TomiV
Missä päin K-nummea vaikutat ja pistäs moposta kuvia...
Matkahuolto toi tänään vanteen..
Ja meidän kissa oli ihan yhtä kiinnostunut vanteesta kuin mä![]()
Ääh!
Se on kiinnostunut tosta rapisevasta pakkausmateriaalista. Höhlä
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Mikäli olet stongaa vielä vailla, niin yksi sellainen + tankopainot löytyis Turusta (laitoin sulle mailia). Joitakin muitakin osia jäi käsiin pyörän vaihduttua.(TomiV @ Maalis. 06 2008,21:24) kirjoitti
Hessu75 ei sulla olis tarvetta syylarin sivuposkille??![]()
Eipä ole tarvetta, kun on toi kaareva jäähy.
Omat orkkis sivusuojat ovat tallessa myös.
Kiitos kuitenkin.
-H-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Ei jumatzuka kun olen muuten iloinen!
Nimittäin siitä, että vaihdoin vakuutukste P*hjolasta pois!
Rexi P:ssä olisi tullut maksamaan vuosivakuutuksella 1023e!
Nyt kun sain paperit tehtyä t*piolaan niin hinta laski 638e!!!!!!![]()
![]()
Tota voi jo sanoa säästämiseksi! Hitto!![]()
![]()
![]()
Nyt vaan baanalle!![]()
ööö...enkös mää sulta ostanutkaan aikanaan noita sivuposkia??(hessu75 @ Maalis. 13 2008,07:04) kirjoitti
Siks tuota vähän niinku vitsinä kyselinkin. Muistan kyl et sulla oli toi syylari vaihdettu.
Joo,
Löytyy edelleen ja on muutakin vakiopalikkaa paljon tallilla.
Saa ostaa pois asevelihintaan.
Soittele tai pistä meiliä.
-Hessu-
040 843 3657
heikki.puumalainen(ät)fi.dsv.com
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Tuo on virallinen nykyään. Vanha on poistettu käytöstä, kun firman nimi muuttui konsernin mukaiseksi.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Morjens rex porukka.
Tuossa kaveri hommas viime kesänä tuollasen -99 mallisen zrx1100 eddie lawson replikan.
Hemmetin hyvä peli muuten.
Niin, sitä minä vaan ku kaverini halus tietää että kun hän on hommaamassa dynojetin suutin satsia ,niin mihin kohtaan ootta jos ootta laittanu neuloissa sen prikan?
Elikkäs ,eikös siinä oo 5 korkeus säätöä neuloissa,että mihin kohtaan vois kokeilla noita neuloja.
Toki mopotti on menossa säädätykseenkin tässä kunhan kelit täällä pohjoisessa antaa myöten.
Mutta että ois noin suurin piirtein kohdillaan nuo neulat ennen ku lähetään viemään.
Mopossa on micronin slipari, ei muuta ,vielä.
Toivottavasti tästä nyt joku ottaa selvää![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Takavanne sovitettu *
![]()
Taas mä höpöttelen täällä yksin... 6x17 takavanne kiinni ja vanteet pulverimaalattu *
![]()
Hitto että näyttää hyvältä
Mutta missäspäin maailmaa nuo kuvat on otettu ku ainakin täällä korpiperällä on lunta vielä montakymmentä senttiä.
Hemmetti ja viime vuonna oli ajokauden korkkaus tänäpäivänä 20.3
mut ei tänävuonna![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Kirkkonummella on kuvat otettu... Ja ennen kuin joku kerkee sanomaan putkiston kunnosta niin akran putkisto on vakavasti harkinnan alla... mut nyt *(ysi-ärrä @ Maalis. 20 2008,20:49) kirjoitti
![]()
Joo on se hyvä, että joku edes kirjoittelee, olis muuten hiljasta(lappis @ Maalis. 20 2008,20:33) kirjoitti
Itse säädin vasta nyt venttiilit, ja paljastuhan sieltä jotain!!
Oikean puoleisin imunokka, siinä syöpymää.
(Oli vielä huoltomanuskan antamissa mitoissa silti.)
Menee varmaan vaihtoon nokka-akselit ensi talvena.
Vaikka ei ole ollut tarkoitus viritellä ko. konetta, kait sinne samalla vois laittaa jotkut virinokat.
Eli jos jollain olis tietoo, mitkä virinokat tuohon kävis, ettei tarviis muita isoja muutoksia koneeseen tehä.
Eli ei uusia venttiilin jousia, keinuvipuja ja putkistoja, tietty suutinsatsin varmaan joutuu laittaa.
Niin, kenellä on vielä takuu voimassa, tarkastakaa ne nokka-akselit, taitaa olla 1200:sissa ainakin aika yleinen vika.
(Niin, minun pyörähän on 1200s -01 ja ajettu 30800 km.)
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Hessu oletkos tilaamassa ollilta mitään ??
Mulle vois kysellä tätä...
![]()
hmm.. tuo nokkien syöpymä kuulostaa real pahalta.. veitte taas yöunet perkele.. no, jos motti toimii ja kulkee niin kannattaanko huolestua, takuu kuitenkin loppu jne.. jos kilahtaa ni korjataan, vai?
Dinny fash eli don't worry skotlanniksi. Eli emmää ainakaan murehtisi nokkia.(blastmaster @ Maalis. 21 2008,14:16) kirjoitti
Tässä on kuva tasan sata tuhatta kilometriä ajetuista 1200-kuutioisen ZRX:n nokista.
Vuosimalli on 2001.
![]()
ZZR 1200
Mulla oli kuin rotanjärsimät jo 12tkm kohdalla kun avasin venttiilikopan.Siis imu nokka.Mutta onneksi meni takuuseen koko homma.
Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.
Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
Jos teidän tarvii laittaa jotain pieniä lisävikistimiä pyöräänne, sulakerasiassa on yksi vapaa 10A sulake ja lähtö.
Se on nro. 6, ACC Fuse ja liitin löytyy kulmasta valkoisen johdon alta. Siihen tulee jatkuva virta. Siitä releelle piuha ja herätevirta jostain sopivasta paikasta.
Maan saa vaikka oikean puolan alta mihin menee muitakin maa-liittimiä.
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Suunnittelin jossain vaiheessa tuon S-mallin modaamista nakuksi. Varttikate veks ja single- tai tuplavalo keulalle ym. Tuota projektia varten ostin nuo syylarin posket. No homma jäi sitten kuitenkin ajatuksen tasolle ja ehkä hyväkin niin. Varmaan paremman vaihtohyvityksen Rexistä sain noin vakio kuntoisena.(jarijii @ Maalis. 14 2008,10:03) kirjoitti
Varaosanumerot täsmäävät keskenään 1100 ja 1200 mallissa, joten samanlaisethan nuo ovat.
Tänään hankittu... Pönttö kokee rautasahaa,on aivan jäkyttävän pitkä
Ja kissa taas kimpussa eikä ees rapise mikään...
Nysse kisu on sen kinmpussa ko se kiiltää nii hianosti.
Siis, tarkoitatko Oliverilta Saksasta? En ole nyt tilannut vähään aikaan mitään.
Yritin saada sen ikkunallisen kytkinpuolen kopan, mutta kun en saanut mistään toista koppaa, niin se jäi ensi talven modaukseksi.
Se MOKOn valmistama ois porno, mutta 500 euron hintalappu on liikaa minulle.
Jee, sivukiinnitteinen ohjausiskari tulee Ted: lta ZRXOAn kautta.
Kävin WPtä, LSLää ja Wilbersia katselemassa PK seudun mopoliikkeistä ja kaikki iskarit olivat vähintään 200 euron luokkaa ja jotkut yli 300€.
Tämä laatu Japsi iskari tulee minulle rahteineen maksamaan noin 150€.
Siis, tuollainen
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Hessu kenes tekemä se sun ketjun suojus on.Saisko niitä tilattua helpommin ? Ja pistäs sun keula muutoksista kuvia kansalle.
Teet Lappis tuollaisen siitä Akrasta:
Mulla on ongelmia tuon mun keulan kanssa ja en ole oikein vitutuksessani muistanut ottaa kuvia.
Se on nyt taas irti ja olen nyt kiireellä yrittänyt saada hommaa toimimaan.
Ihan omia mokia, mitkä ovat vaikeuttaneet hommaa.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Jep tollanen olis tarkoitus,tuota on lyhennetty neljätuumaa![]()
Jesh neljä tuumaa, kyllä.
Se mun ketjusuojus on kanssa joku ZRXOA tekele. En valitettavasti muista tekijää.
Etsi sieltä chaincover tms nimellä ja varmaan tulee sieltä jäsenien tekemistä osista osumia hakuusi.
Mun mielestä Oliver kyllä tekee kanssa noita ketjusuojia.
Kysynkö?
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Eli nyt mentiin sekaisin osissa,vai mentiinkö? Eturattaan suojasta on kyse ei ketjun.. Ja jos viitsit kysellä Oliverilta kyseistä osaa niin olis kiva(hessu75 @ Maalis. 27 2008,09:50) kirjoitti
![]()
Kysely laitettu.
Tossa Oliverin tuotoksia muitakin! http://fotoalbum.web.de/gast/dschaeiarr/zrx_teile
Hienoo työtä.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
No niin nyt alkais olee talven duunit/muutokset tehty...
![]()