2007,08:47) kirjoitti
    Kahdessa eri paikassa sarjojen myyjät näin kertoivat...ja toinen vielä selitti miksi ei sovi. Kuulemma suutinsarjojen neulat ovat kärjestään normaalille suuttimelle sopivia kartiomaisia mutta noissa sähköisellä suljinventtiilillä varustetuissa on kuulemma erilainen pääsuutin johon pitää olla neula, jossa on lieriömäinen ( tappi ) kärki.

Olen sitten jäänyt siihen uskoon, että joku oli kokeillut ja palauttanut sopimattomana ja sen takia myyjäkin tiesi niin yksilöidysti sen eron... *

Sehän selviäisi soittamalla Sumekon varaosamyyntiin kysymällä suutinten varaosanumeroita esim. -02 ja -06 malleihin.

Palaan asiaan kun oon selvitelly juttua,purematta en suutinsarjan myyjää niele jos on mulle sopimattoman sarjan myyny
    Terves vaan!Yks zrx omistaja tulee joukkoone.Tai siis en ole viä hakenut rexiä koti talliin,mut varaus maksu on suoritettu -06 mallista.Hirvee moraalinen krapula pukkas het päälle,niin kuin aina kun ostaa/vaihtaa jotain keksintöä.
    No pyörä uuteni kerta heitolla 13vuotta se ainakin on positiivista,keväällä näkee onko muukin positiivista tässä pyörän vaihdos.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
    Neuloista ja suuttimista. Suutinten ja neulojen sekä seosputkien varaosanumerot ovat samoja vuosimalleissa 2002 ( ei kat ) ja 2006 ( kat ). Ulompien sylinterien pääsuutinten koko vain vaihtelee eri vuosina. Vanha on 92. Uudemmissa on isommat suuttimet (98) reunimmaisissa pytyissä.Keskimmäisissä on koko ajan ollut 95. Niinpä on pakko vetää johtopäätös, että myynnissä olevat suutinsarjat sopivat myös näihin uudempiin malleihin.

Sopivuustaulukoista myyjät ottanevat nämä uudemmat kattimallit pois juridisista syistä ja sen takia sopivuudet loppuvat tarvikeluetteloissa 2004 vuosimalliin. Niihin katalysaattorimalleihin kun ei saisi asentaa mitään päästöjä lisäävää.

Noniin,zrx on haettu omaan talliin ja naama on kuin Hangon keksillä.
    Voi kun tulisi kevät pian että pääsisi ajaan!
    Ainut miinus mitä löysin oli etupumpun stefa joka kusee.Ihme homma noin vuoden vanhassa ja 7000km ajetussa pyörässä.No ompa viä takuuta voimassa ,ettei tarvi itse tehdä.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
    [QUOTE= (Zeta @ Tammi. 06 2007,17:12)]
    Lainaa jarijii,
    *-moro-[/quote
    kirjoitti
    Huomasin ohimennen keskustelun...
    Ittellä oli joskus 1100cc versio tuosta ZRX:stä.
    Muistelen ettei vakio neulaa saa ainakaan alaspäin säädettyä, ja ylöspäinkin vain joidenkin uhuiden prikkojen avulla.
    Ja jos esim. dynojetin suutinsarjaa hamuatte, siittä ei ole käyttökelpoista kuin neulat!
    Mulla oli Acran koko putki ja kun Dynojetin ohjeiden mukaan laitoin alkusäädöt niin sopat olivat aivan käsittämättömän poskellaan. (Lamda pahimmillaan 0.82)
    Heitin siis ne lötköt jouset ja liian suuret suuttimet kaseikkoon, muokkasin ilmansuodatin kotelon päätylevyn uusiksi ja kaasareiden luistien alipainereikiä suuremmiksi niin alkoipa kawa kukkua ja herkkyyttäkin oli aivan toisella lailla kun vakkari lehmässä. (myynnin jälkeen liikkeen myyjä keuli ko. yksilön lunastukseen!! Haha! paskahousu!)
    Lisääntynyt potku olisi sallinut mm. laajemmat välläritkin mutta vaihdoin tosiaan sen enemmän ajooni sopivaan kulkineeseen...

