Sivu: 42 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1231:stä 1260:een 2679:sta
  1. #1231
    "Olitko se sinä" ZRX-versio: Epun vanha pyörä bongattu tänä aamuna Lohjan motarilla...?
    Rekisterinumero oli (muistaakseni) sama, väri ainakin, mutta joku oli laittanut pyörään ison, tumman pleksin.
    ZZR 1200
  2. #1232
    Nyt on uudet tulpat kiinni ja testiajo tapahtuu huomenna.

    Kolmospytyn tulpanhattu oli jotenkin heiveröisesti kiinni..eikö se pitäisi huomata ajossa, jos on pyttyjä pimeenä?

    Lisäksi huomenna tulee vielä korotuspalat takaiskareihin ja öljynlämpömittari täyttökorkin tilalle

    Ripleyn raaseri on kyllä erihieno..me like.

    Edit.Kulutus putosi 6,5l/100km tuntumaan,kaippa se on tohon tyytyminen.
    Korotuspalojen vaikutukseen enemmän kuin tyytyväinen, kääntyvyys parani olennaisesti.



  3. #1233
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jarijii @ Huhti. 22 2011,23:31) kirjoitti
    Se on se syttypyörä joka tuon kuopan korjaa.Aika monelle suosittelin tuota ratastusta...meni kuuroille korville.Pistän vielä
    ilmeisesti viimeisen kerran rexin omistajille.Jos pyörä on vakio ja haluaa halvan "virityksen" tässä resepti,ämyri,ratastus,syttypyörä,penkitys(säädöt) .Vielä takapään epäkeskot ympäri ja etupää muutaman(5mm) alas niin kääntyy malmikasa kurviin vikkelästi.Noilla eväillä on niiiiin mukava pistää mutkateillä kampoihin noille muoviluodeille.
    Älsä ny. Mä laitoin 42:sen tilalle 46:sen. Syttypyörä ja Factoryn Stage 2.5 sekä Akran kokoputkisto, sekä säätö päälle. On hupa laite. Keula nousee pelkällä kaasulla kakkosellakin. Ykösellä en oo edes uskaltanu lähettää kunnolla, kun pelkää menevänsä seljälleen. Toi takapään epäkeskojen kääntö tekemättä just nyt, oli kerran, mut käänsin takas. Vois taas koittaa, ja tota etupäätähän tosiaan vois pudottaa ton viis millii, ja testaa kun taittuu.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  4. #1234
    uus zrx kuski ilmoitautuu. pyörä on mallia 2007 ja nyt 14tkm ajettu täysin tehtaan jäljiltä oleva. pitää pikku hiljaa rakennella sitä mieleisekseen (lue kun rahaa löytyy)
    zzr1400
  5. #1235
    Lahjoitetaan muutama ZRX-osa: Kliks!
    ZZR 1200
  6. #1236
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hulkster @ Touko. 01 2011,10:24) kirjoitti
    uus zrx kuski ilmoitautuu. pyörä on mallia 2007 ja nyt 14tkm ajettu täysin tehtaan jäljiltä oleva. pitää pikku hiljaa rakennella sitä mieleisekseen (lue kun rahaa löytyy)
    Terve tuloa REXEREIDEn iloiseen joukkoon. Hyvä valinta.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  7. #1237
    Lainaa (sikiviki @ Touko. 04 2011,13:35) kirjoitti
    Lainaa (hulkster @ Touko. 01 2011,10:24) kirjoitti
    uus zrx kuski ilmoitautuu. pyörä on mallia 2007 ja nyt 14tkm ajettu täysin tehtaan jäljiltä oleva. pitää pikku hiljaa rakennella sitä mieleisekseen (lue kun rahaa löytyy)
    Terve tuloa REXEREIDEn iloiseen joukkoon. Hyvä valinta.
    Tosiaan, tervetuloa. Meillähän on ollut vuosittain jonkinlaisia .orgin ZRX-kokoontumisajoja
    jo vuodesta 2004(?) alken, parhaimpina vuosina jopa useampia.
    Ensimmäisessä taisi olla paikalla vain wekkuli ja minä, mutta seuraavaan
    eksyi jo puolentusinaa ZReXiä.

