Pitää tännekin laittaa Micolle kiitokset, jotta jaksoit lähteä tänne asti. Mitäs pidit meiningistä ja mutkista??![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Komiaa kyytiä pk:t, olis ollut toi etunen paremmas kondikses ni ei olis ollut niin rauhaton etupää. Ja komia oli sikiviki toi sun rexi... musta on siisti väri ja kiva saada kasvoja noille niceille.
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Kuin myös. Ja niinkuin sanoit, nähdään syyskokouksessa.(mico @ Loka. 18 2008,20:52) kirjoitti
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Eilen vielä ajelemassa, tais olla viimeiset hyvät ajokelit tältä kesältä.
Kilometrejä tänä kesänä 9500, mites muilla?
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Eilen tuli käytyä syyskokouksessa n. 600 km, ajokausi yhteensä tässä vaiheessa 10500 km![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Kyllä se kaupaksi menee kun hinta on kohdallaan. Kerroinko muuten jo, että omastani tarjottiin 5000 vaihdossa ZZR1400:een? En langennut, vaikka lähellä oli.
Laitoin viime torstaina pyörän talliin ja ajattelin palauttaa kilvet AKE:lle puoleksitoista vuodeksi, kun tuskin tulee ajeltua ensi kesänä. Eipä tarvitsisi vakuutuksia maksaa. No harkitaan nyt vielä. Tai sitten tartun johonkin hyvään vaihtotarjoukseen. Jos osuu eteen esim. uudehko ZZR1200 laukuilla ja Bagsterin tankkilaukulla, kahvanlämmittimillä ja scottoilerilla valmiiksi varustettuna, laittakaa vihje...
14000 km tuli kauden saldoksi, taas ilman ongelmia. Vain yksi kaato kävelyvauhdista, tai ehkä juoksuvauhdista, kun tuli kikkailtua, oma vika.
Ei, juuri muistinkin, että oli yksi mystinen ongelma tuossa lokakuun alussa. Tankattuani Loimaan nesteellä pyörä ei käynnistynyt millään. Pyöritti, mutta ei sytyttänyt, vaikka yritin mitä, ilman ryyppyä ja kanssa, kaasulla ja ilman. Sammutin virrat ja yritin uudelleen, eikä mitään muutosta. Pyöritti iloisesti, mutta ei vaan käynnistynyt, ei sitten millään. Sammutin virrat taas ja odotin ehkä puoli minuuttia, tarkistin hanan, tappokytkimen, valot, kahvanlämppärit, kaikki, mutta kaikki oli ok. Käänsin taas avaimesta ja starttasin - ja kas, kone käynnistyi heti. En uskonut kerrasta, joten sammutin virrat. Yritin uudelleen, eikä kone nyt käynnistynyt millään, ei edes luvannut. Katkaisin virrat, panin ne päälle taas ja starttasin, ja taas käynnistyi heti. Enpä ihmetellyt asiaa enempää sen jälkeen, vaan ajoin kotiin.
KOSKAAN aikaisemmin minulle ei ole tapahtunut mitään vastaavaa tällä pyörällä tai muullakaan. Eikä muuten ole tapahtunut sen jälkeenkään. Oliskohan joillan ollut semmoinen etälamautin käytössä, joka sotkee sähkölaitteet...? *
Jari: ehdottomasti mukaan saatavia klassikkomalleja kustakin merkistä ovat Yömaha VmaX ja R1, Honta Tuutti ja VFR, Sukisu Katana ja Intruder1400, Kwaka Z900 ja ZZR1100. Näin aluksi.
ZZR 1200
Heh, niin, minä tarkoitin kyllä, että 5000 olisi melko HYVÄ hinta omasta pyörästäni vaihdossa.
Kyllä se sinun pyörästä olisi kehnommanpuoleinen korvaus, ehkä tyydyttävä, ei kohtalainen eikä varsinkaan hyvä.
Mutta korvaus kuitenkin.
Eiköhän noita mittareita ruuvata varsin yleisesti. Ei ehkä Suomessa(?), mutta Saksassa ainakin. Saksa on paska maa.
Juu, ulkomaille olisi lähtö elokuussa, ja on koiranpentukin tulossa kolmen viikon päästä. Eiköhän se kawa siellä odota.
ZZR 1200
No REXerit. Mitä kuuluu. Mulla ei oo pyörä vielä talviteloilla, mut huomenna olis suunnitelmissa viedä. Ehtis ennen .ORG:n pikkujouluristeilyä. Kuis muilla? Niin, no. MICOhan ajelee varmaan läpi talven.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
voisi olla virtalukonpohja kulunut tai sitten tappokatkaisijan yhteydet temppuilevat. onko akunkenkä kunnolla kiinni? kuhan arvailin ripleyn rexin oireiden perusteella mahollisia vikakohteita.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Hyviä arvauksia. Tappokytkin se ei voi olla, koska tapon ollessa päällä ei edes pyöritä.(kawabata @ Marras. 14 2008,09:34) kirjoitti
Akkukenkä se voisi olla, mutta se on kunnossa ja akkukin on uusi.
Jäljelle jää virtalukko, joka on kyllä melko sökö, mutta kun kone pyöritti iloisesti!
Voiko virtalukossa olla eri kontakti sytytykselle? Tuskin, mutta pitää tarkastaa sähkökaaviosta kun ehtii.
