Kauppa on loppusilausta vaille valmis, mutta näyttäis sille, että talliin tulee HD Road King Rexin lisäksi.
Kas! No sehän sopii, kun HD-miehen look oli äijällä jo viime keväänä kun raitilla nähtiin.
Hyvä että et malta rexeristä kuitenkaan kokonaan luopua, pitäähän sitä joskus ehtiäkin johonkin.
ZZR 1200
Siksipä juuri en siitä haluakaan luopua. Pitää päästä ajamaan fiilis pohjalta. Kyllä tää vähän nöyrtymistä vaati, mutta asia on senverran mieltä kaihertanut jotta päätin tehdä ratkaisun, niin ei tartte myöhemmin haikailla tekemättömien päätösten perään.
Niinpä. Harvemmin sitä kai kukaan on kiikkustuolissa harmitellut, että "hitto että tulikin ostettua se hoodee!"
![]()
ZZR 1200
Niin ja jäi sanomatta, että kiireet on ohi lähes vuodeksi. Tuuri loppui tänä syksynä. Kaksi rikesakkoa ja yksi kirjallinen huomautus kuukauden sisällä. Ja jumalauta vanhalla Mersulla. Musta tuli tieliikenteeseen mallikansalainen kertaheitolla.
Loistopäätös pitää Rexi! Tiukan paikan tullen asuisin vaikka teltassa mielummin kuin myisin omani!(jyry @ Marras. 13 2009,22:17) kirjoitti
![]()
ZRX 1100 + KLR 650
Moro nääs.
Onkos täällä monella podimalliset ilmanputsarit Reksissä? Olen noita harkinnut kun nyt putkenvaihdon jälkeen suutinhommia muutenkin tiedossa --> podien kanssa tuo kaasareitten irrottaminen on varmaan aika pirun paljon helpompaa...ja onhan ne hienon näköisetkin
Edellisessä pyörässä (Ducati) oli avoin ilmanputsarin kansi ja nyt Reksissä hieman kaipaa niitä imuääniäkin...
-- Urea jacta est --
Moro kaikille!
Eilen ajettiin vielä n.30 km.
Nyt on pyörä pesty, ja virallisesti talviteloillaan.
Ellei sitten innostuta joku päivä vielä ajeleen.![]()
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Nooh, tuli tilattua d2moto.comista K&N putsari orkkis ilmaboksiin. Maksoi muuten kaatumatattien ja postikulujen kanssa peräti 51 eugenia.
Olisiko Dynojetin Stage 1 varma valinta suutinsarjaksi, kun on kokoputki ja nyt tulee vapaammin hengittävä filsu? Stage 3 on ymmärtääkseni podiputsareille...
-- Urea jacta est --
Anteeksi häiriö,mutta tälläistä olisi tarjolla..
http://www.nettivaraosa.com/893301
Dynojetistä en osaa sanoa, mutta tuo kuullostaa hyvältä vaihtoehdolta. Mulla on Factoryn 2.5 satsi, jossa tulee K&N kartio suodatin mukana, ja orkkis kotelo pitää poistaa. Putkena Akran kokoputki. Ookkona vaihtanut jo syttypyörän? Kannattaa, ei juuri teoja lisää, mutta vääntökäyrä on paljon kauniimpi, poistuu se 4-5 tonnin valissä oleva "kuoppa".(pastorisilli @ Joulu. 01 2009,11:54) kirjoitti
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Suosittelen Ivansin suutinsatsia ja putsarikotelon avarrusta jollei ole jo tehty.(pastorisilli @ Joulu. 01 2009,11:54) kirjoitti
-Ivansin kitti-
Syttypyörä pitäs itellekkin kyllä hankkii. Tai ainakin tarkistaa ettei jo ole![]()
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Joopa, tätä olen myös katsellut ja kokemukset ovat maailmalla hyviä. Mutta syljettää tilata tuota Ameriikasta, ei yhtään nappaisi taas reissu tullipostiin.(JaL3 @ Joulu. 20 2009,19:03) kirjoitti
-- Urea jacta est --
^Sigun linkistä löytyy yhteystietoja, hankitaan sulle kitti kotio "sopivasti"![]()
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Niin, ja oikein hyvää ja rauhallista joulua, sekä ajonautinnollista uutta vuotta kaikille Rexereille. Itsellä tuli viime kaudella n. 14tkm mittariin. Saas nähdä kuinka ens kaudella.![]()
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Samoin täältä, mittariin kertyi 19tkm ja ensi vuonna jatketaan... *kirjoitti
![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Joulut menivät jo, mutta uutta vuotta kerkiää toivottaa kaikille rexiläisille ja muillekin motoristeille. Noin 1300 km ehti kertyä syys-lokakuussa mittariin(KLE:llä tuli noin 8 tkm), uutta ajokautta siis odotetaan.
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
Arvoisa ReXeri!
Omistatko Kawsaki ZRX1200 tai ZRX1200R -mallisen moottoripyörän?
Oletko ikinä haaveillut pääseväsi tuulensuojaan? Oletko pimeällä ajaessa joskus toivonut,
että pyörässäsi olisi virtaviivaiset tuplavalonheittimet jotta näkisit eteesi? Nyt sinulla on siihen
ainutlaatuinen tilaisuus, kun muutat pyöräsi kätevästi Kawasaki
ZRX1200S -malliseksi!
![]()
Tarjolla olisi nyt kaikki muodonmuutokseen tarvittavat muovinpalaset,
kiinnikkeet, mittarit, valaisimet, pleksit, vilkut ja vitkuttimet. Luovun näistä tarvikkeista
jotka ovat rakenteluprojektin takia muuttuneet minulle tarpeettomiksi,
erittäin edulliseen hintaan, miltei ilmaiseksi. Em. tarvikkeet ovat olleet kovassa
käytössä, joten maalia ja tiettyä vaivannäköä niiden siistiminen tulee kyllä vaatimaan,
mikä osaltaan selittää edullista hintaa.
Tee unelmistasi totta ja tule hakemaan ReXillesi "vaatteet"!
(Yhteydenotot luottamuksella - tuulensuojaan hakeutuvan henkilöllisyyttä
ei paljasteta ulkopuolisille)
![]()
ZZR 1200
Mitä sä touhuut, kun kaikki näyttää olevan myynnissä. Laukkutelinepakettia myöten??![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Olisikohan Ripleyltä tulossa kuppila kilpuri??
Hyvät alkavat vuodet rexereille!
Onko pyörät jo valmiina?Mulla on vielä vaiheessa,nakkaan R-mallin katteen hyllylle ja teen siitä rehdin nakupyörän.Enään ei olisi kuin jarruletkujen teko eteen ja valon ruuvaus paikoilleen.Sen jälkeen venttilien säätö ja penkissä käynti.Kaveri lupasi penkittää ja säätää sen kun vain saisin ajailliseksi viedä pyörän pjoelle.
Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.
Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
Tervetuloa, pyörä sopimuksesta nähtävänä Turussa(jarijii @ Tammi. 06 2010,13:01) kirjoitti
http://www.nettimoto.com/kawasaki/zrx/876356
(tinippa @ Tammi. 06 2010,12:48) kirjoitti
* *
Tuosta vähän tyylisuuntaa ja esimakua...
Juu, kafesaki olisi taas kerran kiikarissa. Ans' kattoo kuinka käy...
![]()
ZZR 1200
Asiaa!!Tuollainen on myös mun märkä päiväuni!
Tuon tyylinen on ittellänikin rakenteilla,mutta vanhasta gs suzukista,saas nähdä valmistuuko kevääksi.Rexiä en malttanut ruveta pilkkomaan,niin tuo suzuki oli siihen ihan omialtainen keksintö.
Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.
Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
hieno
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Kaikki turhakkeet vaan pois ja maitotonkka tankiksi niin tulos on tuo...![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Ei 1200:sta vaan 1100:sta kymysys..
Mikä on se hiukan vaihdevivun näköinen härveli moottorin oikealla puolella, etupuolella alaosassa ? Joku akselintynkä siitä pilkistää... Ja en siis tarkoita jarrupoljinta![]()
563+
tarkotakkohan tasapainoakselia..
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Sehän se varmaan on. En vaan oo moista viritystä ennen nähny...(kawabata @ Tammi. 17 2010,03:08) kirjoitti
563+
Mp-messuilla tuli käytyä ja kovasti olisi jo polte ajelemaan muullakin kuin pihacrossilla. Rexi ei ole isompaa huoltoa tarvinnut: öljyt olen vaihtanut ja huoltanut ilmanputsarin. Suunnitelmissa on laittaa Sigman mittari ja teline takalaukulle tässä talven mittaan.
Renkaatkin pitää vaihtaa jossain vaiheessa tulevaa ajokautta, joten ajattelin tilata ne valmiiksi. Mitä olette käyttäneet Rexeissänne? Tällä hetkellä alla on Bridgestonen Battlaxit(olikohan BT-020), joissa ei ole ollut mitään moittimista. Metzeleriä olen itse suosinut melkein poikkeuksetta, Roadtec Z6:sta olen kaavaillut, lienee hyvä valinta(ajot työmatkaa motarilla/maantiematkailua)?
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
Originaalit on noi BT-020 renkaat. Eihän niissä mitään, kestävät hemmetisti, mullakin melkein 20tkm, mutta ovat mielestäni aika liukkaat. Itellä ollu Mallia BT014 pari sarjaa, sit oli Pirellin Diablo Rosso, tosi hyvä rengas, ja nyt on alla Pirellin ihan tavallinen Diablo joka sekin tuntuu hyvältä. Ajotyylihän ton pikkusen ratkaisee, ja noi Z6:set oavt kai aika kehuttuja. Niistä taitaa olla jopa hieman tuoreempi malli kuin tuo pelkkä Z6. Tavallisessa arkiajossa on melkeen sama mitä siellä alla on, kunhan on tarpeeks tuoretta tavaraa, ja oikean kokoista sekä pitää paineet oikeina. Eri asia, jos välillä käy vähän radalla kanttailemassa.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04