Oikein komio on tuo uus Rexi. Noi peilit kiinnostas, mahtaakohon jossaan toisessa Kawamallissa olla samanlaiset..
Ruiskukin olis kiva kyllä. Lähipajan ropari asens Hajaruman ruutan ja sytkän ZZR1200:nsa, pitääkin kysellä mitenkä iso rojekti ois Rexiin moinen asennella. Mmm.. ruutta-Rexi..
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Jarijiin kanssa samaa mieltä tuosta ajettavuudesta, monta japsia ajanut ja mielestäni tuo rexi kestää todellakin vertailun. Olishan tuo ruiskumalli mukava lisä suomentuontiin...vois vaikka harkita päivittää uudempaan.
Epulle neuvoksi, jos sulla on kuva jossain kuvablogissa tai orgin albumissa, kopiot kuvan osoitteen hiiren oikealla korvalla ja "image" painikkeella liität osoitteen tai "http:/" painikkeella kuvan osoitteen linkitys...
e: väärä korva, olettaen tietty oikeakätisyys
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
uudessa rexissä ilmoitetaan: 6 vaihdetta, vientimalleissa 110 hv, paino ajokunnossa 246 kg, piparilevyt, samankaltaiset sisuskalut kuin vanhassa rexissä ainakin sylinterimitoiltaan 1164cc, ruisku ja katti tietty.
komio on kuin helmipyy. kelepais mulle. eikös peilit ole melko samanlaiset kuin vanhassakin rexissä.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Eekäko ainakin mulla on semmoset halvat ja rumat peltilätkät. Koetin tonkii kuvvaa vaan en het löytäny.(kawabata @ Marras. 30 2008,18:32) kirjoitti
Nuo uuren Rexin peilit ois pali komiommmat *![]()
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Nuo "uudenmalliset" Japsi-Rexin peilit näyttäisivät olevan ne Z 750/1000:n peilit 05-06 vuosimalleista. Jos joku sellasia kaipaa, niin täällä olis tallin hyllyllä sellaiset lähes *käyttämättömät hintaan 30€ pari. Niistä ei kylläkään Rexissä näe yhtään enempää kuin alkuperäisistä...vaikka nykyaikaisemman näköiset ovatkin.
Aika hyvä tuo googlekäännös alkuperäisestä myyntiesitteestä. Tietokone on ihmeellinen... *
Joo...jos tulee vihreä Lawson Replica Kawalta ZZR1400 koneella, niin yksi tilaus napsahtaa täältä samantien.
Toi on just se mitä tässä kaivataan *(matula @ Joulu. 01 2008,16:12) kirjoitti
E: iskupituus oli suomennettuna aivohalvaus![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Sellanen olisi kyllä aikasta kyrväkäs värkki!Siis,1400 zrx.Mico,tuliko Kerkeristä kauppoja Kälähänin kanssa?
Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.
Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
No perkula, noitahan on pilvin pimein tyrkyllä. Kiitosta.(matula @ Joulu. 01 2008,16:12) kirjoitti
Mun Rexiin oli edellinen omistaja jo ne pienet jatkopalat asentanu, jotaan tuuman verran suoraan sivulle siirtää peilejä siis ne.
"Hyvät jatkot jollei oma riitä", niinkus Pulkkisessa aikanaan sattuvasti sanottiin![]()
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Helvatan hiano. Haluu tollasen. Kyllä siitä tehoja saa ihan tarpeeks, ku pikkusen tuunaa.....![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
no niin onki, pikkuzetan peilithän ne, tai siis 750/1000 zetan. jos se nyt on pikku-.
tuo zzr1200 tai zrx1200:n perustuva motti on helppohuoltoisempi kuin uudempi zx12r-zzr1400 motti. ainakin venttiiliensäädöt ovat paljon helpommat. saa siihen pienempäänkin tehoa vaikka ahtamalla sen mitä se kestää.
nätti on tuo uutuuskin. ja japanista suomeksi guuggelin käännöstä on saanut hirnua, niin kuin ennenkin.
tässä hieman maistelua käännöksestä:
;ZRX1200 DAEG ZRX1200 "ZRX1200 DAEG" perinteisen "ZRX1200R" kehityksen mallia. Ruiskutus ja muut osat tarkentaa. DOHC16 DABURUKUREDORUFUREMU venttiili ja vesijäähdytteinen 4-sylinterinen moottori perustuu yksikössä on litteä, mutkainen päässä kaupungin ja moottoritien ajaminen vakaata suorituskykyä ja samaan aikaan. Korkean viihtyvyyden ja hyvän;TSUKI-, lastaus-matkatavaroita ei väsy tyyli, ja mahtava kyky saavuttaa korkeamman tason.
FYUERUINJEKUSHON antamalla moottorin teho ja matala-medium nopeus erilaisia tunteita säilyttäen suorituskykyä merkittävästi lisätä merkittävästi tuotantoa. 70kW(95ps)/7.500rpm81kW(110PS)/8.000rpm Suurimmalla teholla, ZRX1200R on 70kW (95ps) / 7.500rpm siitä, 81kW (110PS) / 8.000rpm jopa parantaa. Premium lyijytön polttoaine-eritelmät on annettava.
Muuttaminen muotoon pakokaasu-portti ja ottaa käyttöön toinen kasvu määrä ilmaa. Lisäksi keskiasteen lennonjohdon venttiili
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Hieno on pyörä erityisesti vanteet ja etukate ois mieleiset. Toivottavasti tulee suomeenki! * * * * * * Miten on rexin omistajat nuo saaste hässäkät rexissä .voiko ne purkaa pois ? *
![]()
Voi, ite otin ne veke samointein kun sain mopon kotio.(JTP @ Joulu. 02 2008,23:03) kirjoitti
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Megaruuttaa tulossa talven pimeinä hetkinä omaan piakkoin.
