On muuten tullut hinnat alas aika paljon käytetyissä. Kävin koiran kanssa lenkillä BikeWorldissa(eppu @ Syys. 02 2009,07:40) kirjoitti
ja yllätyin, kunka halvalla lähtee isotkin japsipyörät vuosituhannen vaihteen tienoilta (98-02).
En tiedä mikä teillä on pyynti, mutta itse arvioin oman pyöräni käyväksi arvoksi n. 5000 euroa.
Kauppa syntyy aina kun hinta on kohdallaan. Edellistä pyörääni (Z1000j vm. 1984) myydessäni
sain tämän itse todeta, kun käteen jäi alle kuudesosa nykyisen pyörän ostohinnasta...
![]()
ZZR 1200
Niin... jos ripley sinun pyöräsi maksaa sen 5000, minä olen pyytänyt 7000. Olenko ihan pihalla, mutta minusta myyn polkuhintaan.(Ripley @ Syys. 02 2009,14:21) kirjoitti
Silti ei ole käynyt kuin yksi katsomassa. Sekin ostaja olisi halunnut väkisin ostaa, muttakun ei ole rahaa.....
Loput olen onnistunut säikyttelemään tiehensä jo puhelimitse, kas kun kukaan todellinen "vetomies" ei todellakaan osta pyörää NAISELTA!! Eihän siitä voisi edes kavereille kehuskella....
Kuten totesin, taidan pitää tuon rexini, on se vaan niin makee... paiskin töitä talven sen verran enemmän että saan tuon summan kasaan keväällä. Silloin syntyy yksi rahareikä johon tuon summan tarvitsen.
***ZRX 1200***
***HD XL Sportster 1200 Roadster***
Nyt on vaan huono aika myydä kun kysyntä muutenkin laskenut, ensi keväänä tilanne on varmasti toisenlainen.
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Mopo poistettu myynnistä... Katotaan mitä ens talvi tuo tullessaan. *![]()
Uusi ketju/ratas -paketti ZRX1100:aan olis tarjolla jos jollain on tarvetta.
Merkki on AFAM ja on kuulemma hyvää laatua. Lisätietoa täällä:
http://www.dc-afam.be/PAGES/PRODUCTS_E.html
Setti lähtisi hintaan 140 euroa.
Tarjolla olis myös siisti tavarateline (musta, ritilämallinen) hintaan 50e.
Kiinnitys kahvojen tilalle.
Jos kiinnostaa, laita YV tai soita 050-66980
Tavarat sijaitsee Espoossa.
Uusimmassa bomber lehdessä oli juttua tosta KAWABUSA kakkosesta niin tuli mieleen että onkohan kukaan koskaan sovittanut esim. 12R:n konetta rexin runkoon? Elr värityksellä, usd keulalla etc. tulis aika vimpan päälle hieno laite...
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
On se mopokuume vaan paha, kun puree. Huomenna pitäisi hakea Rexi alle, perheen kustomi(EN 500) lähtee vaihdossa. Meni sit hintahaitarin yläpäähän, -06 ZRX1200R, mutta onpahan pienet kilsat ja Akran putki. Lomaa vielä 1½ viikkoa, jospa kerkiäisi ajelemaankin.
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
S - mallin rexi uudessa bikessa![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
(mico @ Syys. 10 2009,17:48) kirjoitti
?
En ainakaan nettilehdestä löytäny mitään?
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Paperiversiossa on aukeaman juttu, käsitellään Rexin ostamista käytettynä. Eipä sinällään mitään uutta.(sikiviki @ Syys. 17 2009,23:52) kirjoitti
Itse asiaan, helvetin tyytyväinen olen ollut pyörään ensimmäisen viikon jälkeen. Eilen putsasin ilmansuodattimen, K&N:hän sieltä paljastui, pitäisi varmaan homma ko. suotimelle tarkoitettuja tököttejä. Josko talven aikana käyttäisi penkissä. Hyvin pyörä toimii, mutta persdyno sanoo, että ei ole ihan säädöissään alakierroksilla, kun ajoittain esiintyy pientä nykimistä.
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
Löytyhän tuo paperiversio. Ihan ok juttu. Tiedätkö, onko sun pyörään tehty muuta, esim. vaihdettu syttypyörä ja mahd. suuttimet?(Stobe @ Syys. 18 2009,10:01) kirjoitti
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
[QUOTE= (sikiviki @ Syys. 21 2009,16:16)][QUOTE= (Stobe @ Syys. 18 2009,10:01)]Syttypyörästä ei ole tietoa, Factoryn suutinsarja pitäisi olla ja putkena siis Akrapovicin täysputkisto.sikiviki,Syys. 17 2009,23:52 kirjoitti
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
OK. Eli sulla on sit melko varmasti melkein sama satsi kun mulla. Factory 2.5. Siinä on semmone iso K&N:n iso kartio putsari. Mulla on myös Akran kokoputkisto ja syttypyörä vaihdettuna. Säädätin *ja penkitin ton Vittaniemen Samilla. Tuloksena oli muistaakseni 134.5 heppaa. Käyrät löytyy tän ketjun aikaisemmilta vaiheilta (noin vuosi sitten)![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Hyvät tehot sulla. Mun putsari on lieriömallinen ja ilmeisesti mitoiltaan alkuperäisen kokoinen, kun istuu koteloon niin hyvin. Täytyy koittaa saada oma pyörä penkkiin ennen ensi kesää. Bike Doctor lienee asiantuntevin penkityspaikka tällä seudulla.
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
Niin ja sit tännekin tiedoksi. ZRX miitti tulevana lauantaina 26.9.2009 klo 14:00 Forssan ABC
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
No voihan rähmä, ei päästä taaskaan.(sikiviki @ Syys. 23 2009,15:13) kirjoitti
Ajettu on tänä kesänä vaille 17000 km, joten yritystä on ollut.
Eikä S-malli ole paha viemään bensaa, Lapin pitkillä suorilla 2-päällä ja täydet matkavermeet mukana kulutus jopa 5l/100 km.
Mutta pitäkää kivaa ilman meitä, ja niinhän te pidättekin.![]()
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
pyörä on mun vanha,nykiminen alko kesällä ku vaihdoin siihen iridium tulpat,väitän ku laitat tavalliset ni ongelma poistuu.. Alkperäinen putki muuten löytyy jos joku moista patarautaa kaipaa(Stobe @ Syys. 18 2009,10:01) kirjoitti
![]()
Pyörä kävi kolmella ennen koeajoa, vaihtoivat Keitaalla uudet tulpat. Sen jälkeen pyörä on pelannut ok, mitä nyt kylmemmillä keleillä(alle 10 astetta) vähän röpöttelee eikä tuntuisi aina ruoka riittävän ylärekisterissä. Liikkeen mukaan pyörässä on Factoryn suutinsetti, onko säädetty persdynolla vai penkissä?(tamperelainen @ Loka. 04 2009,20:25) kirjoitti
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
Pyörässä on Dynojet:n sarja. Säädetty Jämsässä Huolto-Kaksikossa,muttei mitattu tehoja. Tuun ens la.manseen .Tuonko alkp.röörin tullessani,halvalla lähtee(Stobe @ Loka. 05 2009,10:54) kirjoitti
![]()
Moro!
Kaipaisin vinkkejä siihen, että miten reksin jousitusta kannattaa säätää 2-päällä ajoa varten.
Sen verran mulle on jo selvinnyt, että takajousien esikiristys "tappiin" ja vaimennukset täysille. Tällä konstilla parani siedettäväksi, mutta hyvään on vielä matkaa...etupää ei näillä säädöillä kevene mitenkään mahdottomasti, mutta takapäässä saisi mielestäni olla vielä lisää kantavuutta. Saako noihin orkkis iskareihin jäykempiä jousia?
Entäs sitten etupää, sen säätöihin en ole 2-päällä ajoa varten koskenut - onhan se hiukan työläämpi säätääkin eri tilanteita varten. Löytyiskö tähän jotain vinkkejä/parempaa osaa avuksi?
-- Urea jacta est --
Mulla loppuu ainakin säätövarat etupäästä radalla kesken, tulen vaihtamaan etupään jouset. Takapää pohjaa äärisäädöilläkin kakspäällä isoissa kuopissa, parantunee jäykimmillä jousilla - teettäminen/vaihto.
Etupää muuttuu kyllä täysin erilaiseksi öljynvaihdolla jos vanhat öljyt, mainittavaa etujarrujen nypytys ei tunnu ja teräviä päällysteen saumoja ei vaihdon jälkeen huomaa. Tämä siis mutua...
Edit... epäkeskojen kääntö vaikuttaa myös kakspäällä ajoon
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Asiaan vaikuttaa mm. takanaistujan paino, missä kohti satulaa hän istuu ja tietty paljonko on matkatavaroita.(pastorisilli @ Loka. 05 2009,13:47) kirjoitti
Mulla ollut sellanen säätö takana, että jousen jännitys toiseksi jäykimmällä ja vaimennukset nelosella kummatkin. Etupäänkin säädin, naksujen määrää en kyllä enää muista.
Kyseisillä säädöillä pyörä on ihan ajettava itsekseenkin, laiska kun oon, kun ajan yksin, en jaksa ruuvata ja muutella säätöjä.
Huoltomanuskassahan on perusohjeet säädöille.
(Takanaistuja painaa n. 50kg ja istuu minussa kiinni=ajettaessa pitää minusta kiinni.)
Jousitus ei ole pohjannut kertaakaan kesän reissuilla.
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Jep, meidän kuski + kyytiläinen yhdistelmä on melkoisen haastava noin niin kuin mopon jousituksen kannalta: kuski (allekirjoittanut) on 190/100 ja kyytiläinen (eukkoseni) on 181/67.(Kawamän @ Loka. 05 2009,16:55) kirjoitti
Eli ei ihan helpoin kuorma pyörälle, kun kyytiläiset painaa jo melkein 170 kg ja ajovarusteineen varmaan noin 185.
Tuo epäkeskojen kääntö oli hyvä ja halpa idea, saa ainakin joustovaroja lisää.
-- Urea jacta est --
Eihän tuolla epäkeskon kääntämisellä ole mitään tekoa joustovarojen kanssa. Iskarihan se menee pohjaan kun joustovarat loppuu ,eikä rengas ota sisälokasuojaan kiinni.(pastorisilli @ Loka. 06 2009,08:27) kirjoitti
Jos joustovarat loppuu, on sama jääkö sisälokasuojan ja renkaan väliin ilmaa 5cm tai 10 cm! Eikö?
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
(Kawamän @ Loka. 06 2009,14:01) kirjoitti
![]()
-- Urea jacta est --
^^ ei vaikuta joustoon, mutta ajettavuuten kyllä, mutka-ajettavuus paranee huomattavasti ja kakspäällä peräpää 5-6 cm ylempänä.
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Jouset noihin kyllä kannattaa vaihtaa. Yksin ajellessa vielä menee mutta 2 päällä takapää pohjaa aika herkästi.
Takaiskareissa on progressiiviset jouset jotka on alkumatkasta niin pehmeät että ne ei jaksa kunnolla kannatella perää oikealla korkeudella. Keulassakin noissa on pyörän painoon nähden pehmeänpuoleiset jouset.
Taakse luokkaa 25 - 28 N/mm lineaariset jouset ja keulaan 9 - 9,5 N/mm niin paranee jo huomattavasti.
Nyt kun tuli tilattua kokoputkisto Morilta, niin joutilaana olisi erittäin hyväkuntoinen BOSsin vaimennin vakioputkistoon.
Mukavat äänet ja menee killerin kanssa Ahveniston melumittauksesta läpi.
Olisko 100 euroa sopiva hinta?
-- Urea jacta est --
Tiedoksi vaan tutuille, että olen menossa SeniorR:in kanssa samaan leiriin. Rexi tosin pysyy mun tallissa edelleen ja lähtee ajoonkin mun alla edelleen
.
Jaa. Mimmosen hommasit?![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04