Eli ajat takuulla pitkään...lyhyttäkin matkaa(arde @ Joulu. 18 2005,18:40) kirjoitti
![]()
Taitaa olla niin että Honda takaa sen kaksi ensimmäistä vuotta ja Brandt seuraavat kaksi. Tuleekos tuo 4 vuoden takuu enää ensi vuoden pyöriin? Sain ainakin sen käsityksen syksyllä pyörää ostaessani, että tämä 2 vuoden ylimääräinen takuu johtui vain Brandtin juhlavuodesta ja ensi vuonna palattaisiin taas normaaliin kahden vuoden takuuseen.(arde @ Joulu. 18 2005,18:40) kirjoitti
Hyviähän nuo on, mutta ei se ole ainoa merkki mitä voisin harkita.. Itseasiassa haaveena oiskin ihan muu merkki. Sitten kun on rahaa.![]()
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
Won't be very long
You will look for me
And I'll be gone</a>
En minäkään tunnusta itseäni Honda-faniksi, vaikka edellinen oli cbr1000f ja nyt Blackbird. Hondassa on vain jotain sellaista tyylikkyyttä joka puhuttelee minua ja jota en ole muista pyöristä löytänyt.![]()
![]()
Fanaatikko. Olenko siis fanaatikko jos ajan Hondalla, käytän Hondan hienoa takkia ja t-paitoja? Jonkun silmissä varmaankin. Mutta mielestäni en niinkään fanaatikko, vaan normaali motoristi jolla on vaan hyvän merkkinen pyörä!
Niin, onhan ratapyöränä Suzuki. Siis en niinkään merkkifanaatikko
Ps. oletteko muuten kuulleet, ovat harrikka kuskitkin alkaneet polvipaloja käyttään, ovat hyvät pyörää ruuvatessa![]()
Kyllä tämä todellakin on parasta mitä housut jalassa voi tehda!
Honda vfr vtec
Näin on, extra 2. vuoden takuu on maahantuojan
jotain juhlavuoden ideoita - muistaakseni.
Tuskinpa maahantuojakaan tällä markkinointikikalla
mitään hävisi.
Omakohtaisesti Suizan ja Yammun omistaneena
Hondani on luotettavuudessaan aivan omaa
luokkaansa.
Suizassa eivät kaasarit pysyneet säädöissään
ja aina pientä harmia....liikennevaloihin hyytymistä
nykimistä kylmällä koneella jne.
Yammussa jokin käsittämätön sähkövika -
kesken ajon yllättäen pelit seis ja meno hyytyi kuin
seinään.
Yhden syksyn tästä maahantuojan kanssa
tätä ihmeteltiin...ajokelit meni ja mopo seisoi.
Mitta täyttyi ja laitoin toivoni HONDAAN.
Ei ongelmia. Laatumerkki
Sain Bike Worldista jonkun etukuponkiläpyskän ja siellä mainostettiin 2006 malleihin 4 vuoden Honda-takuuta. Tiedä sitten, onko vanhaan tyyliin 2 v. tehtaalta ja 2 v. maahantuojalta. On näköjään sellainenkin uutuusmalli tulossa kuin CBR100RR. Kovasti se Bladea muistutti, vaikka yksi nolla olikin vähemmän.(jarru @ Joulu. 19 2005,07:34) kirjoitti
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Niinhän tuo näytti olevan kun sama läpyskä tuli minullekin kotiin. Kukahan sitten takaa sen lopun kaksi vuotta tehtaan takuun jälkeen, Bikeworld?(Bomber @ Joulu. 20 2005,21:33) kirjoitti
Kovaa hintaa pyysivät tuosta CBR100RR:stä, voi jäädä muutama kappale hyllyyn jos ei hinta laske(Bomber @ Joulu. 20 2005,21:33) kirjoitti
. Nyt viimeistään tuli Bladesta ylipainoinen matkavessa
.
Taidan olla...tai ehkä uskollinen kuvaa paremmin.
perheessä 6 Hondaa, ei muita mopoja, eikä ole tullut yhtään syytä muihin merkkeihin.
Honda CB1300F-04, CB1100F-83, CB125T-78,
Jaa`a, tiedä sitten tuosta merkki uskollisuudesta. Mopoina olleet melkein kaikki japsimerkit. Toinen Honda menossa. Lisäksi samaa merkkiä Mönkkäri ja perämoottori. Ruohonleikkurikin voisi olla Honda, mutta siinä vaiheessa nuukuus iski
Tuskin merkki vaihtuisi (tällä hetkellä), jos pitäisi mopo päivittää.
Mä tierän, Sä et tierä, Ne ei ainakaa tierä. (vanha pohjalainen totuus)
No, on mulla ollu montakin eri merkkiä, toinen Honda tähän mennessä (ei peräkkäisiä).
Pojallakin ostatin ekaksi ja toiseksi piikiksi Hondan, eikä valittanut ainakaan NSR:stä. (Cityflysta kylläkin ja syystä, hyvin sekin toimi, mutta kulkupuoli oli "vähän" heikkoa:-D)
Niin, kai mä sitten vähän fanaatikko olen...
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
Ollut Suzuki, Yamaha, Honda... Ja en ole mikään merkki fanaatikko... Muutaman muunkin merkin rassit kiinnostaa.. Eli olen ennemminkin hilpeä sekakäyttäjä *![]()
..just noin täälläkin.(Needle @ Tammi. 04 2006,09:06) kirjoitti
Merkki fanaattisuudesta en oikein osaa sanoa *mutta toinen Honda talossa, ja ruohonleikkurikin on Honda *
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
Kaikkia japanialaisten merkkejä on ollut mutta Hondien kanssa on ollut kaikkein vähiten teknisiä ongelmia. En fanaatikko mutta tyytyväinen Honda-asiakas.![]()
Ensimmäinen Honda, eikä muita ole kyllä ollutkaan, nähtäväksi jää, kun pyörä menee vaihtoon, mihin päin kallistuu... Mutta tyytyväinen olen ollut!![]()
Honda CBR600F -> Suzuki SV 650
Mopo oli merkiltään Honda (venttiiliremontti viritysten takia)
Kevari oli merkiltään Kawasaki (leipo kiinni, kun talvella päästelin jäällä aikani, kallista huvia...)
Sitten pari isompaa Kawasakia ja ei mitään ongelmia (toistaiseksi)
Tällä hetkellä tuntuu siltä että olen Honda merkki fanaattinen, ei nimittäin kiinnosta pätkääkään ko. valmistajan laitteet. Tylsiä kai, mene ja tiedä, ei vaan nappaa. Samaan kategoriaan menee myös Yamahan kyykyt.
Sen sijaan Kawasakin sekä erityisesti Suzukin sporteissa on sitä jotain, mun mielestä
Tjaa, taisin olla 9 -vuotias kun ensimmäisen Hondan (Monkey, 3-vaihteinen "puoliautomaatti") sain. Tämän näköinen->
Sen jälkeen oli Hondan crossia ja piikkiä.
Nyt parikymmentä vuotta Monkeytä myöhemmin alla edelleen Honda (VFR750).
Pirun hyvä kaksipyöräisissä. Siitä ei pääse mihinkään.![]()
...ei tämä tästä...
* Kyllä * * *
...syytä ei vaan tiedä *
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Kai tässä pitää tunnustautua merkkiuskolliseksi, mitä sitä hyvää vaihtamaan![]()
Merkkiuskollinen voisin olla, jos vaan Hondalta tulis jokin seuraaja SP1/2:lle..
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012