Sivu: 7 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 2679:sta
  1. #181
    Lainaa (matula @ Huhti. 20 2006,08:37) kirjoitti
    Vuosimalliin 2004 vai 2005 taisi tulla ne sähköiset suljinventtiilit uimurisäiliöiden pohjiin. Tarkoitus on jotenkin vähentää päästöjä? Niillä voi olla merkitystä suutinsarjojen sopivuuteen koska joidenkin sarjojen sopivuuden ilmoitetaan loppuvan -03 tai -04?

    Bolt-on-vaimentajissa sopivuudessa voi olla ongelmia -06 koska alkuperäisessä putkessa oleva katalysaattorielementti on ilmeisesti eri kohdassa tai isompi kuin aikaisemmin.
    Eikos -04 alkaen tullu myos uudet (halvemmat) etuiskarit joita ei pysty purkaan kokonaan? Eli siis shimmaus/venttiilinvaihto ei enaa onnistus.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  2. #182
    Tuntuu hassulta tuo politiikka Kawalla. Yleensä mallin lähestyessä finaalia niin viimeiset mallit ovat hiottuja kokonaisuuksia kaikilla vermeillä. ZRX taitaa kulkea toisenlaisen politiikan kehityskaarta... Toi on kyllä fitti juttu toi keulan "keventäminen" jos näin on.

    Kaikki vaan halvemmalla ja halvemmalla.

    Esim. uusien peltipeilit ovat ihan roskistavaraa. Koneistusjälki on kuin tokan luokan askartelutunnilta ja toiminta samaa tasoa. Olisin heittänyt ne roskiin mutta pitkin hampain säilöin mustaan laatikkoon alimmaiseksi odottamaan muuttoa joskus tulevaisuudessa uuteen kotiin.

    Muuten kyllä pyörän päällä tulee muikea olo. Oikea motskari se on.
  3. #183
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 19 2006,09:35) kirjoitti
    Lainaa (matula @ Huhti. 19 2006,08:52) kirjoitti
    Bemu takoo varmaan suorituskyvyssä melkoiset lukemat...no onhan hinnassakin eroa. Kas kun bemun hinnalla saa käytännössä kaksi Kawasakia. *
    Joo, on ihan käsittämätöntä, miten tota bemua vertaillaan retrojapseihin. Taitaa olla teeämmän porukalla hyvät välit bmw-maahantuojaan. Sehän tulee näkymään myös testituloksessa.
    Jepjep. Näkyi testituloksissa siten, että buimuri sai kokonaista 2 kappaletta himottuja TM-tähtiä

    Rexistä tykkäsivät.
  4. #184
    JUMALAUTA! Juuri tulin pienen lenkin heittämästä.(Eka talven jälkeen).

    muutoksia tullut:
    -podit
    -Tsukigi-kokoputkisto
    -Ivanin suutinsarja

    ja kulkee niin perkeleesti!!!!

    Suosittelen kaikille, ne vakiopuket sun muut hemmettiin ja äkkiä.

    Ei voi olla kuin tyytyväinen ostoksiin. Säädätkin tuntuivat olevan suht kohdallaan suoraan, toki sen vielä penkitän kohtapuoliin.

  5. #185
    Lainaa (total13 @ Huhti. 15 2006,09:02) kirjoitti
    Pitääpä täältäkin kysyä,

    eli pulverimaalaamo hävitti multa muutamia osia. Jos joltain löytyisi seuraavia ja on halukas myymään, niin viestiä tulemaan. Pyörä on 1100.

    -Takajarrun linkkitanko!!!
    -Takajalkatappien rungot+tapit!!!
    -Kauhukahvat
    -kantapääsuojat
    Kauhukahvat löytyvät. Ovat tyhjän panttina olleet alusta asti, kun on hankittuna ja asennettuna tuo fivestarsin takateline.
    ZZR 1200
  6. #186
    Lainaa (Ripley @ Huhti. 23 2006,01:13) kirjoitti
    Lainaa (total13 @ Huhti. 15 2006,09:02) kirjoitti
    Pitääpä täältäkin kysyä,

    eli pulverimaalaamo hävitti multa muutamia osia. Jos joltain löytyisi seuraavia ja on halukas myymään, niin viestiä tulemaan. Pyörä on 1100.

    -Takajarrun linkkitanko!!!
    -Takajalkatappien rungot+tapit!!!
    -Kauhukahvat
    -kantapääsuojat
    Kauhukahvat löytyvät. Ovat tyhjän panttina olleet alusta asti, kun on hankittuna ja asennettuna tuo fivestarsin takateline.
    Kaikki osat on onneksi jo tulossa. Eli vitutus alkaa hiljalleen väistyä.
  7. #187
    Lainaa (total13 @ Huhti. 22 2006,18:42) kirjoitti
    JUMALAUTA! Juuri tulin pienen lenkin heittämästä.(Eka talven jälkeen).

    muutoksia tullut:
    -podit
    -Tsukigi-kokoputkisto
    -Ivanin suutinsarja

    ja kulkee niin perkeleesti!!!!

    Suosittelen kaikille, ne vakiopuket sun muut hemmettiin ja äkkiä.

    Ei voi olla kuin tyytyväinen ostoksiin. Säädätkin tuntuivat olevan suht kohdallaan suoraan, toki sen vielä penkitän kohtapuoliin.

    Paljonkos sulle tuli kustantaan toi pilli ja suuttimet,mitä kautta hommasit ja viimeks onko tietoa sopivuudesta -06 seen?
  8. #188
    Lainaa (total13 @ Huhti. 22 2006,18:42) kirjoitti
    JUMALAUTA! Juuri tulin pienen lenkin heittämästä.(Eka talven jälkeen).

    muutoksia tullut:
    -podit
    -Tsukigi-kokoputkisto
    -Ivanin suutinsarja

    ja kulkee niin perkeleesti!!!!

    Suosittelen kaikille, ne vakiopuket sun muut hemmettiin ja äkkiä.

    Ei voi olla kuin tyytyväinen ostoksiin. Säädätkin tuntuivat olevan suht kohdallaan suoraan, toki sen vielä penkitän kohtapuoliin.

    Rudi

    Saitko podit toimimaan tosta vaan???
  9. #189
    Tuliko tuo Tsukigi ihan itse tilattuna vai jonkun Oitraconin tai muun ahkeran kauppiaan kautta?
  10. #190
    Muistaako kukaan, milloin tuota ZRX:ää alettiin valmistamaan? Mahtaako ensimmäisten vuosien pelit olla vielä kuosissaan ja minkä hintasia?
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  11. #191
    lappis: löin kiini putken, podit ja ivanin suutinsarjan niillä lähtöasetuksilla mitä ivan antaa ja homma pelaa suoraan hemmetin hyvin. *bolt on*

    vakioväleilläkin keulimisherkkyys on noussut huomattavasti, ja kiekuu niin **tusti. oon ihan koukussa tohon tsukigin kurlutukseen täyskaasukiihdytyksessä. tosi matalat äänet antaa japanin pojan rööri.

    toki käyn penkittämässäkin ton niin saa ihan kohdilleen, sekä varmuuden tehoista. joka tapauksessa sitä on tullut hyvin lisää, koska nyt toi tekee semmosia temppuja, mitä ei ennen tapahtunut. eli ei oo vaan alkukesän kankeutta perstuntumassa.

    muut:

    -putki tuli käytettynä jenkeistä, 500$
    -ivanin suutinsarja myös jenkeistä, 100$

    suutinsarja sopii kumpaiseenkin, ja putki tietenkin sopii kumpaan vaan. (1100/1200)
  12. #192
    "ittu just tulin mopon kanssa penkistä.On taas hierottu koko #itun ilta,eli EI kannata tehdä air-boxista reikäjuustoo...
    Tehoissa hävis 1-2hv ja joutui pää suuttimet vaihtaa nro: 105 -> 108 et toimi kunnolla... Oli laihalla= helvetin herkkä laite. Nahkahousun syttypyörän erot tuli kas testattuu penkissä väännöt nous 3nm ja huippu väännöt laski alemmas.
    = eli pitää tehdä lisää ylitöitä et saa tohon paskaan lisää potkuu...... *
  13. #193
    ^ no voi sun. Miten se sanonta menikään: "viritys onnistui, jos teho laski enintään 10%". Oma mielipiteeni on, että ZetaReXerissä on IHAN riittävästi potkua vakionakin. Ja ääntä. Ei sillä, etteikö niitä aina enemmänkin voisi olla, mutta riittävästi kuitenkin. "Ei makiaa mahan täydeltä", tai jotain.
    ZZR 1200
  14. #194
    Lainaa (Ripley @ Huhti. 26 2006,00:21) kirjoitti
    ^ no voi sun. Miten se sanonta menikään: "viritys onnistui, jos teho laski enintään 10%". Oma mielipiteeni on, että ZetaReXerissä on IHAN riittävästi potkua vakionakin. Ja ääntä. Ei sillä, etteikö niitä aina enemmänkin voisi olla, mutta riittävästi kuitenkin. "Ei makiaa mahan täydeltä", tai jotain.
    sul on 1200.

    meil ei.