Jenkeistä ehkä vielä solmu bolt-on.
Swiddu, mikä piuhahelevatti ja se ohjelmointi. Ei oo valkoisen miehen hommaa...
-Hessu-
PS. Mä HALUUN lennonjohdon venttiilin!
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Megaruuttailu on "mielenkiintoista" hommaa, ite viime talvena(hessu75 @ Joulu. 10 2008,14:46) kirjoitti
ruuttasin gpz 900 ärrän.
Malttia malttia, kyllä se lopulta palkitsee...
Elä ja anna muiden roudata.
Tämä sitten meni.(Kälähän @ Marras. 19 2008,20:19) kirjoitti
Hornet 600 -99
VTR 1000 -99
ZRX1200R -06
SpeedTriple -08
Busa -09
FXDCI -06
FXS -11
Onnex olkoon. Ze on ainoa oikea putki ELR/ZReXiin(Kälähän @ Joulu. 10 2008,15:43) kirjoitti
![]()
Wihree mopo ja musta putki![]()
ZRX1100...Ei ihan orggis tämäkään
Z1000R2...Ei ihan orggis...
Better slow than no show!
Pistähän hessu kuvia kehiin..(hessu75 @ Joulu. 10 2008,14:46) kirjoitti
zrx 1200 daeg 2009 mallista on jo näyttelykuvia ja keskustelua zrxoa-foorumilla. ihan siedettävännäköinen päivitys on se tämä uus rexikin.
http://zrxoa.org/forums/showthread.php?t=196477
solmu kiinnostasi kans tuollaiseen. se vain on semmosen katsastaminen ja uudehkon paperihommat kalliita kun ruotsi on lähin paikka jossa voi tehdä. saksassakin kyllä onnistunee. miten lie jossain baltianmaissa tai puolassa? päästötodistus maksaa siis tuhansia ja on laaja testiohjelma, näille jälkiasennetuille ahtimille, liian uusille prätkille ja niiden turboille.
olikos se 1991 jälkeiset vuosimallit, jotka vaativat tarkan pakokaasuanalyysin?
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
lyhyt videopätkä daegista: http://www.baz-factory.jp/deag/deag.html
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
http://i5.photobucket.com/albums/y161/rustler08/09zrx.jpg
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Heräs ajohalut! Perskules kevät tänne heti!(kawabata @ Joulu. 19 2008,21:15) kirjoitti
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Tuossa on hienot vanteet.. Eipä paljon muuta![]()
ketjunkiristäjä ja kate ja kenties se ruisku ovat ihan hienoja juttuja. lisäksi kartiorullalaakerit näkyy olevan emäputkessa etuhaarukassa, se on ns. ikuinen ratkaisu. taitaa olla kuitenkin suht laadukkaita ja kestäviä toteutuksia käytetty tuonkin tekniikassa.
onkohan suorasytytys, siis ettei ole enää puolia erikseen vai miten lie? luulisi melkein ruiskun myötä olevan jo suorasytytyksenkin, sehän edesauttaa saasteidenkin vähentelyä.
toisaalta sekoitus epäretroa kun on piparilevyt ja toisaalta retroa kun on esim. pyöreät komeat viisarimittarit ja normaali keula. jännä kampe.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Jummi jammi. Millohan tommosia ilmestyy tänne pohjolan perukoille. Ja sit vielä virhee väritys. Ni avot.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Ledilamppu persiissä on suorastaan tökerö ja samanlainen kuin monissa muissakin japseissa eli sen näkönen, kuin se olis ollu siihen pakko laittaa, kun on muotia. Etukatteen yläosa on ruma, alaosa lampun alta hieno. Matkustajan kaffa oli vanhassa paremman näköinen ja sulautui muotoihin paremmin. Kokonaan musta kone on jees. Kiillotettu jäähdyttäjän suoja pöljä. Miksköhän ovat vaihtaneet nelimäntäjarruihin?? Kuusmäntäset oli ainakin roheemman näköset... Mutta on tuo edelleen isojen nakupyörien parhaimmistoa ulkonäöltään, jollei paras. ELR:ää ooteltaessa...Juu en vaiha vaikka tuliskin...
edit. Tais muuten edeltävässäkin mallissa olla noi takakahvat sivuilla...voi mua noloa...näin se muisti vanhan pettää ja valokuvakin ex-Rexistä on tuossa 30cm päässä...taitaa myös Karhu tehdä tehtävänsä...
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Mielestäni toi harmaasävyinen vetävin väri ja kaikin puolin onnistunut paketti. Tehot kohdalleen jo tehtaalla niin varmaan menis täälläkin kaupan. Kun vielä pääsis ärjymään tuon kanssa tien päälle![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Löytyiskö joltakin eng tai fin manuaalia rexiin? Saksalainen jo on...
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Löytyy mm. tuolta zrxoa:n sivulta useampikin mahdollisuus.(mico @ Joulu. 25 2008,22:23) kirjoitti
Eli sieltä: message board/The ZRX tech forum/ sivun yläosasta.
Surfailemalla löytyy.
Itsellä tulostettu versio englanninkielisestä.
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Juu ei ole vielä löytynyt sieltäkään...(Kawamän @ Joulu. 26 2008,03:24) kirjoitti
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.