ZZR 1200
Mun Bobissa oli alkukesällä virtalukko rikki. Oireili vähän samaan tapaan kuin toi sun mattaRexi. Eli virrat tulivat päälle, mutta bensapumppu ei käynnistynyt, eli virtaa tuli muualle, mutta ei starttaamiseen. Avaimen kääntely virtalukossa edes takaisin sai Bobin lopulta käynnistymään. Okei, ZRX:ssä ei ole bensapumppua, mutta vika voi silti olla sama sulla. Lukko meni Bobissa sitten takuuna uusiksi ja sen jälkeen oireilua ei ole ollut.(Ripley @ Marras. 14 2008,10:15) kirjoitti
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Vielä on kelejä, heti vaan pyörän päälle kun aurinko näyttäytyy(sikiviki @ Marras. 13 2008,23:27) kirjoitti
![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
On sattunut erittäin tuttu työkalu Volvo V70 silmiin pääkaupunkiseudulla urheilullisia autoja myyvässä liikkeessä. Viimeksi sitä ajaessani oli mittarissa jo 370tkm, mutta kuin ihmeen kaupalla matkamittarissa oli kuukauden päästä enää 165tkm.(jarijii @ Loka. 27 2008,18:00) kirjoitti
Meni vaihdossa merkkiliikkeeseen ja oli sieltä kulkeutunut Kehä III:lle "huollon" kautta.
Aika reipas ruuvaus ja kyseisessä merkissä hintaan melkoisesti vaikuttava tekijä.
Miksipä pyörät eivät huoltuisi samoin...Saksassakin?
Tuo on tuttu ongelma myös pyörissä jo vuosien takaa, tarkkasilmäinen huomaa kyllä eron ja saahan noita tietoja akesta ainakin kotimaisista kapistuksista. Kun ostatte vaatikaa kilometritakuu sopimukseen/kuittiin kirjattavaksi jos epäillyttää niin ei tule yllätyksiä...(matula @ Marras. 14 2008,16:49) kirjoitti
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Vaikka ite olenkin enemmän nykypäivän designin ystävä, niin pakko myöntää että on kyllä tyylikäs peli tuo retro-kawakki!![]()
Ja paranee vanhetessaan niin kuin omistajat(holger @ Marras. 14 2008,18:45) kirjoitti
![]()
![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Sattumoisin vapautuu edelleenmyytäväksi Kerker Meg Supertrapp. Josko kelpais jollekkin korvausta vastaan?
Hornet 600 -99
VTR 1000 -99
ZRX1200R -06
SpeedTriple -08
Busa -09
FXDCI -06
FXS -11
Vastattu mailiin.(mico @ Marras. 19 2008,20:49) kirjoitti
Hornet 600 -99
VTR 1000 -99
ZRX1200R -06
SpeedTriple -08
Busa -09
FXDCI -06
FXS -11
Nooh, kilometrejä tänä kesänä kertyny vajaa 1000.....
Työt ikävästi haitannu harrastuksia, mutta toisaalta eipä ole renkaat kulunu, vakuutuksissa tullu hirmu säästöä, ja voinpahan tulevina vuosina olla ylpeä AIDOSTI vähän ajetun rexin omistaja...![]()
![]()
***ZRX 1200***
***HD XL Sportster 1200 Roadster***
(eppu @ Marras. 19 2008,22:36) kirjoitti
![]()
Jahas. No sulla ei pal kilsoja tullu. Mulla tuli tollaset 12 000km. Maanantaina 17.11-08 on leimattu pyörä talliin. Onneks talli on lähellä, jos sattuu ajokelejä, niin on helppo hakee. Vakuutuksetkin ovatten aina voimassa.
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Pitänee siis tulevalla kaudella viritellä noita meetingejä tiheämpää jotta alkaa porukalle mittariin kertyä muutakin kuin säästöjä...
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
4.5 th km tuli viime kesänä . Kiitokset jarijii vinkistä katetta ei ollut enään. kate ja valo on löytynyt muualta. tarvis vielä kiinitys raudan katteelle ja valolle (vaikka vähän kärsinytkin käy) .tarvisko kukaan varashälytintä rexiin ois valmis sarja rexiin tehty hyvin näppärä asentaa. *
![]()
ZRX BikkUBaiku vapautetaan!
http://translate.google.fi/transla....&u=http
Hiano. Melkein ku miun mopo.(mico @ Marras. 29 2008,09:51) kirjoitti
En vaan osaa linkittää kuvaa.![]()
***ZRX 1200***
***HD XL Sportster 1200 Roadster***
Hieno väritys, piparkakut, uudet vilkut, vanteet ja takahaarukan profiili...toi tehonpudotus kummastuttaa...
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Kyllä se 12 heppaa tulee helposti päästöjen pienenemisestä, kuten kahdesta katista, nokista, ym. , ruiskujen säädöistä/rajoituksista ja lisäksi maakohtaisista säädöistä.
Silti siellä on varmaan vääntöä lisää kaasarikoneeseen verrattuna.
On varmaan aika mukava ajettava ruiskuna. Jokohan vuodenpäästä on vientimallina?
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Tuon ymmärrän kyllä, lähinnä tarkoitin sitä kun muut valmistajat poikkeuksetta nostavat tehoja. *
edit. taitaa rexi olla kuiteskin jo hiipuva malli johon ei satsata
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Aika paljon pieniä muutoksia näyttää olevan.Yhtäkkiä katsottuna:etukae,valot,takakahvat,peilit,syylärin suojat ja noi micon ennemmin mainitsemat.Toivottavasti tulisi tänne pohjolaankin myyntiin.
Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.
Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600