Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Tästä on varmaankin jo ollut juttua, muistaakseni jossain olen itsekin asian ottanut esille (joku moderaattori varmaankin pian kertoo missä), mutta onko kenelläkään kokemusta tai tietoa Supersportin kateruuvien korvaamisesta jonkinlaisella pikalukolla. Tai ihan vain sellaisella pultilla, jossa olisi lenkki vääntämistä varten.

Tuollainen innovaatio helpottaisi huomattavasti mopon huoltoa, ainakin niiden kolmen "pohjassa" jököttävän mutterin tilalla. Niin ja niistä "kumimuttereista", mistähän niitä saisi, jos ei Hailacilta.
    Desmo Jugend
    Kumimuttereista juttua. Katsoppa muuten aiheen aloittajaa * .
    Itse tilasin niitä Louisilta muun roinan yhteydessä. Niitähän käytetään muissakin kuin Ducatissa eli ei niistä kannata ainakaan "Ducati" lisää maksaa.

S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
    Kämnalta saa ainakin kahdenmallisia Dzus:eja

http://www.kaemna.de/cms_en....ikel=52
    http://www.kaemna.de/cms_en....el=1368

mutta luulis noita halvemmallakin löytyvän, jos jaksaa etsiä
    Lainaa (FuturaRST @ Marras. 11 2005,21:50) kirjoitti
    Kämnalta saa ainakin kahdenmallisia Dzus:eja

http://www.kaemna.de/cms_en....ikel=52
    http://www.kaemna.de/cms_en....el=1368

mutta luulis noita halvemmallakin löytyvän, jos jaksaa etsiä
    En usko, että Dzuzzeja saa kovin paljoa kämnaa halvemmalla... Sen verran monesta paikkaa niitä olen kysellyt.

Koko pyörään (14 kpl) sarja maksoi minulle Kämnalla noin 65 €, eli ei se nyt niin kallista oo jos vertaa moneen muuhun asiaan tänäpäivänä...
    Lainaa (Jyri @ Marras. 11 2005,22:02) kirjoitti
    En usko, että Dzuzzeja saa kovin paljoa kämnaa halvemmalla... Sen verran monesta paikkaa niitä olen kysellyt.
    tämmönen löyty googlella merkkijonolla "dzus ducati"

2,99e - on jonkinverran halvempi, jos tulee aluslevy ja vastinkappale samaan hintaan.
    Lainaa (IlDuce @ Marras. 11 2005,21:20) kirjoitti
    Kumimuttereista juttua. Katsoppa muuten aiheen aloittajaa * .
    Katos

Nytpä muistuikin...
    Desmo Jugend
    Onko nuo vaikeat asentaa? Riittääkö, kun liimaa sen vastakappaleen katteeseen?
    Lainaa (Harri @ Marras. 13 2005,20:58) kirjoitti
    Onko nuo vaikeat asentaa? Riittääkö, kun liimaa sen vastakappaleen katteeseen? *
    Se ei välttämättä pysy liimalla kovin hyvin... pitäisi olla kohtuu kiinteästi kiinni. Voi olla, että sen vastakappaleen sais siihen katteeseen vaikkapa parilla pikku M4 ruuvilla tms?
    Lainaa (verner @ Marras. 11 2005,20:12) kirjoitti
    Tuollainen innovaatio helpottaisi huomattavasti mopon huoltoa, ainakin niiden kolmen "pohjassa" jököttävän mutterin tilalla.
    Kolmen? Mulla on neljä. Ja ne on kyllä juuri ne, joiden kohdalla alkaa nyppimään...
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
    Lainaa (jjm @ Marras. 16 2005,17:27) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Marras. 11 2005,20:12) kirjoitti
    Tuollainen innovaatio helpottaisi huomattavasti mopon huoltoa, ainakin niiden kolmen "pohjassa" jököttävän mutterin tilalla.
    Kolmen? Mulla on neljä. Ja ne on kyllä juuri ne, joiden kohdalla alkaa nyppimään...
    Ei kun neljäkös niitä siellä on? V***u, paranee vain... Noiden penteleiden ruuvaaminen on piinaavaa pyörittelyä.

Alan pohtia noita vaihtoehtoja.
    Desmo Jugend
    Bosch ixo on kätevä peli noiden ruuvien kanssa.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Löytyykö Suomesta liikettä, joka myy noita Dzus kinnikkeitä kohtuuhintaan??? Tekis mieli laittaa ST4S:ään sellaset, kun niitä welnutteja on niin Per..leesti siinä. Muistaakseni joskus joku on sanonut, et niitä olis jossakin pääkaupunkiseudun mopohuoltoliikkeissä ja nyt en tarkoita mitään "nurmijärven liikettä"
    Lainaa (Finnpaso @ Joulu. 18 2005,12:22) kirjoitti
    Löytyykö Suomesta liikettä, joka myy noita Dzus kinnikkeitä kohtuuhintaan??? Tekis mieli laittaa ST4S:ään sellaset, kun niitä welnutteja on niin Per..leesti siinä. Muistaakseni joskus joku on sanonut, et niitä olis jossakin pääkaupunkiseudun mopohuoltoliikkeissä ja nyt en tarkoita mitään "nurmijärven liikettä"
    Täältä löytyy tieto

Noita itsekkin aluksi meinasin, mutta päädyin hakemaan paikallisesta pulttiliikkeestä uppokantaiset kuusiokolopultit+upotuksella olevat aluslaatat. Nuo Dzusit kuulemma menee suurimmaksi osaksi suoraan teollisuuden käyttöön, joten rahvas ei niitä ihan jokapaikasta saa, jos ei omaa "suhteita". näin tiesi pulttiliikkeen myyjä kertoa.
    Yamaha XV 1000 TR1
  14.  
    Itse tilasin tosiaan Ducati-Kaemnalta saksasta. Maksoivat kaikkinensa noin 4 €/kpl.

Jos niitä saa samaan hintaan tuolta MR Powerilta niin se voi olla kätsympi ottaa ne suomesta. Tarvitsin muutakin Ducatiin joten otin samalla Kaemnalta.