    Ja tietysti muitakin, jota kiinnosti tulla. Rexerit eivät ole tavanneet
    hyljeksiä muun mallisia pyöriä (ei ole varaa, koska niin monet ovat vaihtaneet...)
    Saapas nähdä kuka ehtii kutsumaan kokoon seuraavan tapaamisen...?
    ZZR 1200
  8. #1238
    Nojoo! Allekirjoittaneen ZRX on sitten nettimotossa myynnissä.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
  9. #1239
    Mitäs mä just sanoin?
    Taas yksi luopuja.
    Mutta et huonoon vaihtanut.
    ZZR 1200
  10. #1240
    Noniin, tänään sitte tippu yksi sylinteri pois pelistä.
    Hetken aikaa kiroilua bussipysäkillä ja taas alkoi käydä kaikilla.
    Eli huomenna tulpanjohtoja vaihtamaan(olivat aika koppuroita kaikki, kun noita tulppia vaihtelin) ja tietysti samalla tulppien kireyden tarkistus.Oletteko laitelleet silikonisia johtoja noihin?Ihan hanurista noi kierrettävät tulpanhatut ja eikös se johto ole samalla tavalla puolassakin kiinni?Orggispeilitkin sai kyytiä ja tänään testissä oli tangopääpeili ja vaikuttaa siltä, että se saa siihen jäädäkkin.Oli kohtuu tiukassa vaan tangonpäätypaino,oikein punaisella lukitteella kiinni
  11. #1241
    Jaha,kenenkäs vanha rakenneltu Lawson on myynnissä nettimotossa?
  12. #1242
    Joku vois nyt rohkasta tätä kawamiestä että pääsisin zrx kaupoille tässä! Selasin melkein koko ketjun tuossa läpi ja hyvältä pyörältähän tuo vaikutti. Ainut tuo nokka-akselien syöpyminen vähä mietityttää. Tai no luulis että kaikkiinhan ne on vaihdettu missä vikaa ollu.. Äähh..Pitäs lopettaa epäilyt.. Eikai sitä auta ku lähteä ostatteleen ja luottaa vain myyjän sanaaan että nokat on kunnossa.
  13. #1243
    Se rakenneltu Lawsonni on Hessun laittama ja Ilkan nyk. omistama ja myymä....On tää kyl raskasta kun ostaa jonkun vanhan hianon pelin niin sitten se vehjes on aina sen jonkun ekan (?) omistajan vanha. Samoin mul oli yhdes Alfassa . Mut joo, kunnia sille kelle se kuuluu. Ja Kawa12, ja muutkin halukkaat, tästä tosiaan soiva peli. Kun Kerker ulvahtaa niin unohtuu venojen kulumat Nettimoto id: 1125345
    -CORSE-
  14. #1244
    Joo tuota siinä aijemmin ihailinki nettimotossa. On kyllä todella hieno zrx! Oispa ollu lähempänä nii ois kauppaa voitu vääntääkki.
  15. #1245
    Juna tuo ja Kawa vie . Jos katsomaan(kuulemaan) tulet niin varmasti ostat!!! Kannattako muutaman sadan kilometrin takia jättää joku kortti katsomatta ja ostaa sitten se melkein paras joka on lähempänä? Ei musta
    -CORSE-
  16. #1246
    Olikos joku foorumilainen tänään Kausalassa viininpunaisella 1100:lla liikenteessä?
  17. #1247
    Minkäs värisinä tota on saanu ku kattelin nettimotossa myynnissä olevia niin kaikki 2000 luvun vihreet on mettalinhohtoja ja 90 luvun normi vihreitä mulla on 2007 ja normi vihreä?
    zzr1400
  18. #1248
    Tää on ihan mutua, en ole tarkistellut mistään, mutta viimeiset vihreät R:t -05 alkaen ovat mun mielestä normi Lime Green värisiä(kuten omani) ja vanhemmat metallinhohtoja. Nettimotossa näkyy olevan yksi -97 maalattuna uudestaan ei-metallihohdoksi.
    Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
  19. #1249
    Eikös -05 mallit ole vielä helmiäis vihreitä ja -06 ylöspäin normi limegreen??Minä mistään mitään tierä.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  20. #1250
    Onko kellään ollut ongelmia besahanan kanssa?
    Ilmeisesti omassa joku ON-asennossa ryttyilee,selviää kun käyn vielä ajamassa tankillisen hana PRE-asennossa.
  21. #1251
    Lainaa (Syke @ Touko. 20 2011,20:56) kirjoitti
    Onko kellään ollut ongelmia besahanan kanssa?
    Ilmeisesti omassa joku ON-asennossa ryttyilee,selviää kun käyn vielä ajamassa tankillisen hana PRE-asennossa.
    No yhden kerran mopedi hyytyi duunimatkalla (15km) moottoritielle. Matka jatkui kun availin takin korkkia (epäilin ilmalukkoa) ja kääntelin benziinihanaa. Jäi epäselväksi kummassa oli vika. Todennäköisesti alipaine ei ollut jaksanut vetää hanaa auki sillä kertaa. Tapahtui kesällä -09. Ei ole toistunut sen jälkeen, eikä mitään korjaavia toimenpiteitä ole suoritettu.
  22. #1252
    Jep, eli toimii kun ajatus tolla "pakkosyöttö" asennolla.
    Täytynee jossain välissä tutkia hana ja alipaineletku.
    Tahtoisin takajalkatapit heivata pois, eli löytyykö jostain valmista osaa tohon änkkärin kannattimeksi vai tarviiko turata itse?
  23. #1253
    Lainaa (Syke @ Touko. 20 2011,20:56) kirjoitti
    Onko kellään ollut ongelmia besahanan kanssa?
    Ilmeisesti omassa joku ON-asennossa ryttyilee,selviää kun käyn vielä ajamassa tankillisen hana PRE-asennossa.
    Mulla on sama ongelma, laitoin varatankille ja taas pelittää.
  24. #1254
    Lainaa (jaakkis @ Touko. 23 2011,15:25) kirjoitti
    Lainaa (Syke @ Touko. 20 2011,20:56) kirjoitti
    Onko kellään ollut ongelmia besahanan kanssa?
    Ilmeisesti omassa joku ON-asennossa ryttyilee,selviää kun käyn vielä ajamassa tankillisen hana PRE-asennossa.
    Mulla on sama ongelma, laitoin varatankille ja taas pelittää.
    Varatankki-asentokin toimii käsittääkseni myös alipaineella.
    Korjaa sä ensin ja kerro sitten mitä pitää pitää tehdä, niin laiska minä pääsen helpommalla
  25. #1255
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Syke @ Touko. 23 2011,21:15) kirjoitti
    Lainaa (jaakkis @ Touko. 23 2011,15:25) kirjoitti
    Lainaa (Syke @ Touko. 20 2011,20:56) kirjoitti
    Onko kellään ollut ongelmia besahanan kanssa?
    Ilmeisesti omassa joku ON-asennossa ryttyilee,selviää kun käyn vielä ajamassa tankillisen hana PRE-asennossa.
    Mulla on sama ongelma, laitoin varatankille ja taas pelittää.
    Varatankki-asentokin toimii käsittääkseni myös alipaineella.
    Korjaa sä ensin ja kerro sitten mitä pitää pitää tehdä, niin laiska minä pääsen helpommalla
    Mul on ollut samaa vikaa. Tankin korki auki, niin taas pelitää. Saattaa olla ongelmaa tuolla ilman otossa, joka tulee jotenkin ton korkin kautta käsittääkseni. Moto villellä tosta juttelin. Sillähän on kanssa REXi. Välillähän toi viheltää ku junan pilli, kun jättää parkkiin ja tuokin loppuu kun avaa korkin. Yx yhteinen tekijä, joskaan ei aina. Kovaa ajoa kuumalla kelillä. Pitänee laitta toi hana ohisyötölle, kun lähtee ajaan ripeemmin kesällä.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  26. #1256