    LAPPIS:
    no mitä se nyt sitten antoi takaselta? et saa vähän referenssiä.

    P.S. mulla on 142 pääsuuttimet.
  15. #195
    Lainaa (total13 @ Huhti. 26 2006,08:05) kirjoitti
    Lainaa (Ripley @ Huhti. 26 2006,00:21) kirjoitti
    ^ no voi sun. Miten se sanonta menikään: "viritys onnistui, jos teho laski enintään 10%". Oma mielipiteeni on, että ZetaReXerissä on IHAN riittävästi potkua vakionakin. Ja ääntä. Ei sillä, etteikö niitä aina enemmänkin voisi olla, mutta riittävästi kuitenkin. "Ei makiaa mahan täydeltä", tai jotain.
    sul on 1200.

    meil ei.

    LAPPIS:
    no mitä se nyt sitten antoi takaselta? et saa vähän referenssiä.

    P.S. mulla on 142 pääsuuttimet.
    Takikselta 115hv 113nm
  16. #196
    Lainaa (Ripley @ Huhti. 26 2006,00:21) kirjoitti
    ^ no voi sun. Miten se sanonta menikään: "viritys onnistui, jos teho laski enintään 10%". Oma mielipiteeni on, että ZetaReXerissä on IHAN riittävästi potkua vakionakin. Ja ääntä. Ei sillä, etteikö niitä aina enemmänkin voisi olla, mutta riittävästi kuitenkin. "Ei makiaa mahan täydeltä", tai jotain.
    samaa mieltä, mun rakkaaseen ei tehdä mitään muutoksia, alkuperäisenä on ja pysyy.
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
  17. #197
    Lainaa (lappis @ Huhti. 26 2006,10:57) kirjoitti
    Lainaa (total13 @ Huhti. 26 2006,08:05) kirjoitti
    Lainaa (Ripley @ Huhti. 26 2006,00:21) kirjoitti
    ^ no voi sun. Miten se sanonta menikään: "viritys onnistui, jos teho laski enintään 10%". Oma mielipiteeni on, että ZetaReXerissä on IHAN riittävästi potkua vakionakin. Ja ääntä. Ei sillä, etteikö niitä aina enemmänkin voisi olla, mutta riittävästi kuitenkin. "Ei makiaa mahan täydeltä", tai jotain.
    sul on 1200.

    meil ei.

    LAPPIS:
    no mitä se nyt sitten antoi takaselta? et saa vähän referenssiä.

    P.S. mulla on 142 pääsuuttimet.
    Takikselta 115hv 113nm
    no eihän se järin huonosti ole. reilusti lisää vakioon.
  18. #198
    Eipä toi 115hv/113Nm ole kyllä huonosti varsinkin jos kyseessä 1100Rex! Omasta 1200:sta mitattiin aikoinaan 116hv/119Nm. Pyörässäni oli factoryn suutinsatsi, Konnan suodatin ja Devilin bolton.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  19. #199
    Muistaahan kaikki SAIRAAN tehon lisäyksen jälkeen miettiä alustan toimintaa?

    Tuossa juuri ZRXOA raamattua taas lueskelin ja siellä tämä ranskalainen seppä Raspo Concept äijä tarjoaa Rexereille 680€ + 20€ PK ylä- ja alakolmioita mille tahansa USD pampuille!
    Orkkis virtalukko menee yläkolmioon ja stopperit samoissa paikoissa mitä originaalissa. Siis bolt on kamaa.

    Lainattua:

    "Raspo Concept ZRX triple clamps
    These beasts are machined from aerospace-grade aluminium. Made to fit nearly any model of USD forks on the ZRX. You will need to provide the exact year-model of forks you wish to install as each set is custom made.

    ZRXOA member price : 680 ? + 20 ? shipping to the US. (816 US$ exchange rate on 03/06/03). Payment is via Paypal.

    The kit includes :
    - Upper and lower triple clamps
    - Steering stops
    - Bar holders with a user-defined incline of 0?, 5?, 10? or 15?
    - All bolts for the above

    Finish is plain aluminium. Powdercoating or anodizing can be done, but you will be charged extra for this.

    The steering stem is not provided, so you will need to remove the ZRX steering stem and have it inserted in the new triples (press).

    Mounting holes are provided for the ZRX fairing and meters.

    The steering lock and ignition need to be removed from the ZRX triple clamp and re-attached to the new triple clamp. Both remain fully functionnal.

    Most forks can be installed on the ZRX with this kit. Beware that rake and front height may change depending on the model of forks installed. Successfull installs include ZX7-R, ZX12, ZX10R (with ZX10 wheel), GSXR-1000, GSXR-1300 Hayabusa, Aprilia RSV-1000. Please not that Ducati forks are not recommended as they are generally too short for the ZRX.

    EDIT: Special note on ZX10R and other forks equipped with radial brake calipers:
    I still need to do some work on adapting a ZRX wheel to a radial caliper equipped ZX10R fork. The calipers limit the wheel positionning on 2 axis vs 1 for traditionnal calipers, but I'm working on a solution as of this week. In the meantime you can install a complete ZX10R front end but with a momentary loss of speedo (I'm also working on a solution to fix the ZRX speedo on the ZX10 front end). R"

    Uskon, että tuo "jäsen" hinta on sama meille Suomalaisille Rexihörhöille. Arvatkaapa poijjaat mitä Hessu meinaa ensi talvena modata, arvatkaa.
    Kymppi ärrän pamput * Radiaali jarrusatulat, mmmm.
    Nyt alkoi USD putkien metsästys.

    Sitten Wilbersin piggybagi takaiskarit Oitraconilta...

    Alkaa olemaan pyörä balanssissa.

    -Hessu-

    PS. Öljypohja lähtee tänään 27.04. to Saksasta Suomea kohti. Ensi viikolla on mopo taas kasassa! Wuhuu!



    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  20. #200
    Oman pyöräni jarrut nykivät aluksi myös, varsinkin kylmänä ja kylmillä keleillä, jolloin ne myös vinkuivat aika kovaa. Tarkastutin levyt, jotka olivat suorat. Kuumilla levyillä ja keleillä nykiminen loppui. Jarrupalojen vaihto auttoi vähän, ja sittemmin (n. 70 tkm. mittarissa) nykiminen on loppunut kokonaan. Vinkuminen kylmänä tosin jatkuu.

    Lainaa (jarijii @ Huhti. 27 2006,08:59) kirjoitti
    ...
    siis mielestäni tehnyt mitä itse voi ??? vai voiko VIELÄ jotain konstia koettaa.
    ...
    Kawabata, tuo mainio herrasmies, kertoi viime keväänä suoristaneensa Sirkiön (ZX12R) jarrulevyt siten, että oli maantiellä pitänyt etujarrua päällä sopivasti niin kauan, kunnes jarrulevyt loistivat kauniin oransseina tummuvassa kevätyössä. Sitten hän oli pysähtynyt ja antanut niiden jäähtyä. Ja kas, poissa oli nykiminen!!

    Omalla vastuulla...!
    ZZR 1200
  21. #201
    ^ Toi yllämainittu jarru päällä ajo on aikas radikaali toimenpide. Voipi toimia kyllä.

    Itse nyt varmistaisin sen kierouden ihan irtiottamalla ne levyt ja heittokellolla tsekkaus.

    Onko varmasti kaikki paikat kiristetty; satulat kunnolla kiinni pampuissa, akseli tiukasti ja ne holkit oikein päin siellä jne.

    Yksi kohta kanssa voi tehdä tuon. Ohjauslaakerit. Pyörä ylös edestä rungosta ja sitten heiluttelet ohjaustankoa. Jos klappia, vaihtoon laakerit.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  22. #202
    Paikallisella kawa-kauppiaalla halvempi hinta 2006 mallissa kuin ns. harmaatuontiyrityksillä. Onko hinnat tosiaan näin tasoittuneet?

    EDIT:Sumekon listahinta halvempi kuin esim. speedillä. Kuinkas näin?



    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  23. #203
    Wuhuu!

    Saksalainen osien toimittajani juuri ilmoitteli, että onnaa ylä- ja alakolmioiden teko.

    USD pamput vaan jostain, tarkka malli tietoon ja sitten teetetään niiden mukaan mitat kolmioihin.
    Ei Ducen shittii, liian lyhyet.

    Synttärilahjaksi tilasin itselleni Lucas TRWn jalkatappisarjan. Tulee taas vähän enemmän kisamaisempi Rexi...

    Prkl, kun ei kerkii tapit ensi viikonlopun miittinkiin. OIs voinu elvistellä niillä

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  24. #204
    Muahhaaahhaa!

    Saksalaiset ovat puusilmiä. Osa tuli viimein ja huomasin heti postin tiskillä, että eipä tullut öljypohjaa paketissa.

    Nnoh, avasin himassa paketin ja sieltä paljastui ÖLJYPUMPPU. Woe rähmä!

    Mä lähetän takaisin tuon pumpun ja pistin juuri palikkatekstillä, että ON TUL-LUT VÄÄ-RÄ O-SA, kuvien kera.

    OIs näköjään pitänyt alusta lähtien kuvan kanssa hoitaa kaupat.

    Miten voi saada OILPAN sanasta OILPUMP? Miten voi tulla edes saksaksaksi käännettynä?

    Onneksi on tuo toinen pohja kasassa ja pitää mehut sisällä.
    Suvirannassa nähdään jampat!

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  25. #205
    Peileistä vielä. Z 750/ Er-6:n peilit istuu aika hyvin ulkonäköön ja lisäksi niistä näkee paljon paremmin kuin alkuperäisistä.

    Etujarruista. Alkuperäiset etupalat ovat kyllä todella kovaa materiaalia. Ei meinaa hioutua ollenkaan ja ääni jarrutuksissa on sellaista rahinaa kuin vanhoista paloista olis pinnat loppu ja raudat rohisis levyyn... Piti oikein katsoa, että palat on oikein päin
  26. #206
    No niin jätkät nyt olis turbo peli myynnissä
    http://cgi.ebay.com/ebaymot....hosting
  27. #207
    Lainaa (lappis @ Touko. 29 2006,10:28) kirjoitti
    No niin jätkät nyt olis turbo peli myynnissä
    http://cgi.ebay.com/ebaymot....hosting
    Tuhansia pieniä poikii housuun koko ajan, kun tuota peliä katsoo.
    On se niiin kaunis peli ahdettuna ja pidennetyllä swingillä.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  28. #208
    Lainaa (hessu75 @ Touko. 29 2006,12:56) kirjoitti
    Lainaa (lappis @ Touko. 29 2006,10:28) kirjoitti
    No niin jätkät nyt olis turbo peli myynnissä
    http://cgi.ebay.com/ebaymot....hosting
    On se niiin kaunis peli ahdettuna ja pidennetyllä swingillä.
    Tostahan pitäis ottaa swingin jatkopalat heti pois...

    Keulis kerrankin rexin möhkö kunnolla
  29. #209
    Ja sitten arvostelua tulossa. Kävin kokeilemassa oikein teräviä lähtöjä mutta odotuksia vähemmän tulostui raakaa voimaa jolla takakumi karkaa vahingossa sutimaan... Ja sitten sitä kierrosterävyyttä yläkierroksilla 6000 yläpuolella kaipais...

    Vastaava pyörä oli kauan sitten Katana, jolla kyllä silloinen 130-leveä piirsi väännöllä vahingossa kun loivaan ylämäkeen lähti 2-3-vaihteella riuhtomaan.

    Aina tulee mieleen se, että kultaako aika muistot mutta tuntuu kyllä, että silloiset 111hp ja 9 kilon vääntö oli enemmän kuin nykypäivän 120hp ja 11 kilon vääntö.

    Niin että höh?
  30.  
  31. #210
    Lainaa (matula @ Heinä. 02 2006,19:34) kirjoitti
    Ja sitten arvostelua tulossa. Kävin kokeilemassa oikein teräviä lähtöjä mutta odotuksia vähemmän tulostui raakaa voimaa jolla takakumi karkaa vahingossa sutimaan...
    Halvin "viritys" vaihda välitykset.

    Mulla edessä -1 ja takana +4,piirtää ja keulii ihan eri tavalla
Sivu: 7 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757 ... ViimeinenViimeinen