Lisäksi jakaisin kokemusta vielä matalemalla stongalla sekä käännetyllä ketjunsäätö epäkeskolla... näin saa tuon malmikasan myös kääntymään. *

Tuosta kesälle fiilistä:

http://mp-foorumi.com/kuvat....e49.htm

Ammuuu!
    tuossa on muuten mies, joka ajoi kakspäällä zetarexillä karkuun mua ykspäällä zetorilla ahvenistolla. pn se the män- ja osaa ajaa. sopisi zetalle vieläkin sellainen lehmä. jotenkin niin kyrväkhäännäköistä kun metallikasaa viedään äärirajoilla ja vielä kakspäällä moottoriradalla. voi persiön persiö.

itteäki monen muun ohella tuollainen zrx on kiehtonut. semmosenku sais. vielähän nuita myyhän uutena näemmä 2007. ja ihan näyttää olevan sama kaasarimalli kuin aiemminkin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (matula @ Tammi. 12 2007,08:47) kirjoitti

Olen sitten jäänyt siihen uskoon, että joku oli kokeillut ja palauttanut sopimattomana ja sen takia myyjäkin tiesi niin yksilöidysti sen eron... *

Jahas,ja taas palataan -06 Rexiin ja dynojetin sarjaan. Italian dynojetin sivut ainakin kauppaa samaa suutin sarjaa -06:seen kuin muihinkin. Täytyy kohta ruveta testaan omaa sarjaa paikalleen eihän tää muuten selviä.
    Saako tuota zrx1200r:ää korotettua helposti?
    Onko toi 790mm korkeus "minimi", eli patukoista saa sitä korkeemmaksi ruuvaamalla?

Danke!
    Lainaa (dunkku @ Helmi. 14 2007,19:54) kirjoitti
    Onko toi 790mm korkeus "minimi", eli patukoista saa sitä korkeemmaksi ruuvaamalla?

Danke!
    Onko "Ketjunsaadinepakeskojen 180 astetta-kaanto"-saato kaytetty? Se on nopein ja halvin konsti nostaa peraa jollei ole jo tehty.
    Lainaa (JaL3 @ Helmi. 14 2007,23:23) kirjoitti

Danke! *
    Onko "Ketjunsaadinepakeskojen 180 astetta-kaanto"-saato kaytetty? Se on nopein ja halvin konsti nostaa peraa jollei ole jo tehty.
    Olen vasta "ostamassa" pyörää, joten kyselen tälleen alustavasti... kiitos tiedosta!

ps. ei sulla sattuis olee linkkiä tuohon, et näkis miten tehdään. Paljonko vaikutus on senteissä? Oon 198cm pitkä äijä, niin siksi kyselen. ZR-7:lla oon ihan jees mahtunut ajamaan. Se tosin taitaa olla pari senttiä korkeempi. Toki voihan tohon varmaan nostaa satulaa, ja näin saada lisää tilaa jaloille. Kertokaas viisaammat! Kiitos taas!

Lainaa (dunkku @ Helmi. 15 2007,08:40) kirjoitti
    Lainaa (JaL3 @ Helmi. 14 2007,23:23) kirjoitti

Danke! *
    Olen vasta "ostamassa" pyörää, joten kyselen tälleen alustavasti... kiitos tiedosta!

ps. ei sulla sattuis olee linkkiä tuohon, et näkis miten tehdään. Paljonko vaikutus on senteissä? Oon 198cm pitkä äijä, niin siksi kyselen. ZR-7:lla oon ihan jees mahtunut ajamaan. Se tosin taitaa olla pari senttiä korkeempi. Toki voihan tohon varmaan nostaa satulaa, ja näin saada lisää tilaa jaloille. Kertokaas viisaammat! Kiitos taas!
    Mun mielestä zr-7 ja zrx on kyllä aikalailla yhtä korkeen olosia. Molemmat on mulla ollu. Mut semmonen hämynen mielikuva ois, että zrxssä on tapit korkeammalla => seurauksena tiukempi polvikulma, eli voi isolle kaverille olla sitä kautta vähän epämukavampi.

Voi kyllä olla että muisti pätkii... kokeilemalla selviää.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  30.  
    Nonnih!

Nyt on sitten saatu 150 mailia ajettu Kerkerin Meggi ostettua ZRXOAn kautta.
    Tuli puolet halvemmalla kuin uusi Suomessa, vaikka tuli postikulujakin. Soon kiva ku USD on heikompi Euroa vastaan...

Se on kuin uusi.

Ai että mää oon niiin onnesta soikeena nyt *
    Tossa se on vielä jenkkipoijjaan pyärässä:

Sitten muut Rexiläiset, mulla on toi Micronin rosteripakosarja ja toi Streetfighterin alukannu sitten myynnissä.
    En ota siitä mitään ihme hintaa.
    Laitan MSN sivuille ilmoa ja tonne ORGin myydään palstalle.

-Hessu-

Siis, myynnissä: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....5;r=1;&

Kawasaki ZX14 2008
Sivu: 9 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen