Sivu: 30 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 2679:sta
  1. #871
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 02 2009,04:39) kirjoitti
    Lainaa (Eez_rx @ Maalis. 29 2009,21:28) kirjoitti
    täältä löytyy kuvat: ruuvattava lukko
    johan on kätevännäköinen. vaikka tienpäällä helppo vaihtaa ilman alasinta ja vasaraa. monenko millin mutteri/pultti tuossa lienee.. kunhan vain ei ruuvaa jengoilta, niin on varmasti helpompi kuin se perinteinen niitattava ja helppo tarkistaa rasvatessa, että onko ehkä löystymään päin ne mutterit.

    aina sitä oppii ja näkee uutta. kas kun ei tuota ole ennemmin vastaan tullut missään, outo juttu. onkohan uusi sovellus vallan?

    ihmetteliö.
    On kyllä fiksu keksintö. 8mm mutterit ruuvataan kiinni, otetaan pois ja sitten katkaistaan ylimääräinen pois. Eli mutterit hoitaa niittauksen. toimii myös tien päällä. kohtahan se nähdään miten vauhdissa pysyy mukana...
  2. #872
    Lainaa (Eez_rx @ Huhti. 02 2009,08:10) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 02 2009,04:39) kirjoitti
    Lainaa (Eez_rx @ Maalis. 29 2009,21:28) kirjoitti
    täältä löytyy kuvat: ruuvattava lukko
    johan on kätevännäköinen. vaikka tienpäällä helppo vaihtaa ilman alasinta ja vasaraa. monenko millin mutteri/pultti tuossa lienee.. kunhan vain ei ruuvaa jengoilta, niin on varmasti helpompi kuin se perinteinen niitattava ja helppo tarkistaa rasvatessa, että onko ehkä löystymään päin ne mutterit.

    aina sitä oppii ja näkee uutta. kas kun ei tuota ole ennemmin vastaan tullut missään, outo juttu. onkohan uusi sovellus vallan?

    ihmetteliö.
    On kyllä fiksu keksintö. 8mm mutterit ruuvataan kiinni, otetaan pois *ja sitten katkaistaan ylimääräinen pois. Eli mutterit hoitaa niittauksen. toimii myös tien päällä. kohtahan *se nähdään miten vauhdissa pysyy mukana...
    Hyvä keksintö, kun hoituu homma myös yksikseen
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  3. #873
    Lainaa (Eez_rx @ Huhti. 02 2009,08:10) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 02 2009,04:39) kirjoitti
    Lainaa (Eez_rx @ Maalis. 29 2009,21:28) kirjoitti
    täältä löytyy kuvat: ruuvattava lukko
    johan on kätevännäköinen. vaikka tienpäällä helppo vaihtaa ilman alasinta ja vasaraa. monenko millin mutteri/pultti tuossa lienee.. kunhan vain ei ruuvaa jengoilta, niin on varmasti helpompi kuin se perinteinen niitattava ja helppo tarkistaa rasvatessa, että onko ehkä löystymään päin ne mutterit.

    aina sitä oppii ja näkee uutta. kas kun ei tuota ole ennemmin vastaan tullut missään, outo juttu. onkohan uusi sovellus vallan?

    ihmetteliö.
    On kyllä fiksu keksintö. 8mm mutterit ruuvataan kiinni, otetaan pois *ja sitten katkaistaan ylimääräinen pois. Eli mutterit hoitaa niittauksen. toimii myös tien päällä. kohtahan *se nähdään miten vauhdissa pysyy mukana...
    Katos, uutta mulleekin tuo. Erinommaasen kätsän näkönen keksintö juu. Tartte testaa issekkin kun seuraavaks johonkin mopetiin vitjat vaihtaa.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  4. #874
    Lainaa (jarijii @ Huhti. 02 2009,13:44) kirjoitti
    Lainaa (lappis @ Huhti. 01 2009,23:12) kirjoitti
    Yks huono kuva, uudesta maalauksesta.. Jäi aidot liekit ja möröt maalamatta.
    Jees asiaa,tarkoitan että mielestäni paljon upeampi kun esim. nuo
    liekit,ne koukerot ovat omasta mielestä mennyttä aikaa.Taitaa kuitenkin ne kuvat/liekit olla jokaisen henk.koht. mieltymys,ja kuulemma kertoo jotain henkilöstä,näin annettiin asia minulle ymmärtää kun sitä tiedustelin,ja jokainenhan toimii omien mieltymysten mukaan....vai toimiiko *.
    Kiitos, laitetaan parempia kuvia kun, maalaus on viimeistelty... Eli lakataan uudestaa...
  5. #875
    Niin ja tulihan toi kausi korkattua tänään.
  6. #876
    Lainaa (jarijii @ Huhti. 02 2009,13:36) kirjoitti
    Lainaa (Eez_rx @ Huhti. 02 2009,08:10) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 02 2009,04:39) kirjoitti
    Lainaa (Eez_rx @ Maalis. 29 2009,21:28) kirjoitti
    täältä löytyy kuvat: ruuvattava lukko
    johan on kätevännäköinen. vaikka tienpäällä helppo vaihtaa ilman alasinta ja vasaraa. monenko millin mutteri/pultti tuossa lienee.. kunhan vain ei ruuvaa jengoilta, niin on varmasti helpompi kuin se perinteinen niitattava ja helppo tarkistaa rasvatessa, että onko ehkä löystymään päin ne mutterit.

