Sivu: 21 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1119202122233171 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 2679:sta
  1. #601
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 21 2008,00:38) kirjoitti
    Sit talvella vois koittaa laittaa koko jarrusydeemin uusiks. Kaikki levyt, palat ja teräspunos letkut. Tohon toki uppoo muutama saturainen, mut se os sit tulevaisuudessa vasta.
    Vai levyt uusiksi? 40tkm ajetussa pyörässä? Mutta miksi ihmeessä, eiväthän ne
    ole kuluneet juuri nimeksikään (ellet ole ajanut ILMAN jarrupaloja...)
    Oman pyöräni 110tkm ajetut levyt ovat silmällä ja sormilla mitaten aivan ok, eli reilusti
    valmistajan antamissa vähimmäismitoissa.
    Alkuperäiset palat ovat kestäneet edessä n. 40-50tkm ja takana n. 70-80tkm,
    eli 3. ja 2. kierros menossa.
    ZZR 1200
  2. #602
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 21 2008,01:16) kirjoitti
    enemmän sintratut ovat yleensä kalliimmatkin, kovemmat palat syövät levyä enemmän, pehmeämmät palat kuluvat itse nopeammin. *kisapalat eli enemmän sintratut vaativat lämpöä toimiakseen kunnolla ja sateella kylmänä voi olla suurehko viive jarrupidon saavuttamisessa. siis arkiajoon ainakin mieluummin mahdollisimman vakiot orggispalat itselle valitsen. 12r kawaan parhaat ovat olleet zx9r vm. 1998 ja etiäpäin palat, ovat hieman pehmeämmät tusinan omia vakiopaloja, pito on himpun parempi, kuluvat silti todella hitaasti ja pitävät sateellakin.
    Itse siirryin myös -98 zx9:n paloihin silloin kun tuollainen ZRX minulla oli, ja silla ratoja hissukseen ajelin... SBS, AP-racing ja Ferodon sintterit tuli kokeiltua mutta nuo ysin palat olivat noista parhaat varsinkin sekoajossa jossa kisapalat alkoivat kitistä ja vinkua aivan älyttömästi.
    "mä kusen nurin kaikki haisevat kakstahdit ja viritetyt tvinit"
  3. #603
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ripley @ Heinä. 21 2008,20:50) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 21 2008,00:38) kirjoitti
    Sit talvella vois koittaa laittaa koko jarrusydeemin uusiks. Kaikki levyt, palat ja teräspunos letkut. Tohon toki uppoo muutama saturainen, mut se os sit tulevaisuudessa vasta.
    Vai levyt uusiksi? 40tkm ajetussa pyörässä? Mutta miksi ihmeessä, eiväthän ne
    ole kuluneet juuri nimeksikään (ellet ole ajanut ILMAN jarrupaloja...)
    Oman pyöräni 110tkm ajetut levyt ovat silmällä ja sormilla mitaten aivan ok, eli reilusti
    valmistajan antamissa vähimmäismitoissa.
    Alkuperäiset palat ovat kestäneet edessä n. 40-50tkm ja takana n. 70-80tkm,
    eli 3. ja 2. kierros menossa.
    Noo. Ihan vaan huvikseen. Ei no levyt tosiaan oo paljookaan kuluneet, varsinkin etulevyt ku ovatten kertaalleen jo takuuseen vaihdettu kierouden takia (nytkin nypyttää, tosin ei niin paljoo ku aikasemmin. Kävin kaikki niitit läpi "jarruputsausaineella" ja pyörittelin niitä Jarin mainioiden kikkojen avulla jotka löysin joltain muulta palstalta). Takasta en välttämättä vaihda, mut noi etummaiset ehkä vois vaihtaa, samoin punosletkut laittaa. Ainakin tuolla ZRXOA:n sivuilla on paljonkin kehuttu jarrujen parantuneen noilla muutoksilla. Tiä sitten.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  4. #604
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Zeta @ Heinä. 21 2008,21:07) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 21 2008,01:16) kirjoitti
    enemmän sintratut ovat yleensä kalliimmatkin, kovemmat palat syövät levyä enemmän, pehmeämmät palat kuluvat itse nopeammin. *kisapalat eli enemmän sintratut vaativat lämpöä toimiakseen kunnolla ja sateella kylmänä voi olla suurehko viive jarrupidon saavuttamisessa. siis arkiajoon ainakin mieluummin mahdollisimman vakiot orggispalat itselle valitsen. 12r kawaan parhaat ovat olleet zx9r vm. 1998 ja etiäpäin palat, ovat hieman pehmeämmät tusinan omia vakiopaloja, pito on himpun parempi, kuluvat silti todella hitaasti ja pitävät sateellakin.
    Itse siirryin myös -98 zx9:n paloihin silloin kun tuollainen ZRX minulla oli, ja silla ratoja hissukseen ajelin... SBS, AP-racing ja Ferodon sintterit tuli kokeiltua mutta nuo ysin palat olivat noista parhaat varsinkin sekoajossa jossa kisapalat alkoivat kitistä ja vinkua aivan älyttömästi.
    Siis elikkä -98 zx-9:n etujarrupalat sopii REXIin heittämällä. Pitää harkita.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  5. #605
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Joo. Oon ruvennu tota tekeen, sillonkun yksin ajan. Muija kun on kyydissä, niin aina narisee, jos tolleen puristelee siis jarruja. Jarrupalat pitänee kuitenkin vaihtaa, kun huollossa huomauttivat niiden olevan ihan kohta (pari tonnii) vaihtokunnossa. Nii ja ne tapit??
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  6. #606
    Lainaa (jarijii @ Heinä. 22 2008,13:00) kirjoitti
    Itse tappelin 2-kautta täristävien etujarrujen kanssa,en enää
    tein moneen kertaan nuo herkistelyt/puhdidtukset/niittienpyöritykset,kunnes jostain luin
    tuon,jarruja täytyy KÄYTTÄÄ.
    Näin juuri. Itselläni jarrut täristävät jonkun verran, tällainen sunnuntaimotoristi ja korttelinkiertäjä kun olen.