    Lainaa (Syke @ Touko. 23 2011,21:15) kirjoitti
    Varatankki-asentokin toimii käsittääkseni myös alipaineella.
    Korjaa sä ensin ja kerro sitten mitä pitää pitää tehdä, niin laiska minä pääsen helpommalla
    Joo, varatankki toimii alipaineella samalla tavalla kuin varsinainen tankki,
    se vaan ottaa bensaa alemmalla pinnalla kuin varsinanen tankki.
    PRI-asento sen sijaan on suora reikä tankista pihalle.
    Bensahanan kumiosien reikiä voi olla todella vaikea löytää.
    Ainoa varma konsti saada hana pelaamaan on uusia kaikki kumiosat
    hanankorjaussarjalla. Jos sekään ei auta pitää uusia letkut.
    Sadan tonnin välein letkujen uusiminen on muutenkin järkevää, ettei karkaa nesteet maantielle...
    ZZR 1200
  27. #1257
    Stormilta näkyy ainakin löytyvän hanankorjaussarjaa hintaan 22€.
    Joutuvat kohta tilaamaan lisää, kun en kerta ollutkaan ainoa "hanarikko"
  28. #1258
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ripley @ Touko. 24 2011,14:41) kirjoitti
    Lainaa (Syke @ Touko. 23 2011,21:15) kirjoitti
    Varatankki-asentokin toimii käsittääkseni myös alipaineella.
    Korjaa sä ensin ja kerro sitten mitä pitää pitää tehdä, niin laiska minä pääsen helpommalla
    Joo, varatankki toimii alipaineella samalla tavalla kuin varsinainen tankki,
    se vaan ottaa bensaa alemmalla pinnalla kuin varsinanen tankki.
    PRI-asento sen sijaan on suora reikä tankista pihalle.
    Bensahanan kumiosien reikiä voi olla todella vaikea löytää.
    Ainoa varma konsti saada hana pelaamaan on uusia kaikki kumiosat
    hanankorjaussarjalla. Jos sekään ei auta pitää uusia letkut.
    Sadan tonnin välein letkujen uusiminen on muutenkin järkevää, ettei karkaa nesteet maantielle...
    Jaa, not sithän mulla ei oo vielä mitään kiirettä, jos sadan tonnin kohdalla pitää vaihtaa, vasta syssyllä. Nyt on mittarissa vasta n. 78tkm. Tosin toi on jo 19.8.2004 otettu liikenteeseen, et jos pitäis viiden vuoden välein vaihtaa, niin sit oon jo pikkusen myöhässä.
    Koskas REXI miitti pidetään? Rupee toi kalenteri uhkaavasti täyttyyn kaikennäkösistä kissan ym. ristiäisistä. Kesäkuulle menee väkisin, ja sielläkin viikonloppuisin la, su ahdasta.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  29. #1259
    Nyt on Stormin hanankorjaussarjasta vaihdettu kalvot,mäntä ja jousi.Ainoa ero/kuluma uuteen löytyi tosta männän jousesta.Vanha oli n.11mm pitkä, kun uusi taasen n.14mm pitkä.Noita alipainehässäkän osia ei sitten saa alkuperäisinä, vaan tulee koko hana hintaan 130€.Stormin myymä setti merkiltään Tourmax, made in Japan

    Seuraavaksi suunnittelemaan suorempaa stongaa, suosituksia?
  30.  
  31. #1260
    Pakko-ostos kaikille Lawson-faneille T-Paita

    Itsellänihän tuollainen jo on.Alkutalvesta tilasin ja homma toimi loistavasti



Sivu: 42 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen