Mä otin kahvanlämmittimille virran ryöstökytkennällä töötin eli ääninmerkinantolaitteen johdoista. Ne ovat päävirtakytkimen "takana" ja löytyvät ja irtoavat helposti asennusta varten. Vielä on mainittava, että vaikka pelkäsin töötin sulakkeen palavan kahvanlämppäreiden tehosta niin samalla sulakkeella on pärjätty. Eli kyllä sieltä autocomillekin tehoa pitäisi riittää.
ZZR 1200
Tänkjuu. Toi olikin loistava.![]()
![]()
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Perkele! *
Tuli postia Pohjolalta tänään ja oletinkin, että kyseessä on vakuutusmaksut. Noh avasin kirjekuoren ja ajattelin, että paljonkohan on nyt kun on bonukset 70% ja 35%.
*1024e! WTF? *
... mitä helvettiä? *On noussut viimevuoden maksuista joku 200e.
Noh täällä nyt kyselen, että minkä hintasia teidän vakuutukset on.
Itsellä ikää kohta 28 ja ollut Isokasko.
Kertokaapas niin tietää vaihtaa sitten lafkaa. *
70/30 bonareilla pohjolassa 651€ vuosi. Asuinpaikka ja ikä 45v vaikuttanee?![]()
Hornet 600 -99
VTR 1000 -99
ZRX1200R -06
SpeedTriple -08
Busa -09
FXDCI -06
FXS -11
Ja minä en tiedä yhtään mimmoset bonukset on, mutta maksan 77€/kk ton rahotusyhtiön laskuun sisältyen. Aikanaan, 2004 kun tota olin hommaamassa, niin oli tosi edukas (noin puolet halvempi ku "normaalit"). Täyskasko/liikennevakuutus ja aina voimassa. Saas nähdä, mimmosia ehdotuksia tulee, kun rahotus loppuu.![]()
Ai niin. Ja huomenna (tänään) messuille ja vuosikokoukseen.![]()
![]()
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Moikka.
Kiitos vastauksista. Mulla ollut viimevuonna sen koko vuoden ympäri vakuutus. Sitä juhlinkin kun oli halvempi kuin jos seisottais.
Hitto... kattelin jo muita ja laskureista tuli noin 750e tai jotain...
joten vaihtoon menee Pohjola.![]()
Huomasko muuten kukaan, mutta eipä taida olla tullut 2008 mallia Rexistä. *Onkohan ne vetänyt kokonaa pois, kun ei ollut messuilla eikä uudessa kuvastossa.
Vaikuttaakohan pyörien hintaan joko nousevasti tai laskevasti?
Varaosaa varmasti saa tulevaisuudessa, kun on ollut sen verran kauan markkinoilla.
Juu ei tuoda Suomeen enää tänä vuonna.
Kyllä ne on ne uudet pakokaasunormit varmaan syynä.
Japanin sivuilla näkyy olevan uudet mallit, kyllä varmaan varaosia saa niin kauan kun tarttee.
Kyselin Kawasakin osastolla, että onko tulossa esim. ruiskuversiona, siellä ei ollut mitään tietoa niiden tulosta.
Eli lähivuodet näyttää kuinka käy.
Tuskin tuo asia vaikuttaa käytettyjen hintoihin, ei näitä ole niin paljoa Suomessa muutenkaan.
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Ootte varmaan joku vaihtaneet rengastakin? Minkälaisia kokemuksia olis? Toi alla oleva 020 Siltakivi ei oikein vakuuta. Ainakin etunen pikasesti vaihtoon, vaikka pintaa oliskin mutta voblaili jo jonkunverran..![]()
Hornet 600 -99
VTR 1000 -99
ZRX1200R -06
SpeedTriple -08
Busa -09
FXDCI -06
FXS -11
Omassa on toinen kierros Metzelerin Z6:sia menossa ja tykkään kovasti. Sopii tähän mopetiin oikein mainiosti eivätkä vierasta rataakaan.(Kälähän @ Helmi. 12 2008,23:07) kirjoitti
Sadekelin pidosta ei ole paikkakuntakohtaisista syistä tietoa![]()
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Mul on nyt noiden alkuperästen 020:sten jälkeen jo toinen satsi menossa BT 014 mallia (no ku sai halvalla), pito ihan hyvää luokkaa myös sateella, ainakin noihin originaaleihin verrattuna (nehän onkin lähinna teollisuusmuovia varmaan), ja kesto takasella noin 10 ja etunen paritonnii enemmän.(Kälähän @ Helmi. 12 2008,23:07) kirjoitti
![]()
Täysin samaa mieltä, ja lisään vielä, että Z6:n märkäpito on yllättävän hyvä. Samoin kulutuskestävyys.(JaL3 @ Helmi. 13 2008,01:16) kirjoitti
ZZR 1200
Putiikki vaihtu eilen.
Tuli säästöä noin 200e joten kannatti!
Suosittelen tarkistamaan vakuutukset!![]()
Onpas täällä hiljasta. *
Tässä äijille taustakuvaa piristämään masennusta!
Kyllä ne lumet lähtee ja kesä tulee! *![]()
http://aycu03.webshots.com/image/446...6037820_rs.jpg
Osia maalarilta![]()
^^Asiaa!! Tervetuloa mattamustarexereiden kasvavaan joukkoon!!
Näyttää todella hyvältä.
ZZR 1200
Onko Lappiksen pyörä jo kasassa?Kansa haluaa lisää kuvia!Aikasta päheen näköinen maalaus!
Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.
Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
Onhan toi jo kasassa.(tinippa @ Helmi. 25 2008,22:01) kirjoitti
![]()
Komia!![]()
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Ääh!
Toi Lappis on tommone Panmpperi miäs! Nyt menee Rexin orkkis luukki piloille.
Ei ny, toi on magee.
Mulla ei oo teaseria omasta tekeleestä nyt vielä.
Tullut vähän modattua uutta USD keulaa, takavaloa "poppailtu" lyhyemmäksi, että istuu takakatteen sisään LED valoilla, takapäähän vähän kulman muutosta jne jne.
Vielä jos vain saan aikaan tuon monoswingin, niin kaikki hyvin.
Rexiin muuten sopii ne barend peilit kuin nenä poskelle.
Toi autoprokkis vaan vie nyt perkule aikaa kanssa...
Keväällä sitten letkassa taas jonnekin päin Suomea, täh?
-Hessu-
PS. Kerkerin isoin sisähuilu muuten antaa pelottavat äänet Rexiin. Me likey!
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Taitaapi olla Lappiksella BF Goodridgen teräspunosletkut.
Niitä myydään melkein joka mopo puljussa.
Sinä siis itse kasaat ne sitten, kun asennat banjot pyörääsi ja kiristät ne sitten paikoillaan tiiviiksi letkuksi liittimineen.
Itselläni on kanssa yllä mainitulla tavalla tehdyt letkut joka paikassa mopossani.
-H-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Hessu pistäs kuvia kehiin keulasta.
Jari tokimotosta on noi mun jarruletkut,mut älä vaan laita samanlaisia ovat "rosteri"päillä jotka ruostuu![]()
Kävin tallilla mittaamassa etu jarruletkut,eli ovat noin 75cm pitkät + banjot.(jarijii @ Maalis. 05 2008,11:52) kirjoitti
Mie tilasin jarruletkuja tuolta..
http://www.h-e-l.co.uk/
eteen kawaan 2 ja hondaan 1, yht n. 118 euroa kotiin tuotuna..
http://www.mp-foorumi.com/gallery....43e.jpg
Tämä pitäisi tietenkin olla tuolla kauppapalstalla, mutta kysyn nyt kuitenkin, että sattuisiko kenelläkään pääkaupunkiseudulla olemaan "ylimääräistä" orkkisohjaustankoa ZRX 1200r malliseen pyörään. Sellaisen ostaisin mielelläni.
Tomi
^Sama stonga on kaikissa malleissa, nakussa, ärrässä ja ässässä.
Hmm, pitäisköhän myydä tanko sulle ja laittaa clip-onit...? Ja jalkatappien siirtosarja, ja nostaa etupumppuja ja pyöräyttää taka-akselin epäkesko alaspäin.![]()
ZZR 1200
Laulun pittää soida vielä kun on "nuori" joten minä jatkan dokausta siihen asti kun sammun ja sitten kun herään dokaan vähän lisää.
No joo tuli tänään hankittua 6x17 takavanne,eli mopo purkuun ja hommat jatkuu...
Mulla löytyy, mutta Tampereella.(TomiV @ Maalis. 06 2008,21:24) kirjoitti
Jos satut liikkuun täällä päin.
Orkki putkikin on.
Mitähän noista kehtais pyytää?