Todella noloa, mutta en taida päästä itse ehdottamanani ajankohtana.
Ristiäiset päivällä ja kolmekymppiset illalla, molemmat pk-seudulla.
Älkää muut silti peruko, onhan noita tulijoita jo.
Pitää muistaa, että ensimmäisessä .orgin virallisessa ZRX-tapaamisessa oli huimat 2 rexeriä paikalla.
ZZR 1200
Harmin paikka. No, sattuhan noita. Kerro missä on kolmekymppiset, niin tullaan kuokkiin.(Ripley @ Kesä. 27 2008,00:15) kirjoitti
![]()
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Ei tartte syyläriä irroittaa,mut akran putkella tarviit jo suutin satsin *(sikiviki @ Kesä. 26 2008,23:38) kirjoitti
![]()
Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi![]()
Eli suutinsatsi sit hankintaan. Mites toi syttypyörä? Jotkut on sitäki suositelleet. Onks kokemuksia eri satseista? Factory (tais olla tommonen tuolla oolraitissa)?(lappis @ Kesä. 27 2008,22:43) kirjoitti
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Kohtuu hyvä nopeus.(tamperelainen @ Kesä. 28 2008,20:29) kirjoitti
![]()
Onks sulla ihan vakio?
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Älä turhaan maksa siitä Factoryn sytystä niin paljoa. Tilaat Ted´lta ZRXOAn kautta, saat edullisemmin.(sikiviki @ Kesä. 26 2008,23:48) kirjoitti
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Joo. Mä kattelin noita eilen, mut aikataulu pukkaa päälle. Ei malttais odottaa. Haen putken tänään, ja asennus olis tarkotus tehdä ASAP. Tosin ens lauantain ajoihin en sitä varmaan ehdi laittaa/laitattaa.(hessu75 @ Heinä. 01 2008,06:55) kirjoitti
Tsekkasin just ja ilmoitus oli "This item is Out of Stock!"
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Noh niin. Nyt putki tuossa odottaa asennusta. Huomasin vaan, että pöntössä lukee (pakkauksessa) RACING, ja myyjähemmokin väitti tilatessa, et siinä on noiskilleri, mut ihan suora putki tuo näyttää olevan, eikä minkäännäköisiä e-hyväksyntäkilpiä (sano myyjä sen olevan ns. e-hyväksytty). Mahtaako olla katulaillinenkaan. No, omaiset pysäyttelee sitten jos huono tuuri käy.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
No tuolta Lopilta on tonne Riihimäen ABC:lle suora reitti. Tosin Google Earth ei tota paikka löydä. http://karttapalvelu.s-kanava.fi/jSkanav....ics=abc Tossa pikkusen pitkä linkki paikkaan. *Mutta ku 54 tieltä tuut, niin on pikkusen etelään päin käsitääkseni. Eli klo 11:00 olis tarkotus.(jarijii @ Heinä. 03 2008,00:08) kirjoitti
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Mä yritän kans tuonne Riihimäen ABC:lle(vaimikähänseoli) tulla öbaut klo 11
Valitettavasti ExRexer ei pääse huomenna kesteihin mukaan. Tämänpäiväinen ajelu Turun porukan kanssa oli odotettua pidemempi. Juuri palasin lenkiltä kotiin ja patterit aivan punasella. En yksinkertaisesti jaksa lähteä aamutuimaan taas liikenteeseen. Taidan ottaa nyt pari
Olen pahoillani viime hetken peruutuksesta. Toivotaan, että oikeat Rexerit kuitenkin ovat sankoin joukoin liikkeellä. Suosiollista säätä on teille ainakin luvassa.
![]()
![]()
Noh niin. Miitngit pidetty. Hianoja vehkeitä siellä Vehonniemellä. Sääli, kun kellään ei sattunu olemaan kameraa mukana, no ens kerralla sitte. Kiitti kaikille osanottajille. Itsellä oli ainakin oikein mukava päivä.
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Noh niin. Nyt on Akra kiinni. Ai ku laulaa nätisti. Pelkäsin alkuun, et olis liian kovat röhinät, mutta mitä vielä. Ihan mukavan sivistyneet matalat murinat, ja kun antaa hanaa, niin kyllä pikkusen ärähtää. Säätöjä ei oo vielä ehditty tekeen. (Odottelen jenkeistä FactoryPro:n suutinsatsia, imupuolen modauskitillä) ja sit pitää saada se Tedin syttypyörä, joita pitäis kohta olla saatavilla. Pikkusen paukkuu, mut ei pahasti. En oo tosiaankaan antanut paljoon hanaa, ei uskalla, jos vaikka käy ihan liian laihalla, niin voipi tapahtua vaikka mitä. Pitää ajella ihan rauhallisesti, kunnes saa noi lisäkamat.![]()
![]()
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Hyvä hyvä.
Mä sain tosiaan edullisesti nimim ZRX99ltä Ivansin reed läppien alumiinilätkät, jolla saa sen pakokaasukierrätyksen pois käytöstä.
Olikohan se nyt ykkös- ja kakkospytyn kaasarin alipaineletkut tukkia nipoilla ja se iso letku, joka menee ilmaboksille, tukkia kanssa semmoisella kumiläpyskällä.
Loppuu paukkuminen omastakin, kun 2.5" sisähuilullisella Kerker Megillä päästää
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Mulla on se normi setti,full akra,dynojet,k&n(sikiviki @ Kesä. 30 2008,22:11) kirjoitti
OK. Melkein sama, kun mulle tulee. Full Akra, Factory Pro 2.5 kit ja sit pitäs vielä saada toi TED:n syttypyörä. Pitää dynottaa, kun saan noi kaikki kiinni, nyt on vasta toi Akra. On ilman DB killeriä aikas mehukkaat äänet, ei vaan oo laillinen (kai).(tamperelainen @ Heinä. 13 2008,17:32) kirjoitti
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Tulikin tosta mieleen että pitäsköhän toi TEDin syttypyörä hommata? Onks siitä ihan oikeesti huomattavaa hyötyä?
Nykysetti on full Muzzy, Ivan's jet kit, airboxmodis ja Ivan'sin block off platet eli KLEENi poistettu muitten Kalivornian saastehärpäkkäitten mukana.
Hyllyssä oottaa ketju-rataspaketti 2 hammasta isommalla takarattaalla asennusta, jänskä koklaa mitä se vaikuttaa.
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Riittikö bongorumpalilla kuitenkin ostosreissulta kotiin viemi seksi sen verran munia, että vaimo sai illalla leivottua?
Tällasia nää on nää entisetkin rexikuskit.
Hui, sehän on asennettava syndi nivukseen ja tyyny tankkiin ennen koeajoa(jarijii @ Heinä. 16 2008,20:10) kirjoitti
![]()
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Ameerika. The land of the lame, booring and shitless?
http://zrxoa.org/forums....2371914
No onpa todella typerää kommenttia. Tuonne foorumille en liity!(blastmaster @ Heinä. 19 2008,17:25) kirjoitti
Vai että moottori vaurioituu jos konetta käyttää pyörän ollessa kallellaan.
Ja huonoksi vanhemmaksi haukutaan heti kättelyssä.
Siellähän oli selväsi laudanpätkä sivuseisontatuen alla!
Hyvin likka vetää!![]()
ZZR 1200
Moikka kaikille. Kysymys jarrupaloista, vaikka on täällä saattanut tuosta asiaa aikaisemmin ollakin, mut en jaksanu kahlaa kaikkia läpi. Eli mimmosia paloja suositellaan? Käykö noihin orggis levyihin sintratut palat, vai onks ihan tavalliset OK. Noilla tuntuu olevan ainakin huima hintaero.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
ihan heteropohjalta käytän aivan vakioita orggispaloja kawoissa erilaisten kokeiluiden jälkeen, tarkoitan nyt jarrupalakokeiluja, en sen seksuaalisempia, hehiö, pökkiö.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Jahas. No mu on noi alkuperäset pyöriny tossa jo melkeen 39tmk. Minkämoista hintaa noilla saattas olla?? (Näin nuukana miehenä). Mites Jari, ootko tappeja löytäny?? Jaa, tuolla Sumekon sivuilla näytti noita hintoja olevankin. Etupalat 55 ja takapalat 56 euroo. Aika suolanen hinta. Taidan hommaa noi halvat Stormin palat. Kyl ne tän ajokauden kestää. Sit talvella vois koittaa laittaa koko jarrusydeemin uusiks. Kaikki levyt, palat ja teräspunos letkut. Tohon toki uppoo muutama saturainen, mut se os sit tulevaisuudessa vasta.
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Tähän vielä piti lisäämän, et multa löytyy nyt ZRX:n huoltomanuaali PDF muodossa. 16 osassa. Kaivoin tuolta jenkkien sivuilta. Ihan vaan josko joku tarttis, eikä oo huomannu ladata ittelleen. Voin lähettää maililla. Tiedostokoot ovatten väliltä 1mb-10mb.
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Eli orkkikset pitänee hakee. Ei tartte maalaa, mul on jotain kromimaalii itelläkin, paa privaa vaan mitä pyydät tollasenaan.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
enemmän sintratut ovat yleensä kalliimmatkin, kovemmat palat syövät levyä enemmän, pehmeämmät palat kuluvat itse nopeammin. kisapalat eli enemmän sintratut vaativat lämpöä toimiakseen kunnolla ja sateella kylmänä voi olla suurehko viive jarrupidon saavuttamisessa. siis arkiajoon ainakin mieluummin mahdollisimman vakiot orggispalat itselle valitsen. 12r kawaan parhaat ovat olleet zx9r vm. 1998 ja etiäpäin palat, ovat hieman pehmeämmät tusinan omia vakiopaloja, pito on himpun parempi, kuluvat silti todella hitaasti ja pitävät sateellakin.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Kyllä on öljyillä eroa kun tossa viikonloppuna vaihdoin vanhojen Motulien tilalle Teboilin Superbike öljyt ja samalla hieman kulahtaneen ilmansuodattimen. Vaihdelaatikon pauke pieneni huomattavasti ja kierroksetkin laski hieman kun vertaa samaa ajonopeutta. Tuntuu että pyörä rullaa kun ajatus verrattuna aiempaan ja ajamisen ilo nousi entisestään *![]()
Kawasaki ZRX 1100 -00, Eddie Lawson
Mulla meni kans viimeks Motulien tilalle Shellit, ja mun mielestä toimii paremmin, kun Motulilla jota toi F.N taitaa laittaa oletuksena.(mnuuttil @ Heinä. 21 2008,14:05) kirjoitti
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04