    Mutta jospa kokeilisi Kawabatan reseptiä kierojen jarrulevyjen oikaisuun:
    1. Lähde ajelulle kun on pimeää ja kuivaa.
    2. Valitse kohtalaisen suora ja vähäliikenteinen kestopäällystetty tie.
    3. Kiihdytä kunnon vauhtiin ja pidä kierrokset melko korkealla.
    4. Purista etujarrua mutta älä kytkintä, äläkä löysää kaasua.
    5. Jatka jarrun puristamista, kunnes näet etujarrulevyjen loistavan porkkananpunaisina.
    Tarvittaessa voit sammuttaa ajovalot ja ajaa levyjen loisteessa!
    6. Anna jäähtyä ja kokeile jarruja uudelleen. Ei pitäisi täristää enää.
    Samalla keinolla saat myös varsin kätevästi selville, onko jarruneste vaihtamisen tarpeessa...
    ZZR 1200
  7. #607
    Vaikken Kawabata olekkaan, vastaan silti.
    Mm. Stormin luettelosta saat hyvin selville, mihin mallein käy samanmuotoiset palat.
    Mutta palan koostumus onkin sitten ihan toinen juttu.
    Eri palojen määrästä saa käsityksen, kun kattoo Sumekon sivuilta.
    Eri palat on aikas monessa mallissa.= Eri varaosanumerot.
    Mm. 1100:sen palat siellä maksaa 37,41/pr ja vastaavasti 1200;sen 56/pr.
    Aika kova hintaero kun muoto on kuitenkin sama.
    Palojen koostumukseen kait vaikuttaa mm. pyörän tehot, paino, jarrulevyjen muoto/materiaali ym.ym....
    Minä ostan ainakin omaani alkuperäiset, toimivat hyvin joka säällä.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
  8. #608
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ripley @ Heinä. 22 2008,15:57) kirjoitti
    Lainaa (jarijii @ Heinä. 22 2008,13:00) kirjoitti
    Itse tappelin 2-kautta täristävien etujarrujen kanssa,en enää
    tein moneen kertaan nuo herkistelyt/puhdidtukset/niittienpyöritykset,kunnes jostain luin
    tuon,jarruja täytyy KÄYTTÄÄ.
    Näin juuri. Itselläni jarrut täristävät jonkun verran, tällainen sunnuntaimotoristi ja korttelinkiertäjä kun olen.