    aina sitä oppii ja näkee uutta. kas kun ei tuota ole ennemmin vastaan tullut missään, outo juttu. onkohan uusi sovellus vallan?

    ihmetteliö.
    On kyllä fiksu keksintö. 8mm mutterit ruuvataan kiinni, otetaan pois *ja sitten katkaistaan ylimääräinen pois. Eli mutterit hoitaa niittauksen. toimii myös tien päällä. kohtahan *se nähdään miten vauhdissa pysyy mukana...
    Jäi ainakin minulle epäselväksi ,täytyykö katkaista ollenkaan,vai
    onko tuossa kiinnikierrettäessä momentti,eli katkeaa kun on momentissa.Tuota momentti systeemiä käytetty sähkölaitos alalla
    monet vuodet,eikä huono systeemi olekkaan
    Ainoa arveluttava puoli on se että oltava tuolla O/X renkaan ja
    välipalan välissä täytyy käyttää jotain sovitepalaa,jottei tule liian
    jäykkää liitosta,aivan samalla lailla kun esim.DID lukon mukana tulee
    pieni metalliliuska.
    täältä löytyy asialliset
    kuvat mutterilukosta.

    joo, lukon saa liian tiukkaan, vaikka mukana tulee asialliset ohjeet: kuinka liittää ketjut for dummies.

    nimerkk. ensimmäisellä lukolla harjoiteltiin.
  7. #877
    Moi kaikille miten onko etelässä jo moni rexillä ajokauden aloittanut ? muutamia pyöriä on täälläkin jo näkynyt liikenteessä !Olis muuten uudet *rexin alakate (alahuuli ,bugspoiler) ja takalokarin tilalle undertray ,nyt ylimäärisenä .jos jollakin on halua tarvetta tämmöiset rexiinsä laittaa niin voi laittaa vaikka sä-postia .
    Hyviä ajokelejä vaan kaikille ja muistakaa varoa hiekkaa tien reunoissa ja risteyksissä *
  8. #878
    Zrx 1200 r ohjekirjassa käsketään tyhjentämään / irroittamaan syylari jotta saa pakoputkiston irti.

    Ei sitten taida mitenkään "helpommin" onnistua ?

    Pyörä kun on vielä talvivarastossa, niin ei pääse vielä lähemmin asiaa ihmettelemään.
    Tomi
  9. #879
    Lainaa (TomiV @ Huhti. 16 2009,18:17) kirjoitti
    Zrx 1200 r ohjekirjassa käsketään tyhjentämään / irroittamaan syylari jotta saa pakoputkiston irti.

    Ei sitten taida mitenkään "helpommin" onnistua ?

    Pyörä kun on vielä talvivarastossa, niin ei pääse vielä lähemmin asiaa ihmettelemään.
    Laipat siellä syylärin takana, ei taida saada auki poistamatta syyläriä.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  10. #880
    Lainaa (mico @ Huhti. 16 2009,18:47) kirjoitti
    Lainaa (TomiV @ Huhti. 16 2009,18:17) kirjoitti
    Zrx 1200 r ohjekirjassa käsketään tyhjentämään / irroittamaan syylari jotta saa pakoputkiston irti.

    Ei sitten taida mitenkään "helpommin" onnistua ?

    Pyörä kun on vielä talvivarastossa, niin ei pääse vielä lähemmin asiaa ihmettelemään.
    Laipat siellä syylärin takana, ei taida saada auki poistamatta syyläriä.
    Ei tartte irroittaa, vaatii tosin vähän sorminäppäryyttä.
  11. #881
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (lappis @ Huhti. 16 2009,20:21) kirjoitti
    Lainaa (mico @ Huhti. 16 2009,18:47) kirjoitti
    Lainaa (TomiV @ Huhti. 16 2009,18:17) kirjoitti
    Zrx 1200 r ohjekirjassa käsketään tyhjentämään / irroittamaan syylari jotta saa pakoputkiston irti.

