Nostetaan etusivulle.Mopo valmis ja lunta sataa(total13 @ Maalis. 01 2007,15:50) kirjoitti
![]()
Heips! Aivan loistavan pelin olet varannut/hankkinut.Tämä oli minulla ihan ykkösvaihtoehtona kun olin pyörää hankkimassa tuossa viime elokuussa,valinta meni kuitenkin tuonne gsx 1400 sataseen kun vaimo tykkäsi enempi penkistä ja polvikulmasta.(tinippa @ Tammi. 18 2007,22:17) kirjoitti
pertti hernejärvi
Miksei aina oo joulu!
Se tuli viimein! Voin muuten *sanoa, että on varmasti Suomen halvin Meggi *
Sitten joku Rexeri vois sanoa mulle oikean millikoon tuohon pakosarjan tiivarille, kiitos.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
No on se hieno,yhtään en oo kade![]()
Oma Rexini pitäis saapua kotiin tässä parin päivän sisällä!
Sopivasti nuo säätkin lämpenee...![]()
Piti vähän kuukkelittaa tuota tuuttia.(hessu75 @ Maalis. 08 2007,17:28) kirjoitti
Näyttää muuten pirun hyvältä asennettuna toi Kerker!![]()
Soittivat liikkeestä ja sanoivat että pyörä tulee klo 15 - 16 välillä TÄNÄÄN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Im in flames!![]()
Kuinka jessus lujaan nuo kiinanpojat on rexin etupyörän akselin kiristäny?Olenko tajunnut oikein että oikealla puolen rengasta on ns.mutteri ja vasemmalta puolen on se akseli?
Entisessä pyörässä se lähti auki normisti räikällä ,mut nyt rexis tuntuu toi akseli olevan kuin yhtä puuta.
Pitää kai suurentaa työkaluja kun järki pienenee..
Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.
Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
Joo näissä on kaikki TIUKASSA, tuut huomaamaan.(tinippa @ Maalis. 11 2007,18:34) kirjoitti
Etuakseli on just toisinpäin.
Eli mutteri vasemmalla (17 mm avain) ja pultti oikealla (22 mm).
Ja nenä menosuuntaan katsotaan tietty, mikä on oikee ja vasen.
Ja ne 2 kuusiokolopulttia puoleltaan sen etutelarin alapäästähän on löysätty tietty.
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Tulin just tallista,ja ei per...le vain aukee toi etupyörän akseli!!
pakko luovuttaa tältä illalta,kun mun "erikois työkalu"nöyrtyi hitsi sauman vierestä.Vit..s sanoin kuvaamaton!Meinasin vaihtaa etupään stefat tost noin vaan,mut ei onnistu niin ei onnistu!
Ei se aukee edes paine ilmapyssyllä,eli lujassa on!
Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.
Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
No toi 22mm avain on itse tehty muut on oikein kunnon työkaluja,mut kompura on vähän pieni.Noilla vehkeillä olen availlut entisen pyörän etupään lukemattomia kertoja.Nyt ei vain tunnu mikään taas onnistuvan.
Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.
Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
Mulla ainakin oli kotikompura turhan tehoton kun eturattaan mutteria yritin avata.Mut niinkuin jariijii kertoi niin pitäs onnistua(tinippa @ Maalis. 11 2007,21:39) kirjoitti
![]()
Dodiin nyt rupesi lyyti kirjoittaan kun sain kunnon kompuran.Ei se ollu edes lujassa...Mulla oli liian kerhoinen toi kompura vain,mut toi 22mm kuusiokolo oli vain hiukan hakusessa.
Nyt vain stefoja vaihtaan kunhan tässä muilta hommilta ehtisi,kun toi työ haittaa tätä harrastusta.
Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.
Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
On se kyllä kaunis!
En tiedä mikä on mennyt,kun on alkanut isoa Suzukia mieli tekemään.
Vespa 250GTs
(ed21 @ Maalis. 13 2007,13:46) kirjoitti
![]()
Älä hyvä mies lähde niihin sukisuki porukoihin...
![]()
![]()
Onneksi olkoon!(dunkku @ Maalis. 12 2007,20:34) kirjoitti
Se on hieno. Piste. Vanhana zrx-kuskina sydän kyllä vielä sykkii vähän tuolle. Hienoin nykyrätkä Monsterin jälkeen. Vimpan päälle tyylikäs valinta!
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
^ Kiitos kiitos.
Tänään lähden heittää ekan lenkin. Pitää ajaa maltillisesti...
eka ison parkkiksen kautta, että näkee vähän miten pyörä reagoi ja käyttäytyy.
Jänskättää... täytyy kävästä kakkosella eka ennen kun lähtee!
![]()
HUH, mikä pyörä!
Olen todella tyytyväinen ostokseeni!![]()
... ja mikä vääntö! Ai sat-tana... pitää ottaa varmaankun on niin hyvä fiilis!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajokausi korkattu kylmää oli *![]()
Sitä se teettää kun järki voittaa tunteen....(ed21 @ Maalis. 13 2007,13:46) kirjoitti
![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
mä en ala......ens kesänä kaatuu meinaan mettää......tie vieläkin jäässä aina postilaatikolle saakka eli n 150m ku ei aurinko ole päässyt sulattaa.(lappis @ Maalis. 15 2007,19:16) kirjoitti
ei se sula ikinä!!!!
***ZRX 1200***
***HD XL Sportster 1200 Roadster***
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä hyöty tuosta esim KerKeristä on?
Alkaa noi tehot jo loppumaan kahden ajon jälkeen...![]()
*NOT*
... onko siitä muuta hyötyä kuin ulkonäkö ja soundit?
Eli mitä hyötyä saa ZRX:llä jos vaihtaa putkiston paremmin virtaavaksi.
Ja miten paljon, jos hyötyä tulee?
Terveisin,
Kyllähän pyörä ainakin kevenee putken vaihdolla. Tehojen suhteen tunnutaan olevan ainakin kolmea mieltä.![]()
jamaha 02 --> riumppi 11
Blue's brother
Hieno on Dunkun Kawa! Todella hieno!
Pelkällä kannun vaihdolla ei Rexiin(ainakaan mun exRexiin), eikä kuulemma oikeen muihinkaan Kawoihin, suurta hyötyä tule. Kokoputkistolla(ja vaparilla ja s.sarjalla) saavutetaankin sitten vähän isommin hyötyä huipputehon ja teho- ja vääntökäyrän muodon suhteen. Näin olen käsittänyt. Kawoissa on kuulemma paljon paremmin virtaavat alkuperäisvaimentimet kuin esmes suzukeissa(Bandit), joissa jo vaimentimen vaihto VOI tuoda isostikin hyötyä.
Mutta kyllähän pelkkä vaimentimen vaihto keventää kummasti Rexin ulkonäköäkin ja tuo mukavaa, jotenkin nimenomaan ZRX:ään kuuluvaa, ärinää pyörän ääneen.![]()
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Tuli tosta mieleen että tää Muzzyn kokoptukisto on muuten yllättävän hiljanen, melkeen liiankin tuhnu. 12R:n samanmerkkinen titaanipönttö kun riekkuu niin maan perk..
Dunkulle vinkkiä (ja onnittelut oivallisesta valinnasta) että jollet jo ole niin käys vilkasees ZRXOA:n sivuilta lisäinfoa eri putkista ja muista viriviri-osista niin tierät enempi. Runsaasti hyvää infoa on siellä.
Omassa on ny toi em. putkisto, Ivansin jettikitti, KLEEN-systeemit poistettu ja airboxia avarrettu Ivansin ohjeitten mukaan.
Tsekattiin seokset paikallisella kaasarigurulla ja oli vähä turhan rikkaalla alapäästä. Setä neuvo että seosruuveja puol kiekkaa pienemmälle ja neuloja puolen pykälää alemmas niin vot, ja nyt lähtee nikottelematta mutkasta kun kääntää kahvaa. Ennen tuppas hiukan empimään kun mottorijarrusta avas.
Suotittelen siis tota Ivansin kittiä kokoputken kaveriks.
Helevetti että on muuten komia tuo Hessun Kerkkeri...
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Kiitti Jali,
Tuli vain mutkia matkaan tuon Ted´sin putki kiinnikkeen kanssa. Se kun ottaa nyt nykyisen Lucasin jalkatappisarjan tuoman muutoksen johdosta kiinni tuohon takajarrun työsylkyn banjon pulttiin.
Banjon pultissa on itsessään tuo jarruvalon kytkin. Jos ois ollu vakiokytkimellä, ois toiminut.
Mutta, on muuten Lucaksen laakeroidut jalkatapit niin herkät ku vaan voi olla poijjaat. Lähti klappi pois esim vaihdekiksistä heti.
Jouduin siis heittämään vakio putki/ matkustajan jalkatappi kiinnikkeen väliaikaisesti paikoilleen. Hitto!
Nooh, mä tilasin nyt Wyn´sin valmistaman rosterisen kiinnikkeen, joka tulee siitä takaiskarin yläkiinnityksestä änkkärille. Harjattu teräs *Racee rrracee!
Hei kundit ja gimma! Milloin mennään saunomaan Karin luo *?
Kohta pitää suunnitella eka kokoontumisajokin...
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Joo,
Mä ajattelin ihan samaa, mutta se työsylkky ei tuu sitten oikein linjattua tuon uniballin kanssa, joka on taas sitten pedaaliin yhteydessä.
Toisekseen, mitä olen kuvia tuosta Wyn´sin pidikkeestä nähnyt, niin soon ihq hiano.
Eiköhän se ole minulla ensi viikolla.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Joko mennään,eli se kuuluisa joku vois kerätä sopivia päivämääriä kokoon...(hessu75 @ Maalis. 21 2007,09:47) kirjoitti
Jep jep,
Menen kanssa tänään perjantaina 23.03. tallille ja pesen pyörän valmiiksi kevättä varten.
Lauantaina sitten itsekin lähden pörräämään, kun on luvattu hienoa ilmaa.
Pitää itsekin ottaa iisisti, kun on uusi takanakki alla ja voi olla pluikas.
Kesällä pitää viimeistään miettiä sellaista vaihtoehtoa, että porukalla vuokrataan joku saunamesta, jostain päin Suomen retkimestoja ja yövytään ja ja jne...
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