    Mutta jospa kokeilisi Kawabatan reseptiä kierojen jarrulevyjen oikaisuun:
    1. Lähde ajelulle kun on pimeää ja kuivaa.
    2. Valitse kohtalaisen suora ja vähäliikenteinen kestopäällystetty tie.
    3. Kiihdytä kunnon vauhtiin ja pidä kierrokset melko korkealla.
    4. Purista etujarrua mutta älä kytkintä, äläkä löysää kaasua.
    5. Jatka jarrun puristamista, kunnes näet etujarrulevyjen loistavan porkkananpunaisina.
    Tarvittaessa voit sammuttaa ajovalot ja ajaa levyjen loisteessa!
    6. Anna jäähtyä ja kokeile jarruja uudelleen. Ei pitäisi täristää enää.
    Samalla keinolla saat myös varsin kätevästi selville, onko jarruneste vaihtamisen tarpeessa...
    Juu. Tuo on ollut mielessä. Koitetaan nyt ensin noita muita konsteja, mut ei toikaan poissuljettu vaihtoehto oo, mut taitaa olla se viimeinen ja ilman valoja en pysty ajaan, ne kun on päällä väkisin.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  9. #609
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos Jari "tappijatkoista". Pitää näemmä pikkusen hioa yläpäästä, kun ei mahdu, tai siis menee, mutta lekaa pitää näyttää. No ei se mitää, muutenkin meinasin ne hioo ja laittaa "kromia" päälle. Oli muute hiano tiä, se jonka neuvoit. Pikkusen se uus päällyste tosiaan oli pehmee, ja pirusti hiekkaa joissakin mutkissa. Noo mää ajelin hijaisesti, ja mun pinnani kesti (ei ollu kavereita kitisemässä). Tommonen abauttiarallaa 350km siinä tais tulla, menomatka suoraan ja kotiin kieroon. Keskikulutus melkojämpti 5l/100km.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  10. #610
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jarijii @ Heinä. 24 2008,00:08) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 23 2008,22:41) kirjoitti
    Kiitos Jari "tappijatkoista". Pitää näemmä pikkusen hioa yläpäästä, kun ei mahdu, tai siis menee, mutta lekaa pitää näyttää. No ei se mitää, muutenkin meinasin ne hioo ja laittaa "kromia" päälle. Oli muute hiano tiä, se jonka neuvoit. Pikkusen se uus päällyste tosiaan oli pehmee, ja pirusti hiekkaa joissakin mutkissa. Noo mää ajelin hijaisesti, ja mun pinnani kesti (ei ollu kavereita kitisemässä). Tommonen abauttiarallaa 350km siinä tais tulla, menomatka suoraan ja kotiin kieroon. Keskikulutus melkojämpti 5l/100km.
    Sulla on vielä niin tuore pyörä ja siten piukat paikat,mulla taas
    jo ehtoopuolella oleva mopo *

    Eipä silti jouduin jo ennen värjäystä ottamaan rälläkällä tavaraa pois kun ei mahtunut.

    Tulin juuri tupakanhaku reissulta 110km,ja kävin tankilla,tuollaset
    7,5l satasella,tosin on ollut tuolla tankillisella oikean käden kramppausta aika pahasti,ei ole vanhaksi tulemista kun tuollaisia
    suonenvetoja jo liian usein.

    PS. Olkaatten hyvä vaan jatkoista,meni parempaan käyttöön
    kun itsellä.
    Niin. Mutku sulla on se 47 siellä takana. Vai mikä se nyt oli? Itte aattelin laittaa, sit kun vaihtaa tarttee, niin pienemmän (takarattaan) 42-> 40, tai jotain sellasta. Pitenee välitykset, ja kulutus putoo. Luulisin ton Akran putken, suutinsatsin ym. jäkeenn tosta hualimati kiihtyvän ihan kotitarpeiks.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  11. #611
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    No niin. Jarrupalaista vielä lisää. Olisin toki mielelläni laittanu noi alkuperäset, mutku Sumekolla EI OLLU. Poikkesin sit paikalliseen Stormiin, ja hain EBC:n palat. Koko keula 46€. Alkuperäset maksaa 56€ per puoli eli 112€ kokonaisuudessaan. Ajellaan nyt noilla sit tää kausi loppuun (kunhan saan vaihdetuks)
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  12. #612
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Noniin. Nyt meni REXI suutinsatsin asennukseen ja säätöön. Mielenkiinnolla odotan, mitä tuleman pitää. Jarille emännältä iso kiitos. Jatkot on kuulemma loistavat.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  13. #613
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Pyörä haettu dynosta. Mielenkiintoisia tuloksia. Vakiona kävi rikkaalla. Akran putkella muuten vakiona 125,4 Hp@9479rpm / 113Mn@6928rpm. Factoryn 2.5 kitin jälkeen 133,9Hp@8972rpm / 116Nm@6959rpm.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  14. #614
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Sama määrä vaihteita, kun 11-satkussa. Ei noita viittä enempää tartte.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  15. #615
    Sopivin öljy mielestänne??



  16. #616
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mikasaki @ Elo. 03 2008,22:27) kirjoitti
    Paras öljy mielestänne??
    Tuosta on ollut paljonkin juttua. 38tonnii oli Motulit ja sit Vaihdoin Shelliin, ja jotenkin tuntuu et olis ainakin Motulia paremmat.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  17. #617
    Lainaa (Ripley @ Heinä. 20 2008,23:15) kirjoitti
    Lainaa (blastmaster @ Heinä. 19 2008,17:25) kirjoitti
    Ameerika. The land of the lame, booring and shitless?

    http://zrxoa.org/forums....2371914
    No onpa todella typerää kommenttia. Tuonne foorumille en liity!
    Vai että moottori vaurioituu jos konetta käyttää pyörän ollessa kallellaan.
    Ja huonoksi vanhemmaksi haukutaan heti kättelyssä.
    Siellähän oli selväsi laudanpätkä sivuseisontatuen alla!

    Hyvin likka vetää! *
    Mites suomalaiset foorumit, entä kokoontumiset??
  18. #618
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ja sitten dynokäyrää.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  19. #619
    Mitä kustansi vedot ja säädöt Espoon Dynostarissa?

    Pitäis oma viedä kanssa kohta, kun pitää nuo ZRXOAn kautta hommatut Keihinin FCRrät säätää kohilleen.

    Toivon samoja tuloksia kuin Sikivikillä

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  20. #620
    Oman pyörän tehot: 144,9 koneelta.
    ZZR 1100:en nokat, Akran putki ja factory suutinsatsi.
  21. #621
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hessu75 @ Elo. 04 2008,07:54) kirjoitti
    Mitä kustansi vedot ja säädöt Espoon Dynostarissa?

    Pitäis oma viedä kanssa kohta, kun pitää nuo ZRXOAn kautta hommatut Keihinin FCRrät säätää kohilleen.

    Toivon samoja tuloksia kuin Sikivikillä *

    -Hessu-
    Multa otti 250€ johon sisälty kaikki. Mielestäni ei paha hinta.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  22. #622
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Haa. Syttypyörät vihdoinkin Ted:llä toimituksessa. Tilasin just yhden. Hinta 45$. Smaan pakettiin tulee yx toinenkin kilke joka semin makso 45$ sit postikulut. Paypalin konversion mukaan hintaa postikuluineen 71€. Nyt vaan innolla odottelen postin nopeutta/hitautta. Factoryn suutinsatsi tuli alle viikossa tullipostiin.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  23. #623
    Hitto kun muistanut mainita, että laittaa yksityisenä sulle sen paketin tuo Ted.
    Näin mä tilaan Tedilta aina.

    Olisit säästynyt tuosta Tullista kokonaan.

    Nyt sulle tulee jotain 15€ tms tullia tuohon 71 euroon.

    Vastaisuuden varalle, sano aina, että lähettää yksityisenä. Lähes kaikki mun paketit tulleet ok.

    Tooottakaaiii kaikki mun paketit on olleet alle sen tullirajan, juu juu.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  24. #624
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hessu75 @ Elo. 06 2008,07:36) kirjoitti
    Hitto kun muistanut mainita, että laittaa yksityisenä sulle sen paketin tuo Ted.
    Näin mä tilaan Tedilta aina.

    Olisit säästynyt tuosta Tullista kokonaan.

    Nyt sulle tulee jotain 15€ tms tullia tuohon 71 euroon.

    Vastaisuuden varalle, sano aina, että lähettää yksityisenä. Lähes kaikki mun paketit tulleet ok.

    Tooottakaaiii kaikki mun paketit on olleet alle sen tullirajan, juu juu.

    -Hessu-
    No pahus. No ei tohon taida tullia tulla, mut alvi taitaa lävähtää. Siitä mun Factoryn satsistakaan ei menny tullia, vaikka oli arvoltaan enemmän. Mut pitää muistaa ens kerralla pyytää privaattina, jos jotain tilaa. Kiitti vinkistä.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  25. #625
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Noniin arvon veljet ja sisko. Olisko aika suunnitella loppukesän/alkusyksyn ZRX tapaamista?? Milloin kullekin mahdollisesti sopisi?? Laitan oheen parit ehdotukset:
    la 6.9-08
    la 20.9-08
    la 27.9-08
    Noi lauantait sopii näillä näkymin minulle. Toki noiden jälkeiset sunnuntaitkin passaa, vaan toi lauantai olis muuten vaan parempi päivä.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  26. #626
    Minne päin ois tarkoitus ajella?

    Nyt jos pääsisi mukaan letkaan.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  27. #627
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hessu75 @ Elo. 19 2008,06:51) kirjoitti
    Minne päin ois tarkoitus ajella?

    Nyt jos pääsisi mukaan letkaan.

    -Hessu-
    Ehdotuksia otetaan vastaan. Toisaalta keväällä jäi se mp-museo, oliko se nyt Parolassa, käymättä, eli mahd. tonne vois yrittää. Tai sit ihan minne vaan.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  28. #628
    Miten olisi 7.9.?
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  29. #629
    Hmm... *plärää kalenteria*
    ...tuossa on kaverin häät, tuossa olen Italiassa.
    Jee, 27.9. sopisi. Uskomatonta mutta totta.
    ZZR 1200
  30.  
  31. #630
    parolan mp-museo ja panssarimuseo kuulostaisi hienolta. kerran yritin panssarimuseoon, vaikka ohi olen ajanut sen sata kertaa, niin tietysti siellä oli just silloin joku yksityistilaisuus. aattelin, että pitäkää tankkinne. hehiö.

    tosin en tiedä työvuorojani vielä ihan tarkalleen tuolloin. jos käy niin käy ja käyhän se kawa kuitenkin, vaikkei olekaan rexi.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
Sivu: 21 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1119202122233171 ... ViimeinenViimeinen