    Ei sitten taida mitenkään "helpommin" onnistua ?

    Pyörä kun on vielä talvivarastossa, niin ei pääse vielä lähemmin asiaa ihmettelemään.
    Laipat siellä syylärin takana, ei taida saada auki poistamatta syyläriä.
    Ei tartte irroittaa, vaatii tosin vähän sorminäppäryyttä.
    Jep. Mullakin Akran kokoputki meni ilman syylariin koskemista, eli onnistuu taiteillen (kuulemma) en sitä ite tehnyt, vaan huollon yhteydessä vaihtoivat.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  12. #882
    Laitetaan myös tänne, vaikka ei mikään myynti palsta olekkaan.. http://www.nettimoto.com/754666

    Vaihto käy myös Suzuki GSX-R 1000cc -03 -->
  13. #883
    Lainaa (jarijii @ Huhti. 17 2009,20:02) kirjoitti
    Lainaa (lappis @ Huhti. 17 2009,19:20) kirjoitti
    Laitetaan myös tänne, vaikka ei mikään myynti palsta olekkaan.. http://www.nettimoto.com/754666

    Vaihto käy myös Suzuki GSX-R 1000cc -03 -->
    Pistäppä Lappis niitä mistä oli puhetta tulemaan,ennen kun tuo viedään sun käsistä.
    Laitetaan laitetaan, kuhan mopon maalaus on viimeistelty...
  14. #884
    Lainaa (lappis @ Huhti. 17 2009,19:20) kirjoitti
    Laitetaan myös tänne, vaikka ei mikään myynti palsta olekkaan.. http://www.nettimoto.com/754666

    Vaihto käy myös Suzuki GSX-R 1000cc -03 -->
    Eikös 2001 vuosimalli ollut 1200-kuutioinen jo?
    Jahas, eipäs ollutkaan, ainakaan kaikkitietävän Wikipedian mukaan.

    Pitääpä sitten ruveta mainostamaan tuota omaani tonnikaksisatasta 2002 vuosimallina, vaikka se on rekisteriotteen mukaan otettu käyttöön 8.5.2001.

    Ketä tässä nyt sitten olisi uskottava, hra AKEa, Kawasaki-sania vai mr Wikipediaa?
    Ei kai noita molempia malleja sentään yhtä aikaa myyty?



    ZZR 1200
  15. #885
    Lainaa (jarijii @ Huhti. 18 2009,14:28) kirjoitti
    Tervehdys Ripley,on tuo minunkin vuosimalli 01,on saksanpojalla
    käytäntö se milloin myynty on sen vuotinen (heitin hatusta) varma
    en ole asiasta,vaikka onhan tuo täälläkin myydyissä pyörissä yleistynyt,ostetaan jos syksyllä ja rekisteröidään vasta seuraavana keväänä.Eikä sinun pitänyt olla ulkomailla,näin olen antanut itseni ymmärtää,taitaa kuitenkin tehdä meikäläisen muisti tepposia.
    Minun mopottimen rekisteriotteessa lukee vm. 2005 vaikka ostin sen 2004 syksyllä. Rekisteröin sen vasta seuraavana vuonna nääs.


    Kävin tänään korkkaamassa ajokauden!

    On se vaan HIANO pyörä! Kivaa oli vaikka ihan issekseen ajelin
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
  16. #886
    Vaihdoin tossa yks päivä jarrunesteitä ja oli tarkotus kytkinnesteet vaihtaa siinä samalla mutta kas kummaa kun en millään löytänyt sitä nipukkaa, johon letkun saa kiinni ja nesteet vaihdettua. Löysin .pdf muotosen ohjekirjanki mutta en senkään avulla löytäny sitä. Missäs se mahtaa piileksiä? Mulla on -00 vuotinen 1100:n
    Kawasaki ZRX 1100 -00, Eddie Lawson
  17. #887
    Niin sen pienen muovipalasen alla moottorin vieressä?
    Kawasaki ZRX 1100 -00, Eddie Lawson
  18. #888
    Okei joo, no siinä tapauksessa ei ihme etten löytänykää. Täytyyki sitten joku päivä alkaa ruuvailee muttereita.
    Kawasaki ZRX 1100 -00, Eddie Lawson
  19. #889


    Kuten jarijii kertoi, kytkimen sylinteri kuvan pyöreän kotelon alla vasemman posken päällä 92151A pulteilla kiinni.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  20. #890
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    No niin. Meni toi ZRX miitti hieman pieleen, mutta laittakaapa ehdotuksia, koska voitais kokoilla uusiks. Mulle sopis: su 31.5, la 6.6, su 7.6, la 27.6
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  21. #891
    Mulle passaa kaikki,mutta olisiko 31.5 mitään?
    Mikä olisi paikka?
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  22. #892
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tinippa @ Touko. 11 2009,20:10) kirjoitti
    Mulle passaa kaikki,mutta olisiko 31.5 mitään?
    Mikä olisi paikka?
    Pahus. Ei oikeen sovi. On kolmen pojan koulujen päättäjäiset ja tietty appivanhemmat ja isovanhemmat ym. ovat änkeemässä kaffelle, joten toi 31.5 on ainakin mulle ihan mahoton päivä. Toki aivan varmasti olisin mielummin REXEREITÄ miittaamassa, kun kaffetta keittämässä ja diskuteeraamassa, että kuinkas se meidän pikku kullannupun koulu nyt oikein meni. Paikkaa en oo mitenkään ihmeemmin katellu, mutta tuolla Tammela-Forssa välillä on ainakin yx. ihan hyvä motoristipaikka, ja sinne on mukavat mutkatiet myös tuolta Turun suunnalta, just nyt en muista paikan nimee, mutta selvitetään.
    Ai niin. Toihan olikin toi 31.päivä sunnuntai, se varmaan sopiskin. Katotaan mitä muut on mieltä. Micolle olis näemmä vasta seuraava viikonloppu sopiva. katotaan.



    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  23. #893
    Mulle sopisi nuo 6. ja 7.6.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  24. #894
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jarijii @ Touko. 15 2009,23:48) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Touko. 15 2009,22:36) kirjoitti
    Lainaa (tinippa @ Touko. 11 2009,20:10) kirjoitti
    Mulle passaa kaikki,mutta olisiko 31.5 mitään?
    Mikä olisi paikka?
    Pahus. Ei oikeen sovi. On kolmen pojan koulujen päättäjäiset ja tietty appivanhemmat ja isovanhemmat ym. ovat änkeemässä kaffelle, joten toi 31.5 on ainakin mulle ihan mahoton päivä. Toki aivan varmasti olisin mielummin REXEREITÄ miittaamassa, kun kaffetta keittämässä ja diskuteeraamassa, että kuinkas se meidän pikku kullannupun koulu nyt oikein meni. Paikkaa en oo mitenkään ihmeemmin katellu, mutta tuolla Tammela-Forssa välillä on ainakin yx. ihan hyvä motoristipaikka, ja sinne on mukavat mutkatiet myös tuolta Turun suunnalta, just nyt en muista paikan nimee, mutta selvitetään.
    Ai niin. Toihan olikin toi 31.päivä sunnuntai, se varmaan sopiskin. Katotaan mitä muut on mieltä. Micolle olis näemmä vasta seuraava viikonloppu sopiva. katotaan.
    Tyttären valmistujaiset 31.5 ei pääse,Sikiviki tarkoitatko kenties
    paikkaa nimeltä Keppanakellari,löytyy tuola mainitsemaltasi suunnilta keskellä ei mitään (siis metsässä )
    En tarkoita tuota, vaan kun samaa tietä ajetaan eteenpäin Räyskälän suuntaan, ja siin on sit jossain vaiheessa semmonen kapee silta, ja tuolta päin tullessa järven rannalla kahvio, mutta siitä vielä hieman eteenpäin. Aika lähellä kait Forssaa.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  25. #895
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tossa olis vielä pikkusen huonolaatunen kuvatus, mutta kertonee edes hieman, mitä tarkoitan. Toi reitti on muuten 29.4 PK ajeluista.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  26. #896
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mä sain vmatilta Googlefilet ja koordinaatit. Laitan tuleen kunhan saan viritellyksi.
    Laitoin just mailia. Toivottavasti saat auki.



    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  27. #897
    Moro
    Mulle sopis 6.6 Tuo 31.5 käy myös, koska tänä vuonna meillä ei ole suuria päättäjäisjuhlia.
  28. #898
    Vähän hakuammuntaa, mutta tarkoitatteko Lounais-Hämeen pirttiä?
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  29. #899
    Tästä mopo edullisesti kesän ajoihin.
    http://www.nettimoto.com/764835
  30.  
  31. #900
    Lainaa (mico @ Touko. 21 2009,19:28) kirjoitti
    Vähän hakuammuntaa, mutta tarkoitatteko Lounais-Hämeen pirttiä? *
    oih, mitkä sapuskat....!


    Tuonne voisi mennä!
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
Sivu: 30 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen